zo visite weg meiden hebben lekker gespeeld..en wij hebben een beetje bijgekletst..leuk hoor zijn al 25 jaar vriendinnen en ons leventje gaat bijna synchroon hahaha...allebei al oudere kinderen en nu weer een kleintje..dus veel herkenning op hetzelfde gebied... straks even aan het eten beginnen...maar eerst even een stukje lopen met de hond...die moet ook nog even een plas doen...
Zo Luc opgehaald van school en wat me daar gebeurde...het jongetje dat bij Luc in de klas heeft gezeten die piranja...die komt het schoolplein overrennen en Max vriendje van Luc die staat bij zijn moeder en dat jong komt gewoon op Max af en mept er op los...de moeder van Max roept...zeg doe is normaal en hij mept maar door...tis net alsof hij door het lint gaat....en waarom....Max had de verkeerde broodtrommel per ongeluk gepakt...hebben allebei dezelfde en Max kan nog niet lezen welke naam er staat...is ook net 4...pffff hoezo een kort lontje...wat een snertblaag zeg.... Gevolg...moede van Max een mep in het gezicht gehad toen ze een poging deed om haar kind te helpen en Max heeft een flink blauw oog...pfffff dat kind is echt gestoord hoor.... En de mama van dit kind...loopt er naar toe...en zegt......ja geloof het of niet...heb je nu de goede broodtrommel......katonk......
Nouja.. .niet normaal joh... geen wonder dat dat kind geen manieren heeft... zo ouder zo kind...pfff Mijn schoonmoeder belde dat ze even langs wilde komen.. dus zij is even hier gebleven terwijl ik even snel die boodschap ging doen...hih Sommige dingen lossen zichzelf op! Zooo Nancy.. lekker he... dat je even geshopt hebt! Met Gups gaat het idd beter. Ze vind het alleen zo raar dat ze minder "aandacht/visite" krijgt zo met Eva. Bij As hadden mensen meer interesse ... maarja ik denk dat veel mensen het niet meer zo nieuw vinden dat je weer moeder bent geworden, want je was het immers al. (zo heb ik dat nl ook ervaren)
psies....ander voorbeeld...met luc kreeg ik 135 felicitatie kaarten.... Met Sem waren het er 53.....terwijl we dezelfde mensen een kaart hebben gestuurd....ben benieuwd hoeveel we er nu krijgen...whahaahha misschien wel 10 hahahahaahha en visite...idd stukken minder als bij de eerste...raar maar waar! pfff ik ben misselijk....bah....heb al 3x boven de plee gehangen....sjeetje zeg.....en ook weer strontverkouden...inene....bah...kan er ook wel bij....en ik heb een giga aambei...die knapte vanmorgen en nu doet mijn derriere zeer...ghihihi sorry voor detail.....zo weer genoeg geneuld....pffff lucht niet op helaas.....
iedereen opgelucht dat ie de juiste had? Sjemig. Als ik de moeder van Max was, dan had ik Max n nieuwe broodtrommel gegeven en die piraña de trommel van Max. Geen ellende daarmee. (vergeet er wel bij te melden dat ik de trommel in gesmeerd heb met cyankali) t is niet te hopen dat wij dat hier ook gaan meemaken, dan vereenzaam ik ter plekke. Wij hebben erg weinig visite gehad en nog niet eens de helft van de kaarten die wij zelf verzonden hebben. Dus ik was al teleurgesteld. Maar ik hoor het ook vaker. Dus Semmie is nog niet bevallen. Oke, de laatste Semmie check vandaag zal (door mij) pas laat vanavond plaatvinden. Eerst weer dans en pilates. Ben er weer helemaal klaar voor!
NEE HOOR NOG NIET BEVALLEN EN DAT ZAL VANDAAG OOK NIET MEER GEBEUREN WHAHAHAH GA EERST EVEN MIJN KNULLEN OP BED GOOIEN...TOEDELS!
Zooo kids op bed en ik heb eindelijk rust... zometeen lekekr in bad even relaxen en dan op bed tv kijken of met de laptop op schoot wat babbelen.
