Ik vind die goedkopere buggy's idd ook zo slap. Heb me laten overtuigen dat de maclaren toch echt de beste is. De man van de winkel is er nl zelf in gaan zitten (zal ongeveer 60/70 kg wegen) en heeft toen wat zitten bewegen. Deze maclaren gaf geen krimp.. je hoorde niets rammelen of kraken. Dus ik ben overtuigt.. het gaat de maclaren worden. Ja Minni, die buggy is het, maar dan natuurlijk niet in het roze maar waarschijnlijk in het "Crimson Red". Bij babycare is hij overigens duurder als waar ik hem ga kopen. Scheelt 50 euro!
Ik vind de naam ARIANE helemaal geweldig! Enne MINNI... eerlijk=eerlijk ik vond de overgang van 1naar2 kinders "zwaarder" als van 3 of nu de vierde.. Maar ik denk dat het komt dat je moet leren dat niet alles 'kan' ik heb nu zoiets van, ach lukt het vandaag niet dan morgen maar en dat vond ik met de 2de heel moeilijk, ben nogal poetserig bv. nu kan ik denken ja dan morgen maar. Dat heb ik wel echt moeten leren hoor!
tot nu toe vind ik het wel meevallen. Maar ik moet zeggen dar Lars echt super lief is voor Niels en dat hij echt geduldig is als ik zeg dat hij even moet wachten. En je bent ook wel makkelijker hoor. Ik heb daarstraks Niels een fles gegeven en tegelijk met Lars gekleurd, kan allemaal. Lars geeft ook doekjes aan en als ik iets laat vallen ook. DUs het gaat nu erg goed. Alleen het kolven gaat minder, dat gaat eigenlijk alleen goed als ik rustig zit en dat gaat niet met Lars om je heen dus de produktie loopt terug, maar we gaan door tot de laatste druppel haha. Niels ligt nu lekker in zijn bedje te slapen en LArs en Remon zullen zo wel thuis komen, ik ga lekker broodjes ham-kaas maken voor ons. En dan straks in de tuin vertoeven, heb er helemaal zin in. Het gaat ook erg goed met mijn bekken ik moet echt uitkijken dat ik niet teveel ga doen. Heb net stiekem de stofzuiger door het huis gehaald en de wc gepoets, strakkies in de tuin rommelen en dan kijken hoe ik me morgen voel. Wij hebben de buggy van Little Company, goed stevig maar ik vind die dingen altijd zo rot lopen. Remon schopt tegen de wieltjes en in vergelijking met de buggy van de kinderwagen, de driewieler (als je begrijpt wat ik bedoel) moet je die inklap buggy's zo duwen terwijl die driewieler soepel rijdt. Ariane vind ik ook een leuke naar voor het meisje. Niet voor mijn kinderen maar ik vind hem mooi passen bij de andere namen.
oh misschien moet ik er nog even bij vermelden dat ik 23 was toen mijn 2 de beeb geboren werd. toen de 3de kwam was ik 25 en nu dus 32, misschien dat 21 en 23 wel jong was en ik er daarom moeite mee had... Begrijp me niet verkeerd, ik had geen moeite met de kinderen! maar meer met het hele gedoe eromheen. Ik ben van nature een behoorlijke poets en dat ging niet zoals ik dacht dat het moest... Dat heb ik echt moeten leren, dat ht de kinderen niet uitmaakt als de ramen een keer minder gewassen worden bv...
