Ah ik zal eens gaan zoeken, lijkt me namelijk wel lekker zo saampjes. En ohh wat een heerlijk weer! heb er helemaal zin in.... (tja waarin..)
I heb nog n video van zwitsal, trouwens. (helaas geen dvd, dus kan t niet kopieren, anders stuurde ik er kopietje naar je op) Ja cb, nou hier wisselende "resulaten". Als we ons eigen wijkverpl-kundige en cb arts hebben, dan is er niets aan t handje. Maar met invallers heb ik steeds de schrik van mn leven gehad. Verdorie wat n onzin ze je ineens met bijbehorende paniek kunnen vertellen. Als ik steeds met dat soort ganzen te maken zou hebben, dan zou ik nu denken dat mn kind n invalide is. Pfff. Ik heb trouwens begrepen dat onze wijkverpl-kundige verhuisd is en dat 1 van die ganzen de nieuwe is. Ik hoop dat t n nare roddel is.
laat die ganzen lekker hun eitjes broeden...ene oor in...andere supersnel weer uit....jij kent je kind...voor hun is het een momentopname...laten gakken die ganzen! zo Sjoerd is eindelijk thuis...en ik heb het vreselijk gehad...hij is eerst met de doggies en de boys naar de dukkies...en daarna gaat hij eten....wij hebben het op...lekker rode kool met puree en een balletje hmmm en als toetje....aardbeien in de yoghurt....mmmmmmmet slagroom....jum jum....
mmm maak me gek! Ik hoop dat ik dit jaar weer wat suiker mag, want ik denk de hele dag aan ijs. Ben echt sinds de zwangerschap van Giulian verslingerd aan ijs. Ik heb wel n suikervrije variant, maar ik ben gek op magnums (witte chocola met aarbeien) en op swirls. Aardbeien zitten er voorlopig zeker niet in. Gelukkig is 1 pot met planten kapot gegaan deze winter, dus ietsie minder aarbeiden te oogsten voor iedereen behalve voor mij. (zo kwam ik dus op t idee, we zijn weer treug bij Semmie dr aarbeien met yoghurt en slagroom ) Mn moppie zit diedaa te kijken en is zo geconcentreerd, dat ik zelfs niet met hem mag dansen. (Diedaa=k3 hihi) Ik heb vanminddag mn voortuin aangeveegd, had ik niet meer gedaan sinds eind zomer vorig jaar. Sjemig wat n bende joh! Een halve container vol met troep bij elkaar geveegd. Ik ken iemand op zenz die zwanger is, maar ik mag t nog niet zeggen. Ze heeft nu een alias MissX voorlopig. Ik vind het echt heel fijn voor haar.
ja ik zit al de hele tijd te bedenken wie misX is.. OOPS mijn man wil net een stokbrood open snijden bij de tomatensoep... jast ie met het broodmes in zijn vinger... en mij man is een held joh... zag hem witjes worden, dus heb hem op de bank gestuurd en een pleister erom heen gedaan. (het viel reuze mee, maar hij gaat snel van zijn graatje hoor...)
hahha, ik heb elmar 2 x echt groen van ellende zien worden (dus witter dan wit). 1 x uit jaloezie (hihi) en 1 x omdat ie in de nagel van zn duim boorde (en t boortje er gelijk in afbrak. Mn tante kwam toen om me op te halen en ik heb m zo in de keuken op de grond laten liggen omdat ie zei dat t wel weer ging. Achteraf denk ik wel: jeetje echt n liefhebbende vriendin om zo te vertrekken, maar ik kan er wel om lachen nog steeds (en Elmar ook). Hoe gaat ie nu met je hubbie?
