Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Semmie......ik voel met je mee....vreselijk die hitte en hoogzwanger...wie weet ga je vanacht bevallen....ik denk aan je....

Hier een super dag......ga even opruimen en als Isa in bad en naar bed is dan gaan we fonduen...lekker met zijn 2en.

Verder nog even snel een paar setjes voor Isa gekocht......erg lief al zeg ik het zelf......

Mooi meisje Nancy....echt een plaatje

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Jeetje, hier n gebroken mammie.
    Giul is echt ziek en wil niet naar zn eigen bedje. We willen nog 1 zetpil besparen voor vannacht, dus Elmar probeert Giul nu te troosten.
    Omdat Giul om half 5 nog een slapie ging doen, hebben we zn bedtijd wat laten uitlopen. Al met al hebben we hem om half 8 al in bad gedaan, maar meneer heeft zn best gedaan om t onvermijdelijke te vermijden.

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee wat geven jullie je kids voor hun verjaardag?

4. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Isa krijgt van ons een speelhuisje...stond in de karwei krant en van mijn ouders een glijbaan en van 2 vrienden een zandtafel.....

Verder vraagt ze een buggy en een eigen pop en een stoeltjevoor buiten.....ikmag wel eens een lijstje gaan maken.........hahahahahaha

Maar eerst Kim.......die is voor Isa jarig

5. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Goedemorgen deze morgen,

zondag...lekker vrij...lekker weer....lekker ontbijten...jum jum....weer geen beeb...whahahah
    het enige wat ik heb is dat ik wat waterig slijm verlies met bloed erin...maar verder niets...geen kramp of ander gek gevoel...dusss zal wel weer niets te betekenen hebben....

Euhm wat geven we Sem voor zijn verjaardag....een zandbak van hout waarvan de kleppen dicht kunnen en tevens bankjes worden...ook van de karwei krant...en idd dat speelhuis hadden mijn ouders het over...dussss
    En natuurlijk een setje nieuwe verjaardagskleren...!

Nou ga ontbijtje maken!

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee Semmie, dat slijmverlies had ik ook (met n spoortje bloed) op de dag dag begon met de bevalling. Dus klinkt hoopvol.
    Nu dan maar de hobbelige wegen gaan rijden. ;)

7. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Heb het idd nog steeds...en soms wat licht krampgevoel....maar niet heel erg ofzo.....ben benieuwd.....

HEB ER ZIN IN .............. LAAT MAAR KOMEN DIE WEEËN!

8. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Spannend Semmie.........doe even goed je best ga over hobelige wegen rijden en ga vanacht bevallen.....

tot later

9. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    heee semmie dat had ik ook toen ik 2 cm ontsluiting bleek te hebben, you go girl!

Lars krijgt van ons een fietsje, zo een met duwstang en die je helemaal om kan bouwen en waarschijnlijk een grote vrachtauto ofzo.
    Aan familie vragen we cds en dvds van Plop en verder weet ik het eigenlijk niet.

Hier zijn we al lekker aan het rommelen vanaf half 7. Niels is vannacht om de 3 uur gekomen en heeft erge krampen. Suus ik wil dat spul wat jij had ook proberen. Kan je de site nog eens geven.

Nu is beneden alles lekker opgeruimd en Remon is buiten bezig. Niels ligt eindleijk te slapen en Lars zit in de zandbak.

Dadelijk kraamviste en vanmiddag F-1. Dat gaan Remon en mijn broer maar kijken, ik ga met de kids naar bed. Als Niels iig ook mee wil slapen.

Tot vanavond of morgen

10. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    nou heb er een goed gevoel bij...de kramp lijkt erger te worden...hoef nog niet te puffen maar wordt wel heftiger...maar er zit geen regelmaat in...HELAAS!

11. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Nou Semmie, ik hoop voor je dat het nu echt zal gaan beginnen vandaag..

Kom later nog even kijken hier.... spannend!

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Semmie gaat vandaag bevallen! ;)
    Ik wil je niet opjutten, maar aanmoedigen. We zien wel of t doorzet, maar t klinkt heel bemoedigend.

Veel succes!

13. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ghihihi ik hoop het ook....slijmerig bloed wordt erger en de kramp ook...we zullen zien...nog geen regelmaat erin....jammer genoeg...zou het weeeeeer oefenen zijn? Dan wordt ik gek!

14. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    hoop voor je dat het niet weer oefenweeën zijn meid...

ik had ze ookal 1 week lang regelmatig gehad, maar toch 'ineens' zijn het echte.

15. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    Ah Semmie, meid! Wat leef ik met je mee! Ik ging vorig jaar in de hittegolf 13 dagen over tijd en dat was niet gaaf! Maar dat ga jij niet redden, dat hoor ik nu al! Ga anders zo nog lekker op bed liggen of op de bank, lekker rustig. Dat schijnt te werken als je 'op 't randje zit' zal ik maar zeggen. Iets biologisch, dat je tohc niet in een stress-situatie bevalt dus als het lekker rustig is...........

Veel succes voor straks, en je weet het he, een poep en een scheet (althans, dat hoop ik dan he?)

16. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    voor een poep en een scheet.....nou daar teken ik voor...hahahahah de bevallingen die ik heb gehad...waren helaas anders...hihihihih

Maar ik weet het niet hoor.....heb er mijn twijfels bij....houd jullie op de hoogte!

17. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    o. En ik had nog wel zo gedacht, dat aangezien jouw onderkantje al wat heeft kunnen oefenen, het een stuk makkelijker zal moeten gaan zijn? (wow, wat een zinsconstructie zeg!)

adem in ... adem uit ... adem in ...

en zo 10 cm door he, je weet de tuc nog?

18. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Wow Semmie... hopelijk zet het toch door en zijn het geen oefenweeen...
    Succes joh!

Inky, ik zoek het adres waar je de sab simplex kan bestellen even voor je op...

Vanmorgen even een flinke wandeling gemaakt...
    Maar jeee wat was het heet... De buggy is nu echt goed getest.. we hebben elke soort ondergrond wel gehad geloof ik.. hihi..
    Maargoed, ik ga even de site voor inky zoeken.

19. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
  20. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Nou Semmie, mij houd je niet voor de gek. Volgens mij ben je gewoon aan t bevallen. Dit klinkt niet als oefenen, dit is t echte werk.
    En net wat Becca zegt: je hebt al n paar x kunnen oefenen. Als je er zelf ook meer in gaat geloven, dan zet je dat kind zo op straat.

Hee Wendy, hoe red jij het met die hitte?

Deel Deze Pagina