Nou Inky, ik had het je al gemaild. Ik vind het een mooi verhaal. Wauw! Zo'n ruggenprik klikt idd wel erg fijn zo. (maar wat was het? 3 x prikken? ai...) Ik word zo emo van bevallingsverhalen. Wat n leuke foto van Astrid en Lars. Geweldig! En Lotte, wat n cutie is zij, zeg. Ze is echt t knapste kindje van ongeveer 19 maanden die ik ken. Wij kijken weer es Diedaa (K3), Giul zn favo. Ik ga op de bank liggen, want ben best moe. Heb verrotte last van mn bekken, maar ben dan ook ongesteld, dus ik hoop dat ik niks verkloot heb gisteren met sport.
zo hier een kl*te avond en nacht. Niels heeft enorme krampen en kan niet poepen. Arm mannetje. Hij heeft gekrijst van 22 uur tot 23 uur en van 3 tot 4. Mama ging bijna meedoen pfff. Hopelijk komen die druppeltjes snel en werken ze ook. Maar ik vrees dat we aan de koemelkvrije melk moeten. Het zijn precies de 2 pederflesjes waar hij zo bij ligt te krijsen. Echt tijdens het drinken al en daarna dan nog ene uur. Net heeft hij bv op en dat drinkt hij goed. Wel wat krampjes daarna maar niet meer dan een andere beeb van een paar weken. Dadelijk gaan lars en ik NIels lekker badderen. Lars oogt vandaag gezellig haha. Minni als je last van je bekken hebt zou ik geen pilates doen,. lijkt me niet echt geschikt voor je dan.
Ik heb al aangepaste oefeningen voor mn bekken. Het schijnt juist heel goed te zijn om mn spieren er zo mee te trainen, ook die vanmn rug en buik, zodat de kans op bekkenklachten tijdens n volgende zwangerschap kleiner zou moeten worden. Heb je venkelthee? Geef Niels een theelepel venkelthee, dat hielp bij Giulian onwijs! Is het niet fijner voor jullie beiden om dan meer bv te geven? Drink je zelf melk? De jongste van mn buuv reageerde al allergisch op de bv van mn buuv, omdat zij zoveel melk dronk kreeg hij daar via de bv ook van binnen. Heel bizar.
De vrouw die het geeft heeft fibromyalgie en tijdens en na haar zwangerschappen ook BI gehad. Dat sterkt me in t idee dat ze wel weet waar ze t over heeft.
ik drink geen melk en ik kan niet meer bv geven omdat er niet meer bv uit komt. Ik kolf alles af omdat dit fijner is met mijn bekken. Niels drinkt wel 30 min aan een borst en dan nog 15 aan de andere dit is te lang voor mij om in 1 houding te zitten. Venkelthee drink ik zelf heel veel maar mag ik niet zo ana Niels geven, dat schijnen de darmpjes niet aan te kunnen. Ik heb de SabSimplex besteld en hoop die vandaag te krijgen.
Becca......ik vat het niet persoonlijk op.....zoals al eerder aangegeven ik heb nooit moeite gehad met jou post en jou benadering opbepaalde topics...lekker recht voor zijn raap. En inderdaad er is weinig tot niks over van jullie groepje......Hoe gaat het eigenlijk met de 2ling van Janet? Hier gaat het redelijk..........mijn arme meisje is niet helemaal top......niezen hoesten en een vreselijke uitslag bij haar "poes" en last van haar oor....vanmiddag maar weer naar de HA.... Inky vervelend die krampen...Isa heeft er ook heel erg veel last van gehad......huilen en krijzen en vaak in de avonduren en van 2 tot 4 uur in de nacht......we waren gesloopt in die periode.....maar ook dat is weer over gegaan.......sterkte En dan je bevallingsverhaal.....erg mooi geschreven en dat van die ruggenprik ...helaas kon het niet meer omdat ik toe al teveel ontsluiting had......ik heb ook wel lachen om je stukje dat ze het hoofdje maar terug moesten duwen....
Mijn kraamhulp heeft dat toen zelf gedaan bij Giulian, venkelthee (een theelepeltje) geven. En de krampjes verdwenen als sneeuw voor de zon. Maar je moet niet maanden lang je kindje de hele dag venkelthee gaan geven, want dan zou je luie darmen kunnen krijgen. Dat is me verteld. En ik ben een enorme voorstander van cinababy. Geweldig spul! Ik had net ff zelf medelijden, vanwege die bekkenpijn, rugpijn en buikpijn (en dat ik zo'n zin had in lekkere dingen en die mag ik niet dan krijg ik alleen maar meer pijn etc etc). Ik ben dus gewoon knetter ongesteld geworden en dan heb ik wel es zo'n dag. hihi Ik besloot om te gaan wandelen en verrekkemis, na 1,5 uur wandelen heb ik geen uitstraling meer rechts. Nu is t links (ineens). Dus ik denk dat t niks te maken heeft met pilates. Gelukkig maar want ik kan me dan zo druk maken daarover. Gewoon de maandelijkse lasten, hihi. Heerlijk gewandeld trouwens! Geweldig! (na zo'n zonnige periode waarin ik buiten geleefd heb, voel ik me altijd zo opgesloten in huis)Hondje eindelijk ook weer es n eind gewandeld, daar maak ik de laatste tijd weer veels te weinig tijd voor en daar kan ik dan ook van balen. Want wat heb ik nou werkelijk te doen? We gaan zo slapen en miss vanmiddag nog n (flink) blokkie om met t hondje.