Ramen wassen? Poets? Hihi volgens mij mis ik een gen Jeeh Semmie, had bij jou echt niet verwacht dat je overtijd zou gaan! Nog hooguit weekje dus voor je..spannend! Aardbeien met slagroom klinkt ook vreselijk lekker.. Inky gecondoleerd met je oom! Fijn te lezen dat het met Niels en Lars zo goed gaat..en je bekkenpijn al minder...wat een opluchting voor je! Heb je nog lekker in het zonnetje gezeten? Juist de overgang naar 3 of 4 kinderen lijkt me veel moeilijker dan 2 Nancy..lijkt me ook niet iets wat voor mij is weggelegd eigenlijk.. Raar mens van het cb..gelukkig ben je ervaren genoeg om je daar niets van aan te trekken. Is Riet dan weer zwanger Minni? Zou het wel leuk voor d'r vinden.. Hoe is de omgang nu tussen Giul en de buurjongen? Nog bijtwonden opgelopen of valt het mee? Met jou ook alles goed? Een Maclaren schijnt de Porsche onder de buggy's te zijn Suus Volgens mij heb je daarin hele goede keus gemaakt! Ik heb vorig jaar een Koelstra gekocht om mee op vakantie te nemen..verder gebruik ik hem zelden. Vind het een onding. Gelukkig kan ik de Bugaboo nu zo achter in de auto tillen zonder uit elkaar te hoeven halen dus die buggy heb ik eigenlijk niet nodig.. Wat heerlijk dat je vrij bent, balen dat Mischa moet werken maar met dit lekkere weer vermaak je je toch wel. Heb 2 bezige dagen achter de rug waarin ik gedaan heb wat een normaal mens ook doet maar is toch teveel voor me geweest. Giga pijn met lopen. Fysio constateerde krachtverlies in mijn benen dus nu moet ik mijn beenspieren gaan trainen zodat de bi niet erger gaat worden daardoor.. Verder heb ik een stap in de goede richting gezet door een afspraak te maken bij een psycholoog, is iemand die naast 1e lijns zorg ook bezig is met coaching en arbeidshulpverlening. Dus precies de goede combinatie voor me. Voel me beetje raar om naar psycholoog te gaan, anderzijds wil ik nou onderhand ook wel eens uit het cirkeltje stappen.. Lotte kreeg gistermiddag weer koorts, heeft vannacht flink liggen spoken en ligt nu gelukkig even lekker te slapen. Volgende week naar de kno arts om die neusamandel weer te laten beoordelen.. Owh onze overbuurpoes heeft eergisteren kittens gekregen, we hebben er 2 uitgezocht. Sinds kater Puck is overleden is poes Yasmine zo alleen..2 kleine donderstenen erbij zal voor haar wellicht ook goed zijn. Morgen komt mijn nichtje logeren, we gaan lekker bbq-en en zondag misschien ergens picknicken. En verder weinig te melden eigenlijk.. Leuke naam trouwens Ariane..
Ik vind van 1 kind naar 2 ook niet zo heel groot. Ik denk dat van 2 naar 3 weer groter is. Wen: jij bent niet de enige die die gen mist hoor... gelukkig heeft mijn poets die wel! Ariane vind ik ook wel een leuke naam, maar niet voor mijn kids. Inky: Deze buggy kan je de duwers iets van verlengen en de achterwielen staan redelijk naar voren geplaatst.. dus mischa schopt hier ook niet tegenaan.
zo hehe even laptop tijd..heb het beredruk...gister is de trap en de overloop boven gedaan het is echt zoooooooooooo mooi geworden...ben er heel blij mee...man begon om 11 uur en was pas kwart over zes klaar pffff....enfin dochterlief niet naar bed geweest 's middags en vannacht was ze ook lekker aan het spoken... vanmorgen vroeg boodschappen gedaan toen mijn moeder uit het verz. huis opgehaald ja en dan is het gelijk alweer rennen spulletjes opruimen voor haar wat boodschapjes doen...druk druk duk dus... nu even twee tellen zitten eva slaapt lekker en straks in de tuin beginnen...volgende week komen er tegels..voorlopig grote saaie grijze van hubbie zijn werk...maar geeft niet zijn we even dat eerste jaar van het zand af volgend jaar komen er wel siertegels in... jemig arme semmie had toch wel verwacht dat je beeb er zou zijn hoor...hoop dat je vk wat voor je kan betekenen vandaag.. Inky gaat het weer beter met je? borstonsteking al genezen? en wat lief van Lars zeg dat die je zo goed helpt..en nog gecondeleerd dat zal inderdaad een dubbele dag zijn geweest.. suus hahaha ja heerlijk als ze bijdehand gaan worden...dan gaan ze zelfs mama verbeteren.. minnie nog op huizenjacht..is dat huis in Utrecht nog wat geworden? en sabrine ook nog op jacht...jullie huidige huis al verkocht?heb niet alles up toe date gelezen hoor meiden was zo vreselijk veel Nancy gelijk heb je...na een paar koters dan weet je het wel hoor...lekker laten kletsen zo'n muts van het cb...jouw kindje jouw leven zeg ik altijd.. wendy...hoe is het met jou alles nog goed met de zwangerschap..? hoop ook dat je al een beetje uit begint te rusten nu.. Monique word Kim nog gewogen vandaag..? ben heel benieuwd of er weer iets vanaf is..maar het zal nu niet zo heel hard meer gaan denk ik...blijft een topper.. zo nou verder gaat het buiten alle drukte om zijn gangetje...mijn man word met de dag chagerijniger van zijn been ..pff ik erbij..wat kan zo'n man toch klagen zeg..jees is maar gips niet klagen maar dragen...poot ligt er niet af zeg hahahaha... hij zal best pijn hebben maar ja dat hoef ik niet iedere vijf minuten aan te horen toch? eva begint echt volop te kletsen nu..ook drie woorden achter elkaar..bijdehandje...moet alleen erg lachen als ze het over een kip heeft...eerst was dat tok tok...maar nu zegt ze kip nou ja dat denkt ze...mijn dochter heeft het dan over pik...ze draait de letters om...mama mama pik pik..ja geen gehoor he dat kan toch niet ...maar leer het maar eens af...zal wel goedkomen... goed ga nog even verder surfen..morgen lekker naar het tuincentrum wat leuke bakken kopen met plantjes erin...dus ga even kijken of ik al leuke dingen tegenkom..
