Dat was wel aan je te merken . Je klonk ook helemaal hyper, hihi., Ik denk dat ik hyper van jou werd. @ Elena: Geweldig idee om te verhuren! Dan heb je zometeen 2 huizen "vrij".
Monique gaaf zeg dat je dakkapel er nu toch aankomt...en ook raar dat ze bij jullie alleen maar nieuwe spullen willen bij de kringloop hier halen ze ook echt alles op hoor.zelfs oude fietsen... Becca nou ja kan je zien hoe ik over alles heen lees maar leuk dat je hier ook bent...gezellig..! Minnie..nooit verkeerd zo'n wandeling met dit lekkere weer en klinkt inderdaad helemaal niet verkeerd hoor lekker broodje...banaantje en drinken.. Inky wat sneu dat Niels toch andere voeding moet hoop echt dat het dan wel goed gaat hoor met zijn buikje is zo zielig als ze zo'n kramp hebben...succes ermee...is je borstontsteking nu ook helemaal weg? en gave foto zeg van Astrid en Lars wat een scheten en wat worden ze alweer groot.. wen alles nog stees goed met je? volhouden hoor meid lekker je eigen ding doen en je niet laten leven hoor.. Nancy hoe gaat het met Phaedra? slaapt ze nog steeds lekker 's nachts...gaat wel hard hoor ook alweer een paar weken..jeetje.. Sabrine hoe is het met de familie? en met je tropic girls...? Suus ook alles goed met Lisa en Tim...? Eva doet het nog lekker hier...eet en drinkt weer als vanouds..heerlijk...ze is erg ontdeugend en verzint de gekste dingen soms..moet er wel eens om lachen..gister had ze mijn mobiele telefoon en was ze in mijn telefoonboek gekomen en daar had ze mijn zus aan de lijn..pfff nou ja zelfs dat is niet veilig meer...verder vind ze het heerlijk om buiten te spelen in de tuin echt een buitenkind..lekker hoor..alleen zandkastelen binnen bouwen dat word hem toch niet helemaal ... ga even wat drinken pakken en alvast een boterhammetje smeren voor eva en dan kan ze zo haar slapie gaan doen want ze loopt alweer te tollen hier...
hahaha ja en hier wonen we straks in een supergroothuis met zijn vieren want mijn dochter en haar vriend zijn op zoek naar een flat om te kopen willen gaan samenwonen (zat er al wel in) en mijn stiefzoon gaat dit jaar niet redden op zijn opleiding hoort die volgende week en dan gaat die ook terug naar bunschoten-spakenburg als die het niet haalt..pfffff nou vind het prima hoor...krijg ik ruimte voor een mooie zonnebank hahahahaha..
Phaedra is op het moment heel huilerig... wordt er een beetje nerveus van... mijn gevoel zegt in een doek en meehangen... (draagdoek dus) aan de andere kant ben ik wel 'bang' dat ik dan nog rondloop als je straks 1 is ofzo. in bed, in de box.. niks is goed op het moment.. als ik haar in bed leg is het janken, gillen krijsen.. ik ben gewoon even buiten gehoorsbereik gegaan en na 10 minuten, toen ik ging kijken lag ze in diepe rust..
he vervelend Nancy dat ze zo huilerig is..is soms ook heel moeilijk te bedenken wat ze nu precies willen....goed van je dat je d'r even kon laten huilen hoor..vond dat altijd best moeilijk met eva maar moest het echt wel doen en inderdaad ging ze dan ook meestal wel slapen..
