ik ga eens afsluiten (mijn werk dan...) de vergadering is uitgesteld tot donderdag en verder heb ik geen zin.....hihi...dat mag ook wel eens Nu maar eens thuis kijken hoever het met 't slopen van mijn nieuwe badkamer staat... Ik meld me wel weer wanneer iedereen op bed ligt...weltrusten
Goedemorgen deze morgen.... Nou vannacht weer een rommelnacht van 1:00 tot 3:30 van die vervelende krampen en harde buiken....dacht even van....zal toch niet....nee om 4:00 viel ik in slaap en nu is alles weer rustig...pffff das vreemd hoor....je slaapt niet en gaat erop liggen..ligt continu naar die wekkerradio te kijken...10 minuten ertussen....8 min. ertussen.....17 min ertussen.....6 min ertussen.....maar doorzetten ..... NEE! Nou ga zo eens een brood in de oven pleuren en ik hoor de jongens ook al...Luc heeft vanmorgen een studieochtend dus de hele dag vrij.....ga denk ik even een flink eind wandelen...even langs de kinderboerderij en speeltuin....laters....
Ik kreeg gistermiddag van Susanne via MSN het nieuws dat Inky bezig was en lees nu dat Niels er al is: Inky, hubbie en Lars van harte gefeliciteerd met jullie tweede zoon. Wat een flinkerd zeg! En wat een leuke naam heeft ie gekregen! Geniet lekker van alles maar vooral van elkaar!
Owh jammer Semmie dat het niet doorzet..we wachten natuurlijk met smart op jou! Sufferd die ik ben..blijkt dat Inky me gisteren ook 2 keer heeft gesmst, mijn mobiel stond op vergaderstand en kwam er pas laat achter
Hee Thea gezellig dat je er ook weer bent. Ik ga weer ff hyven . Hoezo snel verslavend ... ps ik heb dus toch nog kunnen sporten gisteravond. Lekker hoor. Ik vrees wel erge spierpijn, want ik voel t nu al (of is dat rugpijn vanwege de waanzinnige sex bij thuiskomst?).
pffff whahahah minni toch.... ik heb ook rugpijn, maar niet vanwege het sporten en ook niet vanwege heftige sex...hihihihihihi
goedemorgen allemaal..hee semmie nog niet begonnen zie ik...ja je bent de volgende meid...we gaan nu pagina's lang jouw beeb eruit schrijven hoor hahahahaha..hoop echt dat het nu een keer door wil zetten.. ouch minnnie rugpijn...dat is minder...maar ja je bent in ieder geval wel lekker naar pilates gegaan...moest elmar thuiskomen of was guilian stil? hee thea...gezellie...leuk dat je hier ook even komt kletsen.. nou hier weinig nieuws onder de zon...vanmorgen al even de boodschappen gedaan...bloemzaadjes meegenomen eens kijken of ik die vanmiddag in de tuin krijg...beetje kleur onder de zon...
Goedemorgen allemaal....... Minni het is dus toch nog gelukt om giul stil te krijgen......heftige sex! Zal Marco vanavond ook eens wat aandacht schenken en vandaag wat meer in huis doen ipv achter de pc te zitten...... Semmie........nu jou beeb......het wordt inderdaad eens tijd. Je gooit het zelf op de pasen.....doe het maar voor de paasdagen helaas ben ik de paasdagen afwezig en kan ik niet helpen de pagina`s vol te L*LLEN.......wat dacht je van vrijdag of zaterdag. Gaan jullie nog iets doen met de paasdagen......ik moet 1 dag werken en we gaan een dag naar Thea en fam....... Nancy hoe vinden je kids hun zusje........maken ze al ruzie wie het vasthoud...... Inky zal vandaag wel thuiskomen lijkt me......heerlijk hoor zo`n lieve beeb en ik ben benieuwd hoe Lars zijn broertje vind..... Nog even en de kids worden weer 2.......al bezig met voorbereidingen. Vorig jaar waren we volgens mij al druk bezig........ Ik ga nu ff boodschappen doen........
nou monique zou er dolgraag mee bezig zijn met de voorbereidingen maar kom er gewoonweg niet aan toe met al die hektiek van de afgelopen weken..maar het komt nu wel heel dichtbij hoor..jeetje alweer twee... wij zijn gewoon thuis met pasen en hebben geloof ik beide dagen huis vol met kinderen...gaan 1e paasdag lekker gourmetten en 2e paasdag maak ik een champagne brunch...en 's avonds zien we nog wel wat we eten..denk lekker kip van de spit..
Ik ga vandaag lekker wandelen en even naar het dierenparkje hier verderop. Word weer heerlijk weer vandaag! Oja en nog even langs de wibra.. daar hebben ze leuke zomerkleertjes voor Tim .. (en dan gelijk even voor mezelf een schoenenzaak inwippen...voor nieuwe schoenen voor mij werk) Hihi Lisa staat bij de box, ze praat tegen Tim dat hij niet hoeft te huilen..hahaha wijsneusje! Minni, heb je geaccepteerd op Hyves hoor! @monique: Ik moet zaterdag, zondag en maandag werken dus echt veeel met pasen gaan we niet doen. Ik heb wel chocolade eitjes gekocht dus die gaan we wel verstoppen. Verder op 1ste paasdag even naar mijn schoonvader (en zijn *** vrouw) Ow ik geloof dat Lars ruim 4200 gram was.. dus kan je nagaan!
Wat schattig van Lisa, HIER STRESS! STRESS STRESS STRESS! Giulian heeft toch n vlek gekregen bij de plek waar die teek (een paar dagen) heeft gezeten. Bah bah bah!
minnie gewoon gelijk naar laten kijken he ..! en laat je niet wegsturen desnoods naar de seh toegaan en de situatie uitleggen...sterkte ermee meid..dikke knuf
zo hier ben ik heel even. Ik moet 4 dagen bedrust houden dus ben er 4 dagen niet. We meosten vannacht even blijven ivm Niels zijn suiker dat was nu goed en we zijn nu thuis, Lars was 4210 gram en 53 cm Niels is 4600 gram en 56 cm Over 4 dagen uitgebreid verslag en foto
Ik werk zaterdag een late dienst en 2de paasdag een hele dag dienst.....koninginendag een hele dagdienst en met pinkster ben ik vrij...........JIPPIE... Balen minni ik zou wel even naar de HA gaan
hee inky van harte gefeliciteerd nogmaals en wat een knul zeg..jeetje echt een flinkerd..ga maar lekker je rust nemen heb je wel verdiend en laat je maar lekker verwennen.. dat is altijd wel balen he monique met zo'n baan dat je vaak feestdagen aan het werk bent...
Zo Inky, weer lekker thuis! hou idd de komende dagen je gemak maar, lekker in bed blijven... Jeetje wat een kerel zeg die Niels. Geniet maar lekker van je gezinnetje en tot gauw weer! @ Monique, ja het gaat hier echt om beurten hoor wie Phaedra vast mag houden.. wel lief hoor, ze maken er geen ruzie om, maar houden zelf precies in de gaten wie er aan de beurt is... hihi
Inky neem je rust........en geniet en laat je lekker in de watten leggen........nogmaals van harte en het is zeker een flinkerd......