Goedemorgen........hier ook even een Semmie ceck..... Vanmorgen om 7 uur eruit......de hele woonkamer op zijn kop gezet en die is weer klaar......speelgoed uitgezocht van Isa en schoongemaakt. Straks een gesprek met de locatiemanager en de tijdelijke teamleider. Heerlijk gewerkt.....NOT......De bewoners hebben voor de paasdagen een brief gehad over het gebeuren op de werk vloer...teamleiders die weg zijn en wat er nu allemaal gaat gebeuren.............de 1 is voor en de ander is tegen en de bewoners zijn van slag en veel vragen van familie leden. Op de valreep kwam er een teamleiderin kwestie langs en bij vertrek zat ikmet een aantal boze bewoners.........ik kwam met hoofdpijn thuis en ging met hoofdpijn naar bed. Isa is heerlijk aan het keuvelen....lees al het speelgoed door de kamer smijten.....ze is boos. Waarom? Ze wil tips ( chips ) en dat krijgt ze niet.....ze staat nu te schreeuwen dat ze boos is......en ik kan eigenlijk mijn lachen niet houden.... Inky geniet van je laatste dag met je kraam hulp.......weet iemand hoe het met Gups gaat? Semmie succes nog even en echt heel erg lang kan het nu niet meer duren.......
nou ben ik ook weer even.. erg drukke dagen gehad met de pasen..maar wel gezellig...gistermiddag wel een beetje ingekakt.. vandaag weinig tijd komen zo de trap en de overloop bekleden (eindelijk!)...dus moet zo naar buiten want de lijmlucht is erg ongezond.. gelukkig is het mooi weer.. eva is eindelijk goed aan het opknappen en heeft al twee avonden en nachten zonder te hoesten geslapen...jipppieeeeeee...ook de koorts lijkt nu eindelijk verleden tijd te zijn.. jeetje minnie vervelend dat guil zo'n diaree heeft hoop dat het kuurtje wel goed zijn werk doet dat is toch het belangrijkste.. semmie semmie toch..je gaat ook een record zetten..je maakt het wel heel spannend zo..maar snap dat je zelf nu ook wel eens wat aktie wil hoor.. inky vervelend dat die pijn weer terug is..rustig aan blijven doen meid...en wel lekker dat Niels al zo goed doorslaapt.. Nancy wat een kanjer van kids heb jij zeg dat jullie uit mochten slapen...en Phaedra ook al zo lekker doorslapen..allemaal superbeebs hier.. sabrine gezellig zoveel familie...hoop dat jullie goed weer hebben.. wendy doe het rustig aan hoor meissie...je moet echt goed blijven rusten en als het over twee weken nog niet gaat gewoon nog langer rusten.. zo ga zo aflsuiten verwacht ieder moment bedrijf voor de trap...word wel even goed luchten vandaag maar dan is het wel eindelijk eens klaar vriendin wilde vandaag even een bakkie komen doen met d'r dochter hebben we maar even verschoven naar morgen...kan eva morgen spelen met d'r vriendinnetje...
grrrrrrrrrr het zal eens meezitten..bellen ze net op het tapijt is niet binnengekomen komt morgen pas dus donderdag word de trap pas bekleed..nou ja kan er ook nog wel bij hoor...dus mijn vriendin nog even teruggebeld ...die komt alsnog vanmiddag even met de kleine...
he gezellie, heb je vanmiddag wel visite. Ik zal die vriendin van mij es bellen wiens zus een beroerte heeft gehad 12 dgn geleden. Heb nog niks gedaan vandaag en ben eigenlijk ook gesloopt van t afgelopen weekend, dus ga ook niks doen, Moet aan mezelf denken.
Wel wat gedaan trouwens: ik heb Giulian opgegeven voor z@ppelin voor als ie jarig is. Hoop dat ie op tv komt (maar ze zullen zn naam niet kunnen uitspreken, dus dan heb je n kleine kans, denk ik). Wat gaan jullie je kids geven voor de 2e verjaardag?
hee leuk minnie guilian opgeven bij zappelin zat ik voor eva ook al over na te denken om dat te doen...wij hebben lang gedacht over wat te geven..maar aangezien eva momenteel erg gefixeerd is op onze keuken gaan we voor een leuke keuken voor d'r eentje waar ze echt achter kan staan..die zetten we dan in de buurt van onze keuken en dan maar hopen dat ik het iets rustiger krijg tijdens het koken hahahaha...maar ja iets anders wisten we ook niet te verzinne...wilden eerst een glijbaan bij de karwei halen..maar ja dat is leuk in de zomer maar van de winter heeft ze er niet zo heel veel aan.... daarom en dan kunnen ashley en eva lekker keutelen vanmiddag....
