Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    sjee Sabrina. En dan heb ik de naam :D...
    Wanneer gaan ze aan de slag?
    Ik kon gelijk de foto's niet meer vinden in je forum-album.

Ik moest net ff uit mn plaat. Heb net voor de miljoenste x dingen proberen uit te printen. Ik snap er de ballen van, t kutding geeft aan mn printje op 1 pagina te kunnen printen en vervolgens heb ik voor t zelfde 4 tot 6 pagina's nodig. Zonder enige aanpassing. En ik kan mezelf op dat gebied toch geen watje meer noemen, maar dit snap ik echt niet meer. (kut paint)

2. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ja minni ik weet het: jij hebt de naam....dus ik zorg eigenlijk voor een beetje tegengas hahaha. Als het goed is beginnen ze dus morgen. De aannemer schrok van het hout. We krijgen dus over deze make over geen rekening.

Daarna wordt het project keuken denk ik weer opgestart. En niet te vergeten projectje voortuin .......

Maar vanaf overmorgen staat t/m juni bezoek uit NL gepland.....dus ik ben beneiuwd in hoeverre we de projecten kunnen opstarten.

Foto had ik op forum gezet en niet in mijn boekje...vandaar...

3. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    en met printers kan ik je zeker niet helpen. Ik heb er altijd ruzie mee en het enige wat ik dan doe is de compu opnieuw startn en de stekker van de printer eruit en er weer in doen...hihihi....

volgens mij ga je foto's printen?..daar begin ik helemaal niet aan...da's 1 middag ellende zonder enig resultaat.....lang leve de copywinkels ...

suc6!

4. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Goedemorgen allemaal.

Hier een prima nacht...wel veel harde buiken en vaak plassen maar goed geslapen....er waren gisteravond alleen een stel van die achterlijke malloten die een paar straten verderop met auto's aan het klooien waren..keihard gassen en kanon harde aso muziek aan het draaien waren...Luc en SEm werden er allebei wakker van....dit duurde een uur en toen hield het op...als het morgen avond weer gebeurt dan....dan .... dan...pak ik ze....ghihhi heb een erg kort lontje geloof ik....

5. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Goedemorgen meiden......

Vandaag wordt jou dag Inky......heel veel succes en zet hemop.....nog even en jullie zijn met zijn 4en.

Gister ouderavond gehad en Kim is een lief meisje.....( wisten wij al ).....ook kregen we een groot compliment over haar nieuwe look het valt dus echt op nu en ook andere leraren hadden Kim aleen compliment gegeven......Kim heeft moeite om mee te komen maar doet wel heel erg haar best. Ze gaan nu een indicadie aanvragen om Kim in groep 5 nog meer te kunnen begeleiden zodat ze op deze school kan blijven.

Tja en dan mijn vriendin en haarkids.....allemaal erg triest.Ik was pas rond 11en weer thuis en helemaal afgemat........dat meisje zit totaal met zichzelf in de knoop en voelt zich zo alleen en onbegrepen. Vandaag wordt er hulp gezocht en hebben ze een afspraak met de HA en school......

Ik ga nu mijn meisje eens wakker maken........om 10 uur vergadering en eens horen wat er allemaal speelt......

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Goed zeg van Kim, dat het de leraren ook zo opvalt. Petje af. Lekker dat ze in groep 5 meer begeleiding krijgt.
    Nogmaals, sneu hoor. Elmar schrok ook wel n beetje van het bericht. Hij zegt: het kind ziet er ook problematisch uit.
    Vele pubers van die leeftijd zien eruit alsof ze de last van de wereld met zich mee sjouwen, maar deze puber heeft t afgelopen jaar veel meegemaakt natuurlijk. Rotleeftijd om de scheiding van je ouders mee te moeten maken.
    Hele dikke knuf voor jullie allemaal.

Grijp ze, Semmie!
    Je hebt helemaal gelijk, vind ik. Als Giul last heeft van de herrie van een ander, dan doe ik er ook iets aan.

Nou, Sabrina, jij bent veel erger dan ik. (verbouwen enzo)
    Ik heb trouwens met klussen in en rond het huis de associatie met klussen aan je relatie. Als je niks meer aan je huis doet, dan zit t meestal ook niet snor met je relatie. (geldt voor mij dan ten minste)
    En ik was geen foto's aan t uitprinten. Veel goedkoper om die te bestellen.
    Ik was de bouwtekeningen aan t uitprinten. Echt ik snap er niks van, het moest op schaal en dat wilde maar niet lukken. Terwijl ik ze wel op schaal in de pc had staan. Alles goed, als ik 1 aanpassing deed, dan was gelijk de verhouding zoek. Ik snap er nog niks van. Maar het is grotendeels wel gelukt, de rest doe ik wel met knippen en plakken en kopieren.

Inky, heel veel succes! Hoop op n fijne en snelle bevalling.

7. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Even snel:

Inky heel veel suc6 meis....zet hem op....en ik duim voor een voorspoedig verloop van de bevalling! Dikke knuf voor jou!

8. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Minni....hetis niet het meisje wat bij mij in huis was.....het is haar zusje.

Isa is aan het puzzellen geslagen en is aan het proberen om ze op dejuiste plaats te krijgen en als het lukt roept ze heel hard: " JIPPIE "....ook als ze niet op de goede plaatst zitten. Hahahahahaha.....lekker ding.

Ik zal zo haar tas pakken en haar naar de oppas brengen.......

