ben best jaloers inky ik moet nog 6 weken wachten en ben er wel aan toe morgen met Noah naar de dierentuin ben erg benieuwd hoe hij het vind op het moment vind hij dieren erg interessant als ik met hem aan het fietsen ben wijst hij met zijn vingertje en dan heb ik het nog niet eens gezien verder niks te melden ga nog even in het zonnetje zitten
Stel je niet zo aan mens....hahahahahaha FIjne vakantie hoor! Zo.. hier heb ik maar weer een paar sandaaltjes gekocht voor As. Ze had maat 19, maar haar tenen komen nu over de rand, nou ja.. bijna Dus heb ik maar nieuwe gekocht, ook weer mt 19, maar dit scheelt evengoed nog behoorlijk met die andere. Kind heeft al meer schoenen dan d'r ouders. Ze "wilde" ze gelijk aan. Haha, als ze schoentjes AAN wil, dan komt die flapdrol naar me toe lopen met dat schoentje in haar handen en steekt meteen haar pootje in de lucht.. Ze stapt er overigens wel super stabiel op. Verder is die kleine bootwerker weer broodkorsten aan het naar binnenwerken haha.. Och, wat hou ik toch van dat meisje.
Inky en Susanne, waarom krijgen de kids eigenlijk dat vaccin? Vandaag Wen en Monique en de kinderen op visite gehad. Ik heb mn ogen uitgekeken naar Isa, sjee wat veranderd die griet. En Lotte... Ow, wat n scheet! Had ik eerder wel gedacht dat ze wat groter zou zijn, maar het vertekent wat miss omdat Giulian nu zo'n groeispurt aan het maken is. Giulian is verliefd, denk ik. Naast het vele rammen en haren trekken was ie ook wel erg amoureus, zo ken ik hem niet hoor. Hij ging steeds kusjes geven (doet ie alleen met zn mama d8 ik),die erg kunnen lijken op een kopstoot, en deed een arm om Lotte heen wat het begin is van een hartstochtelijke knuffel. Maar die arm vond Lotte wel erg vrijpostig, dus van heel erg dikdoen is het niet gekomen, hihi. Maar ik begrijp wel waar Giulian vandaag komt, hoor!
ben al die tijd al foto's op photobucket aan t plaatsen (16 foto's) maar ik ben nog bij 5, dus ze komen er wel aan, maar t duurt eventjes. Een voorproefje: http://img.photobucket.com/albums/v722/ ... i30004.jpg http://img.photobucket.com/albums/v722/ ... i30001.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v722/ ... i30013.jpg http://img.photobucket.com/albums/v722/ ... i30010.jpg http://img.photobucket.com/albums/v722/ ... i30008.jpg nog wat foto's
Isa veranderd inderdaad heel erg op het moment......ik sta er zelf eigenlijk ook heel erg van te kijken.....
ow vergeet bijna je vraag te beantwoorden minni. Lars krijgt het vaccin omdat hier een jaar geleden 3 keur pneumokkoken is uitgebroken en al die keren moesten de school en familie enz. ingeent worden. ook momdat Lars een orenkindje is en ook Remon altijd enorm met zijn oren heeft gezeten (zh in en zh uit) en nu nog. Dus maandag 1e prik en dan over 2 maanden de 2e. De gevolgen van een hersenvliesontseking zijn ook veeeel erger dan de evt. bijwerkingen van het vaccin. Vandaar.
Ik heb het hele verhaal van vanmiddag op mn weblog gezet. Ik d8 dat pneumokokken longontsteking veroorzaken. (pneumo) Maar daar vergis ik me dus behoorlijk in.
Wat een leuke foto's Minni! De 1e ook waar Giul z'n vingertje zo mooi omhoog houdt. En Isa is idd een hele kanjer geworden zeg! Ziet er gezellig uit allemaal. Geniet van je vakantie Inky!
héé Amanda, da's toevallig; jij ook hier! idd leuke foto's van Giul, Lotte en Isa! gezellige boel was 't volgens mij!