Meiden zomerkleren uit de kast....vanaf donderdag gaan de temeraturen flink omhoog....ik moet dus morgen met spoed zomer kleren gaan halen.....niet dat ik het erg vind.....
ja ik hoorde zoiets al van mijn moeder. Die komt morgen trouwens ook naar Curacao dus dan hebben we volle bak hier (inclusief schoonouders) Niet te bruin worden dar he? Wendy: ja...mijn vader had het ook al over dat aertikel in de telegraaf!. Wij zijn er erg blij mee! Minni: ik ga als ik zo metteen nog ff tijd heb, naar jouw topic bij de lounche. Hier zijn de keukenaktiviteiten even in de ijskast. de kijkers blijken erg serieus. Ze hebben gisteren gebeld. Als de baan doorgaat, zullen zij ons huis kopen. Wij hebben dus vanmiddag een gesprek met de makelaar ipv de keukenboer..... Eerder bericht: we gaan voor een nieuw te bouwen huis vlak aan zee (je kent het wel: met zwembad wat optisch overloopt in de zee....) Als alles niet doorgaat, dan gaan we weer verder met de keuken...wordt vervolgd. (de badkamer is ovigerens helemaal klaar en nog mooier geworden dan eerst!) Nieuws vers van de pers; mijn halfzus is zwanger van haar derde! Hou vol Semmie! Suus: tot aan 2 juni hebben we familie over....hihi...daarna ben ik wel toe aan vakantie...hihi
nou meiden dan wil je niet weten hoe dat met de derde beeb is...... eerlijk waar er komt amper een kaart of visite! (dus semmie..... lekker rustig hiihhi) ik dacht nu ook... nou ik ben benieuwd.... maar we worden overstroomd met kaarten! is zo lang geleden dat de mensen het weer nieuw vinden denk ik... hihhi
WHAHAHAHAHA dus ik had een jaar of 8 moeten wachten...ghihihi och thats live! Nou ik duik mijn mandje in.... Sabrina gefelciteerd met je halfzusje!
Dan w8 ik nog wel ff met mn 2e hahaha. Want minder dan met Giulian kan ik emotioneel niet aan. Moet trouwens nog wat kaarten versturen, maar vergeet steeds de postzegels te kopen. Echt stom! Nou Semmie, Máxima was je voor vanavond. Heb je al plannen voor morgen? Woensdag, dan heb je Luc ook thuis, wordt vast ook niks...
Nou die maxima is me mooi WEER voor...met Sem ook al...nu weer....leuk hoor weer een meid! Bea drie jongens, Willempie 3 meiden! HOe zou de telg gaan heten Amalia Alexia en..... Aurelia...ghihihihihi waarschijnlijk hoor je dat morgen pas...vandaag denk ik niet.... Hier rustige nacht geen gerommel duss volgens mij zit die beeb van ons nog wel effe...ga de jongens wekken..doeg....
haha, zou het Aurelia? Ik zou t wel n goeie vinden als jij t zomaar geraden hebt. Ik denk dat we t vandaag wel weten, hoor. Zou het vandaag al zulk lekker weer worden? Het is nu al behaaglijk namelijk. Ik ga Giulian zn korte broek van gisteren opzoeken en dan drollen rapen in de tuin. (ik heb mn hond aangeleerd om te kakken in de tuin, scheelt n hoop gevloek als je ergens bent, maar je hebt er ook werk van, hihi) Ik denk dat ik ook es ga kijken of mn buuv thuis is, lekker n bakkie halen en vragen of zij morgen op Giul wil passen dat ik tóch naar tai chi kan.
Hier ziet het weer er ook top uit...... Semmie arme jij....maar ook jou beeb zal niet zo lang meer opzich laten wachten..... Hier een eisje die al een fles pap van 250 op heeft en een broodje vlokken en een mok thee....de bassis voor vandaag is weer gelegd. Vanmidag de fysio e verder lekker nixen........een vriendin van mij komt zo een bakkie doen...... Inky succes vandaag......je eerste dag alleen met Niels en Lars...
ja zeker...suc6 Inky! Zonet op rtl4 zeiden ze dat we de naam waarschijnlijk morgen of anders vrijdag pas horen, als willempie zijn beeb gaat aangeven in den Haag...dusssss...nog even geduld.... Hier is het raar weer, winderig niet zonnig en dreigend naar regen.... ghihihi Luc heeft het thema kunst op school...lopen we naar school zegt hij ineens...mama Theo is al lang dood.....huh? Ik zeg...theo...welke theo...je weet wel zegt ie...die oren meneer....huh? Ja...duh...zegt ie Theo van Gogh...ohw die theo...pffff
haha, en hij heeft gelijk. Theo is al n tijdje dood. Ik moet mn kind verschonen, die gaat weer uit zn dak. Inky succes vandaag!