Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Minni dat kuurtje an Giulian......hoe vaak moet hij deze? Je kunt wel iets met de tijd schuiven maar het gaat erom dat de tijd er tussen het zelfde blijft? Snap je het nog! Anders mail je me maar......

Ik bedoeldus eigenlijk als hij er 3 zou moeten om 07.00 en 15.00 en 23.00 dan is de tussen tijd dus 8 uur?
    Je zou dan ook 06.00 en 14.00 en 22.00 kunnen doen......een half uurtje eerder geven die laatste is niet echt een ramp!

2. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Kim heeft laatst die prik ook gehad.......geen enkele bijwerking.

Semmie ik wens je heel veelharde buiken toe vannacht en doe me een plezier......beval dan ook gelijk ik wil nu wel eens weten of je een meisje krijgt....hihihihihihihihihihihi

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Om dat ene uurtje hangt t ook niet. Ik hou t gewoon op de 11 uur. Hij moet er idd 3 per dag. Balen hoor. Het gaat me erom dat ik m liever laat slapen, maar ach kleine moeite ook als hem al die ellende bespaard wordt gebleven.

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Vervelend hoor Minni... het komt zo weinig voor en net Giulian heeft het...
    jasses.
    Succes met het kuurtje. Hou er wel rekening mee dat je van antibiotica ook diaree kan krijgen....

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Gelukkig heb ik weer n hele berg luiers gekocht. ;)
    Laatst waren de huggies weer in de aanbieding...

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee Semmie, al aktie? ;) :D

7. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Ja kom op semmie het word tijd voor een beeb......

Was ik nog vergeten van die diaree......ene de zon daar moet je ook ff voor uitkijken hij kan er uitslag van krijgen en geen alcohol.....(hihihihihi)

8. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Goedemorgen deze morgen...welliswaar nog zonder beeb, maar de vogeltjes fluiten, ik heb prima geslapen, zonder actie en ik ben ....

VROLIJK! Heerlijk zeg als je goed kan slapen...lijkt af te wisselen..goede nacht, slechte nacht,...jum jum...

Ga even een bammetje kaas op peuzelen en dan de jongens uit bed rammelen, Luc blijft vandaag voor de eerste keer over, hij wil het zelf graag en het komt mama heel goed uit.....zijn vriendinnetje Jill en vriendje Max blijven ook over...daarom durf ik het aan...ghihihihi

Nou zou zeggen, tot strakkies, fijne dag allemaal, voor de gene die moeten werken...werk ze...en voor de rest...geniet van het weer want volgens mij wordt het mooi!

Ohw ja...eigenlijk hebben we vanavond een zakendiner van Sjoerd zijn werk, voor een grote opdrachtgever geven ze een etentje omdat het project afgerond is.....zal ik gaan, of zal ik niet gaan, is bij mij vandaag de grote vraag...even kijken hoe de dag verloopt...maar anders ga ik denk ik maar....tja kan die beeb er toch niet uitkijken...ghihihihihi ik had niet gedacht dat ik nog zou lopen....en had aan het hele etentje niet meer gedacht....tis dat sjoerd het vanmorgen zei....pffff maar we lopen nog..ghihihihi dusssss

9. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    goeiemorgen allemaal..

minnie heel veel succes met guilian..wel lastig inderdaad dat je hem iedere avond ervoor moet wakker maken...hopen inderdaad dan maar dat hij na het kuurtje er geen blijvende gewoonte van wil maken..maar ja kuurtje is wel nodig..

hee semmie nou dat klinkt allemaal nog niet alsof je gaat bevallen..maar ja kan zo omslaan natuurlijk ..hahahah misschien breekt je water wel op het feestje...

hier een rommelige nacht...eva weer een paar keer wakker van dat rothoesten en hubbie heeft me twee keer tegen mijn been aangetrapt in zijn slaap met dat gipsen poot van hem auwwwww....zal blij zijn als dat er is af is zeg...pfff

10. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Haha jij weer met die Huggies!
    Gelukkig heeft Giul nu een kuurtje, dikke kans dat hij ook snel weer in slaapt valt om 23.00 uur..

