t Kind mag nu toch komen? Laat dan mar komen, hoor, want ik brand ook van nieuwsgierigheid. Ik heb ook wel es begrepen dat dat spugen en een ophande zijnde bevalling bij elkaar kan horen. Wie weet... Geen geld, Suus. Maar ruim 300 foto's. Wat ga je ermee doen? Behangen?
Ja heel leuk geboortekaartje van Niels! @ Semmie, vandaag uitgerekende datum, valt wel op dat we allemaal (Gups, inky, me and you) over de datum heen gaan.. (tenzij jij vandaag nog bevalt) Heb vandaag een dipdag, ik ben zooooooo moe, ik kan niet meer.... maar moet zeggen dat rusten de laatste paar dagen ook niet meer gelukt is... het is steeds wat anders wat het verstoord. Vannacht is Phaedra wakker geweest van 3.00 tot 5.30 en huilen en huilen...
Hallo damens.....wegens tijdgebrek geen pc tijd gehad.....heerlijk van de zon genoten. Kim was vrij en hubbie ook......vanmiddag voor Isa nieuwe schoenen gekocht....ze viel telkens en zodoende zijn we naar de schoenen winkel geweest...het arme kind had dus een maat te klein....wel kei gave schoenen gekocht in een betere schoenenzaak.......wel duur......65 euries..... Kim moest wegen en helaas maar 2 ons kwijt......haar vet perentage zit nu 18,4 % Dat is super...... Verder weinig te melden....... Nancy balendat die kleine zoheeft gehuild....Isa heeft dit maanden gedaan....ik weet wat het is als je dus een nacht niet slaapt..... Minni.....spierpijn! Balen Semmie ik houhet op 2de paasdag...... Ik ga nog even mijn mail checken
Hey Nancy...das balen zeg, had je meisje kramp ofzo...of was ze niet zo in d'r hummetje...snap dat je moe bent....je bent een mammie van een groot gezin meid....en je draai vinden kost tijd en bakken met energie....maar denk wel aan jezelf joh....dikke knuf van mij hoor....geniet lekker relaxed van je paasweekend...niet teveel bezoek en tijd voor je gezin! Tja wel appart, allemaal overtijd....en ik zie het niet meer gebeuren hoor...vandaag...zo snel kan ik het niet...ghihihihi 2e paasdag is mooi! goed hoor van Kim, ze kan natuurlijk niet elke week zo blijven afvallen, dan houd je geen kimmetje meer over ghihihi...ik vind het super van d'r!
Nancy: vervelend dat Phaedra vannacht zoveel gehuild heeft.. .hopelijk slaapt ze vannacht beter zodat jij ook weer wat kan bijtanken. Monique: jammer dat er maar 2 ons vanaf is, maar van de andere kant... het is er wel af! Wow! 65 euries...pffff Da's best veel joh! Nee ik ga niet met de foto's behangen. Ik had voor zowel Tim al Lisa nog geen album gemaakt.. heb we de albums hier liggen maar nog niks laten afdrukken zodat ik het kon inplakken. Vond het nu toch wel eens tijd worden, want anders kan ik dat nog gaan doen als ze het huis uit gaan... Semmie: Ik denk dat de kleine pas na de paasdagen komt. Hij/zij wil nog even meegenieten van de chocolade eitjes die je gaat eten..hihi Ik ga zo mijn bedje opzoeken... Morgen moet ik (na een vakantie van 2 wkn met heeeel mooi weer) weer werken... shipsss...
Nancy: vervelend dat Phaedra vannacht zoveel gehuild heeft.. .hopelijk slaapt ze vannacht beter zodat jij ook weer wat kan bijtanken. Monique: jammer dat er maar 2 ons vanaf is, maar van de andere kant... het is er wel af! Wow! 65 euries...pffff Da's best veel joh! Nee ik ga niet met de foto's behangen. Ik had voor zowel Tim al Lisa nog geen album gemaakt.. heb we de albums hier liggen maar nog niks laten afdrukken zodat ik het kon inplakken. Vond het nu toch wel eens tijd worden, want anders kan ik dat nog gaan doen als ze het huis uit gaan... Semmie: Ik denk dat de kleine pas na de paasdagen komt. Hij/zij wil nog even meegenieten van de chocolade eitjes die je gaat eten..hihi Ik ga zo mijn bedje opzoeken... Morgen moet ik (na een vakantie van 2 wkn met heeeel mooi weer) weer werken... shipsss...
goedemorgen allemaal... Hier een rustige nacht, heerlijk geslapen en ook de jongens hebben allebei tot 7:00 uur geslapen...heerlijk! NOu de boodschappen zijn in huis, vandaag beetje aanklooien en laat de pasen maar beginnen....
Goedemorgen, nou hier weer een bagger nacht, maar nu was een ander kindje de oorzaak (tja dat is mogelijk als je er 4 hebt... hihihihi) Thomas begon om 0.30 te spugen en heeft dat ie volgehouden elk uur (soms korter op elkaar) tot 6.00. Gussie, mannetje ziet er echt belabberd uit nu.. zit nu aan een mok thee..
ai ai ai...zit je niet mee meid...pffff probeer vandaag een beetje rust te pakken...en bel de visietjes af en relax.....makkelijk gezegt..ik weet het ...maar doe het.....laat de boel de boel en doe rustig aan...dikke knuffel van mij voor jullie allemaal...ook aan je zieke menneke!
he bah zeg Nancy. Nou gelukkig heb je er geen 7, dan hoop ik dat je niet een hele week vol hoeft te maken met kinders die 's nachts niet happy zijn. Mn moppie heeft de afgelopen 8 dgn 4 boekjes gekregen. En nu word ik de hele dag belaagd door n peuter die lezen wil. Echt schattig! Hij is toch wel stevig aan de diarree, maar hij eet en drinkt goed, dus ik maak me dr nog ff geen zorgen over.
Hier is het zonnig........lekker buiten weer. De boodschappen zijn in huis.......wat een drukte zeg en dan is het pasen........wat eten de mensen normaal...... Nieuwe glazen gekocht en een kleinigheidje voor Thea morgen. En voor 2de paasdag een paasdiner......andyvie met een balletje........hahahahahahahahahahahahaha...... Nu nog ff naar de AH en ik ben weer klaar..... Voor diegene die ik niet meer spreek allemaal een fijne paasdagen gewenst
lekker andijvie met n bal. En morgen dus naar Thea. Veel plezier met zn allen. Giul zn diarree is overgeslagen nara mij. Wat n nep. Ben er niet ziek van hoor, is wel veel naar de plee, maar dat red ik. Geen nieuws verder? Semmie al aan t puffen? Hee Semmie, morgen ben ik bij mn ouders en overmorgen bij de ikea, dus je moet dinsdag maar bevallen.
hahahahaha.......dinsdag komt mij ook wel beter uit....dus Semmie hou het nog maar even op... Ik ben nog even shoppen.......doei doei
Naja zeg, lekkere mutsen.....nee hoor, denk nog niet te gaan bevallen duss .... Nou begint wel iedereen inene voor van die K smoesjes te bellen....heel verdacht hwhhahahah mijn schoonmoeder belde...belt nooit... mijn schoonzus belde...belt nooit... mijn andere schoonzus kwam een zakje paaseitjes brengen voor de jongens...nooit gedaan.... hoezo opvallend...
hahaha.......zo gaat dat Semmie.....ik neem wel aan dat wij als eerste krijgen te horen dat er een begin is.....
bij de eerste wee, of het breken van de vliezen laat ik het weten...pffff whahahahah tenzij het midden in de nacht is..ghihihihihi