Ik zag Emelyne (van Thea) op een step en ik denk dat ik n step wil geven. Of zal ik een skelter doen met zo'n stang achterop? Hij heeft natuurlijk al n 3wieler...
ja eva heeft met sinterklaas een driewieler gekregen met een duwstang dus nu maar een keer iets voor binnen...driewieler vind ze nog steeds niets..maar ja komt van de zomer misschien wel.. verder krjigt ze van mijn moeder een plastic serviesje dus kan ze lekker aanmodderen....vraag denk ook maar wat kleertjes altijd handig...lijkt hier toch al steeds meer op een bart smit uitdragerij hahahaha..
pfff nog geen idee wat we Sem gaan geven.....nog niet over nagedacht eerlijk gezegt! Mijn pa en ma zijn zonet even op de koffie geweest....ghihihi worden ook ongeduldig.... nou zometeen Luc weer ophalen en broodje geven en dan weer naar school brengen....tjonge jonge veels te druk om te bevallen ghihihihi Sem kan ook zo boos worden als hij iets wil wat niet mag...die stond straks voor de kast om noeppies te brullen (snoepjes) en nee die kreeg meneertje niet na 2 plakken ontbijtkoek.....boos ohw ohw ohw....dan kan hij echt al een driftbui krijgen...pieuw.... Leuk zeg de kids opgeven voor Zappelin....ga het die dag in de gate houden!
oh heerlijk ja als ze zo'n driftbui krijgen..kan eva ook zo lekker..pffff...zal de leeftijd wel zijn...zo eva ligt even heerlijk op bed..kan echt zien dat ze slaap aan het inhalen is..gister en eergister sliep ze gewoon drie uur 's middags en toch gewoon normale tijd weer naar bed en weer heel goed doorslapen...arme schaap is ook oververmoeid van bijna drie weken slecht slapen...
Kom net leuke foto tegen van bezoekje van Minni laatst.. Volgens mij hebben ze de nodige relatietherapie nodig (nu al )
hahaha geweldige foto van die twee zeg..dat bekkie van guilian zit echt zielig zoals die naar dat brood zit te kijken...
Volgens mij ligt t niet aan hun relatie, maar denk Giulian: bah ik heb gestampte muisjes op brood, volgens mij heeft Lotte iets veeeeeeel lekkerders. Geweldige foto trouwens, whahahaa!
Wij geven Isa een zandtafel voor haar verjaardag.....ik kan zo weer naar mijn werk.....wat een toestanden zeg! Met Kim en Isa een broodje gegeten bij oma en Isa daar achter gelaten.......kan ze mooi slapen en ik rustig naar mijn werk.....
Dilemma.. Ik MOET even 15 min. weg maar de buurvrouw is niet thuis om even de babyfoon neer te zetten. Ik ben echt binnen 15 min. terug... zal ik een briefje in mijn jaszak stoppen met de mededeling dat ik 2 kinderen op bed heb liggen? Pfff weet even niet wat ik moet doen. Tim ligt wel vaker 15 min. alleen thuis op bed als ik Lisa naar de psz ben brengen.... hmmmm ...ik weet het niet'.
Nee de andere werkt nog tot 17.00 uur. En ik moe tvoor die tijd geweest zijn. Ik ben even bij Lisa en Tim wezen kijken . Ze slapen allebei en kunnen hun kamertje niet af als ze evt wakker zouden worden. Ik weet echt niet wat ik moet ...hihi van 1 kant denk ik.. ach ik ben zo terug... maar aan de andere kant.... nouja..je snapt het wel.
moeilijk moeilijk Suus..... Met GUPS gaat het volgens mij allemaal wel oke.. heb haar gisteren of eergisteren gesproken op msn. Hebben het over van alles en nog wat gehad... (hahaha de kids dus) Haar ontsteking ging nu wel, ze kon in elk geval weer normaal zitten en dat zag ze afgelopen donderdag nog niet gebeuren dus dat gaat een stuk beter. Eva doet het heel goed en ook Astrid is heel blij met haar zussie. Ik ben weer terug uit de stad (ben kapot!) heerlijk geshopt voor de kinders, groot en klein. hihi En voor mezelf 3 bh's gekocht, had mijn andere bh wel een beetje om zeep geholpen tijdens mijn zwangerschap. Nu even 'rust' achter de comp. en over een 20 minuten de kinderen van school halen.