Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    haha, of ze is al bevallen voordat ze goed en wel hebben kunnen afzeggen, hihihi.
    Ben reuze benieuwd Semmie!

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Zo hier een productieve ochtend.. heb de was weggewerkt.. vanavond alleen nog een beetje strijken.
    Lisa heeft het naar haar zin gehad met de paasviering. Alle kindjes waren gesminckt als paashaasje en ze mochten de gemaakte tekening mee naar huis nemen. Ook kregen ze een geverft ei en een zakje met stickertjes mee naar huis om de eieren te versieren. De tekening hangt nu te pronken op de deur van de trapkast in de kamer..
    Toen ik haar zo trots aan zag komen met haar eerste werkje, moest ik wel even slikken hoor. Hihi, dat ze naar de psz ging vond ik niet erg... maar om haar eerste gemaakte werkstukje moest ik toch (thuis) even een traantje wegpinken... hihi emo-muts.
    Ik heb aan de achterkant de datum erop geschreven en over een aantal weken gaat de tekening haar memory box in.

Hoe is het bij jullie?
    Ook zo'n lekker weer?

Zo even de kids op bed leggen en dan kan ik het gras gaan maaien. Dan kunnen we daarna plantjes gaan halen in het tuincentrum. (ja ik ga niet klooien met zaadjes... duurt me te lang voor ik resultaat zie.)
    Meteen even wat bakken kopen en dan staat de tuin er weer wat frisser bij.

3. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    ahhh lief suus...ja erg he als ze dan zo ineens groot worden...

nou eva wil niet naar bed..heeft het teveel naar d'r zin in de tuin..nou ja laat maar lekker doen..ze is druk in de weer met al haar speeltjes emmertjes schepje en wat al niet meer..dan vanavond maar op tijd naar bed..zonnetje is ook wel heel erg lekker...

4. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Jeetje wat een getik al hier.........

Lees later alles even goed bij.......ga aan het werk. Isa is nog bij Oma en ik moet een berg poetswerk verichten.........

Semmie.........doe me een lol en ga vanavond met Sjoerd mee en zorg er daar voor dat je water breekt.........hahahahahaha.........

Met Kim en Isa gaat het prima.........druk lief en erg ondernemend. Mijlpaal voor Kim die is gisteren alleen van de sportschool gekomen op de fiets.......later naar een vriendin en om 19.00 naar oma omdat ik vergeten was de fles pap mee te geven.........Ze wordt groot.......

Met de dochter van mijn vriendin gaat het slecht. Helaas laten die hulpverleners niet veel horen......ik hoop niet dat de hulp voor haar te laat komt.

5. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    jeetje monique dat is mooi waaradeloos zeg dat die hulpverleners het af laten weten inderdaad dan maar hopen dat het voor haar niet te laat is...

haaa eva ligt toch nog even op bed...stortte ineens eventjes in..dus gelijk maar naar bed..en ze slaapt..zo toch nog eventjes rust..

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ik ga mijn kinderke ophalen bij opa en oma. Jij bent er niet Monique?
    Jammer, had ik n koppie bij je willen doen. :D

7. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Semmie, ik ben op de dag dat mijn vliezen braken nog mee naar een communiefeest geweest van onze oude buurjongen... ik heb ook dagen getwijfeld of ik zou gaan... ja/nee
    besloot zaterdagochtend dat ik wel meeging, thuis gaan zitten wachten schiet ook niet op (deed ik zowat de heel week al, met die voor weeën)

en 's avonds braken mijn vliezen, dus wie weet is de afleiding al wel genoeg....

8. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Helaas Minni ik ben er wel maar ben nu weg.........shoppen voor Isa.....rompers worden te klein en de slaapzakken te klein en ik wil even wat shirts halen omdat ook die te klein worden.....daarna Kim halen en naar mijn moeder om Isa te halen.....

9. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ghihihi nou hoop het....ga wel mee, voel me prima...alles is rustig...ga zo eten maken voor de jongens...en mijn ouders komen oppassen dusss...relaxed...mijn moeder komt wat eerder zodat ik eerst lekker relaxed kan douchen en omkleden.....

nou zal er vanavond niet meer zijn, schiet niet in de stress....want ik ga heus niet bevallen....tot morgen of vanavond laat...doeggie....

Wat is het trouwens heerlijk weer zeg, hoop dat het met pasen ook zo heerlijk is!

zijn jullie ook zo vrolijk...ik wel.....

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ... dubbel

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Neem voor de zekerheid mn telnr maar mee, hahaha! Veel plezier vanavond, Semmie.

Giul is moe, hihi.

Van oma een Tom Tailer spijkerjas gekregen en van mij all stars. Gaaf he?!

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
  13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    een maand geleden inmiddels (bijna)

14. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    whaaa leuk Minni...hihi

15. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Leuke foto`s weer Minni....

Kim heeft haar nieuwe fiets en is nu met Marco naar oma om deze te showen....

Isa ligt er al ruim een uur in....kind was doodop.....ze heeft samen met oma een uur in de speeltuin vertoefd

Ga nog ff poetsen.......

Semmie fijne avond........

16. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    vanwaar die poetsdrft van jou de laatste tijd, Monique? Ben je zwanger?

17. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    :)

:(: Zou het!

Zo mijn huisje is dus weer bijna schoon.......moet nog ff stofzuigen boven maar dat laat ik morgen aan Marco over........hij heeft een vrije dag!

Nu gaan we bank hangen met een borrel erbij..........chips en een stukje kaas en worst en een lekker stukje zalm met bieslook kaas.......jammie jammie jammie........ ;)

18. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    oh Monique.........plekje over op de bank? heb zo'n zin om lekker te snaaien zeg.

19. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb net voor t eerst eiersalade gemaakt en ik kan zeggen: ik kan er wat van!

Deel Deze Pagina