nou ik heb nu wel al mijn twijfels. Iedereen zegt meteen tjees das een grote auto terwijl remon en de vrkoper me vertelde dat ie qua lengte net zo lang is als een station. Dat ie alleen iets breder en hoger is dan een station. Oooh in de showroom viel het echt mee hoor. Er kunnen iig veel kindjes in ja!! Nou ja ik zal maar eerst goed gaan oefenen met rijden haha.
Ach, het is ff wennen n grote bak. En als ie net zolang als n station is, iets breder en iets hoger, dan mag je er toch echt wel vanuit gaan dat ie behoorlijk groot is, Inky. Maar met Elmar zn hobby geldt hier, dat ik de ene maand in een mini rijd en de volgende in een Jeep. Als je naar de supermarkt bent geweest, dan ben je al gewend hoor. Wel poepie-luxe! Zo uit mijn hoofd: alles elektrisch, stoelverwarming, airco. Super compleet! (vooral de stoelverwaring en cruise control zijn mijn favo's)
hee inky, gefeliciteerd met je aankoop! het voordeel is dat hij lekker ruim van binnen en redelijk groot van buiten is, hihi. wij hebben pas een renault espace gekocht, ook lekker ruim en kwa grootte met parkeren enzo valt het best mee hoor! (maar nu waren we wel een stationwagen gewend, hihi). ga er maar lekker van genieten! zitten er ook extra stoelen in? (dus meer dan 3 achterin).
ik kom ook ff kletsen! Inky; gave auto hebben jullie gekocht! Veel rijplezier gewenst! hoe is 't hier? 't clubje is bijna helemaal compleet hier of niet? Alleen Spirit nog? Fijne dag allemaal!
JA, volgens mij is het bijna compleet hierzo. Ik mis ook Spirit nog, maar verder volgens mij niemand meer. Ik kom hier ook steeds ff buurten, hoor, ik hoor hier officieel niet thuis, haha, maar het is en blijft hier heel gezellig met al mijn oude vriendjes en vriendinnetjes.
Dat klinkt als een hele mooie auto, Inky. Ik wens jullie heel veel plezierige en veilige km met die wagen.
Er zit een 3 zit-s bank in en nog 2 losse stoelen je kan kieze hoe je ze wegzet. In de showroom stonden de stoelen eerst en toen de bank maar dat vind ik niet praktisch met Lars zijn autostoel. Dus die zetten ze alvast ff om voor ons. Heb er wel heel veel zin in hoor. Eindelijk niet meer dat geklooi met de stoel naar voor te klappen en dan lars erin te schijven haha. Hier zitten schuifdeuren in dus is erg makkelijk, ook als je een krap plekje hebt kan de deur nog open. Ook airco bne ik erg blij mee. En de dvd is mss wel handig als As en Lars achterin zitten als we naar Suus rijden haha. Kunnen ze dvd kijken. pfff wat een luxe zeg, dat is echt niks voor mij hoor. Maar goed Remon heeft echt een topjaar gehad met de zaak dus hij mocht van mij echt een auto kiezen die hij mooi vond. Ik heb me erin geschikt. Wilde wel dat het een mooie kleur zou zijn. toevallig was ie dat ook. Wij hebben er een lekkere lange fietstocht opzitten. We zijn met zijn 3e een eind gaan fietsen, heerlijk. Dadelijk komt mijn broer lekker een potje kaarten. Lars ligt op bed dus dat gaat helemaal goed komen. Vanavond eten we overfrietjes met salade en biefstukje, ene wijntje erbij en mijn zondag is helemaal perfect!!
Een fietstocht gemaakt? Nou, dan is het bij jou beter weer dan hier, meis. Hier regent het om de haverklap en voor ons is het dus een daggie binnenblijven, helaas! Veel plezier met je kaarten EN eet smakelijk voor vanavond.
he thea, we hebben echt lekker weer gehad. Het zonnetje schijnt hier volop. Wel ene stevige wind maar das goed voor mijn dikke batsen haha.
goh Inky, jouw dag klinkt echt heerlijk zeg! veel plezier vandaag! ik las net dat Lars achter de babywalker loopt; wat goed zeg!! je zult wel apetrots zijn zeg!! jouw dat kan niet meer stuk vandaag volgens mij!