Inky nogmaals succes en ikhoop dat je inmiddels al in het ziekenhuis bent.....

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Vergeet ik steeds Sabrina..................ik heb me rot gelachen omje onderbroeken verhaal....zeweet tenminste waar deze hoort Isa loopt er mee op haar hoofd.....

10. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Inky ik denk aan je vandaag!

11. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    Inky vandaag is de dag..ik wil je even heeeeeeeel veel succes wensen en ik hoop dat het inleiden net zo snel gaat bij jou als toendertijd bij mij met eva...drie uurtjes en je hebt een prachtige beeb....nog even en jullie kunnen lekker knuffelen met jullie tweede zoon...zet hem op meid....komt allemaal goed..we denken aan je..

jeetje monique dat is toch allemaal wat zeg met zo'n meisje....op die leeftijd het al zo moeilijk hebben...goed dat er wel actie word ondernomen en nu maar hopen dat de hulpverlening een beetje snel op gang komt...

en die Kim is een bikkel hoor...hardstikke goed dat ze haar op school ook hebben zien veranderen...

hahaha ja minnie kinderen zijn errug creatief hoor als ze ergens echt bij willen...alles op elkaar stapelen en er dan opklimmen is ook favoriet...heerlijk ondernemend ventje heb je hoor..

gezellig sabrine...bezoek uit nederland...hoop wel dat het ondertussen droog is bij jullie want naar zo'n lekker warm land afreizen om in de regen te komen lijkt me ook niet lekker..

nancy alles goed met Phaedra..zal wel heerlijk genieten zijn zo met zijn alle...

wen..doe het rustig aan hoor meid...moet je wel serieus nemen zo'n burn out...en zeker nu je ook zwanger bent..goed naar je lijf en hubbie luisteren en goed uitrusten..en lees gewoon lekker mee en als je geen puf hebt om te reageren gewoon niet doen..

hahaha semmie zie het voor me...vlieg jij vanavond zeker naar buiten dikke buik en al..nou kijk maar uit hoor...

suus ik vind tim en lisa ook best op elkaar lijken...wat heb je toch een heerlijke kids....

nou hier was eva vannacht weer aan het spoken..nu is ze weer ontzettend neusverkouden..echt grote groene jongens stromen eruit...denk dat dit gewoon de ellende is die in haar lijfje heeft gezeten...nou ja kan er maar beter uitkomen...is ze het maar kwijt...

zo manlief is weer naar zijn werk...werd om kwart voor negen opgehaald..lekker rustig en ik kan gewoon weer lekker mijn gang gaan...niks hoor als die thuis zit...

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ehhhmm Ink? Toevallig toch al aan het bevallen?
    zoniet, dan heeeeeel veel succes vandaag!

Jeetje Sabrina.. weer opnieuw beginnen... jij ook veel succes met de verbouwing..

sjee ik zie nu niet Wen en Nancy online komen..whahah allemaal nieuwsgierig of er weer iemand bevallen is.. hihi..
    (minni was al online)

Ik ga zo winkelen met mijn zusje.. dus tot straks allemaal!

13. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    yeahhh snoertje gevonden van de camera...ben zo blij..heb gelijk even een foto van eva in mijn album geplaatst die is afgelopen zaterdag gemaakt.[/img]

14. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Wat een snoepie.......en dan dat haar.....

15. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    ja ze heeft nog steeds mooi haar monique..met natuurlijke pijpenkrullen dat is alleen een gevecht 's ochtends met borstelen...

16. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    van de achterkant van haar haren ook nog even een foto erbij gezet..

17. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Hier is het een heerlijke nacht geweest! meisje heeft geslapen van voeding 23.30 tot vanmorgen 5.30! Krijgt nogsteeds "maar" 80 cc in de fles, had er op dag 8 wat moeite mee het binnen te houden dus adviseerde de KH haar even op 80 te houden.. geeft nog niet aan meer honger te hebben dus kijk het vandaag nog even aan en kan ik haar evt morgen wel weer op 90 zetten.

Ga vandaag eens rustig aan beginnen met het poetsen hier.. zit nu even aan een bammetje met kaas.

@ Elena, mooie foto van eva joh, wat is ze al groot!

@ Suus, winkel ze !

18. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    dat is mooi nancy dat ze al zo lekker doorslaapt..snel hoor..ach ze geven zelf aan wat ze nodig hebben...zal best goed komen...zal wel wennen zijn nu weer met zo'n kleintje...vond ik in het begin tenminste wel hoor..

ja eva word zeker groot gaat veel te snel hoor..

19. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Elena, ik moet zeggen dat dat wennen eigenlijk best meevalt, dacht dat ik er meer aan zou moeten wennen, maar ik vind het tot op heden eigenlijk alleen maar genieten.

Ik kan dat kleine poppetje wel de hele dag knuffelen en bekijken....

20. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    nou dat is toch heerlijk nancy...ik moest met eva wel enorm wennen hoor in het begin..maar eva had natuurlijk ook wat startproblemen de eerste vier weken en huilde bijna dag en nacht....toen dat eenmaal over was heb ik ook alleen nog maar genoten hoor..en nog...is gewoon een heerlijk wijffie...en geniet er goed van hoor meid van je meisje want het gaat zo vreselijk snel allemaal...

pff ben zo benieuwd hoe met inky is...hoop echt dat het allemaal niet te lang duurt voor d'r...duimen draaien overuren hier..

Deel Deze Pagina