Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Zo ben ik ook weer even..

Nancy wat is Phaedra toch een beauty! Prachtig die donkere haartjes en erg vertederend om je andere kids met haar te zien.. Zou fijn zijn als je die medicijnen af kan bouwen, hebben ze verder nog bijwerkingen?

Ben ook heel benieuwd naar je bevallingsverhaal Inky! Vanuit Lars zijn positie kan ik het me helemaal indenken dat hij je zo claimt..alleen heb jij daar niets aan natuurlijk :oops: Hoop dat hij snel went aan de nieuwe gezinssituatie en jij daardoor ook wat meer rust hebt.

Elena, goed te lezen dat je zelf weer uit de lappenmand bent..nu je man nog en jullie kunnen weer vrolijk verder. Wat goed ook van Eva dat ze op het potje heeft geplast, zou ze de smaak te pakken krijgen nu? Is jullie oude huis eigenlijk al verkocht?

Heerlijk he zo'n lieve dreumes Monique..kan daar ook zo van genieten. Zelf vinden ze ook niets leuker dan mama meehelpen. Hoe gaat het met Kim haar afvalrace? Heeft ze er nog plezier in?

Becca, wat leuk dat je hier mee schrijft..heb af en toe wat van je gelezen op ZenZ. Welkom iig..

Gaat ie lekker Minni? Glas water is iig heerlijk verkoelend :) Had je nou deze week 4 voorstellingen of was dat afgelopen week? (sorry geheugen nog steeds als zeef..) Hoop volgende week ff bij je langs te kunnen!

Haha Suus..zie het al helemaal voor me "gratis op te halen, peuterpuberend meisje" :) Kinderen blijven leuk, af en toe probeer ik er ook de lol maar van in te zien en erger ik me er niet zoveel aan.

Lees ik nou dat je je huis gaat verkopen Sabrina? Zijn de kopers serieus? Kan anders nog wel stel met kinderen bedenken ;) Als ik het zo lees hebben jullie spectaculaire plannen voor een nieuw huis..ben benieuwd naar het resultaat. En Laura en Daphne...zucht...nog op en top prachtige meisjes met hele leuke bikinitjes!

Semmie is vast niet op haar roze wolk vandaan te krijgen, hoop snel weer van haar te lezen!

Hier alles zijn gangetje..begin me weer een beetje mens te voelen en wat minder geleefd! Heb weer zin om dingen te ondernemen! Morgen met Lotte naar de KNO arts voor haar neusamandel, vraag me af wanneer dat kreng er weer uit moet. Gelukkig is ze weer koorts vrij en is ze vrolijk aan het spelen en lachen.

Afgelopen weekend is mijn nichtje hier geweest en hebben weer de grootste lol gehad. Lekker samen met bak popcorn op de bank. Zaterdag hebben we gebbqt en zondag overheerlijke pizza besteld die Lotte ook erg lekker vond (zie hieronder)

Gets..loop me suf te ergeren aan iemand hier op het forum met d'r zielepieterij... blegh kan daar niet tegen. Voor wie wil weten wie het is..pb me maar.

Zometeen cake bakken en het avondeten voorbereiden. Owh ik begin ukkie ook steeds vaker te voelen, begin erg te twijfelen of het toch niet een knul is. 2 mei zullen we het ws weten :)

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Meer pizza :)

3. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    ahhhh wen wat is Lotte toch een mooi meisje om te zien zeg ! echt een plaatje...heerlijk zo'n pizza snoetje...is ook errug lekker natuurlijk....wow leuk dat je de beeb al kan voelen...ben ook heel benieuwd wat het word hoor...ga je het bekendmaken of hou je het liever voor jezelf?...wel fijn dat je je een stuk beter voelt nu...teken dat je heel goed je rust hebt genomen...succes met Lotte bij de kno arts...

en nee helaas oude huis nog niet verkocht...word er moedeloos van maar ga me er niet totaal gek door laten maken...

zo eva is vol energie wakker geworden en rent en vliegt van de tuin naar binnen dan weer naar buiten..nou ja lekker laten doen slaapt ze weer lekker vannacht..

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Owh wat kl*te voor jullie! Dacht dat de werkgever van je man interesse had?

Wat betreft het bekendmaken van het geslacht...weet het niet. Wil het eigenlijk voor familie geheim houden en aangezien er ook een familielid op dit forum leest/schrijft zal ik hier mijn best doen niets te verraden :)

5. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hahaha groot gelijk hoor wen..en het is ook best wel spannend natuurlijk als we het niet weten...

ja die zou het kopen maar wilde toen niet meer het bedrag ervoor geven maar veeeeeeeel minder..ben gekke loetje niet...

6. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Haha jullie mogen het best weten hoor, de rest alleen niet!

Owh helemaal vergeten te vertellen...heb vorige week bijna een paar oudere dames naar hun laatste rustplaats geholpen..

Ik had boodschappen gedaan en het karretje met Lotte er in tegen een boom (voor de auto) aan geparkeerd om mijn handen vrij te hebben om de boodschappen in de auto te zetten. Het karretje stond met 2 wielen in het zand maar rolde toch een meter vooruit. Lotte de grootste lol en ik ook absoluut niet in paniek omdat ik het karretje al vast had. Alleen die dametjes...oei oei..nu sta ik ws te boek als ontaarde moeder.

Moest vervolgens door naar de groentekraam en werd gelukkig niet bekogeld met tomaten :p

7. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

Mar 29, 2007
    2,958
    0
    0
    hh, humor...o nee. zielig zeg!

8. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    hahah, gingen ze tekeer?
    Dat soort reakties heb ik elke keer als ik mn schoonmoeder zie. Die vindt alles niks en doet zo overdreven schrikken dat ik wel es zin heb om dr een schop te verkopen. Misschien zou ik t es moeten doen en dan zeggen dat dat mijn schrik reaktie was.