Wij hadden ook mooi weer.....we zijn lekker wezen wandelen in de bossen...........hebben friet gegeten met sate........en Isa heeft voor het eerst een patatje gegeten. Van een stukje in een potje of zelf gemaakt eten gaat ze over haar nek........maar patat gaat erin alsof ze nooit anders krijgt..........hihihihi Ik heb een leuke foto gemaakt maar weet nog niet hoe ik ze moet plaatsen
de foto kan je bij je album plaatsen. Is heel makkelijk. Links op deze pagina staat n menuutje en daar kan je je album maken. Veel succes. Jee Inky, je hebt n topweekend, lees ik. En Lars die loopt, ik ga zo op je weblog kijken, hoor! Deze week wordt de lopende man alweer 1. Waar blijft de tijd? Morgen op de koffie bij Monique en Isa, gezellie! Met n gebakje erbij omdat Marco jarig is??? (hihi)
Klinkt als een lekker weekend Inky.. Oh jammie.. die Isa kan nu lekker smullen van een frietje... vroeg ze niet om meer??
Vandaag is mijn mannetje jarig!!!!!!!!!! Was het vanmorgen helemaal vergeten en ik denk hij zelf ook.....
ooh Monique schadalig!!! Mijn broer is vandaag officieel jarig en mijn andere broer is vandaag 4 jaar getrouwd. Ik ga vandaag maar eens flink ana de slag. Na Lars zijn slapie boodschappen doen, daarvoor nog ff strijken en wasvouwen. Na het boodschappen doen alles soppen en als ie zijn 2e slapie doet ga ik de vloeren doen. Morgen naar kinderarts en naar mijn werk. Mijn vriendin en collega gaat met zwangerschapsverlof dus wil ik wel ff bij zijn. En dan kan ik natuurlijk met Lars showen haha. Woensdag sporten. Donderdag concert van mijn moeder en Vrijdag FEESTEN. We hebben besloten om op vrijdag naar een kinderboerderij te gaan. Het babyzwemmen gaat dan niet door en zo doen we toch iets leuks die dag. Nou jullie zijn weer up to date. @minni, je moet nu wel stoppen hoor met je grapjes over de auto, moet mezelf straks nog moed in gaan praten om in dat ding te rijden haha
Dan even onze weekplannen....... Vanmiddag met spoed pasfoto`s laten maken voor een verlopen paspoort en nu maar hopen dat deze vrijdag klaar is.... En vanavond de hond in laten enten voor kennelhoest anders kan deze niet naar zijn hotel aankomende vrijdag........ Dinsdagmogen komt mijn hulp en morgenmiddag nog even snel op verjaardag..... Woensdag de laatste boodschappen doen en later die dag alles klaarzetten voor het wekje CP. Donderdag alles inpakken en de avond nog even werken en dannnnnnnnnnn VAKANTIE Weekje CP
@ Monique: van harte gefeliciteerd met Marco's verjaardag. Een fijne dag gewenst met het bezoek van Mandy. Heb je taart in huis gehaald voor dat koekie-monster, hahahaha. En wat fijn dat jullie het zo heerlijk hebben gehad en wat leuk dat Isa een frietje heeft gegeten. Heeft ze er later op de avond/nacht geen last van gehad?? @ Inky: een fijne dag voor jou, meis. Succes met alles wat je in de planning hebt. En mocht ik het morgen vergeten: succes bij de KA voor Lars. En leuk op je werk showen met je kereltje. Ook daar veel plezier. Een vraagje: dat concert van je moeder: wat is dat???? @ Idereen: een fijne dag vandaag!!