Mooi minni die make up........en inderdaad lijk je daar wel kilo`s slanker....... Hier is de pizzabezorgdienst langs geweest......jammie jammie.......Marco gaat zo met Kim mijn verjaardags kad halen.....een nieuwe tuinset........
hmm pizza lekker! Wij hebben macaroni carbonara op, LArs zat weer te smullen. Jeetje Sabrina met een snee in het gezicht moet je altijd naar de HA vind ik. Het kan nl een lelijk litteken worden als het niet goed schoongemaakt of geplakt wordt. Wat een domme leidster zeg. Minni, ik moest meteen aan je denken toen ik het op het nieuws zag van die teken. Gelukkig heeft Giul zijn kuurtje gehad. Nou Niels heeft vandaag voor het eerst een ritme! Hij komt om de 3 uur en soms 4. Dus dat is al heel wat. Hopelijk doet hij het vannacht ook zo goed. Hij huilt nog wel veel maar ja het blijft een baby. Hij heeft het nodig om zichzelf in slaap te huilen. Gelukkig heb ik lactatieremmers gekregen. Dostinex, jeetje de bijsluiter had ik beter niet kunnen lezen maar goed. Ik heb nu 1 tablet op dus het helpt nog niet echt, mijn borsten zijn super gespannen en ze bonken helemaal. Mijn broer zit nu met NIels op de bank, hij ligt heerlijk in zijn armen te slapen.
ow Inky, na een giga borstontsteking die uitmondde in een operatie kreeg ik ook van die tabletjes. (hier gewoon zonder de bijsluiter hihi) 1 dag doffe ellende maar je zal zien dat morgen het een stuk beter gaat. Ik was als een kind zo blij dat de melk stopte.....de hele dag liep de melk de tepel de wond en uit het gat waar eert de drain had gezeten....24 uur....blehhh....hoop dat de verlichting voor jou ook morgen komt! hou vol meid! Helemaal vergeten te melden: ik heb net gestemd. Vandaag zijn hier zeer belangrijke verkiezingen. Duim aub voor goede afloop.
ik duim voor je Sabrina! en wat een stunt zeg daar op de creche, belachelijk! @ Inky, tja bijsluiters.... kun je idd beter maar niet lezen.. zelfs die van de nuvaring word je al ongelukkig van.... hihihihi over die medicatie voor mijn hartritme maar te zwijgen. hopelijk helpen ze snel!
hihi ja ik ben echt zo iemand die alles leest. Ik hoop ook dat het morgen minder is, blij om te lezen dat het bij jouw al snel minder werd Sabrina. Ik heb net heerlijk gedouched en ben weer fris en fruitig. Morgen lekker naar mijn ouders ik heb ze gemist, gek he zijn maar een week weg geweest en ik mis ze nu al. Omdat Niels nu alleen flesvoeding krijgt kan ik hem ook een middagje wegbrengen zodat ik bij kan tanken. Als hij 's nachts zo blijft spoken dan anders hoeft het niet. Wen , leuk is dat he als je de kleine zo voelt bewegen. Geniet er maar lekker van. Ben je al minder bezorgd nu dat het nog mis kan gaan?
Inky, ik heb die tabletten meteen gekregen in het ziekenhuis omdat ik FV gaf. (bij lisa dus) Heb nergens last van gehad. Nu bij Tim ben ik thuis bevallen en heb ik ze niet gevraagt.. sjeee dat heb ik geweten..pfff maarja was als te laat om ze nog te nemen.... de 4de dag kreeg ik enorme stuwing dat ik Tim bijna aangelegt zou hebben. (geen idee hoe dat moest maar dat kon me toen ook niet schelen) En idd ik moest ook meteen aan Giul denken , toen dat van die teken op tv was. Zo hee Sabrina... dat is niet slim van die juf om niet naar de HA te gaan... Lisa moet hier ook sorry, alstublieft en dankjewel zeggen... eerst draaide ze aub en dankjewel nog wel eens om, maar nu gaat het goed.. Ook smakelijk eten zegt ze nu terug als ik het tegen haar zeg. Ik hou ook niet van die "commanderende" zinnen.. en "verbeter de zin dan meestal met "Mama , mag ik......?" Ook zegt Lisa (en waarschijnlijk alle kleine kinderen) vaak het woordje "Hè?" Dan zeg ik bv..:"wat zeg je mama?" Pff opvoeden is zo makkelijk nog niet...hihi Ow wen.. heerlijk dat je je ukkie voelt bewegen. Een teken dat het goed met je muppie gaat! Geniet er maar lekker van! Nancy: heb jij nu ook de nuvaring? Zoo Mischa is met een collega naar de film "300" geen idee waaar hij over gaat, maargoed.. Die zal rond 22.00 al wel weer afgelopen zijn denk ik. Dus ik heb net snel Lisa in bed gelegt. Tim zijn fles gegeven en die ga ik nu naar bed brengen. Dan kan ik nog even lekker relaxed het bad in duiken. Ow.. had ik al verteld dat ik ga hardlopen? Mischa doet het nu al een aantal weken en ik moet ook aan sport gaan doen. Maar wel iets wat niet veel kost. tja momenteel geen geld voor naar de sportschool te gaan helaas. Dan maar hardlopen.. volgende week gaan we sportkleren kopen en goede schoenen... en dan kan het hardlopen beginnen.... Morgen en zondag moet ik werken dus zal ik niet veel online zijn denk ik.. Prettig weekend allemaal!