Hey Semmie wat lekker dat je zo'n goede nacht hebt gehad..die rust kan je wel gebruiken voor het zware werk begint. Ik zou idd lekker naar het etentje gaan, even wat ontspanning..wie weet wat het teweeg kan brengen ;)

Nancy, goed van je dat je navraag hebt gedaan over die BMR. Laatst toen men dacht dat ik in aanraking was gekomen met rode hond moest ik ook gelijk aan de bmr prik van Lotte denken...gelukkig is die niet overdraagbaar.. Hoe is het nu met je kleine meid? En met jezelf natuurlijk, al herstellende?

Suus, ik voel heel af en toe de beeb al bewegen, helaas placenta aan voorkant dus voel het niet continue. Geweldige foto's laatst van Tim & Lisa... die lijken echt als 2 druppels water op elkaar en op jou zo te beoordelen!

Agos, Lotte heeft gisteren nogal een nare luier gehad (beetje korrelige poep) en gelijk waren d'r billen en schaamlipjes vuurrood. Ze heeft echt zelden last van luieruitslag dus hier schrokken we van. Elke keer als ze moest plassen greep ze met haar handje naar d'r kruis en maar huilen van de pijn. Hele lagen sudo gaan erop, vanochtend was het op d'r billen al weg maar nog niet op haar schaamlipjes..

Eigenlijk is het raar..ik heb geen verplichtingen en zou overdag lekker kunnen slapen. Alleen kan ik dan de slaap weer niet vatten waardoor ik hier maar een beetje op het forum rondhang. Ben verder niet vooruit te branden en daar zit ik dan ook weer van te balen..maar goed..gaat wel weer over..

Denk dat ik vanmiddag even een zomerjasje voor Lotte ga kopen en wat rompertjes en dan vanavond weer naar fysio.

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    als je je verveelt, kan je hier wel heen komen? (hihi)

Moet je me ff sms-en, ik moet nu naar tai chi, kijk ik om half 11 gelijk of je idd n sms'je hebt gestuurd, dan pas ik mn dag erop aan. Ik wil nog naar Alkmaar. Kussens halen, desnoods gaan we daar shoppen. (niks doen waar je geen fut voor hebt, hoor)

12. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    ahhh arme lotte wen...vind dat ook zo zielig...heb laatst een tip gekregen van mijn nicht die hem weer van d'r kinderarts had..ja lijkt smerig maar wel goed...maar als je er wat eiwit opsmeert schijnt dat mega snel te genezen...misschien een tip? hoop dat het snel over is hoor...

en verder gewoon lekker doen waar je zin in hebt hoor wen...en denken niets moet alles mag....

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    krijgt ze trouwens hoektanden? Giulian heeft ook behoorlijke luieruitslag als die hoektanden weer aan t rommelen zijn.

14. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Sorry Elena, vergeet helemaal te vragen hoe het nu met jou is! Je hubbie nog steeds in het gips lees ik.. En drinkt Eva al wat beter?

Haha dat eiwit klinkt idd wat bizar..heb het hele verhaal ook aan de ass. van de HA voorgelegd en ze bellen terug..

Minni, leuk idee alleen niet voor vandaag :) Als ik volgende week nog thuis mag blijven kom ik zeker bij je langs!

15. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja Wen.. dat zeggen meer mensen dat ze allebei op mij lijken..hihi.. Toch grappig dat ik dat zelf eigenlijk niet zie...

Tim ligt nog even op bed...Lisa heb ik net naar de psz gebracht. Ze heeft vandaag paasviering, dus die zal straks wel over chocolade eitjes beginnen.. de snoepkont.

He jammer Semmie nog steeds niks.. nou echt lang kan het toch niet meer duren hoor.. max 2 wkn.

Minni... tai chi ze.... (jij liever dan ik)
    Ow en mocht giul last krijgen van rode vlekken.. dan kan het zijn dat hij allergisch is voor deze antibiotica.. (ik weet niet of hij deze kuur al vaker gehad heeft?)

