wat een geheimzinnigheid allemaal zeg. Waarom is dat nodig? Ik denk dat als ze echt anoniem had willen blijven dat ze dan helemaal niks had gezegd en zich gewoon onder een andere naam had ingelogd zonder te zeggen dat ze een oude bekende was. Dat is toch vragen om nieuwschierige mensen? Hier ligt er 1 mannetje in bed en 1 in de kinderwagen te pitten. Lars is gewassen en ik zal zo eens snel gaan douchen nu Niels nog slaapt. Gelukkig heeft hij vanmiddag gepoept. Het is echte overgangs poep haha. Geen spuitluirs meer maar een zahcte gele massa. Waarschijnlijk had hij daar moeite mee. Ik wilde nog gaan stofzuigen maar dat slaan we maar even over. Misschien morgenvroeg nog. Heb trouwens vanavond van die Knorr familiegerechten de Zweedse balletjes gemaakt. Vond het behoorlijk tegenvallen. Een beetje een magere macacroni zeg maar, niet mijn ding. Monique lekker zeg zo'n grote opruiming. Bij ons zit een Terre des Hommes winkel waar je alles naar toe kan brengen. Ze zoeken het dan zelf uit en verkopen alles in hun winkel. De opbrengst gaat naar Haïti. Wij brengen daar altijd kleren en spullen naar toe.
Ik weet wie het is en ik heb beloofd mn mond te houden. Ze heeft veel bekenden op zenz en ze is zo bang dat het nu weer mis gaat, dat ze daarom nog niet bekend wil maken wie ze is. Maar over n paar weken weet zij meer en dan zal ze zich bekend maken. Ik vind het echt onwijs leuk voor haar en ik denk dat jullie het bijna niet verkeerd kunnen raden. Maar dat zeg ik nu, nu ik weet wie het is. Ik moet zeggen dat ik het moeilijk vind om mn mond te houden, omdat ik het haar zo gun. Lekker zeg Inky, dat Niels heeft gepoept. Ik hoop dat ie minder last heeft vanaf nu. Het is zo sneu zo'n krijsend hopie. En je wordt er ook nog es niet lekker van (wat dat betreft werkt de natuur wel goed, je bent gelijk gealarmeerd en wilt er gelijk iets tegen doen). Ga jij er ook zo van zweten als Niels krijst? Ik had dat met Giulian wel. En nog heel lang ook (schijnt door de hormonen te komen die je met bv ook in stand blijft houden). Wilde de kringloop je lampen niet, Monique? Hier halen ze echt alles op. Ik heb nog nooit iets echt weg hoeven gooien, tenzij t verrotte planken of echte bende of n kerstboom is, hihi.
Geheimzinnig is het zeker.....en vooral omdat het een oude bekende is....als het inderdaad is wie ik denk dat het is snap ik haar onzekerheid heel erg goed........maar van de andere kant waren ze er ook voor haar toen ze ons nodig had......en dat mensen nieuwsgierig zijn dat is zeker en nu blijft het voor vele gissen. Ik gun het haar echt van harte en ben heel blij voor haar en haar hubbie dat ze zwanger is.... Zo de zolder is opgeruimd........gesopt en gezogen en we kunnen weer sop vrij slapen......de kringloopwinkel hier wil alleen maar nieuwe spullen..........hahahahahaha.......
wat een geheimzinnigheid allemaal zeg. Waarom is dat nodig? Ik denk dat als ze echt anoniem had willen blijven dat ze dan helemaal niks had gezegd en zich gewoon onder een andere naam had ingelogd zonder te zeggen dat ze een oude bekende was. Dat is toch vragen om nieuwschierige mensen? (gekopieerd van Inky) Ben het wel met je eens ja, dat hele mysterie wat er nu om heen hangt...en mensen zijn er toch wel heel erg mee bezig dan, dat merk je op haar topic wel (en hier ook trouwens )
Volgens mij wist ik dat al.. en heb ik dat van de week van iemand gehoord die al heeeeel lang niet meer op zenz is... Maar ik weet natuurlijk haar echte naam nog niet.. daar wacht ik dan maar even op... dan weet ik of ik het goed had. Heb monique een pb gestuurd met de naam van degene die ik denk dat het is ... met haar vorige naam.
