Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Shit, ook huwelijksnacht nr 3 gaat niks worden, volgens mij ben ik zojuist ongesteld geworden.

Druk en warm weekend gehad.

Goed Isa, dat je al bijna los bent gaan staan en dat je nu goed uit n antilekbeker dinkt. Suc6 morgen! Laat ze maar weer n poepie ruiken!

Hee Inky, jij ook veel succes. Je huwelijksnacht.
    Hopelijk geen lek nr 5 of 6 morgen (bad of bed).

2. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Hihi we hebben een heerlijke huwelijksdag gehad. Ideaal dat Lars nog 2 slaapjes op ene dag doet gnagna.

We hebben iig een super dag gehad en heerlijk gegeten. Vandaag vaccin halen en om 16 uur enten.

Ik ga om 10 uur lekker nog 2uur met Lars mee pitten want ben wel helemaal brak zeg. verder keuvelen we wat aan. We brengen de auto nog weg voor een airco-check en ik ga wat kleine boodschapjes doen.

Deze week met mijn beste vriendin shoppen voor kinderkamers en prulletjes en ik ze vroeg of ik met haar mee wilde naar de vk de 1e keer. Haar man kan niet. Nou stik leuk, heb er zin in!!

Monique succes in het VU.

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ohhhh bofkont :) :) :)

Maareh Minni, omdat jullie geen huwelijksnacht konden overdoen , hebben wij het maar gedaan.. :confused: :confused:
    hihih slapen konden we toch niet.. nouja.. de rest is ook niet echt makkelijk meer hihihihihih

Monique.. Succes in het VU.. het gaat vast allemaal goed met Isa!

4. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Lief van je dat jullie wilden invallen, Suus, maar we hebben toch n huwelijksnacht beleefd. Geen details, behalve: 3x! (hihi)

Wij waren dit weekend bij mn ouders, dus tja... Dat zat er echt niet in. Maar het was daar ook 32 graden, dus dan hoeft t van mij ook niet zo.

Zaterdag de familie-visdag met de fam-BBQ, was echt super. Goeie opkomst, heb echt neven en nichten gezien die ik al jaaaaaaren niet meer heb ontmoet. Ben zo wat reïncarnaties van mijn oma gezien (hihihi, zowel tantes als nichten, hihihi). Was nog wel bang dat ik de lelijkste (lees: dikste) zou zijn, nou.... Bij lange na niet. Die ranke lijfjes van toen hebben de tand des tijds ook niet zo best doorstaan. Ja, ik weet het: ontzettend stom dat dat bij mij speelt.

Zondag met mn zussen en zwager een v.d. Valk brunch gedaan. Wow!
    Daarna bij mn ouders in de tuin uitzitten puffen en zwemmen in de oude Rijn.

Vanochtend begonnen met wat sport: hometrainer, buiktainer en roeitrainer. Pfff, wat is het al warm zeg!

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Graag gedaan hoor.. enne... 3x??? :cry:

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
  7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hihi, zit vandaag al op 17,5 min sporten! Joehoeeee! (hopen dat ik morgen op mn benen kan staan)

8. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    jij weet ook wel wanneer je actie moet ondernemen zeg minni!! De mussen vallen dood van het dak en jij gaat zitten trainen?!?!

Maar goed wij hebben de 2 x gehaald. Hahaha. Het setje werkte goed.

Verder lekker dagje gekeuveld. Wat boodschapjes gedaan en Lars zijn enting gehad, ff janken en daarna meteen klaar. Hij lag er om 18:30 in zodat ik mooi ATWT kon kijken haha. Nu ff internettten en dan een wasje vouwen onder CSI en dan is Ikke weer klaar voor vandaag.

Met deboor gaat het goed. Ze belde net en alles is OKe. As is wat jengelig en eet niet goed, maar dat doen die van ons allemaal. Dus ze heeft het heerlijk daar!

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    pffff de ene 3x en de andere 2 x.. dat halen we niet eens zonder een dikke buik! :(
    En een setje hoef ik al helemaal niet te kopen van Mischa..."moet toch weer uit" , zegt hij.

Fijn dat met Deboor alles goed is.. jammer dat As wat jengelig is,maar idd dat hebben we nu allemaal.

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    behalve de 3x, kan ik jullie nog wel de ogen uitsteken. Giulian is als n zonnetje. We voelen ons allebei happy. Elmar en ik zeiden net nog (toen ie als toetje nog bijna 1 heel potje babyvoeding op at): Goh, niemand echt honger, maar deze vreet voor 3!

Niet normaal. De flessen melk doet ik wel langer over, maar hij krijgt ook meer sap tussendoor, dus ik kan hem geen ongelijk geven.

11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    pffff geluksbal!

12. Niet meer actief

Gefeliciteerd Inky met jullie huwelijksdag.. Fijn dat het zo goed bevallen is ..