Het was inderdaad gezellig alleen Isa was niet echt in een superbui...was aan een slaapie toe. Vanmorgen snel de laatste boodschappen gedaan en daarna met Kim en een vriendinnetje van haar het buitenbad opgezet.........ze zitten er al ruim 2 uur in..... Isa is net wakker van haar slaapje en heeft voor het eerst een broodje met aardbeien op.........ze keek wel raar bij elke hap!!!!!!! Ik ga zo snel even naar de action om voor Isa een klein badje te halen.... en daarna hebben we eenverjaardag met een BBQ.....het is super weer dus het zal een geslaagde middag/avond worden. Vanmorgen stonden Marco en ik met een mond vol tanden! Isa was in de box aan het spelen en op een gegeven moment stond ze op handen en voeten met 1 hand omhoog onm uit deze positie te gaan staan.......helaas voor Isa lukte het haar net niet..........een half uur later en na 10 pogingen besloot ze toch maar via de rand te gaan staan en gaf ze het op.........en even een mijlpaal!!!! Isa kan eindelijk uit een anti lek beker drinken..... Verder weinig te melden.......
Nou dat gaat de goede kant op met Isa, het zonnetje doet haat goed! Ik heb het grote zwembad opgezet, was ook al lek. Pff die dingen worden gewoon lek verkocht. Heb hem op 2 plaatsen moeten plakken en heb meteen Lars zijn kleine badje geplakt en zijn rolding van het kruipen. Ben dus actief bezig geweest. Lars vind het heerlijk in het grote bad. Hij kruipt en spat erop los. Heerlijk, hij heeft er 1 1/2 uur ingezeten en toen hebben we 15 min. tiktak gekeken en daarna naar bed. een uur eerder dan anders maar hij was bekaf. Mijn vriendin heeft vanochtend mijn haar geverfd en ik heb gisteren een super mooi lingeriesetje gekocht en een nieuw truitje voor morgen op onze trouwdag. Remon zal blij verrast zijn! vanavond BBQ-en met mijn broer en dadelijk komen schoonouwelui ff langs, niet te lang vertelde ze me, nou prima hoor! Mijn andere vriendin kan ieder moment bevallen (bloem van zenz) dus dat is ook erg spannend. Verder niks te liegen hier, ga maar weer in de tuin zitten en veeeeel drinken.
saaie bedoeling hier! Wij gaan ene heerlijke dag tegemoet. We gaan lekker een buitendag doen net als gisteren. Lekker het grote zwembad vullen, waarvan ik inmiddels lek 4 heb gevonden! En dan met zijn 3e heerlijk keuvelen buiten. Vanavond uiteten vanwege ons 2 jarig huwlijk en dan de 3e huwelijksnacht in hihihi. maar eerst lekker binnen wat rommelen dan gaan we als Lars slaapt de tuin weer verbouwen tot speelparadijs. Minni en Elmar ook gefeliciteerd en maak er allemaal een leuke dag van!
Minni en Inky gefeliciteerd! Inky, grappig trouwens dat Bloem een vriendin van je is, had ik niet meegekregen. Spannend!!
Gefeliciteerd met jullie trouwdagen Inky en Minni. @ Minni: We zijn er over aan het denken voor die prik.. maar kan best zijn dat we het evengoed niet doen! pff warm he?? We hebben gisteren mischa zijn verjaardag gevierd... jeee dat Never NOOIT meer... Mij te warm met deze dikke buik! @Inky.. heerlijk vakantie.. en leuk dat Bloem die vriendin van je is.. , wist ik ook niet!
Wat een weertje........heerlijk gewoon en echt genieten van de zon het bad en de kids..... Isa heeft vandaag de grootste gedeelte van de dag buiten in haar badje rond gebracht en Kim in haar zwembad.......wij natuurlijk ook. Mijn ouders kwamen eten en daarna zijn we een stuk wezen fietsen....... Nu gaan we de troep opruimen buiten........ Morgenmiddag een saaie middag...weer uren in het VU rondbrengen