Hallo allemaal....... @ Inky gecondoleerd..... Wij hebben een driewieler....van Easy Walker.deze gaatoveral meenaar toe bos strand en weet ik veel waar nog meer naar toe.....ik heb de zapp van maxi cosie als buggie......helemaal nieuw en nog nooit gebruikt....... En dan Kim...........ze was weer 5 ons afgevallen en is nu ruim 5 kilo kwijt. Ze woog 39,8 kilo en nu 34,3........ Gisteren avond zomer kleding gekocht en ze is van maatje 152/158 onder naar maatje 134/140/146 ( net hoe het valt).....boven maatje 152 en dat was een 176 en al vaak een kleine s van de dames maten......we zijn echt heel erg trots op haar en ook Kim ziet nu pas wat deze hel voor haar heeft betekend en is vast besloten om haar gewicht op peil te houden......Ze moet nog 2 keer wegen en dan is ze klaar....wie weet dat er nog een paar ons afgaat maar het is geen moeten...... Eerst lopen ze te zeuren dat ze te zwaar is en nu krijg ik te horen dat ze magertjes wordt......volgens mij jaloezie.........hahahahahahaha Verder een drukke week gehad........door alle toestanden op het werk voelde ik me erg deprie worden. Ik ben gisteren naar huis gegaan....2 uur eerder dan de bedoeling was....ik ga met pijn in mijn hoofd naar mijn werk en thuis is er niks aan de hand....vanavond weer een late dienst...... Ik ga nog even de tuin in....die heb ik kind vriendelijker gemaakt...... Tot later Semmie......nog even ik denk aan je en dat je het zat bent kan ik me heel goed voorstellen..
Nou de vk heeft geprobeerd te strippen maar helaas alles zat nog potdicht...dus strippen ging niet.... Maandag nog een keer proberen en dinsdag moet ik om 10:00 uur naar het ziekenhuis voor echo en ctg...afhankelijk daarvan woe of do nog eens strippen en vrijdag als er nog geen beeb is wordt ik waarschijnlijk opgenomen om in te leiden....dan helaas geen thuisbevalling....
hihi ik zie Giulian roepen: gogel! en gooit een bal de lucht in. (gogel is vogel) Sommige woorden draait Giul ook om. Zo hebben we nog steeds 2 woorden die we echt niet begrijpen: sletje en kut. Het zijn echt (!) geen woorden die wij gebruiken. En hij gebruikt t als we in de auto zitten, hij wijst dan naar t platteland (waar t hier van barst). Ik heb al es vragen gesteld: bedoel je huis? Nee, hoor ik dan. Bedoel je hond? Nee etc. Riet is niet zwanger, maar wel weer bezig. Ze is wel laatst zwanger geweest, maar dat liep 2 wkn geleden uit op een miskraam. Nou Nancy, kan me ook niet voorstellen dat je moeite had met de kinderen. Daar vraag ik ook niet naar, hoor. hihihi. (zou lekker zijn en dan wel nr4 erbij betrekken hahaha) Wendy: 2 dikke duimen omhoog voor jou! Wat goed zeg dat je naar n psycholoog gaat. En hoezo raar eigenlijk? Als je been gebroken is laat je er toch ook iets aan doen? Dat ga je toch ook niet op eigen houtje proberen te fixen? (niet dat ik denk dat je n droppie bent ofzo, ik vind je juist onwijs sterk) Inky: FOEI! Je mag helemáál niet in de tuin werken, deze hele zomer niet en zet t gelijk uit je hoofd. Je zou zelfs de aankomende 6 wkn niet eens mogen stofzuigen en nauwelijks trappen lopen. Als je er nu om denkt, dan heb je later geen spijt. Ik kreeg pas na mn bevalling last van mn bekken en mn zus heeft erge BI gehad en na die 6wkn kwam t weer in alle hevigheid opzetten. Uiteindelijk heeft ze dr 5 jaar last van gehad en is t nu pas veel beter (nog steeds niet eens echt goed). Ik wil je niet bang maken, maar dnek ajb goed om jezelf. Giulian is echt t prototype klein klein kleutertje. Sloopt al mn bloemetjes uit mn tuin. Geen echt zonnetje hier, Giul heeft koorts (39,4) maar is wel zoet (speelt ook in de tuin, want het is wel heerlijk weer).