Even snel ... Hallo allemaal, ohw ohw ohw wat is het genieten van zo'n kleine poppemieke....en wat zijn we allemaal dolgelukkig en trots...de jongens genieten met volle teug...heerlijk. Faye heeft tijdens de bevalling bekneld gezeten en had een vreselijke moeilijke start....we zijn heel bang geweest en maandag was een verschrikkelijke dag, ze was helemaal laveloos en blauw en het was ontzettend schrikken.... Op zich was het een prima bevalling en hoorde ik gelukkig maandag pas wat een paniek er was...is allemaal langs me op gegaan....Sjoerd heeft er al 3 nachten niet van kunnen slapen en zegt heeltijd....wat als....maar ik heb zoiets...niet aan denken we hebben een prachtig meisje en we moeten genieten....niet denken aan wat als..... Door deze hele stress situatie is mijn bv helemaal mislukt.....vind het vreselijk jammer maar ga er niet om treuren.....ga vreselijk genieten van mijn mooie meisje....en weet je......whoehaaaa ze heeft haar....lang haar....whahaha na 2 prachtige biljartballetjes hebben we nu een beebje met haartjes...ghihihihihihi Ga nu snel de kraamverzorgster is er....laters....fijnedag allemaal!
Heeee Semmie... jeetje toch nog zo spannend geweest... kan me voorstellen dat Sjoerd niet geslapen heeft. Geniet maar lekker van je meisje (met haren!) en we wachten in spanning op een foto (of meerdere) van haar!
Hee daar sta ik ook van te kijken. Je was onwijs relaxt toen je belde. Maar je schrijft ook dat je t pas maandag hoorde. Gek eigenlijk, dan he. Dat dat helemaal aan je voorbij gaat tijdens je bevalling. Had je me ook verteld van die haartjes? Er staat me iets van bij, maar ik wist t direct al niet zeker meer (hihi ik was onwijs aan t hyperen dat je eindelijk bevallen was) en heb t hier dus ook maar niet gemeld omdat ik geen onwaarheden wilde schrijven. Giul ging tot nu toe eigenlijk altijd met n fles dikke pap naar bed en nu krijgt ie n fles water mee. Tijdens zn kuur smaakte de melk niet meer, dus wilde ie dat toch niet meer drinken. Mooie overgang vind ik zo. Zo worden sommige dingen je ook wel makkelijk gemaakt. Vanavond de generale repetitie van dansen. (dan evengoed zaterdag nog n repetitie en 4 uitvoeringen) Spannend!
toen ik je belde stond ik ook stijf van de adrenaline volgens mij...ik vond het zo'n super bevalling dat de helft langs me op is gegaan...de moeilijke start was niet te missen maar wat de consequenties daar van zouden zijn had ik ook niet verwacht.... ohw er staat een foto in mijn album! rest volgt! Ga koffie leuten...toedels!
Oh wauw Semmie, wat n scheet! Ze lijkt zo niet op haar broers trouwens. Semmie, ben wel benieuwd naar het hele verhaal. Ik ga vandaag denk ik weer n pleuris eind lopen. Ik voelde er gisteren zo door opknappen! Dan samen met Giulian onderweg n broodje opeten (en Giul n banaan) en wat drinken onderweg... KLinkt toch niet slecht?
aaah wat een scheetje en wat heerlijk dat de jongens ook zo genieten. Geniet maar lekker van je kraamtijd hoor dat heb je wel verdiend. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen zeg, wat spannend. Hier ligt NIels eindelijk te slapen. Vannacht weer van 2 tot 4 wakker geweest. Precies na zijn poederfles. Dus helaas zal hij aan de speciale voeding moeten. Als mijn manneke daar beter door slaapt is het prima hoor. Vanmiddag meteen even overleggen met mevr. van het cb. Ik heb ook wel zin om te wandelen maar we gaan zaterdag pas een kiddyboard halen dus moet het nog ff doen in de uurtjes dat Remon thuis is. Lars is wel weer erg lief vandaag dus we gaan er maar ff van genieten.
wowww semmie wat een prachtig mooi meisje zeg..wat een poppie ! en wat een schrik..jeetje geen wonder dat je mannetje in de stress is geschoten...maar wat je zegt meid niet meer denken wat als maar heerlijk genieten nu van jullie dochter...en dat moet makkelijk te doen zijn hoor met zo'n mooi moppie.... zo even uitblazen hier..gister heel het oude huis aan het schoonmaken geweest was kapot gisteravond maar goed...was voor een goed doel want per vandaag word het verhuurd..zo dat scheelt toch wel eventjes in de kosten zeg wowwww....was het beulen van gister absoluut waard..ze kunnen er vandaag zo in hoeven er niets aan te doen... ga nu de rest even bijlezen want daar was ik nog niet echt aan toegekomen...