zo eva op bed...nou mag het toch hopen hoor dat ze haar beeb al in d'r armen heeft...zit het er tenminste op....vind het wel superspannend !
hihi, arme Inky, die heeft zometeen gewoon tig pagina's bij te lezen. Ja das ff lekker. Houden jullie t nog n beetje droog van de spanning? Hiero weer dinsdagavond crisis. Elmar gaat dan eerder weg dan ik en ik wil sporten, maar Giulian zet het (weer) op n krijsen. Ik geef het nog 10 min en dan moet ik de deur uit. Nouja, kan ik t nog wel ff rekken, maar dan bel ik Elmar dat ie thuis moet komen. Ik ga echt niet weer mn sportavond missen. Kan ik niet eens maken t/o de anderen, want 21 april komt nu toch wel dichterbij.
nou hou het inderdaad bijna niet meer droog hoor minnie..hoop echt dat de kleine er al is... jeetje lekker dan weer...hij weet toch dat je vanavond weg moest...zou hem inderdaad lekker naar huis laten komen... hier rust in de tent...man is naar zeeland met zijn baas..nou ja hij word toch thuis gebracht..en ik hoef even niet zijn klaagzang aan te horen..ahh ontaarde vrouw hier..
ohw jeetje wat spannend....ze zal ons toch niet vergeten zijn....hihihihihih maar dan is het al met al wel snel gegaan...zo snel kan ik niet bevallen hoor....ik heb lange moeizame bevallingen...
Begin nu wel heel erg nieuwsgierig te worden! Eerst maar eens Lotte in bed gooien en lasagne eten..daarna zal er toch wel een berichtje staan? PS. Minni, ik heb je gezocht op Hyves maar kan je niet vinden..wil je me je gebruikersnaam ff pb-en?
ik ben druk op het werk, maar kon het niet laten: ff kijken of er nieuws is....wat hebben jullie pagina's onzin zitten ouwenelen! hahaha.....ik moet eigenlijk nu een vergadering in maar de gasten zijn nog niet gearriveerd....ik blijf wel online hoor! HUP INKY!