nou de regelmaat wordt beter en de heftigheid ook...ook vloei ik nog wat bloederig slijm zeg maar...volgens mij is this the real work ladies.....pffffieuw.......even uurtje aankijken nog en dan breng ik euh....sjoerd de jongens maar naar oma.....we shall see...laters....hou jullie op de hoogte!
nou bijna uurtje verder...sjoerd is net weg om de jongens naar oma te brengen...als ik zit....neemt het iets af...maar als ik loop dan heb ik weeën om de 5 a 6 minuten......volgens mij is dit geen oefenen meer hoor....verlies nu ook redelijk veel bloederige afscheiding en de weeën worden lastiger in het opvangen...kan niet meer blijven lopen zeg maar..... en toch....twijfel ik nog omdat als ik zit .... het af lijkt te nemen......zo raar....herkennen jullie dit?
oh ik zou het zo voor je doen. * Eerlijk gezegt zou ik niet weten hoe of wat... mijn weeën bleven (ookal zat ik) net zo heftig, maar als jij duidelijk verschil merkt dat ze heftiger worden.. zou ik toch zeggen dat het wel echt is. zegge heb je wel een contactpersoon? hihih zodat we snel weten wanneer je beeb er is?
ah dan is het goed! hihi nou meid succes en zet hem op! nog even en je mag genieten van je beeb! ben je ook zo benieuwd of het weer een knul is of je eerste dochter? ik vond dat spannend toen de weeën eenmaal begonnen waren, toen pas werd ik echt nieuwsgierig..
Yesssss Semmie... het ziet ernaar uit dat je nu toch echte weeen hebt. Hopelijk heb je een voorspoedige bevalling... Zet em op joh! Ben net 1 rondje wezen fietsen met Tim.. maar jee dat fietsen ben ik bijna verleerd joh..pfff ik zwabber alle kanten op.. (met en zonder Tim) Minnì, snel iets laten weten hoor als je bericht van semmie krijgt! Al is het midden in de nacht..hahah gewoon posten!
Spannend.......ben ik er even niet en mis ik het mooiste van alles.......Semmie succes en zet hem op nog heel even en we weten of het een boy of girl is....
Wat onwijs spannend zeg! En minni muis blijft voorlopig lekker thuis. We zouden vanmiddag nog ff langs Elmar zn ouders, maar die hebben we afgebeld (niet alleen om Semmie hoor). En morgen heb ik ook geen plannen, op n koppie thee bij mn buuv na (kijken of mn foon bereik heeft daar en anders vraag ik of ze deze keer hier komt.). Semmie een meisje deze keer? Giul zn koorts lijkt nu wel echt wat af te zakken. Ik hoop t, want zo ziek blijvan tot woensdag(laatste dag van de kuur en dan ook maar bezien of ie dan gelijk opknapt) vind ik ook niet prettig.
hehe...hier meld ik me ook eens weer....goh...Semmie: zet 'm op meid! Ik zal wat energie sturen...voor de weeen op te vangen...pfffff pffff....hopelijk gaat het wederom snelletjes Lekker thuis Minni...zo kan de familie lekker bijkomen! Suus: fietsen....hihi..lijkt me ook lekker....heb je ook zadelpijn nu? Hier: ik kom net uit Aruba. In vlaag van een idee hebben we di supersnel geregeld. Hubbie moest voor zaken vrijdags op Aruba zijn en baalde van zijn vliegschema waardoor hij zeker een volle dag niet bij zijn ouders kon zijn die hier nu op bezoek zijn. Zo heb ik dus geregeld dat we allen 2 dagen naar Aruba meegingen. Het was super! De meiden hebben genoten! Woensdag is ook mijn moeder uit NL met haar man aangekomen. Vandaag vertrekken mijn schoonouders weer naar het warme NL. Drukke boel dus. Verder minder leuk nieuws: mijn halfzus heeft helaas met 12 weken een miskraam gekregen en mijn vader ligt op bed mijn een longonsteking (is zoiets via telefoon besmettelijk zou je je af kunnen vragen...?) Drukke boel hier dus.... Genieten jullie een beetje van de tropische warmte daar?
Semmie, kom op meid. Of is je kleintje er nu dan eindelijk al? Ik kom morgen weer snel lezen hierzo, het is nu wel heel erg spannend. Zet hem op!
Ben net gebeld door Semmie die nu weer van haar dochter aan het genieten is. FAYE BENTHE is om half 7 geboren en weegt 4020gram en is 53cm lang. Ze heeft een snelle bevalling gehad en voor zover ik begreep ook een fijne bevalling. SEMMIE EN SJOERD EN LUC EN SEM: GEFELICITEERD
Kom even inbreken... Ik lees vaker stiekum hier mee SEMMIE GEFELICITEERD! En idd een hele mooie naam!
Wow Semmie, en jij maar zeggen dat je het niet zo snel kunt! Geweldig mooie naam! en nu een meid.. ook leuk! geniet lekker meid
Gefeliciteeeeeerd.. Jee dat heb je snel gefikst en nog een dochter ook.... super joh. Ook een harstikke leuke naam ! Ook van harte gefeliciteerd van Gups.... vind het hardstikke leuk! Iedereen trouwens de groetjes van Gups! Nu lekker genieten!