wow sabrine wat een prachtige meiden zeg...en herkennen doe ik ze zeker niet meer..jeetje wat worden ze al groot.. Nancy wat een heerlijk meisje is jullie Phaedra..en dat kriebel gevoel van een brusje voor de kleine nou dat herken ik heel goed... minnie wat een druk programma zeg jeetje...is guil trouwens ziek van die antibiotica kuur of heeft ie een griep? Inky wat is Lars een boef zeg om zo ontdeugend te doen..die is je duidelijk aan het uitproberen nu.. yeahhh ik ben zoooooooooooo trots op ons meisje...ze heeft vandaag op het potje geplast...wow...nou groot applaus en uitbundig gejuigd hoor met zijn alle hahahaha...ze vond dat zo interessant dat ze nu iedere keer zegt..c....c....c...ze moet naar de wc wat een ding he....
hahaah nee gaan we niet vertellen hoor want dan hebben ze slapeloze nachten want eva kan heel wat luiers aan op een dag.....
Sabrina die meiden van jou groeien als kool..... Elena...super zeg van Eva...... Hier even een off day.....meld me morgen wel weer
Wow wat een mooie foto's sabrina! en jee wat ben jij lekker bruin! Ik heb net de tent gestofzuigt en gedweild.. in tegenstelling tot jou, Minni, heeft vandaag mijn poets ZELF afgebeld. Allebei haar kinderen hadden flinke koorts. Ach is niet erg .. heb vandaag alvast wat zelf gedaan en ipv vandaag komt ze dan woendsdag als de kids wat beter zijn. Het gaat hard he Sabrina...met onze kids... Wow Elena.. eva op het potje..Goed hoor! Ik heb vandaag met Lisa geoeffend maar nee hoor.... Ze liep in een onderbroekje rond (zonder luier eronder) en opeens zei ze.... bah... geplast.. en keek naar haar broekje...hihi. Ze voelde er nog eens aan en zei toen dat het vies was. Heb haar zo een tijdje laten lopen en nog geen kwartier later was het weer raak... Heb het potje in de buurt staan, maar nee... mw blijft gewoon staan.. kijkt naar het straaltje urine wat uit haar broekje loopt en komt daarna vertellen dat ze weer geplast heeft... maarja dat kon ik natuurlijk al zien aan de natte voetsporen van haar...hahaha Nouja geeft niet.... de meeste kindjes zijn pas rond 3 jaar zindelijk van urine.... we zien wel.
haha en Giulian roept al sies als ie n plas of poep in zn luier heeft gedaan (sies = vies). Zo heeft ie meerdere termen: sies, bah, poep.. Giul is waars ziek van de anti biotica. Hij zit ook onder de uitslag en dat was iig heel herkenbaar voor de arts als n allergische reaktie op de amoxicilline. Inky, heb jij mijn kaartje al gehad? Ik weet dat ik nog es extra 5 cent ben gaan halen en daarna kan ik me niet herinneren wat ik met je kaart heb gedaan. Zo zeg wat n beauty's! Ja, jullie alle 3. En Laura is echt n kopie van dr paps. Wat n skeetje. (nogmaals, ik kan niet zeggen dat ik de 1 mooier vind dan de ander hoor) Die stiefzus, dat is niet die knappe vrouw die ook mee was naar Scheveningen, toch? Sneu voor haar en juist nu. En ook sneu voor je vader. Rottijd, zeg. Sinds vorig jaar in Scheveningen ben ik opzoek naar zo'n jas als die vrouw (die met jullie mee was) aan had. Ik hoop m snel te vinden .
@Sabrina: wat een mooie meiden zeg! Ook gave bikini's, by the way. En SEMMIE! Gefeliciteerd! Het lijkt erop dat het toch echt een poep-en-een-scheet-bevalling is geweest! Mooi hoor! Ik hoop dat de ondermaatste schade wat beperkt is gebleven en dat je een lekker rustig kraamweekje gaat hebben.
Goedemorgen......... Het is hier wel heel erg rustig....... Semmie is natuurlijk aan het genieten van haar mooie dochter...... Inky heeft het druk met de boys..... Gupsie mag helaas niet meer komen..........mis je verhalen wel. Becca hoe gaat het metje dochter? Sabrina wat sneu voor je schoonzusje en beterschap voor je vader........het zal zeker geen makkelijke periode zijn....nu maar hopen dat je bader over 2 weken voldoende is opgeknapt.... Hier is het stil.......Kim is naar school en Isa slaapt nog.....die zal ik zo eens wakker gaan maken. Vandaag niet veel gepland........moet vanavond een avonddienst voor een collega werken.....baal baal.........gelukkig hoef ik pas om19.00 te beginnen en ben ik om 22.00 klaar
Gupsie mag niet meer komen? Was's da nou dan? Het gaat hier prima met dochterlief, we wachten vol spanning op de eerste stappen. Ze staat en kan nu voorzichtig aan de box of langs de tafel van links naar rechts verhuizen. Gaat erg traag, maar oefening baart kunst he? Het kruipen gaat als een tierelier, je word moe van het kind-vangen.
