Zo en dat was dan alweer blz 400. Oh, hee, dr zusje dus. Ik kan me die niet herinneren van de BBQ. Ik heb nog niks gehoord van Inky, dus die zal nog wel bezig zijn. Ben wel benieuwd. Hoop dat ze m er snel uitgeperst heeft. Ben nu bezig met hyves. Ook geinig. Kom allemaal oude bekenden tegen. Maar t is wel erg langzaam, ben nu mn profiel aan t pimpen, maar poehee, t neemt er wel zn tijd voor.
heb ik ook nog een account op hyves maar vind het zo lang duren allemaal.. ben eindelijk eens fotos aan het plaatsen van het huis nou ja de beneden verdieping boven moet ik nog leuke fotos maken
wauw echt heel mooi. Wat n gaaf behang joh! En zijn de banken van ribfluweel? Wij hebben ook ong die kleur voor t bankstel en dan van rib. Had ik net al geschreven, dat ik Eva wel n heel mooi moppie vind? Leuke meid zeg. Echt n kjoetie!
ja behang vond ik ook heel gaaf voor in de zithoek ...mijn man vond het eerst een streepjescode maar nu het erop zit vind die het ook wel mooi..ja mannen he...nee is geen rib..wel van stof..eetkamerstoelen zijn van dezelfde stof.. ja eva is echt een moppie hoor...engelengezichtje maar pas op hahahaha
Wauw mooie meid die eva van jou Elena...echt een plaatje! Inky denk aan je hoor! Nancy lekker hoor dat genieten....ik mag ook zo....yes yes yes... Moet nog wel even eerst bevallen..whahahahah en dat duurt nog wel effe...alles is poepierustig hierzo... ga even lekker op de bankhangen...toedels!
ik ben weer terug van de vergadering.........moet zeggen zeer heftig allemaal......ga ff eten tot later
semmie stilte voor de storm misschien..hoop het voor je.. zo heb fotos geplaatst..alleen nog wat meer fotos maken boven maar eva is nu beneden aan het spelen dus dat komt nog wel.. klinkt al heftig monique hoop wel dat je er in ieder geval iets mee bent opgeschoten..
Mooie fotoos Elena, ziet er allemaal puik uit! Moet heeltijd zo aan Inky denken....hoop dat het haar meevalt allemaal!
dank je semmie...hier nog eentje..ben ook maar met inky bezig...nou ja misschien dat al onze positieve energie een beetje helpt..hoop het maar.
Ik hier ook. Normaal krijg ik nooit sms-jes en nu vandaag al 3 en ik pies zowat in mn broek steeds van spanning. Helaas nog niks van Inky.
hahaha ik loop steeds maar naar de laptop om te kijken of er al nieuws is......hoe bedoel je nieuwsgierig...
ze moest vannochtend bellen om te vragen hoe laat ze konden komen dus geen idee...wachten we maar weer rustig af....
ohw jeetje, wellicht heeft ze de gel net gehad...en zo snel zal het niet werken.....ohw jeetje jakkie bah wat spannend......