Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Jee Semmie... loop je nog?

hihi.
    Heb vandaag gewerkt... was ontzettend druk met familieleden op de afdeling.. daarna de verplichtte bezoekjes afgelegd en nu zijn we net een uurtje thuis.. de pizza is besteld, dus gaan zo eten... mjammie... (we eten nooit zo laat dus ik hoop dat ik nog wel wat kan slapen vannacht.)

Nancy. .heerlijk dat je vannacht hebt kunnen bijtanken! Lief van je andere kids dat je ze jullie hebben laten slapen tot 9.30 uur.

Inky.. wat goed van Niels dat hij al zo goed doorslaapt.. lekker joh.

Monique, leuk dat het bij Thea gezellig was... lekker weer kunnen bijkletsen?

2. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Goedemorgen deze morgen,

weer een nacht voorbij zonder enig teken van beeb op komst...pffff wel wat voorweeën en krampen maar dat mag geen naam hebben....begin nu onderhand wel de kriebels te krijgen hoor.....tis net nu die uitgerekende datum verstreken is het allemaal veel langer duurt.....tja met Luc en Sem beviel ik ruim voor die uitgerekende datum en nu ga ik er heerlijk ruim overheen.....en ik wil zo graag mijn beeb zien vasthouden en knuffelen....en Luc is ook zo vreselijk benieuwd....die kleine man....maar goed we wachten af...

Allemaal een fijne tweede paasdag en tot laters....

3. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Kom op dan Semmie: vandaag nog! hihi

Hee Inky, wat goed van Niels. Hij slaapt al goed, zeg!
    En Phaedra, wat goed dat ze ja vannacht ook lekker hebt laten slapen.

Gezellie bij Thea, Monique?

Wij gaan zo naar de ikea! Doeii (we zullen ons weer melden als t lekker weer is om in de tui9n te zitten vanmiddag, hihi)

4. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    zo ik heb een beetje bij kunnen lezen. Wat kunnen jullie lullen zeg in die 6 dagen.

Ik ben vandaag heel de dag al beneden en het gat wel goed.
    Gewoon veel zitten met mijn benen omhoog maar ook de stijfheid eruit wandelen.

Morgen is de kraamverzorgster er voor het laats en daarna moet ik het alleen gaan doen. Als NIels het zo goed blijft doen in de nacht dan zal dat zeker gene probleem zijn.
    Vandaag is hij nog eens gewogen en hij zit al over zijn geboortegewicht. 4700 gram. Dat is dus netjes.
    Jammer genoeg kan ik nog niet ver lopen anders was ik al een blokje met hem om gegaan.

Semmie meid jij ook al over de datum heen zie ik. Dat kan ook niet lang meer duren. Hopelijk ga je snel bevallen.

Ik zal mijn bevallingsverhaal ook snel plaatsen. Moet het alleen nog ff typen.

5. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    hee Semmie! Wat ben je aan t doen? :D

6. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    oh trouwens net weer n keuke voor laten rekenen en deze is echt weer super! Superprijs ook.
    Toch ben er ik niet helemaal over uit, het werkblad bedoel ik dan.
    Zal ik wengé kunststof nemen dat er perfect bijpast, of zoals we steeds laten uitrekenen donker grijs steen?
    Hee Sabrina, gaan jullie de keuken nog doen?

7. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    euh ik heb net lekker mijn paasdiner op....garnalencoctail, en soep en varkenshaasje met champignonnetjes en cham. saus en gebakken bistro krieltjes...en als toetje ijs met slagroom en vruchtjes...jum jum....weer een kilo erbij :rolleyes: :oops: ;)

en nu ga ik lekker bankhangen.....

Inky wat fijn dat het weer iets beter gaat met je....hoop dat Niels het zo goed blijft doen de nachten.....en jee morgen de kraam alweer voor het laatst...das wel gauw of niet?Heeft Remon nog vrij? Of ga je het weer helemaal alleen doen? Nou geniet nog een daggie...en laat je goed verwennen!

8. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Remon gaat morgen weer werken dus ik kan met de kraam oefenen daarna moet ik het alleen doen. Het komt vast wel goed. Ik moet alleen goeg organiseren zodat ik niet vaak de trap op en af hoef. Dus ff ene goed plan in elkaar zetten en zorgen dat de avond tevoren alles al klaar ligt.

Ik ga nu lekker douchen en dan in bed liggen tot 20 uur dan krijgt Niels een voeding en kan ik daarna mooi al gaan slapen.

Tot morgen.
    Enne Semmie zet em op he.

9. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    Ik ga het hier morgen ook weer alleen doen...
    mijn man gaat weer op tijd werken (die heeft de afgelopen week onze kinders naar school gebracht)
    dus dat wordt weer even in de pas..

Denk dat het allemaal wel goed gaat komen, maar zal wel even aanpoten zijn om ze alle 4 "klaar" te hebben om 8.00.

Vannacht ons meisje gegeten om 0.00 en werd toen pas om 5.45 wakker!
    HEERLIJK! oh ik ben nog zoooo verliefd op dat poppetje!