Nancy... alles goed met je meisje?

Monique... Wat zijn wij goed he.. met die tips over de antibiotica..hihihihihi

Sabrina.. is het weer bij jullie weer wat beter?

Ik ga hier straks het gras maar eens maaien en wat leuke plantjes voor in de tuin kopen.. (de mol heeft alle plantjes die er al in stonden opgegeten helaas)
    Dadelijk boven de was vouwen en dan tim aankleden.. en daarna Lisa alweer ophalen..
    pfff van 9.00 tot 11.30 uur.. is ook kort eigenlijk he?!

16. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Die moet ze idd nog krijgen maar heb nog niets gesignaleerd. Kind heeft rare volgorde..heeft 4 boventanden, 2 kiezen boven, 2 kiezen onder alleen nog maar 2 tanden onder :)

17. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hahaha geeft niets hoor wen..maar eva drinkt weer heel goed eet ook goed is alleen nog enorm verkouden..maar ja troep moe er toch uit..en mijn man zit voorlopig nog wel in het gips..morgen terug naar het zh voor de uitslag van de ct scan...we zijn benieuwd...maar lief dat je het vraagt...

suus hier staan ook plantjes gepland voor vandaag..gister van die zakjes gekocht en ga eens kijken of ik wat bloemetjes kan zaaien..pff heb totaal geen groene vingers dus er zal wel onkruid op gaan komen hahahaha...oh leukkk paasviering...vind lisa die eitjes ook zo lekker...eva sinds gister ook en dat was helemaal geen snoepkont maar ze heeft ze ineens ontdekt...

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee Wen hoe bevalt je djiep?

Ja Suus en Mo, jullie zijn geweldig! Dankjullie wel'.
    Giul heeft eerdere helemaal nog geen kuurtje gehad, dus we moeten zien hoe t uitpakt.
    We vertellen Elmar zn ouders niks, maar als het goed is heeft elmar wel gezegd dat ze moeten uitkijken naar vlekken en uitslag en dan ff contact met me moeten opnemen,.
    Ik haal Giulian zometeen weer op en dan hoeven ze ook niks te weten van deze ellende. Ze maken zich echt overal altijd al druk over en nu mn schoonvader ziek is en volgende weke mn schoonmoeder onderzoeken krijgt vind ik t wel voldoende voor ze.

19. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    sjees wat lullen jullie een eind weg zeg.... heb alles gelezen maar ben de helft al weer kwijt...pfffff

Heb net mijn bedje verschoond en mijn paps maait voor mij mijn gazonnetje...fijn fijn...

Luc is op school en sem is vreselijk aan het nuilen...bah....die ga ik zo na de boterham in zijn nest gooien...rust.....de was is bijgewerkt en de woonkamer aan kant....nou laat die beeb maar komen.....beetje een ongi gevoel...en wat druk...maar verder rustig...duss ik ga vanaaf lekker dineren....luxe restaurant joh...pieuw....sjiek de la friemel.......

elena ik duim voor een goede uitslag hoor! toi toi toi...

Wen knuf voor Lotte...en mooie buik heb je hoor..of had ik dat al gezegt....hihihihi

Suus maai ze!

Minni veel plezier bij tai chi....en sterkte met je schoonouders....wat knap meid dat je hun belang vooropstelt....geef giul maar een knuffie van me....

Monique....alles goed met Kim en Isa? En hoe is het nu met de dochter van je vriendin...al wat verbetering?

20. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    zo hier even nuttig bezig geweest..eerst naar het oude huis nog wat spulletjes gehaald die er nog stonden..gelijk bijkletsen met ouwe buurtjes..mis mijn straatje wel hoor...snikkkk...

in de tuin even de zaadjes erin gegooid nou ja we zien wel wat er op gaat komen..hahahahaha mij kennende alleen onkruid en geen bloemen..

ja lekker feesten semmie..let maar op daar knapt je water hahaha zou wel een giller zijn natuurlijk...

Deel Deze Pagina