Hee Inky, lekker joh, t hele gezin thuis. Doe vooral rustig aan en een hele dikke kus voor jullie allemaal./ Hoe meer rust je hebt/neemt, des te beter je bekken kan genezen. Ik sta nog net niet te shaken, maar met die vervelende ellende hier in de fam ben ik wel tegen t janken en shaken aan. Potverredikkie. We krijgen n kuurtje. Mooi optijd dan iig. Ben wel vreselijk geschrokken en ik heb ec ht zo'n dip na een hele spannende periode, jullie kennen t gevoel wel. Ik ben heel moe ineens en voel me echt niet prettig. Ben zo bang dat mn kind er iets aan over houdt...
Hey inky lekker weer thuis, en wel luisteren hoor, lekker liggen en je lekker laten verwennen...dat heb je verdiend.... Minni ik zou ook even langs de ha gaan...jak....of ben je al geweest? sterkte ermee, begrijp je angst! als er hier met pasen geen beeb wordt geboren....zijn we uigenodigd om bij mijn schoonouders te gourmetten...weet niet of ik daar dan zo'n zin in heb.....hmmmm verder doen we niets....relaxen....
Wel een beetje late reactie van die HA.......gelukkig heeft Giulian nu een kuurtje en dat je je zorgen maakt is heel normaal ik zou namelijk ook in alle staten zijn.....Wat heb je nu verder afgesproken met de HA of laat hij het hierbij
Even inbreken: Inky, Remon en Lars, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Veel geluk met elkaar, en Niels, heel veel plezier met je ouders en grote broer!
Heeee Ink.... leuk dat je er even was.. neem je tijd en je rust... We wachten geduldig op de foto (s) van Niels... Geniet ze!
wowww wen dat is al een mooie buik zeg...jeetje...groeit lekker ..rustig aan blijven doen he meid..! snap heel goed dat je je zo voelt minnie..is ook het gevoel van alles tegelijk en bij elkaar...ben blij dat de ha je nu in ieder geval een kuurtje heeft gegeven voor guilian...
Inky; van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Niels! En voor Remon en Lars ook natuurlijk. Fijn dat jullie thuis zijn, lekker rustig aan & genieten!
Nou, jij hebt t nog ff extremer, Elena. als ik jou was, dan was ik echt ff een flink dal ingezakt. Sjeminee. Kuurtje komt eraan, om 4 uur kan ik m ophalen. 2 weken en dan zien we weer verder. Hee Wen, hou die buik es ff in. Je bent verdorie nog maar 16 weken, hoor. Geweldig al, maar ik heb m n paar weken terug nog gezien en was al zo onder de indruk. Je weet wat ik ervan vind.
okkkkkkkkk mijn dochter heeft zojuist een kaakje helemaal verkruimeld in haar schoenen...hmmm singerklaas begint vroeg dit jaar....wat een zooi... het is ook een vetklep af en toe hoor die meid van me... weet niet of het meer is minnie gaat om het gevoel wat je erbij krijgt..en zeker als het om je kind gaat daar wil je alleen het aller aller beste voor ik zou me ook rot zijn geschrokken hoor meid.. ja echt niet normaal meer he die buik van wen..jee...waar moet dat heen als ze 40 weken is...pfff..
Ehmm had er mss even bij moeten zetten dat het een avondbuik is, dus incl. darmen Tja hoe die er over 40 weken uit ziet..denk nog veeeellll groter dan de vorige keer!
Zohee Wen.... dat gaat de goed joh! Geniet er lekker van... nog even en je kan je beebje voor het eerst gaan voelen....lijkt me weer heeeeerlijk!
ships, ik ben vanmiddag met Matthijs naar het buro geweest voor zijn enting met 9 jaar... DTP & BMR, maar was dit eigenlijk wel zo slim aangezien Phaedra nog geen enting heeft gehad? shit dacht er net aan....
Hee wat goed van je Nancy. Gelukkig dat t geen kwaad kan. En Semmie, hoe gaat ie nu? Al vocht aan t verliezen, al ritmische harde buiken? Leuk hoor steeds die spanning! Vannacht om 23uur moeten we Giul zn eerste kuur geven. Na 2 wkn elke nacht wakker te hebben gemaakt, vrees ik dat we met n kleine crisis de zomer tegemoed gaan. Moeten we t kind weer opnieuw zn slaapritme gaan aanleren. Ik ga morgen ff bellen met de apotheek. Als het moet, dan moet het natuurlijk. Maar als het anders kan, graag!