Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hahhaaha minnie die kaart is echt lachen...ja en je klikt dan toch he....spannend hoor ga meeduimen voor je

monique dacht dat bij jullie de dakkapel allang zou staan eigenlijk...balen zeg ....

zo hier even alle ramen binnen en buiten gezeemd beneden...jippieee we kunnen weer naar buiten kijken...

eva is nu even behoorlijk vervelend aan het doen...bijna naar bed denk ik want ze was vanmorgen best vroeg wakker...

2. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Wat is nou eigenlijk t probleem volgens de gemeente, Monique?
    Kijk anders es bij VROM, als je niks verteld is mag je gaan bouwen. Maar als er n bezwaar is aangetekend, dan moet je helaas wachten.

Hier ook zo'n peuter. Hij is me toch nijdig. Hij moest naar bed, nou ik denk dat zn hele ledikant houtje voor houtje gesloopt wordt. Stout kind.

Ik vergeet t steeds te zeggen, maar Elmar wil niet verhuizen naar Utrecht dus gaan we voorlopig niet weg hier. Maar dat ik een huis zag daar naar onze wensen en in onze prijsklasse was voor mij al een hele opluchting. Want dan hebben ze dat over 10 jaar ofzo ook nog wel. :D

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hahahahahaha inky...Welkom in de wereld van: "het hebben van een baby en een peuter!"
    Je wend er wel aan hoor... maar soms.....grrrrrrrrrrrr.

Hihihi Minni.. leuk zeg.
    O..enne tuurlijk duim ik voor jullie!

4. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    zo eva ligt plat en is gelijk gaan slapen...was duidelijk moe...snel even nog een was aangezet en nu even time out...

5. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    zo hier ben ik weer..

mooie meiden sabrina!

ik kom net van de cardioloog, moet nu nog 3 maanden aan de medicijnen blijven en ze dan in een periode van 4 weken afbouwen... en zien wat er dat gebeurt (als het goed is niks...)

bij een evt volgende zwangerschap, zijn alle opties mogelijk...
    - krijg last na stoppen met medicatie en krijg dan een 'onderhoudsmedicatie' heb dan dus tijdens volgende zwangerschap weer medicijnen.
    - krijg pas last tijdens de volgende zwangerschap
    - heb er geen last van tijdens een volgende zwangerschap.

ohh ik moet er eerst even 1 gaan halen van school, tot later

6. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    pff zou het ooit wennen suus? Hij is echt niet te genieten. Remon is nu even thuis en dat scheelt een hoop. Man o man wat een drammer zeg. Hij heeft al weer in de gang gestaan omdat ie met zijn duploblokken ging gooien toen ik aan de telefoon zat. Hij gilt en schreeuwt en huilt zodra ik iets met Niels doe.
    Hij zegt ook de hele tijd, "Niels slaap" Tja dan heeft hij mama even alleen. Maar Lars wil mama altijd alleen en daar moet hij nog erg aan wennen merk ik wel.

Nou Niels slaapt nu eindelijk en Lars gaat dadelijk naar bed. Dan ga ik ook ff liggen.

De druppeltjes zijn ook besteld, hopelijk komen ze snel dat scheelt ook een hoop gehuil van ons manneke.

@sabrina wat een prachtige kijkers hebben die meiden van je toch, echt plaatjes zijn het zeg! Het geboortekaartje is ook nog niet in Noorwegen aangekomen, hopelijk duurt het niet lang meer.

@minni ik heb het adres van Semmie ik kan het je wel mailen als je wil. En ik heb je kaartje niet gehad.

Nou hier gaan we relaxen en dan straks maar ff de tuin in.

7. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Zo te horen heeft het toch wel zijn voordelen als er wat langer tussen de kids zit.....

Hier een hele lieve dreumes....ik weer niet wat me overkomt.....samen boodschappen gedaan en samen het huishouden gedaan.......ik kreeg bericht van de psz......Isa mag gelijk na de vakantie al komen als ze wil.....eerst de woensdagochten en na de kerst 2 ochtenden en als wij het goed vinden na de zomervakantie 2008 3 ochtenden....eerst eensmet Marco overleggen

8. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hee wat goed monique...ja en dan gaat het toch ineens hard he...ben hier met eva ook aan het aftellen na haar verjaardag gaat ze drie dagdelen..zal best wennen zijn hoor...ineens stil hier in huis..

