Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    klinkt leuk???!

Vandaag naar de kapper geweest. Ik ben wat blonder,maar al met al zie ik het niet zo erg. hihi Mn haar is nu ook gefönd en dat maakt misschien dat ik het reslutaat niet zo zie, hoor. Ik doe dat namelijk nooit, laat t gewoon drogen, ben veels te lui voor al dat werk.

Isa lekker n hangdag, dus. Hoop dat de oppas er geen moeite mee heeft.

Verder niks te melden, behalve misschien dat ik belachelijk lekkere nasi gemaakt heb. Ik wou dat El es thuis kwam, want ik heb er wel trek in.

En Inky, wat wilde Remon nou eigenlijk van de week? ;)

2. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Hij wilde niks bijzonders hij was gewoon lief. Vandaag lag er ene briefje bij de vaatwasse, "sorry schat, heb geen tijd gehad om hem uit te ruimen, ik doe het vanavond wel"

En met de nieuwe kinderen lezen boedel ik : de nieuwe "kinderen" (tijdschrift) lezen, ik snap de verwarring.

Morgen nog een half dagje werken en dan VAKANTIE. We beginnen goed met zondag lekker uit eten omdat we dan 2 jaar getrouwd zijn (jullie ook hè Minni!!!) Het weekeind erop gaan we ene weekeind naar Limburg, naar mijn zwager die staat daar op de camping in ene 6 persoonshuisje en wij mogen lekker ene paar dagen komen. HEerlijk dus.

Pfoe wat ik vandaag ga doen weet ik niet, kleine boodschapjes, dadelijk met Lars slapen en in de tuin rommelen denk ik. Misschien dat ik vandaag maar naar de kinderboerderij ga haha.

En jullie? Nog wilde plannen?

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Geen wilde, vandaag maar ff rustig!

Over een uurtje gaan we zwemmen en ik kijk er echt naar uit!

Elmar moet zondag eerst werken en dan halverwege de middag dacht ie vrij te zijn en brengen we Giulian weg en gaan wij ook uiteten. Wij gaan waars naar de Mexicaan. Als je ooit es verschrikkelijk lekker eten wilt en een stukje rijden niet erg vindt, dan kan ik je Chica Chica aanraden in Schagen. Ik hou eigenlijk niet van mexicaans, bonentroep, maar deze is GEWELDIG!

Giul zit nu al bijna een half uur tiktak te kijken. Lief hoor, het eerste kwartier op zn pot en nu op zn hobbeltijgetje. Ook schatig, daar stapt ie wel es vanaf, maar kan ie nog niet opklimmen, dus dan ist piepen, hihi.

4. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ja wij moeten ook eens voor ene hobbelding gana kijken. Lars klimt wel zelf van de bank af maar erop kan hij ook nog niet.

Dadelijk mag hij ook ene half uurtje tv kijken. en dan gaat mama ATWT kijken hihi.

Maar ik ga eerst zijn kont verschonen want ik ruik hem hier, bleggggh

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    atwt ga ik weer missen, helaas. (houd je me op de hoogte?) Ik heb buiten de stoelen en de tafel en het campeerbed van Giulian staan. Als we terug komen, kunnen we daar gelijk neer ploffen, het belooft mooi weer te worden!
    Joepiieee!

Bedenk nu nog ff de laptop op een ander stopcontact in te pluggen, dan kan ik lekker internetten in de zon, hihi.

6. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Isa is weer in een goede bui....ze zit nu al ruim een half uur zoet te spelen in de box met van die stappelbekers ze probeerd ze in elkaar te doen en zo nu en dan zet ze haar muziek boek aan en danst vrolijk mee.........nu ze zelf door heeft dat ze mobiler is en eindelijk zelf kan zitten vanuit alle standen lijkt ze een stuk tevredener........met de oppas ging het gisteren middag uitstekend en Kim en ik hebben heerlijk gewinkeld en zijn super geslaagd.

Hier is de west frieze markt weer begonnen en dat betekend 10 donderdagen top drukte in het kleine Schagen. Ik ga rond 12en met mijn moeder even kijken als Isa haar eerste slaapje erop heeft zitten....

Gisteren avond de aannemer gehad voor een nieuwe voordeur en een eventueel dakkapel op de zolder. Nu we besloten hebben niet te gaan verhuizen gaan we beginnen aan de laatste fase van de verbouwing. Helaas kunnen we niet voor en achter voorzien worden van een dakkapel vanwege de dak constructie dus de plannen zijn iets gewijzigd. Kim slaapt nu op zolder en de bedoeling is dat zij onze slaapkamer gaat betrekken en wij dan de hare........ik heb er in ieder geval veel zin in en daar heb ik wel een omkopperij met Kim voor over........hihihihihihi.....

Bij de mexicaan hier in Schagen kun je inderdaad goed eten Minni en de margaritha`s zijn ook aan te bevelen........

7. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik ga buiten maar eens ff vegen. Dan duiken wij ook de tuin in straks. Ik ga foto's inplakken, loop enorm achter!! EN Lars kan lekker keuvelen in de tuin.

