Ik voel me best goed, eigenlijk. Zometeen heb ik n happie en n drankie ter afsluiting en daar ga ik ook heen. Ik had me wel opgegeven, maar verwachtte er niet heen te kunnen. Giul en ik hebben lekker geslapen vandaag en ik ga nog n half uurtje plat voordat ik opgehaald word. Joehoeee! Mogelijk ben ik morgen n wrak, maar ach wie dan leeft, die dan zorgt.
@ Sabrina: wat was de uitslag van de verkiezingen? Je bent toch als rijke, blanke Nederlander niet de zee in gedreven, he? Ik hoop dat je lekker met je moeder op t strand ligt te bakken (met de wetenschap dat je vader komt).
zo hier ook genoten van het mooie weer. Vanmorgen eerst naar de speeltuin geweest. Lars heeft helemaal zelf gespeeld, zo genieten om te zien. Hij is lekker zijn eigen gangetje gegaan en heeft zich prima vermaakt. NIels heeft alleen maar geslapen haha. Op de terugweg frietjes gehaald en daarna thuis met zijn allen plat. En 's middags lekker in de tuin vertoefd. Daarnet heb ik een groot stuk met Lars gefiets en dadelijk gaat ie in bad. Vanavond lekker buiten een potje rummikubben met Remon. Niels heeft het super gedaan vannacht. Om 23 uur een fles en toen om 3:30 en met een half uur sliep hij weer. Daarna weer om 7:30 een fles. Hij zit nu al op 6 voedingen. De Pepti slaat echt aan want hij is super tevreden en rustig en slaapt nu ook veel meer op een dag. @sabrina, hopelijk knapt je vader snel op. En lekker dat je moeder geniet. @minni wat goed dat de uitvoering super was. Heelrijk dat je jezelf zo ergens voor kan geven toch? Geniet van je hapje en je drankje. @elena ook lekker aan het genieten? @semmie, mooi kaartje trouwens dat was ik helemaal vergeten te zeggen. En een super leuk gedichtje van de broers.
Fijn om te lezen dat het beter met Niels gaat... Inky. Ik heb een werkweekend achter de rug. Het was op het werk heerlijk rustig.. maar buiten op straat ontzettend druk. Het was gisteren en vandaag in valkenburg a/d Geul (waar ik werk) de amstel gold race, en dus superdruk in en om het centrum. Ons verpleeghuis ligt net ietsje buiten het centrum maar de parkeerplaats stond helemaal vol. De laatste ronde van de race kwamen zo nl wel voorbij..hihi... en daarna de cauberg op... is altijd een hele happening.. maar wel gezellig. Na mijn werk zijn Mischa en ik naar de Decatlon geweest en hebben daar voor mij sportkleding en schoenen gekocht. Ik ben dus klaar om te gaan hardlopen... Daarna hebben we de kids opgehaald , die bij opa en oma gelogeerd hadden. Tim was 3 x wakker geweest en Lisa 2x..hihi en thuis veroeren ze geen vin....nouja.. heel soms nog. Opa en oma waren toch redelijk gebroken!
hallo....... Hier genoten van een dag met mooi weer......heerlijk in de tuin bezig geweest en vanmiddag met Kim op verjaardag geweest...Marco en Isa bleven thuis...... Susanne dat verpleeghuis waar jij werk ken ik wel......zijn er wel eens langs geweest als we in valkenburg waren..... Inky..goede berichten zo te lezen..... Ik duik mijn bed zo in......voel me niet echt top
Hopen dat je niet ziek wordt, Monique. Happie en drankie stelden geen droppie voor. Ik reed met anderen mee en die bleven maar hangen, Heel gezellig, maar ik was inmiddels door mn pijnstillers heen en zat in de rooklucht (waar ik slecht tegen kan). Ben echt zo blij dat ik thuis ben. Aanstaande dinsdag beginnen we aan n nieuw project en daarvoor staan we 9 juni al op de planken. Ik ben benieuwd... (Wij dansers moeten zelf de choreografie verzinnen...?) Ben zooooooooo moe (en heb honger en ik stink naar de rook). Ga eerst ff douchen en dan zie ik wel watik daarna aanpak (eten of slapen).
goedemorgen weekend weer goed doorgekomen ga straks even bijlezen jullie hebben zoveel getypt...heb een paar nieuwe foto's van eva in mijn album geplaatst (weet nog steeds niet hoe ik hier een foto opkrijg)....foto's zijn gister in de tuin gemaakt...