Semmie wat een plaatje........ Nancy.....Isa was helemaal weg van de draagdoek en ook stil.......en als ze 1 is wil ze er vast niet meer in........ Lees later meer ga snel aan de poets
zo hier einde oefening met de borstvoeding! De cb arts is gebeld door de wijkverpleegkundige en adviseerde meteen over te gana op de Pepti. Niels heeft ook zoveel uitslag op zijn romp dat het haar wel duidelijk wwas dat dit meneertje ook gene koemelk kan verdragen. Gelukkig was de verpleegkundige er prcies toen ik hem een fles gaf. Ze zag dus het geworstel aan de fles en het gegil erna. Ook dat hij even insliep om vervolgens krijsend wakker te worden. Ze zag dus precies hoe het er hier aan toe gaat. Het eerste advies was om moeders op een koemelkvrij dieet te doen. Maar daar gaat moeders niet in mee. Ik weet van Lars waar koemelk allemaal in zit en dat heb ik er niet voor over. Ik wil nu gewoon normaal functioneren en heb denk ik wel genoeg pijn gehad. Het eerste flesje pepti zit er nu in en hij slaapt nu in de box. Ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen. De sab simlpex zit er ook in en dat moet ook gaan werken. Goh ik voel me niet eens schuldig dat ik maar zo kort bv heb gegeven en ik moet zeggen dat er een last vna mijn schouders valt. Het kolfapparaat kan weg en ik hoef niet meer te kolven in de nacht. Morgen naar de HA om een bv remmer te halen en een recept om de pepti vergoed te krijgen. Nancy die huiluurtjes ken ik helaas ook, vooral in de nacht en eigenlijk overdag ook. Hopelijk werkt bij Niels de nieuwe voeding. Wel goed dat je haar ff hebt laten huilen. Doe ik hier ook hoor. Ik ga zelfs onder de douche staan als ik denk dat ik ga doordraaien. Elena wat fijn dat Eva weer is opgeknapt zeg dat zal wel een gerust gevoel geven. Ben jij ook weer helemaal beter?
he Inky wel fijn dat het gewoon duidelijk is wat er met Niels aan de hand is..zo kan je zelf ook meer ontspannen denk ik..en terecht dat je je niet schuldig voelt hoor..je hebt het geprobeerd en als het met pepti allemaal beter gaat dan is dat toch prima..niets zo fijn als een tevreden beeb hoor.. ja ben heel erg opgelucht dat het met Eva weer helemaal goed gaat..heeft alles bij elkaar toch wel bijna 3 weken geduurd maar ze is weer helemaal de oude...en zelf begin ik ook goed op te knappen gelukkig...voel me in ieder geval weer een stuk fitter dan de laatste tijd..druk is ook een beetje van de ketel nu met mijn moeder en eva..alleen hubbie nog in het gips maar goed dat geneest ook wel weer...
Jee Inky, tuurlijk moet je je niet schuldig voelen (gelukkig weten je hormonen het dus ook), want jij hebt je best gedaan en je kindje kan er zelf gewoon niet tegen. Dus jammer dat het zo moet, maar goed dat je er geen innerlijke strijd om hebt. (ik vind het toch al wat dat je doorging na een borstontsteking, moet er niet aan denken) Nancy, vreselijk he, ik ging altijd iemand bellen als Giulian zo tekeer ging. Op n gegeven moment was ik zo bang dat ie zomaar dood was, dat ik juist weer gerust gesteld was als ie huilde. Moeilijk hoor zo'n kleintje, ben echt blij dat Giulian nu bijna 2 is en wat duidelijker kan aangeven wat eraan scheelt. Lekker dat het bij jullie ook weer rustige wordt, Elena. Jullie allemaal een dikke kus, hoor! Ik heb vanaaf mn generale rep. Heb net foto's van mezelf gemaakt met dramatische make-up. Ben benieuwd of ze vanavond tevreden zijn met t resultaat, want ik ben niet zo van t kwasten. Beetje make-up is leuk, maar ditte...?
Inky ik zou me ook niet schuldig voelen....ik hoop dat Niels goed reageerd op de pepti en de huil uurtjes tot het verleden behoren... Ik heb me toen ook een tijdje schuldig gevoeld dat ik de BV niet heb door gezet maar het was echt geen haalbare kaart......om de 2 uur voeden en later met haar ziekenhuis opname erbij..... Heerlijk Elena om te horen dat het met Eva weer goed gaat......hier gelukkig ook een meisje die goed eet en drinkt......( lees vreet ) Succes Minni met de de generale en succes zaterdag...... Hier is Isa net weer thuis gebracht.....duidelijk aanwezig en schreeuwt om eten......ze is nu Kim aan het pesten........hahahahahahahahahaha.....daar ben je grote zus voor Morgen weer weeg dag.......hierna nog 1 keer en haar diplan zit erop. Vanaf 1 mei gaat ze samen met haar vader 2/3 keer per week sporten en wordt ze 1 keer in de maand gewogen..... Vandaag ook voor het eerst met de nieuwe teamleider gewerkt en een gesprek gehad met de locatiemanager......er gaat een hop veranderen en er worden diensten veranderd. Ook moet er meer gerouleerd worden en dat betekend voor mij ook meer avonden en nachtdiensten....of ik hier zo blij mee ben! Er werd rekening gehouden met je persoonlijke wensen....eerst zien en dan geloven
Heb hem gelezen nancy.. heb pb teruggestuurd.. ik weet niet meer of ik al je vragen beantwoord heb wbt de draagdoek maar dat hoor ik dan morgen wel weer van je.. Morgen ben ik nl weer vrij.
