hahaha stelletje mutsen zijn wij ook..maar doet inky vast goed als ze weet dat we enorm mee leven...hoef lekker niet te koken alleen even macaronie in de magnetron dus kan het op de voet blijven volgen..
whaaaaaaaaaaaaaa joehoe wat goed zeg...ohw wat spannend...sjezus mina zeg......ik heb geen zin om te koken.....pffffff stelletje mutsen hierzo.....oi oi oi...wat spannend....
ohw wat zal ze blij zijn dat ze dit heeft doorgedrukt....wat ben ik in een jubbelstemming zeg.......spannend brrrrr
Owh spannend! Met een ruggeprik gaat de ontsluiting in sneltreinvaart (tenminste is mijn ervaring). Vanavond zeker je hummel in je armen Ink Hihi tis dat ik de naam niet weet, anders had ik kaartje alvast op de bus gedaan..
whahahahah ja psies....ghihihihihihi is zo lekker onpersoonlijk... Gefeliciteerd met ........ ! whahahahah
gefeliciteerd met jullie uhhhhh nou ja in ieder geval zoon....maar ja zo zonder naam is inderdaad zo onpersoonlijk..ok moet toch even een bord macaronie in de magnepiep gaan zetten....pff heb niet eens honger van al deze spanning...
ghihihihi ga zo maar es wat koken...kids moeten toch ook eten.....anders staat er morgen in de krant... Zwangere muts verwaarloosd twee arme jongens omdat ze via het internet een bevalling in de gate wil houden.....kinderen uitgehongerd naar bed...slechte moeder! :-k
Nou het staat op het vuur....en ze krijgen eten..ghihiihi spinazie met puree en een gekookd eitje....Luc's lievelingsprakje! Sem krijgt rode kool net als pappa en mamma! Met een gehaktbal en appelmoes....en ook puree natuurlijk......
he gelukkig maar geen enge berichten in hart van nederland...nou hier zit de macaronie er al in en de vaatwasser draait...
hahaha ja 1 minuut opwarmen en vijf minuten opeten...eva is gelukkig ook een snelle eter..altijd al geweest...maar ja moet nu toch even achter de laptop vandaan ..eva in bad doen en dan is het bijna bedtijd voor d'r...
whaaaaa we zitten mekaar lekker op te fokken...hihihihi ik ben ook zoooo nieuwschierig....jakkie hoop echt dat ze d'r ventje al heeft hoor!