Eerst maar ff boodschapjes den als zijn boterham erin zit.

En ik kan heel voorzichtig melden dat Lars al 2 avonden mijn eten op heeft. Ik maak het wel heel fijn maar goed hij went nu aan de smaak van het eten en dat is het belangrijkste. Zijn brood en koek kauwt hij wel goed. Ik moet trouwens zeggen dat hij zijn koek al 3 dagen niet eet. En daarstraks had ik ene nectarine op mijn bord gelegd op tafel en ik ging nog even ene glas water pakken. Zie ik hem met mijn necatrine zitten. Heerlijk, lekker aan die nectarine zuigen en bijten, grote glibberboel natuurlijk. Maar goed dat maakt niet. Grappig is wel dat ik hem vorige week stukjes nectarine wilde geven en dat hij die niet op at.
    Hij is echt van het "zeluf doen!"

Nou ik ga nog ff vegen.

8. toontje

toontje Lid

24 mei 2006
    45
    0
    0
    ziekenverzorgster
    Swolgen (limburg)
    kan jullie echt niet bijhouden

maar ik ben niet op vakantie wel aan toe trouwens heb het gewoon druk veel verjaardagen en afspraken buiten de deur
    het gaat hier verder prima Noah loopt langs de tafel en staat af en toe los hij pakt zich over van tafel naar de bank en zet dan een stapje alleen.
    verder is het een fruitmonster hij heeft gister zelf bessen geplukt en die verdwenen direct in zijn mond , ook kersen en aardbeien uit eigen tuin vind hij heerlijk.
    nog ruim een week en dan is ons knulletje ook alweer 1 jaar heb al slingers en balonnen gekocht wil er echt een feest van maken

met mij en ons klein beebje gaat het ook goed begin hem nu te voelen nog heel suptiel maar het is weer zo bijzonder ga nog even wat opruimen en dan naar de verjaardag van mijn broertje
    Noah ligt te pitten hebben vanmorgen gezwommen en dan is hij daarna gesloopt , merk ook dat hij het niet meer zo leuk vind om mee te doen met de groep hij zit liever in het pierenbadje te ravotten , maar ik heb nog een kaart voor 7 keer moet maar eens gaan overleggen wat ik daarmee kan doen .

verder niet zo veel te melden ga lekker genieten van het mooie weer want het weekend moet ik weer werken

9. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Oeh, die Margarita's! Ik schrijf hier wel leuk hoe lekker t eten daar is, maar meestal neem ik een voorgerecht (kippelvleugeltjes, mega heet, maar zo lekker), 2 margarita's en een chica-nagerecht (van alles wat) en dan ga ik stomdronken naar huis, want die margarita's zijn echt ontzettend groot! Dat was aanvankelijk de enige reden om daar te gaan eten,maar ven lieverlee zijn we erachter gekomen dat alles daar top is. http://www.chicachica.nl/index.htm

OP mijn eigenstart pagina ( http://heelgoed.eigenstart.nl ) heb ik deze link ook vermeld. Als we es ergens anders zijn en we willen reserveren, dan hoef ik daar alleen mn eigen start op te zoeken, erg makkelijk hoor.

Giulian hoeft geen nectarine, heeft ie duidelijk laten merken. Hij wil ook steeds meer zelf doen en dat is wel es lastig. Hij ligt nu nog lekker te slapen na t zwemmen. Zwemmen was ook weer zo fijn. Ik heb echt t lekkerste kereltje van de wereld (ja sorry Ink, Toon en anderen).

10. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    jeetje minia ik houd het ook allemaal niet bij hoor toontje..pfff lees me suf heb ook niet echt veel tijd om bij de pc te zitten..eva is nu bijna de hele dag uit de box en daar moet ik gewoon zo enorm op letten is een kleine terminator zeg...wat oogjes zien slopen handjes....

maar verder gaat het prima hier..ze ligt nu even heerlijk te slapen..straks lekker wandelen naar de pony's kijken en wat brood geven nou dan zijn we weer een dik uur onderweg en dan vanmiddag even kijken of ze in het campingbed in de tuin wil..lijkt me lekker...

uit eten??hmmm ja daar zou ik ook wel weer eens zin in hebben hahahaha...en vakantie en nog veeeeeeeeel meer..maar ja dit weekend alle kids hier dus komt het er niet van...en vakantie gaat hem ook niet worden moeten als het lukt in oktober verhuizen..gaat nu eindelijk opschieten ons nieuwe huis zou tijd worden..

wat fijn monique dat het zo lekker gaat met de oppas...heb je ook weer even tijd voor jezelf..heerlijk hoor na zo'n hectisch jaar..

zo ga nu nog even lekker relaxed in de tuin in de zon liggen tot mijn kleine meid wakker word even opladen zogezegd...want dat doet ze zelf ook tijdens zo'n slaapje...

11. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Lars ligt er ook alweer in. We gana om 16:30 naar de echte kapper. De 1e keer heeft schoonmama hem geknipt maar ik ga vanmiddag zelf om te knippen en dan mag Lars gratis geknipt worden van haar, lief hè?