Minni, Ik hoop dat jij ook een leuke dag hebt gehad.

Hier ff geen sex, haha, de buren gaan later naar bed dan wij.. en daar zitten van die brutale pubers bij..pff, daar heb ik geen zin in hoor.

As heeft het heerlijk naar zin, ze zit lekker onder de uitslag van de warmte, zelfs haar billen zijn rood. Ze loopt ook lekker veel in haar niksie hier en steelt heel wat harten.

We zitten hier gemiddeld tot 23.00 buiten in onze bikinie of korte broek..heerlijk.

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    He fijn dat het zo goed bevalt !!
    Lisa zit ook onder de warmte uitslag en luieruitslag. Ze loopt nu ook zoveel mogelijk in haar blote billen rond.

14. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Wat een heerlijk weer.....

Ik heb nu mijn hulp en die gaat ondanks het warme weer als een speer.....

Isa heeft geen last van warmte uitslag maar wel van d warmte....het water is niet aan te slepen.

Gisteren naar het VU geweest en Isa is nu 69 cm en ruim 6300 gram. Ze waren tevreden. Bij de neuroloog hoeven we nog maar 1 keer terug te komen. Isa doet alles volgens de boekjes en haar achterstand behoorlijk ingelopen.
    Ook mogen we 1 fles friso laten vervallen voor yogi of volle melk. Mocht ze netgens geen last van krijgen en zijn haar bloeduitslagen 31 juli weer goed dan mag ze volledig over op gewone melk.....

Ik ga weer verder soppen.....

15. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    pff ik ga echt niet poetsen met dit weer, vanavond mss ff de bezem door het huis en thats it.

ik heb het grote bad maar weer opgezet, lars ging niet veel in het kleine badje en hij is nu zo overhit dat ik wel graag heb dat ie koel blijft.
    Dus nu kruipt ie de hele tijd in het grote bad rond en is ie wat koeler.

Hij ligt nu alweer te slapen (2 slaapje al) mss van de prik van gisteren. Verder heeft hij lekker tosti op en ik heb wat dikspa door zijn melk gedaan, dat ging er ook in als een speer.

Ik ben nu ff binnen en als Lars wakker wordt dan poedelen we weer verder buiten.

Deboor belde net ook nog dat we de 26e aug. naar de lion king gaan. Super man, heb er echt keiveel zin in.

16. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Gaaf, naar de Lion King! Veel plezier!

Pffff wat heet, heb er ontzettende koppijn van. Ook omdat ik ben wezen shoppen. Mn nieuwe BH was al kapot en heb ik vandaag terug gebracht. Balen zeg. Heb wel (weer) n nieuwe bikini gekocht en een rokje en slippers.

Heb de camper schoongemaakt (weer) en de gordijnen opgehangen. De buuv is langsgeweest met nog wat kadootjes voor Giulian zn verjaardag. Leuk hoor; een houten puzzel en een rijdende schildpad met een vormpjesstoof op zn rug.

Vandaag geen sport of sex, denk ik.

17. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    haha het kan niet altijd feest zijn , toch??

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Heb besloten om morgen wel weer te beginnen met sport. Misschien dat ik gisteren niet zo'n last van de hitte had vanwege mn sporten.
    En ik heb voor a.s. maandag een afspraak voor lymfedrainage- massage. Hopelijk heb ik er iets aan.
    Elmar vindt mn bikini helemaal niks, trouwens.

19. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    hier waren wij ook weer.....we zijn net terug van een braderie hier bij ons....leuke koopjes gescoord en eindelijk fietstassen gekocht.........hip met bloemetjes.....nu Isa veel mee gaat op de fiets wordt het lastig om tassen aan mijn stuur te hangen.......Isa zit er telkens in te graaien met die kleine handjes........

Les ik het goed Minni geen sex vadaag????? Het is volgens Marco juist het weer voor sex....lekker plakken noemt hij het dan. Ik had nog een leuk rokje en topje meegenomen vanavond.........Marco vond het niks....

20. Niet meer actief

Hehooo..

Geen sex minni? Gaat het niet goed....haha..

@ monique.. Ik zie weleens moeders fietsen met kind voorop en dan nog tassen aan het stuur, doodeng! Enne, jammer dat marco je nieuwe kleding niet leuk vond.

Ja... naar de lion king. Ik ben al eens een keer geweest en wilde graag nog een keer en inky zocht nog iemand dusss.... gereserveerd.

As haar kiesje (1 van de...) is nu helemaal door, sjee, het begint bij 1 puntje en vervolgens moet er nog enorme hoeveelheid tand nog volgen, dus auw.

Ze is licht verbrand, maar dat is ook amper te voorkomen met zoveel zon. Maar ze heeft het super naar haar zin.
    En wij ook !! haha..

Deel Deze Pagina