Ik geloof dat ze geen hechtingen heeft gehad. Ze heeft me wel 1 en ander verteld, maar ik denk dat ze zelf liever dr verhaal kwijt wil zometeen. Heeft iemand hun adres eigenlijk? Kan ik n kaartje sturen. Giul zit Bumba te kijken, ook n favo van hem. En hij eet n boterhammetje, dus hij knapt wel iets op (hij heeft vanaf vrijdag niks gegegeten, zo ongeveer). Hij stond net te huilen om n boterham, hihi. Vandaag zo'n lekkere vage dag. Ik moet thuis blijven tot er n pakket voor Lcar bezorgd is, maar tijd is niet bekend. Er komt vandaag ook iemand kijken voor n auto, maar ook daarvan is de tijd niet bekend. Daar word ik zo geirriteerd van. Ik dendat ie niet eens komt. Moet je es meelezen: We hadden een auto op MP gezet (5 was toch teveel) en dan krijg je meerdere reakties, waarop je reageert dat ie voor die prijs verkocht is en wanneer ze m willen halen. Je weet van te voren al dat t gros dan met smoesjes komt om toch niet die auto te willen kopen. (waarom biedt je dan, niet waar?) Dan komt er iemand met vragen die serieus lijkt. Alles goed, tot ie ineens elk uur met n mailtje komt met onzinnige vragen, dan begint t bij mij alweer te kriebelen. Die onzinnige vragen zijn vaak om te kijken of je op 1 van die vragen een negatief antwoord kunt geven en dan haakt zo'n persoon alweer af. (Het gaat om een uiterst luxe auto: ford probe en hij mag voor 750 weg) Maar de auto is werkelijk van alles voorzien en omdat het Elmar zn hobby is (auto's) werkt alles uitstekend (soms zelfs beter dan nieuw), ziet de auto er goed uit en is ie tot in de puntjes verzorgd, tot aan een nieuwe mattenset toe. Nou had ie zondag gevraagd of hij dinsdag kon komen en of er een station in de buurt is, dan komt ie met de trein. Ik zei dat ik hem zelf wel wil ophalen, want het is hier een paar km vandaan en we weten niet eens of er n bus hierlangs komt met enige regelmaat. We geven aan dat mijn man 's middags thuis is en dat het ons dan goed uitkomt. Dan krijg je na een hele dag pas weer bericht (gisteravond dus) dat ie liever 's ochtends komt. Wij mailen terug wanneer Elmar thuis is (einde ochtend) en dat dat ons het beste uitkomt, maar als het niet anders is, dan kan het eerder ook wel. Dan hoor je voorlopig weer niks. Toch n beetje normale zaak, dat ie even laat weten wanneer ie denkt te komen? Ik ga echt niet zitten wachten tot ie belt en dat ik dan in allerijl naar t station kan krossen. Nouja, ik moet nu toch wachten op dat pakket, maar ik vind dit zo waardeloos. Inmiddels heb je dan 2 andere "serieuze" kopers verteld dat er iemand komt kijken. Deze serieuze mensen waren iig wel concreet over afspraken. De volgende keer schrijf ik zelf wel, dat we de auto voor niemand reserveren. Wie t eerst komt, het eerst maalt. Ik vind het onwijs aso, want Elmar zit niet ruim in zn vrije dagen, maar neemt hier wel n halve dag vrij voor. Grrrr! (met die zieke ouders van hem en een verbouwing, kunnen we die tijd wel beter gebruiken)
Ja idd vreemd verhaal Minni. Nee, Gupsie mag hier niet meer komen en ook meelezen kan ze niet meer.. jammer hoor!
goedemorgen allemaal..inderdaad erg rustig hier.. hier ook weinig nieuwe dingen...voel me een stuk beter in ieder geval dat scheelt..misschien dat ik dan toch ook eindelijk dat virus eens kwijt ben geraakt. suus dat van eva is ook meer een toevalstreffer en maak me er ook niet echt druk om..potje staat er en we zien wel wat ze ermee gaat doen..maar ga er zeker nog geen punt van maken hoor..hahahah mijn oudste dochter was bijna vier voor ze pas zindelijk was..alleen mijn oudste zoon was snel...precies 2 jaar en 1 maand..en dan ook gelijk dag en nacht maar die was overal heel vlot in.....bij eva zien we het wel..maar ja je moet ergens beginnen en de zomer is een fijne periode ervoor omdat ze dan toch meestal iets minder kleding aanhebben...ze vind naar de wc lopen interessanter dan er daadwerkelijk iets doen hoor... zo boodschappen al in huis ook voor mijn moeder..ga zo het vlees alvast opzetten en mijn aardappels schillen..de was draait en eigenlijk wil ik even ramen gaan zemen vandaag...of het er van komt weet ik niet maar ga een poging wagen... minnie inderdaad een vaag verhaal en vervelend zeg zo'n dag dat je maar zit te wachten.. monique gelukkig niet zo'n hele lange dienst voor je..maar ja wel jammer dat je dan ineens moet gaan werken..
Ik ben net ff op VROM aan t snuffelen geweest en we zouden voor 23 mei moeten weten of we aan de slag kunnen, of niet. Wauw, das niet verkeerd. Nu dus nog 5 wkn keihard duimen! Als we t op 23 mei nog niet te horen gekregen hebben, dan zouden we t "van rechtswege als verleend mogen beschouwen." En dus evengoed bouwende heen gaan. Ohh, duimen jullie ff mee?
hahahahahaha............hij is leuk Minni maak je borst maar nat....hier zou er al een dakkapel moeten staan maar tot op heden! Net stond er nog niks op het dak
pff net een stuk getypy hangt lars op het toetsenbord. goed zit hier met een mega lastige peuter die alles doet wat niet mag en mama claimt. Dus kan ff niet lezen.