Goed zeg van Kim, 5,5kg eraf. (55 ons) Jeetje Semmie, veel sex de aankomende week, hopelijk helpt het. Gelukkig heb ik wel n poets-gen. Elke week 3 uur. En niet duur ook.
hee goed zo Kim..je kunt terecht trots zijn op jezelf hoor.. he verdikke semmie wat jammer nou weer....hoop echt wel dat het allemaal heel snel spontaan gaat beginnen hoor zodat je toch lekker thuis kan bevallen.. ja dat doet eva dus ook dat omdraaien van woorden...soms is dat dus geen gehoor zoals bij de kip..en een vogel heet bij eva fofel...piep piep fofel...echt zo lief klinkt dat...
haha piep piep fofel, klinkt ook schattig. Ik heb diedaa weer es opgezet, ik heb echt de allergrootste fan hier.
Sem is helemaal into Ernst en Bobbie! Luc eet vanavond bij opa en oma en Sem heeft net een spinazie prakje met gekookt eitje op...hij heeft gegeten als een mijnwerker! Wij eten straks een frietje...heb een k dag en wil vette chat! Heb er een zwaar hoofd in dat dit mupke spontaan gaat komen....geloof er niet meer in...hoewel ik nog een week heb....wat een zeur he...weet het....maar geloof er gewoon niet in!
nou je bent echt geen zeur hoor Semmie, ik weet zo goed hoe je je voelt. En dan ben ik met 41weken ingeleid. Ik wilde ook graag thuis bevallen omdat NIels waarschijnlijk de laatste is, maar op ene gegeven moment kon het me niets meer boeien als dat kind er maar uit kwam. Vooral met dit warme weer zal je het wel beu zijn! Hou je niet veel vocht vast? Ook hier is een vogel ene Fofel en Lars draait ook veel om en gooit letters door elkaar. Lamp = plam bv. Hij noemt Niels, Siels en zichzels Sars haha tja enge ziekte maar goed ik weet wat hij bedoeld. Nou Lars ligt in bed en Niels slaapt al vanaf 13 uur. Ik heb hem net om 17 uur wakker gemaakt voor een voeding en nu ligt ie weer nock out. Hopelijk wil hij vannacht nog wel slapen.
Kimmie wie is dat ook al weer? Ik dacht in eerste instantie aan Sharon Mirretje of nijntje. Maar dat is ook maar een gok. Nou ga zo mijn mandje opzoeken...trusten.. Inky sjees wat een discussie zeg...pffff tja kun je verwachten als je zo'n topic open
Ik heb laatst gelezen dat ie Kimmie in Spanje woont. Er was n artikel van haar in de margriet ofzo "waarom 2006 een topjaar was" voor haar dan. Maar die heeft een kindje hoor, die zwangerschap is niet misgelopen, dus ik denk niet dat t Kimmie is. Whahaha, die topic, in t puberale hoekje zeker? Ik lag krom om de kinderachtige antwoorden in dat stuk. Ik kan echt niks moois verzinnen over die gozer, behalve: mooi dat ie opgepakt is! Ik zou mn vent ook niet kunnen verdedigen om zoiets hoor, ik zou me mn ogen uit mn kop schamen. Ik heb nog nieuws: Giulian had ineens onwijze koorts (alweer) en was als n doodvogeltje te kreunen en te hijgen. Ik gebeld naar de hap en een afspraak gemaakt. Tegen de tijd dat we konden komen, was Giul weer een stuk opgeknapt (mede door de zetpil 240mg paracetamol) en bij de ha bleek dat ie een allergische reaktie heeft op de amoxicilline. We moeten de kuur wel afmaken, maar bij twijfel direct weer naar de ha(p). Woensdag is de laatste dag. Hij ziet er ook niet uit, helemaal onder de uitslag, hij mag deze anti biotica dan ook niet meer hebben in de toekomst.