Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb de hele dag al
    "Bassie en Ariaan, Bassie en Ariaan" in mn hoofd... :confused:

2. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Zo ik ben weer klaar met werken....

Heb die topic ook even bekeken.......dom en ontverantwoord....en net als wat inky al zei eigen schuld dikke bult......

Minni Kim kan ook niet tegen die bende...die werd er toen zo ziek van dat ze acuut moest stoppen

Ga even een borrel drinken en mijn bed in

3. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Goedemorgen allemaal.

Weer weekend...heerlijk....zo even de boodschappen halen en voor de rest....beetje poetsen en niks doen dacht ik zo.....

4. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Semmie? Niks doen? Ga nog toch eens bevallen, meid! Dat kleine ding in jouw buik zit daar blijkbaar errug lekker! Ik hoop echt dat je nu niet lang meer hoeft te wachten. Sterkte met alles en een fijn weeken.

Ook voor de rest: geniet allemaal van het prachtige weer dat ze voorspelt hebben voor de komende dagen.

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Semmie check gedaan. Had t me niks verbaasd als ze vannacht bevallen was, hihi. Maar helaas pindakaas. Semmie, ik denk dat je dit weekend aan de bak gaat.

Giulian is toch ziek geweest en ik denk dat ie aan t ijlen is geweest, want hij wees steeds naar boven en sprak over ballen. Hij was tussendoor hartstikke vrolijk, maar naar zn eigen bed wilde ie niet. Dus voor t eerst hebben we papa verjaagd (die moet werken vandaag en is al voor8en vertrokken vanochtend) en heeft Giul n nachtje bij mama geslapen.
    Steeds gegil en dan sloeg ie me weer in mn gezicht en dan rolde ie weer over me heen. Hij heeft me ook n paar x geschopt en ik kan niet geloven dat ie niet uit mn bed is gevallen, want hij is zo aan t woelen geweest.
    Hij ligt nu nog op mn bed en wil n fles, dus ik pak de limo en ga weer naar boven. Samen n dagje in bed. Goed idee, toch?

6. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Ik hoop dan dat jij dat goed gedacht hebt.....maar ik denk dat het niet gebeurt.....er is geen gevoel...zeg maar! Er rommelt niets....er gebeurt niets....

Ga stofzuigen...toedels

7. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    hier ook een semmie check gedaan. pff meid je maakt het wel erg spannend zeg.

Ik zie dat Becca hier ook rondwaant. Gezellie, hier kan je lekker discusieren hè! ;)

Wen bedankt voor je PM mss dat we er wat aan hebben, ze zijn wel ver weg maar ik kan altijd bellen of ze collega's in Brabant hebben.

Hier een supernacht, voor mij dan haha. Ik heb Niels in zijn bedje laten slapen en niet meer in de bak naast me. Hij heeft van 21 tot 1 geslapen en daarna tot 3 en toen nog tot 7:30 dus ik heb lekker wat uurtjes kunnen maken. Eerst was het om de 3 uur voeden en nu komen er al langere stukken tussen. Heerlijk hoor. Ben ook helemaal in mijn nopjes met het kolven. Net was ie onrustig en legde ik hem toch maar even aan zodat ie lekker in slaap viel, maar ik vind het flesje toch wel makkelijker.

Ik merk ook dat ik meer uit handen geef nu. Haddne jullie dat ook bij de 2e? Bij Lars wilde ik alles zelf doen en gaf ik hem liever niet uit handen en nu vind ik het allang prima.

Remon is nu met Lars boodschappen doen en ik ga na de voeding vna NIels lekker een blokje met hem om. Daarna gaan we in de tuin rommelen, het beloofd weer lekker weer te worden.

@minni, mijn moeder is ook allergisch voor amoxilinne en die is er voor in het ziekenhuis beland. Die stond onder de rode bulten en korsten en moest aan de prednison. Ik heb hem nu ook voor de borstontsteking maar kan er gelukkig wel tegen.

Gaan jullie nog wat leuks doen? Semmie gaat natuurlijk ff bevallen, Minni blijft in bed......

Ow Monique wordt dat conflict op je werk wel opgelost? Zo werk je toch niet lekker lijkt me.

Thea, alles goed met jouw meiden?

8. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    inderdaad, vrij van ban-angst je mening uiten....heerlijk! ha ha! Alles goed met de kleine man? Ik vind het stoer hoor, dat je ondanks een borstontsteking gewoon doorgaat! Ik had door de tepelkloven al bijna de voedingsbeha aan de wilgen gehangen. Petje af!

9. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hij zit niet onder de korsten, maar is wel flink ziek. We houden m scherp in de gaten. Hij is trouwens continue aan t snurken. Ik heb nu n banaantje gesneden en ga weer naar boven. Hopelijk eet ie wat. Ik heb m zo ziek nog niet gzien, maar kan me nog niet druk maken hoor. Als het zo blijft redden we t wel.

Als ie wat meer op de been is vanmiddag zet ik m in de kinderwagen en gaan we ff n blokkie om. Ik heb nu boven de tv op allerlei shit tekenfilmpjes. Nu over paarden, daar is ie gek op, dus wat ie wilt is goed.
    Dag duurt wel ietsie langer dan ik gewend ben, zo in bed.

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hehe hij wilde naar beneden, dus we zijn nu beneden met de deuren open. Ik zet zo boven ff de ramen tegen elkaar open, dan is t vanavond weer gelucht.

11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    whaaa wat ik net toch zag in het centrum.... niet normaal joh!