Inky het went wel hoor meid twee kleintjes...het is echt de eerste weken en dan word het echt makkelijker...maar het is absoluut soms heel erg vermoeiend..

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Of het makkelijker wordt Elena , weet ik niet.... Lisa zit nu nl echt in de peuterpuberteit en die krijgt Lars ook nog.. echt waar.. ik had haar van het weekend bijna op ebay gezet......

Nu liggen de baby;s nog in de box en doen ze nog niet zo veel... ik vraag me af hoe dat straks gaat als Tim ook door de kamer sjeest......
    Ik vind het echt heeeerlijk als Lisa naar de psz is , zodat ik ook even rust heb en ik haar niet steeds in de gang of in de hoek moet zetten. Heb er tegenwoordig echt een dagtaak aan!

10. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hahahahah er blijven momenten suus dat je ze kan schieten hoor..heb ik met de drie oudsten ook gehad scheelde ook steeds 2 jaar dus had er 1 van 4 eentje van 2 en een baby...heb me ook wel eens afgevraagd toen waar ik aan was begonnen.....heb wel eens geroepen...zet ze op een onbewoond eiland en terugkomen als je 20 bent...hmm nu zijn ze 20 en roep ik wel eens..waren jullie maar weer net zo klein als eva....wil jullie niet ontmoedigen hoor maar iedere leeftijd heeft wel iets pffff...maar gelukkig zijn er nog zat leuke momenten... maar het word zeker iets rustiger als ze eenmaal naar school gaan

11. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Als ik die kidsvan mijn vriendin zie..17....15 en 13 dan mogen mijn kids deze leeftijd behouden.....die van 17 doet waar hij zelf zin in heeft en die van 15 kan alleen maar grote bekken opzetten en die van 13 volgt haar voorbeeld.....ik zou dus niet graag in haar schoenen staan ( van mijn vriendin ).....ze zijn echt vreselijk.......volgens Marco draag je als ouder zijnde je steentje bij in hoe je kids worden en moet je nu al beginnen met duidelijk zijn.....Kim weet heel goed hoe ver ze kan gaan maar we laten haar ook aan het woord omdat ze zelf ook haar stand punt duidelijk mag maken......bijna 9 en weet nu al heel goed wat wel en niet kan. hahahahahahaha......laatst was ze boos op mij en vemelde daar gelijk bij dat ze het aan mijn moeder ging vertellen zodat mijn moeder straf kon geven.......om te gillen...en zo heeft ze wel meer uitspattingen.....ik ben niet de baas dat is de koningin en ik weet niet alles beter alleen haar juf....zolang het nog zo gaat mag ik mijn handen dicht knijpen.....je hoort namelijk wel eens hele andere verhalen.....

12. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Oei!
    Das ff grote schrik!

Ben dan nu echt blij dat ik mn drammer in zn eentje heb en niet nog es n huiler ernaast. Pff.
    Wel lachen dat Lars zegt dat Niels moet slapen, wat bijdehand, zeg. Zo leert ie vanzelf wel heel snel volzinnen om duidelijk te maken dat ie niet happy is met de tegenwoordige gang van zaken. :D

Ik heb hier ook net n nherrie in de tent gehad. Altijd als ie niet lekker is geweest (of ziek zoals nu).
    Ik heb m op n gegeven moment n beker water in zn gezicht gegooid en daar schrok ie wel van. Stil.
    Hij ligt nu te slapen.

Potverdikkie van die kaart, zeg. Ik stuur n nieuwe. Wel jammer want die 1e was wel heel leuk en die kan ik nergens meer vinden (inmiddels nog n broertje geboren hier in de buurt, dus wilde ik dezelfde als naar jou sturen).

@Inky: Wil je mij t adres mailen? Ik ben ook wel benieuwd naar je bevallingsverhaal. Ben echt reuze benieuwd eigenlijk.

@Nancy, spannend zeg. Hopelijk hoef je niet tot t einde der tijden te slikken. Maar wat was er nou psies met je hart?

13. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    denk dat marco daar wel gelijk in heeft monique als ouder draag je er zeer zeker een steentje aan bij..op die leeftijd gaven die van mij me echt geen grote monden dat je oren ervan gingen tuiten..tuurlijk ze waren best wel eens boos maar ze boden altijd hun verontschuldiging aan..ze weten hier ook dondersgoed regels zijn er om je aan te houden...maar moeilijk is het wel en absoluut vermoeiend als ze echt gaan puberen..ben benieuwd hoe het tegen die tijd met eva zal zijn want tijden veranderen ....maar consequent blijf ik absoluut daar kan ze niets tussen krijgen hahahaha

14. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

Mar 29, 2007
    2,958
    0
    0
    wat vaag? Waarom? Of is vragen naar de bekende weg weer vragen om een ban (zoals op zenz?)?
    Ik heb dit topic gevolgd, maar kan me niet herinneren iets spectaculairs gemist te hebben, toch?

15. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Inky ik ben ook wel benieuwd naar je bevallings verhaal....

Becca..ik heb hier en daar ook mee gelezen maar begrijp de ban ook niet helemaal....

16. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

Mar 29, 2007
    2,958
    0
    0
    waar blijft dat bevallingsverhaal?

17. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ow ik weet ook wel dat elke leeftijd wat heeft..maar soms...grr...
    hihi

Lisa kan ook heel lief zijn en lekker knuffelig zijn.. maar soms vraag ik me af of ik ooit in het programma van de nanny kom.. jeetje..
    Heb ook het boek hier liggen maar daar kan ik niet veel mee. Mischa vind dat nl onzin... dus tja als ik wat van haar wil overnemen, dan doet mischa dat dus niet..
    Ik vind het ook erg moeilijk om consequent te zijn en te blijven!

Is ook zo vreemd... Mischa hoeft maar 1x iets te zeggen en ze luistert al, zoniet dan gaat ze meteen in de hoek en dan blijft ze ook staan. Als ik haar in de hoek zet dan lacht ze een keer en loopt weer verder. Ik blijf haar dan in de hoek zetten maar na 5x geef ik het op.. ik moet dan nl opletten dat ik niet uitvlieg tegen haar en dan laat ik haar maar lopen. Ik weet het .. dat is fout , ik moet volhouden maar anders ga ik haar volgens mij echt pijn doen!

18. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ow eh Inky... ik ben ook zeer benieuwt naar je bevallingsverhaal... was het trouwens gezellig met gups en de bubs?

19. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    oh meiden, ik kom straks reageren op jullie, maar ik ga eerst even een dutje doen.

ik hoef straks niet naar school, thomas gaat met vriendje mee en de andere 2 komen dus alleen naar huis.. kan ik mooi even slapen nu.

Phaedra heeft net gegeten en ligt in bed.

20. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Wat betreft het opvoeden van de kids staan Marco en ik op 1 lijn....mochten we het niet eens zijn met elkaar wordt dit besproken waar de kids niet bij zijn.......als Isa het te bond maakt gaan we er nu meestal opuit......even fietsten of lopen.....beide afkoelen. In het programma de nanny zal ikwaarschijnlijk niet terecht komen......hahahahaha......wij hebben vanuit het ziekenhuis een gedrags deskundige die ons overal bij helpt. Bij Isa is het echt volhouden wat soms zeer moeilijk is maar het begint te werken.......En bij Kim kunnen we soms het touwtje laten swieren.....het zijn 2 totaal verschillende kinderen.....Kim heeft meestal aan 1 waarschuwing genoeg maar die kleine daar moet je het wel 5 keer tegen zeggen. Kim was als baby dreumes en peuter aleen stuk makkelijker en van haar zou ik er nog wel 10 willen..........hahahahahaha.......van Isa hoef ik geen 2de die kost me zoveel energie dat ik vaak uitgeteld ben aan het einde van de middag.

We hebben bij Kim wel een nieuwe regel toegepast....omdat ze de hele middagloopt te zeulen met haar zusje en de laatste tijd vaak een grote mond opzette moet ze om 19.00 naar bed.....als ze lief is om 20.00....eerst mocht ze altijd om 20.00 naar bed maar vanwege het klieren en uitdagen lag ze er vaker eerder dan later in....nu we de tijden hebben omgedraaid lijkt het kwartje te vallen......ze ligt er dus vaak om 20.00 in.......nahet eten gaan ze met zijn 3en een stuk fietsen en de hond uitlaten.....daarna gaat Isa in bad en als Isa klaar is douchen.......het tijdje dat Marco met de kids bezig is gebruik ik vaak om even wat op te ruimen en als Isa in bad gaat doe ik een spelletje met Kim of we lezen samen wat.......

Share This Page