Goedemorgen allemaal.... Weer een nacht voorbij....41 weken vandaag...schiet lekker op allemaal..pffff die miss X ken ik die ook? Nou moet om 11:45 bij de vk zijn, we zullen zien of ze iets wil doen of niet....vind weer een weekend afwachten niet leuk....het gebeurt toch niet...hoop dat ze wil strippen.....anders moet ik ma di of woe naar gyn. om ctg en echo te maken....en als dat niet goed is zal het wel inleiden worden.... houd jullie op de hoogte...laters
Dat zou lullig zijn: bloeddruk goed en dan nog niet thuis bevallen. Ik ben er zeker van, dat jij MissX ook kent. Ik hoop dat ze t snel zelf bekend maakt, want het is echt heel leuk. Ik gun het haar onwijs.
hey bah minni je maakt me vreselijk nieuwschierig....ben aan het denken wie het kan zijn iemand van de oude garde neem ik dan aan....wie heeft er destijds allemaal een miskraam gehad en was een kennis van Annonu...hmmmmm...leuk tijdverdrijf tot 11:40! hihihihih
zo ik heb mezelf in zomerse kleren gehuld om lekker bij te bruinen straks. Ik ga ook even met Niels naar de brievenbus wandelen als Remon zwemmen is met Lars. Even kijken of dat lukt. Is die miss X Kaatje ofzo? Een vriendin van mij heeft gisteren een miskraam gehad. Bah echt naar, ze waren zo blij dat het deze keer zo snel gelukt was. Semmie ik ga heel hard duimen dat ze je gaan strippen. Ondanks dat ze er bij onze praktijk ook niet in geloven wilden ze het toch doen omdat ik het persè wilde. Helaas lukte het niet bij mij maar goed het is jouw keuze! Idd waar zijn Susanne, wen en sabrina eigenlijk?
Ik wil het in ieder geval proberen, van dit gewacht tot ik ma of di misschien wel pas woensdag bij de gyn terecht kan is ook niet fijn....dan heb ik het in ieder geval geprobeerd.....baat het niet dan schaadt het niet.....toch....? Wel wil mijn lichaam zich al een week continu leeg maken...moet snel spugen en heb een verbranding van heb ik jou daar....pfffff... Kaatje....hmmmmm weet niet....bedoel je die kraamverzorgster Kaatje?
Ik ben hier hoor! Heb gisteren moeten werken en de dag ervoor heb ik lekker veel tijd met Lisa en tim in de tuin doorgebracht. Ben ook nog even naar de babyzaak hier geweest en de buggy gaat toch de maclaren techno xt 2007 worden (iemand bekent mee?) @Inky: Ja leuk he dat pakje en wat toevallig dat Lars al een pyama daarvan heeft! Nog gecondoleerd met je oom. @Semmie.. jeee je loopt wel erg lang hoor.. nouja.. met Lisa was ik 41 wkn en 2 dgn dus je hebt nog even..hihi Succes met het warme weer! Minni: MissX is volgens mij Renske? Die ging toch ook trouwen (of was inmiddels al getrouwd en jij hebt ook contact met haar toch?) Ik ben nu lekker 6 dgn vrij ..heerlijk met dit weer. Jammer dat Mischa het weekend wel moet werken. hihi even wat leuks: Lisa is nu tv aan het kijken naar Zappelin. Daar was een filmpje met een paard. Dus ik zeg tegen Lisa.. "kijk da's een mooi paard" zegt ze:" Neeheee dat is een pony" Wijsneus! Ik ga vandaag weer lekker in de tuin doorbrengen.. morgen naar de markt en daar wat nieuwe zomerbroeken kopen. Pas helaas de broeken niet meer van 2 jaar terug. (vorig jaar zomer had ik nl positiebroeken aan)
http://www.babycare.nl/popup_image.php? ... e6522c6fe5 Bedoel je die? Geen idee, maar ziet er gaaf uit! Vinden jullie die buggies ook zo slap? Ik ben al geneigd om n nieuwe te kopen voor Giulian voor bijv de vakantie. Doe t niet. Maar ik heb zeker n nieuwe nodig als we weer n kindje krijgen. Hoe bevalt t nu 2 kids (Inky en Susanne en Semmie)? Is het echt veel zwaarder dan 1? Kaatje? Ken ik niet. Renske is het zeker niet, want die is niet eerder zwanger geweest en MissX is wel een keer eerder zwanger geweest.