haha ja man die pijn vergeet ik niet snel meer. Puffen riep ze HALLO eruit dat kind of terug duwen maar niet zo lekker laten hangen, dat dacht ik. Ik hou ook steeds in mijn achterhoofd dat het over 3 maanden beter zal gaan maar ik weet weer precies waarom ik baby's niet leuk vind haha. Nee echt ik vind de leeftijd van Lars veel leuker. Ik hou wel van mijn kleine mannetje maar ik moet weer erg wennen. Vooral als ie om 8-10 en 11 uur wil drinken en dan nog ligt te huilen en happen dan word ik weer moedeloos. Maar goed we houden vol, moedermelk is goed voor elk. Morgen komen ze van het CB langs en dan kan ik het meteen allemaal voorleggen. Nou mijn mannetjes slapen. Eigenlijk moet ik dan ook ff gaan liggen maar ik wil eerst ff wat voor mezelf doen. Hopelijk slaapt Niels net zo lang als Lars.
oh Inky wat een lieve foto van Lars en Astrid! Wat een lekker stel zeg. En wauw wat is Lotte een knapperd zeg! En die Caribische dames van jou zijn echt al hele meiden Sibrine. Lijkt Laura nou bruiner dan Daphne? Erg leuke foto's!
Hoi Inky.... ik denk dat Niels na de poedermelk huilt omdat die zwaarder is om te verteren. Hoelang heeft Niels al niet gepoept? Als je het idee hebt dat hij verstopt zit, kan je evt. van een stukje sunlight zeep een zetpilletje maken en dit in zijn kontje doen.. dat zorgt ervoor dat de ontlasting zachter word. Tim zat nl toen hij 1 wk oud was ook verstopt en op advies van de KV en VK heb ik dat toen geprobeerd (1x per dag) Na 2 dgn kwam het wat los! De sab simplex werkt meteen. Het lichaam van Niels heeft geen tijd nodig om eraan te wennen. Er zit nl geen medicijn in. Succes !
Wat een rust hier........... Ik denk trouwens ook te weten wie missx is....(zenz) Enorm leuk voor haar dat ze weer zwanger is....... Hier is het 1 grote tering bende........er is een bedrijf alle leidingen van de cv aan het omgooien........jajajajajajajajaja........als het even meezit staat het dakkapel er binnen niet al te lange tijd op.......JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.......werd eens tijd....... Isa is dus gedumpt bij oma......komt morgen weer thuis zo kunnen Marco en ik vanavond de zolder leeg halen...... Kim is sporten en verwacht in rond 3en terug.....
hahahahahaha......ik weet niet of ik het hier kan plaatsen dus liever via PM......en het ismaar een vermoeden. Ik ben de zolder aan het leegruimen.......wat een zootje troep! Ik kan een woonhuis inrichten......alles gaat naar grofvuil de spullen die er liggen liggen er al 10 tallen jaren......ik kan ondertussen een lampen zaak en een baby zaak beginnen..........tassen vol kleren van Isa waar iknu toch echt afstand van moet gaan nemen.....vanaf maatje 40 tot 74.......ik word er bijna emo van........maatje 40 bewaar ik maar de rest gaat nu echt de deur uit..... Lampen genoeg om een hotel mee te verlichten.......ook mooi voor grofvuil.........hahahaha.....Marco mag er zaterdag weer vroeg uit........
Waarom naar grofvuil en niet een hulporganisatie oid? Er zijn volgens mij best veel mensen die nog spulletjes kunnen gebruiken..
Voor de kleding heb ik gebeld en die worden opgehaald voor de 3de wereld........en de rest gaat dus echt naar grofvuil....de zolder moet leeg en aangezienhet dakkapel over de gehele lengte komt (4 meter 50) mis ik aan die kant de bergruimte en om het nu nog 10 jaar te gaan bewaren lijkt me niet echt nodig.....sorry...... Inderdaad Nancy hoe meer ik erover nadenk....ik denk voor 90% dat zij het wel is......wel heel leuk en het is haar ook gegund.....