Ik kom net uit bad. We hebben vanavond gefrituurd en verdomd als t niet waar is dat ik me weer koortsig voel. Ik denk dat ik daar dus ook al niet tegen kan. Nou wat betreft die teken ben ik echt blij dat Giul zn kuurtje geeft gehad. Schrik er alsnog van! Jeetjs Suus, hardlopen? Heel veel succes. Dat is iets wat ik gewoon niet kan. Mn lichaam is daar niet voor gemaakt, denk ik hahaha. Inky: heb je SRL gelei (spiroflor). Smeer je borsten daarmee in, Dat scheelt me toch n partij in de stuwing, joh! Heel veel sterkte nog even, hoor.
Dankje wel. Ik ben ook 4,5 kilo afgevallen, maar ik denk dat de foto het wel mooier maakt dan t in werkelijkheid is, hoor. Ik denk dat je in "real life" geen verschil ziet. Ik niet iig.
Het is zo, dat ik sinds oktober dus iig geen suiker eet en sindsdien wel afval, maar het was aan de weegschaal niet te zien. (zwaar gefrustreerd heb ik hier mn beklag nog es gedaan in februari ofzo hihihi) Sinds de laatste x dat Monique me gezien heeft ben ik optisch niet meer afgevallen, maar heeft mn weegschaal t eindelijk door gekregen. (grote verrassing, want dat had ik niet meer verwacht, hihi)
@Nancy.. ow zomaar... ik ben er nu sinds 1 maand ook weer mee begonnen en ik ben 3 wkn ongi geweest. Nu heb ik mijn ringvrije week en er is bijna niks....hihih Maar hij bevalt me nu super ..jou ook?
hahahaha.....minni de laatste keer dat ik jou zag was ik niet meer helemaal helder....ik zal er 12 mei extra goed op letten.... Wij dachten vroeg naar bed te gaan......belt mijn vriendin op om te vragen of er 1 van ons mee kan naar de HAP......dochter is van de trampo gevallen....Marco is mee
Helaas, geen potje sex op de vroege avond voor jou, Monique! Ik ben er helemaal klaar voor: ik ga, toedels. Duim voor me dat ik t allemaal trek.
succes miin, dans de sterren maar van de hemel. Verdomd hier gaat het de hele dag goed en dan krijgt meneer 's nachts krampen, alsof hij het erom doet. Gelukkig niet zo'n drama als vorige nacht. Ben wel van 1 tot 3 bezig geweest. Ik lek nu ook enorm veel melk, de pads zijn niet aan te slepen man. Maar goed beter eruit dan dat het zo blijft zitten. Ze zijn echt mega groot en pijnlijk. Ik zal straks eens SRL smeren die hebben we standaard in huis. Ik heb nu nog 1 tablet en dan moet het over zijn. We gaan vanmiddag naar de Prenatal om te kijken voor een kiddyboard voor Lars en wat truitjes voor Niels. Die is op mijn bv niet echt gegroeid en heeft nog mt 50-56. Lars zat met 3 weken al in 62 dus ik had niet veel 56 meer. Sabrina hoe is het trouwens met je vader? Is de longontsteking al over?
Succes Minni........en natuurlijk gaat het je lukken Balen Inky.......van 1 tot 3 net in je tijd dat je slaap.......hier was datook altijd zo......op een gegeven moment gaat dat je echt zwaar vallen...ik duim voor jedat hetvanacht beter gaat...... Hoe gaat het eigenlijk met Eva en Astrid? Elena druk druk druk Sabrina geniet nog maar van je visites.......en he gaat het nu met je vader? Ik ga wat doen moet zo werken en daarna 4 dagen niks doen....
goedemorgen...hier dan... Met mijn vader gaat het redelijk. De koorts is weg, maar de bloedwaarden waren nog niet goed. Ook hoorde de dokter dat de ontsteking nog niet weg was. Hij zal maandag foto's gaan nemen. Hopelijk zal de ontsteking volgende week weg zijn zodat hij deze kant op kan komen. Mijn moeder vermaakt zich prima hier. Ze is zo bruin dat ze niet meer als Nederlander door mag gaan..... Minni: veel succes! Genieten! Monique: da's een lekker vooruitzicht: 4 dagen vrij! Hoe is het afgelopen met de val vn het kindje op de trampo? Inky: Ik hoop dat je vanaf vandaag "melkkoe" af zult zijn! Veel shopplezier!
*hijg* Hier ben ik! Het was fantastisch! Geweldig en indrukwekkend en gewoonweg fantastisch! Morgen een happie en n drankie ter afsluiting.
Goedemorgen allemaal........het is hier stil...... Minni hoe gaat het nu? Top dat je het gehaald heb...... Wij gaan genieten van het mooie weer