Ik ben n beetje sjagie.
    Die l#llo die die auto zou kopen, belde en wilde nog es onzinnige dingen weten en zei dat ie om 1 uur hier zou zijn. Om kwart over 2 belt ie af.
    Je weet t van te voren al dat ie smoesjes aan t verzinnen is en dat ie eigenlijk niet wil komen/kopen. Als ie nou duidelijker was.
    Ik nam om 2.15 de foon aan en hij vertelde een lulsmoes en dat ie dus niet kwam vandaag. Ik zeg: das niet zo mooi, ik geef mijn man even, dan kan je n nieuwe afspraak maken.
    hihihi, je hoort aan zn zenuwachtige stem al dat ie t daarbij wil laten en nu moest ie 2 x die lulsmoes opzeggen. Grappig, dan heb je m toch ff te pakken.Maar Elmar heeft voor Jan l#l een vrije middag genomen en vervolgens is je middag ook verkl**t omdat ie zo laat pas belt.

Nog wel meer gekloot gehad vanmiddag, dus ik ben gesloopt en sjago nu.
    Wen, vertel es wie je bedoelt. Dan kan ik miss ook weer lachen. :D

9. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Dat klinkt als mijn moeder, die kan ook zo paniekerig doen om alles. Gek wordt je ervan..

10. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Wat is dat trouwens voor idioot die telkens maar afbelt? Zou laaiend zijn..

11. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    zo dan hier weer ff rust in de tent, papa is thuis,

Ik zal het verhaal mailen naar monique en Minni, die wilden het lezen toch? Becca als je je mailadres geeft via pm dan mail ik het je ook.

Wat een kjoetie die Lotte, heerlijk. Ik hoop dat die neusamandel niet aangegroeid is dat klinkt niet erg bemoedigend voor Lars als dat kan. Gelukkig is die niet ziek meer geweest.

Minni, haha ene glas water. Zo heeft mijn schoonzus haar zooontje een keer onder de koude douche gezet omdat ie helemaal hysterisch was en niet meer wilde ademen.

Nancy, heeft Pheadra ook dat bekende huiluurtje? Hier van 16 uur tot 18 uur. En happen dat ie dan doet, terwijl er net een fles inzit dan.

Het opvoeden, tja, mijn advies... laat er als het ff kan 3 jaar tussen zitten. Het zal wel wennen hoor en Lars heeft ook super lieve momenten. Hij pakt het speentje van NIels en geeft doekjes aan en helpt met de fles. Maar ja hij wil ook op schoot als NIels net de fles krijgt en hij gilt heel hard als ik Niels eindelijk net stil heb enz enz. Maar goed het blijft mijn lieve manneke hoor, en ik snap hem ook helemaal. Het is natuurlijk ook de vermoeidheid die meespeelt.
    Gelukkig is Remon nu vaak thuis en die helpt super mee. We eten ook weer in etappes haha dat was met Lars precies zo.

Ik ga ff verhaal mailen.

12. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
  13. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht

Lars en Astrid bij ons thuis in de zandbak

14. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    ahh wat een mooie foto!

Phaedra heeft dat "huiluurtje" meestal na de fles van 17.30 als ze het heeft... want iik heel vaak hebben we geen huiluurtje.

Vervelend dat Lars zo aan je hangt, maar wel bekend hoor.. moet natuurlijk ook erg wennen.

Hier zijn de kinderen 'groot' en zijn er nu wel aan gewend, maar liepen hier de eerste 2 weken constant voor mijn voeten als ik met Phaedra was.. ook soms best irri..

WEN, ik stuur je ff een pm

15. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Leuke foto van Lars en As in de zandbak..die 2 zijn volgens mij vrienden voor het leven!

Hoe was het bezoek van Gups? Lekker elkaars kids bewondert? :)

16. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0

ik heb/had geen idee wie je bent....
    misschien dat ik het gemist heb door mijn bevalling......

Becca van ZenZ? haal ik nu uit de opmerking van Wen?

17. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Becca is ook uit de gratie bij zenz, geloof ik. Het lijkt hier inmiddels wle n verschoppelingen-bal. hihi

Mooie foto's. Ik schrijf morgen meer, heb vanaaf de zwaarste pilates ooit gehad. Pfff (en dan moet ik nog zoveel dansen deze week)!

18. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

Mar 29, 2007
    2,958
    0
    0
    uit de gratie, ja, zo kun je 't mooi stellen ja. Nog niet zo lang hoor, ongeveer vanaf de kerst. Mooi dat ik nog niet eerder gemist was .... :)

19. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Hahahaha inderdaad uit de gratie Becca....welkom hier.....was jij trouwens niet diegene die vond dat we niks te zoeken hadden in jullie hoekje?
    By the way.......ik vind het wel gezellig dat je hier bent......ik kon je uitlatingen wel waarderen.....

Inky wat een mooi verhaal.....ik heb het in een suk gelezen.....

Ik duikmijn bed in.....ben net klaar met werken en heb het wel even gehad.......

Tot morgen

20. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

Mar 29, 2007
    2,958
    0
    0
    Klopt monique, met name Essie en Esther....stookdozen. En ik moet zeggne, het is ze gelukt, wnat heel de 'lichting' is zoek ... Trek het je niet persoonlijk aan, er is ook veel ge-pm-d richting die beide mutsen maar ja, dat ziet niemand he...

Inky, inderdaad man! Ik moest af en toe wel lachen, zat me dat zo voor te stellen...
    ben ook in slaap gevallen trouwens, hemels zo'n ruggeprik, echt waar :)

Share This Page