Het voelt hetzelfde als 35...... Vanmorgen al kado`s van Isa en Kim gehad.....een hele mooie portomonee en een hele mooie sjaal.......tuinset hadden we van het weekend al gehaald en het weer is super.......straks komt mijn oom en tanteen vanmiddag een vriendin en mijn ouders en de rest komt op 12 mei ( Kim jarig )..... Leuke foto`s Elena en dat haar......Isa heeft nog steeds weinig haar
zooo al lekker verwend monique klinkt goed hoor...en je hebt inderdaad stralend weer hoor.. ja heeeeeel fijn dat haar helemaal als ze er zand in staat te gooien hahahhaha
Monique, gefeliciteerd. Vandaag de grote dag, he?! Geweldige foto's. Wat lijkt ze oud, joh. Ze lijkt wel bijna 3 ipv bijna 2. Lekker wijs wijfie, hoor. Geweldig ook die kuiltjes in dr wangen. Ik vind t n schatje, Elena. Ik ben weer op adem. Ff vertellen wat ik denk dat er gaande is geweest met t dansen. Alkmaar wil meer n culturele naam krijgen en organiseerde een cultuurfestival. Voor een dans met muziek zijn mensen ingehuurd om daar n choreografie te maken en wij en een koor en bandje "ingehuurd" om dat het uit te voeren. Alle keren dat ik les had of pepetities waren er weer aanpassingen, meestal zoveel dat je de dans niet meer herkende. Ik wist dus niet waar dat vandaan kwam. Maar nu blijkt dat we een "Stroom" van gedichten, verzen en woorden uitbeeldden en de regissent, de choreografen en de dichters overal een andere kunstzinnige blik op hadden en steeds met elkaar in de clinch lagen. Echt de aanpassingen waren niet van de lucht. Afgelopen donderdag was de generale rep met het koor. Het koor had er duidelijk vanaf het begin geen zin in en het ging hun culturele pet ook ver te boven (nou, de mijne ook hoor). Zij hoorden donderdag dat het laatste lied over de stereo ging en dus niet door hen vertolkt werd. Ook geen beslissing van ons, ondanks we t er wel mee eens waren (als dansgroep zijnde). Maar het koor voelde zich gepasseerd en er was geen land meer mee te bezeilen. Zaterdag om 10uur kregen we dan ook te horen dat het koor alleen nog maar wilde zingen en verder niet meer wilde "meedansen". (ze hadden ook n rol in de dans, die niet veel voorstelde, maar wel belangrijk was voor t hele stuk) Ze hadden ook n kleding voorschrift (er was geen decor en zij waren zodoende n levend decor met dezelfde kleding en zonder schoenen, wij dansers hadden ook geen schoenen aan) Om 10 uur was ook de try-out met "belangrijke" mensen die in de zaal zaten. Dus wij (5 witte dansers) moesten in no-time iets nieuws verzinnen. Dat is trouwens perfect gelukt. We hadden 2 try-outs en de eerste echte voorstelling is geweldig gegaan. Gisteren een happie en n drankie en t koor was nog steeds pissig blijkbaar en is niet op komen dagen. (ook goed hoor, ik eet liever met de gezellige mensen) Onze danslerares kreeg nog een gesprek met 1 van die "belangrijke" mensen en die persoon begon heel minderwaardig te lullen over dat die witte dansers niet psies leken te weten wat ze nou moesten doen. (zij was dus aanwezig bij die eerste try-out, toen we n minuut van te voren te horen hadden gekregen dat t koor niet meer meedeed aan de voorstelling) Ik zelf wist ook voor gisteren niet, dat het 2 try-outs waren ipv gewone repetities. Dat terzijde. Onze lerares heeft haar toen uitgelegd hoe de situatie in elkaar stak. Zij was onwijs pissed over dit gezeik. Voornamelijk ook, omdat de persoon die dus zo naar sprak over ons, 1 van de personen is geweest die elke week zoveel veranderingen wilde doorvoeren, zodat t koor klaar was met de hele handel en op t moment-suprême er de brui aan gaf. Onze lerares is onwijs klaar hiermee en heeft te kennen gegeven zich niet meer te lenen voor zulk soort gekloot. Voor haar beroep is zij zelf choreografe en als we ooit weer gevraagd worden, dan doen we blijkbaar alles zelf. Geen gekloot elke week, geen onenigheid en ook achteraf geen gelul. Ik heb t evengoed naar mn zin gehad, want ik wist helemaal niet hoe de vork in de steel zat. Alle anderen hebben maanden geoefend en hiermee te maken gehad. Ik doe nog maar een week of 6 mee, dus ik dacht dat alle onduidelijkheden lagen aan t feit dat ik zoveel gemist had.
haha, ik ben ruim n uur bezig geweest net posten, zie ik. Ik moest me tussendoor bezig houden met mn zoon. Hee Monique, ik zie dat t vandaag idd je verjaardag is. Ga je vandaag nog leuke dingen doen? Lekker eten? Gebakkie?
jeetje minnie wat een gedoe zeg om een uitvoering..is toch iets wat heel gezellig en soepel zou moeten verlopen...snap wel dat die lerares er geen zin meer in heeft...en wel een grap natuurlijk dat jij dacht dat het was omdat je veel gemist had..hahhaa...maar in ieder geval heb je toch wel een leuke tijd gehad... ja eva lijkt veel ouder vind dat best wle jammer hoor...en wij weten dat ze nog geen twee is maar mensen die haar niet kennen verwachten al snel dat ze meer kan dan bij haar leeftijd past en dus moet je steeds zeggen dat ze nog 2 moet worden....
goh minni wat een grove taal gebruik je zeg haha. Ik snap het helemaal hoor, je moet toch zeker goed kunnen repeteren en dan niet steeds alles veranderen. En als je dan ook nog commentaar krijgt dan zou ik het ook helemaal gehad hebben. Monique, gefeliciteerd! Geniet van deze prachtige zonnige dag. Hier weer een bezoekje huisarts gehad. Gisterenavond en vannacht was het weer drama. Schreeuwen en krijsen aan de fles. Helemaal overstrekken en niet slapen. Pff ben er kapot van. Nu heeft hij Nutramigen voeding die Lars uiteindelijk ook had. Hier zit echt niks van koemelk in. Zijn volgende fles wordt dus nutramigen. Hopelijk werkt dit wel anders is het waarschijnlijk iets medisch zei de dokter. Dat zou wel balen zijn, heb met Lars genoeg ziekenhuis gezien. Nu ligt hij eindelijk te slapen, hij is vanaf 3 uur wakker! In de auto naar de dokter toe is hij in slaap gevallen, hij ligt nu nog in de maxi cosi ik durf hem er niet uit te halen. Lars heeft ook wallen onder zijn ogen. Ondanks dat hij 's nachts niet roept als Niels huilt is hij er volgens mij toch wel wakker van. Hij zit niet echt lekker in zijn vel en is wat pips. Hopelijk doet hij een lange dut. Niels hou ik maar beneden als Lars gaat slapen dan kan hij lekker rustig liggen.