*gaaaaap* Ben weer thuis. Ga mn bed in. Hoop dat het gaat lukken met de draagdoek, Nancy. Hoe gaat t eigenlijk met Gupsie?
zo dan hier weer een mega gebroken nacht. Niels wilde om 2-3 en half 5 drinken. Punt is dat meneer maar 60 ml per keer drinkt en dan zijn mond niet meer open doet of alles eruit spuugt wat erin gaat. Nu net om half 8 heeft hij voor het eerst 100 ml op. Hopelijk kan hij daar de volgende 3 uur mee door. Straks bellen voor een afspraak met de dokter. Misschien weet hij waarom Niels steeds maar kleine beetjes drinkt en de speen steeds los laat. Ik heb al avent en difrax geprobeerd. De sab simplex heb ik even achterwege gelaten anders weet ik niet of de pepti tegen de krampen werkt. Hoe is het nu met Pheadra Nancy? ik zou haar lekker in de draagdoek doen hoor. Het is dat Niels nog maar 3 weken is anders had ik hem ook al in de buikdrager gedaan dat mag pas met 6 weken. Minni, wat vonden ze van je Make-up?
Hier had ik vanmorgen een verschrikkelijk boos meisje! jeetje zeg wat hebben die een uithoudingsvermogen! krijsen en gillen... pff 1 uur lang.... (maar ik was druk met de andere kinderen dus kon even niet anders als haar te laten bozen..) Thomas ging om half 9 onder de douche en ik zei hem te gaan zitten... heb onze brulaap uit bed gehaald en haar bij Thomas onder de douche gedaan... en STIL... ook daarna (want ik dacht na het badderen krijgt ze normaal eten, dus die zal wel tekeer gaan....) heb haar in haar hangwieg gelegd en dametje ging lekker rondkijken en is nu nog stil! Krijg nou wat?! hoezo een eigen wil? als het niet gaat zoals ze gedacht had gaat ze echt helemaal over de zeik...
http://minnima.hyves.nl/album/12938106/ ... 21837_p9w3 http://minnima.hyves.nl/album/12938106/ ... 21840_vz4m Ik vond het dus wel goed gelukt, maar het moet nog zwaarder. Ik ga mn best doen morgen. Hier ook n gebroken nacht. Giulian heeft toch gegild steeds. In paniek gillen en dingen krijsen. Ik denk dat t kind nachtmerries had. UIteindelijk bij mammie in bed, want papa zei dat ie slapen moest ivm zn werk (dus papa naar t logeerbed) en hij bleef de hele nacht van die gil en krijs aanvallen hebben. Vreselijk. Ik moest m steeds echt wakker maken. Wat n paniek bij zo'n kind, zeg. Maar ben blij dat ik niet hoef te voeden dan ook nog. Pffff. Ik had wel n fles water bij de hand en die kan ie lekker zelf vasthouden en ik draai me dan weer om. Wel n lekker simpel verhaal op zenz, als je mee kan lezen moet je t ff opzoeken. Over een jongen (een vriend van 1 van de zenzers) die via chatten een vriendin opliep en die vervolgens expres zwanger zou zijn geworden. Bizar verhaal.
whaha Nancy.. een echte meid dus... Heb me hier vandaag voorgenomen dat ik hele goede structuur ga bieden aan Lisa..(deed ik al, maar nu nog meer) Soms word ik echt hardstikke gek hier.. van de drammende peuter. Hopelijk werkt het. Ook blijf ik consequent.. in de hoek is in de hoek... of het nu in 1 x of pas in 10 x goed gaat.... dan maar even een week op mijn tanden bijten... Inky, misschien is het maagklepje van Niels niet goed gesloten of zo? Geen idee hoor... Goed dat je even stopt met de sab simplex druppels... Kan je altijd weer gebruiken.
ow nancy zo herkenbaar van Lars wat jij nu zegt. Die had ook echt al van jongs af aan door wat ie wilde en dan moest het ook zo ook. Om half 2 moeten we naar de dokter. Ik hoop dat ik lactatieremmers krijg want met dat gehuil van NIels heb ik steeds enorme stuwing en ik ben zooooo bang weer een borstontsteking op te lopen als ik niet afkolf. Ik kolf dus minimaal nu maar om de spanning eraf te krijgen moet ik toch wel 50 ml kolven.