Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ook goed hoor. ;)

2. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    zo hier ben ik dan. Wel maar voor even want Lars laat me niet alleen nu ik weer beneden ben.

Ik kan nu aan het einde van de middag naar beneden toe om wat rond te hobbelen en dan kijken we hoe het gaat.

Met mij zelf gaat het goed. Mijn bekkenpijn is niet weg maar ik krijg weer wat kracht in mijn benen terug en dat is al wat. Ook ben ik al met oefeningen begonnen die gelukkig pijnloos zijn.
    Niels doet het ook goed. Hij zit op 500 gram na al weer aan zijn geboortegewicht. Mijn melkproduktie is ook enorm en ik moet eerst kolven als ik hem aanleg anders spuit het eruit.
    Vandaag heeft hij een rommeldag en wil hij veel drinken bij mama. Helaas door het vele drinken krijgt hij ook krampen.

Ik ga nu een stukje schrijven en foto's plaatsen op lars zijn web-log

http://larskardienaal2005.web-log.nl

3. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey Inky,

wat een mooi ventje is jullie niels! echt een lekker ding....

doe rustig aan hoor en laat je maar flink verwennen!

4. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    OHHH Inky wat een mooi mannetje!

en die foto van Niels&Lars samen... *zwijmel*

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hee wauw, Niels lijkt echt op zn broer, als ik het goed zie.

Ik heb vandaag heerlijk in de zon, in mn blote kont, liggen bakken. Ik zal niks verkleurd zijn, wantr daarvoor kom ik per jaar zo'n 365 dgn te kort aan, al zouden ze allemaal zo mooi zijn als vandaag.

6. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ik ga zo ff die foto's van Niels bekijken. Ben wel nieuwsgierig naar dat mooie koppie. Kaart nog niet binnen, maar da's logisch....

Monique: 2 ons is toch mooi? zolang het er maar niet aankomt toch? 18 % vet...super hoor! Jij ook fij pasen!

Nou Minni...hihi in je blote kont...lekkker hoor....wij gaan ook vanmiddag zonnen /zwemmen, maar ik doe wel een bikini aan hoor...anders wordt ik een bezienswaardigheid op het strand en dat is ook niks..

Schoonfamilie heeft het erg naar hun zin. Ook de dames genieten van hun oma en opa. erg leuk om dat te zien!

Gisteren de Dijk was super! Daarvoor had ik een etentje met de vriendinnenclub. 1 van die vriendinnen woont nu in Geneve en heeft spijt van haar verhuizing. Ze komen terug!

Daarnaast willen ze een huis zoals ons huis kopen.......Nou...eeeh.... voor een leuk bedrag zijn wij best bereid om te verkopen. (ik hou altjd wel van nieuwe projecten aangaan) Dus komen ze dit weekend het huis bekijken.....Grappig is dat wij net bezig zijn met een ander nog nieuw te bouwen project....wellicht gaan we dinsdag een optie nemen. Dat project is een resort dat aan zee gebouwd zal gaan worden. Een zeer luxe resort met eigen strand, fitness en winkels, zwembad etc. Huizen zijn weer wat groter. kavel zal net zo groot zijn als nu 1200 m2. Natuurlijk weer ook met eigen zwembad. Nadeel is de prijs...voor 1 miljoen mag je meedoen...dus moeten we het huis goed verkopen en daarnaast veel sparen.....ach we zien wel...misschien loopt het op niks uit......

7. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    zo heheh...hier ik ook nog even...pfff wat een drukte...dacht gister verder een rustige dag te hebben maar mis...volgende week kijkers voor het oude huis dus gisteravond nog even flink hier en daar wat schoongemaakt was om negen uur pas weer thuis....vanmorgen eva uit bed...pfff weer 39.4 graden koorts...het houd maar niet op dat virus...word er zo onderhand gek van zeg...

rest van de dag begon de koorts gelukkig te zakken maar ze hoest en proest nog steeds...

alle paasboodschappen gedaan...heel handig hoor zo'n man in het gips..NOT ! moet echt alles doen nu....

heb niet veel bij gelezen paar dingen zijn blijven hangen hahahahaha...

semmie...nou je neemt er in lekker de tijd voor zie ik al...mooi heb ik tenminste niets gemist maar lang kan het niet meer duren meid...

nancy getsie vervelend twee gebroken nachten...hoop dat je mannetje weer opknapt en dat jullie niet allemaal ziek gaan worden hoor..

suus dat zijn aardig wat fotos zeg...geloof niet dat wij er zoveel op de pc hebben...mmmm hoewel..hahaha...maar het is zeker niet duur..

Inky wat een prachtig ventje zeg Niels...en ik vond ook al dat ie op Lars lijkt...fijn dat je benen weer beter aanvoelen...

minnie...ja in dit land hebben we gewoon te weinig zon dagen..erg jammer...hoe is het guilian en zijn kuurtje gaat dat allemaal goed?

Monique ik vind het toch super hoor van Kim het is er wel af en niets erbij en op een gegeven moment gaat het wat langzamer...vind het nog steeds een topper...ahhh en arme Isa op te kleine schoentjes..

ben vast nog wel iemand vergeten ..maar in ieder geval voor iedereeen hele hele mooie warme paasdagen
    enne semmie...eitje uitbroeden misschien?hahaha grapje...

8. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ach een miljoen maar?
    Ik schiet al lekker op, in dubbeltjes heb ik t bij elkaar!
    Maar goed dat je op de beneden windse eilanden woont, want die rijke stinkerds wil ik hier niet ruiken. :D

KLinkt trouwens wel heel goed dat resort. Ben bere benieuwd.

Giul zn kuurtje doet t leuk: t gaat m dun door zn luier. Hij is er bij tijd en wijlen lekker dwars van: wil zn kuurtje niet slikken en zn luier niet verschoond hebben. Maar dat is voor t grootst gedeelte te wijten aan zn leeftijd, denk ik.

Sabrina, lekker bruin geworden? Ikke dus niet. Maar ik heb nu al wel n voorsprong op vorig jaar. :D

En huis verkocht, Elena?

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ahhh wat een lief kereltje Inky!
    Geniet maar lekker van je ventjes!

Fijn dat het al wat beter met je benen/bekken gaat... hopelijk ben je ook snel weer van de pijn af!

Ik heb vandaag gewerkt en zit nu lekker te niksen... morgen om 7 uur beginnen dus ik ga zo mijn nestje weer in.. trusten allemaal!

10. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Suus, werk ze vandaag...

voor de rest een hele fijne eerste paasdag.....ik ben bezig met mijn paasontbijt...dus ga er snel van tussen...toedels!

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Heb net mn paasontbijtje op. Heb n nieuwe broek aan, maar is ietsie te groot, oei. (beter dan te klein ;))

Hee Inky, schreef t eerder nog niet, maar ik hoop dat je snel helemaal van je bekkenpijn af bent.

Semmie heeft zich ook weer gemeld, mooi kan ik gerust op familie bezoek.

Ik heb zoveel klachtjes, dat Elmar al roept dat ik weer zwanger ben. Nou, t zal toch niet?
    Ik denk elke maand wel een dag dat ik miss zwanger ben, hihi.

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
  13. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Goedmorgen.......wij zijn net wakker.....oven staat aan......

Ga eerst douchen

Fijne paasdagen allemaal

14. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hier is het ontbijt ook op.....de jongens zijn nu eieren aan het schilderen....die gaan we straks verstoppen en dan mogen ze ze zoeken...leuk leuk!

15. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ff n Semmie-check.

Hee hoe gaat ie daar?

16. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Hallo, wij hebben een HEERLIJKE nacht achter de rug!
    Phaedra werd om 4.00 wakker en heb haar haar speen gegeven is toen weer in slaap gevallen tot 5.20..
    dus ze heeft goed geslapen en wij dus ook!
    Lag om 6.00 weer heerlijk te pitten en ik ben weer tegen mijn mannetje aangekropen...
    Werden om 9.30 wakker!

kindjes waren om 9.00 wakker en waren vast naar beneden gegaan en hadden ons laten slapen, hadden brood gemaakt..en al gegeten.
    (was jammer van ons paasontbijt met 5en, maar vond het wel heel lief van ze!)
    dus hebben we paaslunch gehad vandaag...

@ Semmie, spannend nog steeds, ik hoop dat het niet lang meer duurt...

17. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ff checken of semmie al bevallen was maar helaas.

Nou hier gisteren toch te lang beneden geweest. Pijn was weer terug. Dus vandaag weer lang boven gebleven. Ben nu beneden om een heerlijk paasdiner te gaan verorberen door opa gemaakt.

Vanmorgen een heerlijk paasontbijtje gehad. En ook hier een heerlijke nacht. Om 22 uur heeft Niels een voeding gehad en toen ben ik gana slapen. Om 2 uur meldde hij zich weer en toen om 6:30 super dus. Vooral in vergelijking met de vorige nachten. Hopelijk vannacht weer zo'n nacht maar dat weten we nooit natuurlijk.
    Niels krijgt ook een speentje anders ligt hij heel de dag aan de tiet hihi. Hij was ook wat verkouden de andere dagen dus mss gaat het drinken vannacht ook beter.

Morgenavond kom ik weer even kijken als alles goed gaat. Niels is vandaag lekker even buiten geweest, morgen mss weer als het lekker weer is.

Fijn Pasen allemaal en als ik langer kan zitten dan lees ik al jullie verhalen bij. ( daar heb ik ene dagtaak aan denk ik)

18. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Heerlijk Inky dat het zo goed gaat, doe wel rustig aan meid!

fijne paasdagen!

Hoe vind Lars zijn broertje?

19. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Zo zijn net terug van gourmetten bij opa en oma....en nu heb ik vreselijk rugpijn....klote tuinstoelen....grrrrr.....maar goed...jongens liggen op een oor...rust....heerlijk!

Morgen lekker niets doen.....misschien bevallen...hahahaha zal wel niet.....

ga zo lekker bankhangen en neem een dikke vette ijsco....hmmmmmm zin in...jum jum!

20. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Ook ff cecken.......Semmie morgen weer een dag....

Wij zijn vandaag bij Thea en fam geweest en het was weer erg gezellig......heerlijk pizza gegeten.....

Morgen werken en danzijn de paasdagen ook weer voorbij....

Inky mooie zoon heb je erbij..doe het wel een beetje rustig aan.........en hoe vind Lars zijn broertje.....

Deel Deze Pagina