Er liep een stel met een duowagen (naast elkaar) in een schoenenzaak.
    Toen ik in de wagen keek zag ik 2 kinderen. 1 meisje en 1 jongen van de leeftijd van jullie kids denk ik (inky en gups)
    Ene kind kaal geschoren en de andere ROSE haren!
    Ik moest even goed kijken maar toen ik naar de ouders keek verbaasde het me niets.. allebei van die punk types.... jasses zeg...

Heerlijk weer is het trouwens zeg! Net lekker dus met de kids naar de markt geweest. pff poepie druk daar nu. Maar wel lekker gewandeld en de nieuwe buggy uitgeprobeerd.
    Tim ligt nu nog een flesje in de buggy te drinken en Lisa is wat door de tuin aan het rennen.....

Zometeen komen mijn ouders met een oom en tante van me langs. Ze zijn nu campings kijken hier in de buurt.
    Wel makkelijk want ze willen dan tijdens de vakantie toch gewoon 2 x oppassen...Lief he?
    Als ik geluk heb gaan ze naar een camping waar ik elke dag langs kom. Dan kan ik Lisa en Tim daar droppen en dan door naar mijn werk..

Zo ik geloof dat Tim de fles leeg heeft en Lisa uitgerend is.. kan ik ze naar bed brengen.

Inky, ik had dat ook dat ik Tim makkelijker uit handen kan geven. Ik heb hem nl pas voor het eerst in bad gedaan toen de kraamzorg de laatste dag hier was...
    Ik merk wel dat ik soms nu wat moeite daarmee heb (uit handen geven) omdat Tim voor ons gewoon de laatste is en ik ook heel graag een zoontje wilde.... Het is gewoon steeds meer MIJN mannetje aan het worden... hihi.. gelukkig nog op de gezonde manier hoor.. .ik zou echt nooooit zo''n moeder willen worden dat haar jongste kindje extra lang klein wil houden... nee dank je.. ik kijk wel uit!

12. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Echt super weer........we zitten heerlijk buiten....ik achter de laptop en Isa in bed en Marco aan het gras maaien....

Straks nog even wat boodschappen doen en verder niksen

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee das leuk Suus, oppas en bezoek tegelijk!
    En wat geinig dat Tim steeds meer jouw jochie gaat worden. Ik voel helemaal wat je bedoelt. Ik ben zo knettergek op mn kind. Maargoed ik heb er maar 1.

Giul knapt zomaar weer op en speelt nu toch buiten. Wat n heerlijkheid, want nu kan mams ook buiten. Elmar was ook optijd klaar mer werken, dus zijn we nu in de tuin aan t klooien. Wat is t warm zeg.

Hoe is t eigenlijk met Gups en fam?

14. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Oh trouwens, ben overnacht 4,5 kilo kwijt geraakt. Mazzeltje, he?
    Ik zit me nu al maanden te frustreren over t helemaal niet afvallen ondanks mn "dieet" en nu gaat t dus zo.
    Geef me vannacht nog zo'n nacht en dan ben ik uitermate tevreden! :D:D:D

15. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    huh in een nacht 4,5 kilo...hoe kan dat dan....?

Sjezus mina wat is het warm.....foei foei....en ik heb alleen maar zwarte positie kleding...tja ben een zwart freak.....heb maar een wit hemdje van Sjoerd aan getrokken...kanonnen...ga kapot joh!

16. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Ja Semmie... ik zat vanmiddag te denken ik ben blij dat ik bevallen ben.... heb ook alleen maar zwarte pos. dingen...
    en het is gewoon zoooo warm voor een hoogzwangere

17. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    pffff vertel mij wat...ga bijna dood joh!

Liters zweet stroomt me van mijn rug...bah....

en ik kom notabene net onder de douche vandaan....laat die bevalling toch is beginnen zeg...heb ik dat gehad.....ben het gewacht ECHT zat nu onderhand.....heb ook helemaal geen zin in volgende week...dat geklepper van vk naar ziekenhuis en weer terug...bah....wordt er zo jankerig van van overtijd gaan.....blehhehhehhehheh! zo lucht weer effe op!

18. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Ach meisje ik snap het helemaal, ik vond die paar dagen al verschrikkelijk lang wachten!

en idd je wilt zo graag thuis bevallen.... hopelijk gaat dat toch nog gewoon gebeuren hoor!

--

Ik heb net 4 nieuwe foto's in mijn album gezet, van de trotse broers en zus met hun kleine zusje.
    en 1 van Phaedra in de tummie tub, dat vind ze heeeerlijk!

19. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Wauw Nancy, ik geloof dat ik verliefd ben. Wat n plaatje joh! Onwijs schattig. Leuk met de grote broers.

Jeetje Semmie, ik voel helemaal met je mee. Ik vind het maar balen voor je, hoor. Is de zomer potdorie zo vroeg begonnen en ben jij zo laat, wie had dat gedacht?
    En dan nog 1: lage bloeddruk en nu klinkt een ziekenhuis bevalling ineens toch weer dichtbij.
    Maar mop, elke dag heeft 24 uur en zolang heb jij niet nodig om te bevallen, hoor. Jij gaat lekker voor die tijd thuis bevallen en het wordt de fijnste bevalling die je ooit hebt gehad. Als afsluiter.

Kan je er nu weer ff tegen aan? Voetjes in n koud water badje: doet wonderen tegen de hitte.

20. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ghihihihi o.k minni thanx....

Nancy....... WAUW.... wat een beauty...en wat een kop met haar heeft ze....sjeees....ik ken alleen maar kale beebs...en als ze al haar hadden zoals Sem was het na 3x badje foetsie...ghihihihihihi ben wel benieuwd of dit ook weer een kale beeb is...ghihihihihi

En die fotoos van je andere kids....zo trots en zo...lieffff! zucht!

Deel Deze Pagina