Veder heb ik ene half uur bij de dokter gestaan voor het pneumokokkenvaccin. Ik was de 1e die er om kwam vragen dus moesten nog alles uitzoeken van gewicht en leeftijd enz. Nu krijgt hij hem maandag. Moet morgen het vaccin ophalen en maandag wordt hij gezet. Dan na 2 maanden weer. Zo fietsen we lekker de vakantie door. Hij krijgt de 1e dan ruim voordat we op vakantie gaan en de 2e na de vakantie. De dokter vond het erg verstandig om het nu te doen, voor 2e jaar schijnt het beste te werken. En omdat het ook tegen middenooronstekingen helpt was het zeker goed.

Ik ga een lekkere koude schotel maken dan kunnen we die eten als we van de kapper terug komen. Ik ga proberen Remon mee te krijgen naar de kapper dan kan die foto's maken.

Nu nog even verder met foto's plakken.

12. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Wij zijn er ook weer.......

Isa mijn moeder en ik zijn lekker naar de markt geweest en hebben buiten gelunchd.......Isa had haar fles melk en at daarna haar broodje. Lekker in de uitverkoop wezen snuvelen en ook daar weer geslaagd.

Kim van school gehaald en die kreeg haar nieuw rooster mee voor het nieuwe school jaar.......32 groep 4ders.....wat een klas en een hoop nieuwe ze zijn dus weer behoorlijk wezen schuiven met leerlingen. Kim haar beste vriendin blijft gelukkig in haar greop maar ze moet er ook 1 missen en ze krijgt haar oude maatje van de kleuter groep weer terug maar of ik daar nou zo blij mee ben dat is een ander verhaal.......Kim was in iesergeval erg blij dat ze bij deze kinderen kwam en daar gaat het tenslotte om....

Ik ga nu al mijn aankopen opbergen en daarna aan het eten beginnen.......pannekoeken ( Jammie jammie)

13. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Lars heeft ook een halve pannenkoek op, hij vond het niet echt bijzonder. Daarna nog een stuk kaas-uien brood weggepeuzeld buiten. Ik heb nog lekker ene half uur met hem buiten gezeten. Heerlijk deze temperaturen!

De boel is al lekker aan kant en ik heb samen met Lars gedouched dus kan straks zo mijn bed in duiken. Morgen nog ene halve dag werken YESSSSS en dan zomervakantie.

Lars heeft heeeel goed stilgezeten en heeft ene lekker kort koppie nu, ik kan weer mooi stekeltjes maken. Remon ging niet mee, die heeft een half uurtje liggen tukken. Arme vent nu is ie weer werken. Hij is blij dat ie morgen papadag heeft. Hij had wilde plannen met Lars, ben benieuwd.

14. giovanna

giovanna Actief lid

13 mei 2006
    129
    0
    0
    Hallo lieve meiden, kom hier lekker even inbreken na weer een aantal pagina´s te hebben bijgelezen!

Mis jullie wel hoor, "spreek" jullie nu toch een stuk minder dan voorheen...:(

Lees wel dat het met jullie allemaal lekker gaat, er zijn een aantal nieuwe knutselwerkjes in aantocht, 1tje zelfs al in uitvoering! Leuk hoor!

Nou, voor zover weer Gio, hopenlijk tot snel!!
    XXX

15. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Drie knutselwerkjes! (Toontje, Wen en jij) En 2 in aantocht geloof ik.

Ach ja... Het fokt allemaal maar aan (hihi dat was de reaktie van een buurvrouw van mij toen ik haar vertelde dat ik zwanger was destijds).

Lekker daggie. Morgen krijg ik Wen en Lotte op visite. Ben wel benieuwd hoor. Ik weet niet of ze erg kritisch is (haha, grapje), maar ik heb lekker opgeruimd en gechloord (maar dat is geen grapje).
    Morgen niet teveel hh en dan is het daarna weer weekend: genieten!

Elmar heeft tóch vrij op onze trouwdag. Echt gezellie!!

16. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Wat leuk dat Wen en Lotte komen..........waarom weet ik van niks!!!!! Binnen 15 minuten ben ik er!
    Ik werk tot half 1 en kan daarna zo even langs wippen.

17. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    hahaha, anders nodig ik mezelf wel even uit ;)

Veel plezier met Wendy en Lotte Mandy!
    Wel foto's maken van jullie 2 kanjers he?

18. giovanna

giovanna Actief lid

13 mei 2006
    129
    0
    0
    Aaaah, ja, jullie hebben ook je 2 jarig huwelijk...
    Wij ook, we gaan eerst een paar breors en schoonzussen verrassen met het nieuws dat er een kleine in aantocht is, en daarna lekker uit eten!!
    Ja inderdaad, uiteraard bij een italiaans restaurant!!

Jij & Elmar en Inky & Remon (las ik eerder) ook een heel fijne dag zondag!

19. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hmmm dan toch nog maar even met Lisa gaan .. de spuit zetten kan ik zelf wel denk ik..

20. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    IK HEB VAKNTIE YEEEEEEEEAAAAHHH

Deel Deze Pagina