@ Semmie, ik dacht ik kom nog ff kijken, nou succes meid, ik denk aan je (haha heb je ook nik saan maargoed)

10. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Wel lekker dat je kinderen wat groter zijn, dan kunnen ze al veel zelf.
    Anders heb je er echt 3 uur de tijd voor nodig om ze allemaal om half 9 op school te krijgen. Je mag de babyfoon wel bij mij brengen als je de kids naar school brengt. :D

Spannend, dames, morgen alleen met de nieuwe telg.

11. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    nou suc6 inky en nancy!

En nancy lief hoor dat je aan me denkt...wie weet helpt het...hope so!

Ga lekker op de bank hangen....heb nog lekkere dingetjes over en die ga ik opsmullen...die choc eitjes moeten op..... :)

12. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    Hmm ik heb nogmaar 3 eitjes op deze pasen... maargoed er is in de afgelopen 2 weken al 18 kilo af!, nog 4 te gaan! (en dan eigenlijk nog wel een kilo of wat...)

13. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Hoi meiden........

Hier ook 1 die moest werken vandaag.......druk druk druk.....

Vanavond even geen fut gehad om ook nog eens verplichte bezoekjes te doen en ik had de beste smoes ooit.......Kim moest bijtijds naar bed omdat ze morgen naar school moet.....hahahahahaha....

Ga nog ff verder neuzen.....

Semmie wegaan een nieuwe datum prikken...vrijdag de 13de?

14. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ook hier ff een semmie check....nix! nou meid...hoop dat je dan lekker slaapt nu....

Ik meld me later wel weer druk met schoonfamilie!

15. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    neup weer niks....pffff van 23:00 tot 1:00 wat licht gerommel en wat steken in mijn buik maar niets wat naam heeft....wil nu die beeb wel eens zien hoor.....laat maar komen dat mupke van ons....heb echt zo'n gevoel dat ik VET overtijd ga lopen...pffff en ik wil nu wel eerlijk zeggen...ik ben het zat...weer een week van bijhouden, poetsen, alles alleen doen en moe zijn....Sjoerd had ook gehoopt dat de beeb zich een van de afgelopen dagen zou aandienen....had er in de planning rekening mee gehouden...maar zo zie je maar weer niets valt te plannen...zekers bevallen niet....nou tot laters....ga een bammetje eten en dan zo de jongens wekken...want tja...Luccieboy moet weer naar school!

16. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Nog niks dus. Hellas Semmie, maar hij (of zij) komt nog wel :D.
    Whaahaa, die mannen die er wel ff op in plannen. Hoe naïef?!

Wendy: alles goed met jou? Lekker paasweekend gehad?
    Ik neem aan dat je nog niet werkt...
    Heb n poll geplaatst over mn keuken in de lounge. Staan ook de foto's bij van wat we hebben uitgezocht (met n knipoog naar Sabrina, die dezelfde wil hebben;)). Dankjewel voor de site met die prachtige foto's.

17. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    Jammer Semmie, maar ik had ook het gevoel echt ver over tijd te gaan en ineens was het zover.. 4 dagen later...

Ohh ons meisje doet het goed 's nachts... 0.00 eten en dan pas half 6 weer....

Ik ga vandaag lekker stadten met mijn mams, ons kleinste meisje mee, de andere 3 blijven over op school (bah daar voel ik me dan wel schuldig over... ikke iets leuks doen en hun moeten daarom overblijven)

18. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Heb mijn paas/werkweekend weer achter de rug. Lig nu nog even lekker met de laptop op bed, met Lisa naast me. (heb gisteren avonddienst gehad tot 23.00 uur.)

Semmie nog niet bevallen zie ik..

Minni.. mooie keuken.. kan je helaas niet verder helpen met je keuze te maken.

Nancy en Inky... jullie hummeltjes slapen goed hoor... lekker zeg!

Sabrina... hoelang blijft je schoonfamilie?

Monique: Lekker gewerkt met de paasdagen?

Wen: Hoe gaat het?

19. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Nou Nancy 4 dgn overtijd is voor mij vandaag...we shall see!

20. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Ook hier even een Semmie-check (zou in de dikke van dale moeten komen) ;)

Ben idd nog niet aan het werk, afgelopen vrijdag bij de bedrijfsarts geweest en mag de komende 2 weken nog niet werken. In de 3e week zou ik af en toe naar kantoor kunnen gaan als ik me goedvoel en als ik me niet goed voel, dan niet. Moet dan wel in die week met mijn leidinggevende om tafel om een plan op te stellen..

Al met al wordt de vermoeidheid alleen maar erger terwijl ik juist zou verwachten dat deze minder wordt met al die rust :confused:

Lotte kreeg zaterdag weer hoge koorts, weer die verd*mde neusamandel, heeft tot gisteren koorts gehad en is 's avonds overgegaan in verhoging. Vannacht is ze 2 uur wakker geweest en wij dus ook..

Zo heb mijn klaagronde weer gehad :)

Gaaf kaartje van Inky! Haha heb alle kaartjes in de kast staan en is zooo schattig allemaal naast elkaar..

Schrijf later weer bij..

Share This Page