Je hebt helemaal gelijk Deboor het is ook doodeng met die tassen aan je stuur vandaar dus die fietstassen.....ik wilde alleen niet van die grijze of zwarte dingen en heb nu een leuke gebloemde die bij de fiets past.....( ik ben nog ijdel ook ) Succes morgen Deboor en geef As even een knuffel van ons....de bikkel met haat blauwe billen....
hihi...ik was gisteren net online bezig met boeken van tickets......Heb de Lion King nog niet geboekt...want we zitten zelf in Scheveningen (van 13 aug t/m 4 sept.) dusss..wie weet!!! Mag ik mee?
jottem, gezellig hoor Sabrina we gaan de 26e augustus de avondvoorstelling. Zo hier net een heelrijke regenbui gehad lekker koel nu. Straks met mijn vriendin mee naar de vk en verder doen we weer niks haha. HEerlijk hoor vakantie. Wij hebben lekker wel sex!!!! Haha tja dat setje van mij wordt iedere dag gewassen en gedroogd zodat ie 's avonds weer aan kan haha.
Ik ben ongesteld, dus we hebben niet zomaar geen seks, hihi. Ik heb de airco op mn slaapkamer op storm staan, ga ik zo weer even sporten. Daarna even rusten en dan krijg ik visite. Hier is het echt nog ontzettend warm en drukkend. Mn schoonouders komen voor n bakkie (op de fiets 17 km fietsen) ik zei dat ze dat miss beter niet kunnen doen, want n hartaanval is zo gepiept met dit weer, denk ik.
Een echte schipper vaart ook door de rode zee, Minni! Hahah nee hoor.. jak met dit weer.....bleh! en idd een hartaanval is zo gepiept.. lijkt met niet slim om nu ook maar enig lichamelijke activiteiten te verrichten! @Deboor.. Spannend joh.. succes!
Hier is het nog droog en staat er op zijn tijd zelfs een koel briesje.....heerlijk even wat koeler....al denk ik niet dat wij het vandaag hier geheel droog houden. Susanne hoe gaat het met jou? Is je verlof al in aantocht of al begonnen........en hou je het een beetje uit in die hitte.....sterkte met de laatste loodjes.
Ja ik heb sinds 24 juni verlof.. gelukkig maar, anders hadden ze me nu op het werk op kunnen vegen. Het is in het verpleeghuis snikheet.. komt door het platte dak van het huis. Jak.
op vegen, op dweilen zal je bedoelen,hihihi. Heet hier!!! Maar het heeft wel 1 minuut gedruppeld. Mijn schoonouders vonden mn bikini wel leuk trouwens. Mn moeder ook. Ik heb er 12,5 min intensief sporten op zitten (komt neer op 15 min met het switchen van de toestellen, maar ik tel alleen de echte werk-tijd. Ik voel me helemaal happy! giul slaapt al voor de 2e keer vandaag, was ook echt weer hangerig en plakkerig. Alsof het weer al niet genoeg plakkerig is.
Wat ik allemaal gedaan heb sinds mn laatste verhaal hierboven: Ik heb een berg was opgeruimd zo groot als de mnt Everest, de volgende opgehangen en de volgende daarop in de wasmachine gedaan. Ik heb kleren gestreken in de heetste kamer van het huis. Vervolgens een doos van zolder gehaald met zomerkleding van voor mn zwangerschap. Uitgezocht wat ik nog aandoe (ongeveer niks) en toen mn kasten ingedoken die uitpuilen. (ja idd kastEN) Ook daar kleding uitgezocht wat ik pas en wat ik aan (wil) doe(n) en de rest weggegooid. Al met al voelt het alsof ik afscheid heb genomen van mn jeugd, maar het lucht heerlijk op! Ik kan dit iedereen aanraden!! Mocht ik nou ooit weer mn maten krijgen die ik had, koop ik wel nieuwe kleding. Mag ook wel, toch? Ik ben altijd wel zuinig op mn kleding, dus veel is ook nog erg mooi. En als laatste heb ik wat spullen in de camper gedaan en de bijkeuken opgeruimd. Ik zou nog eten koken, maar misschien laten we wel wat brengen, want ik vind dat dat ook wel mag vandaag. Heb echt gebuffeld! Ik ga nog meer kleding uitzoeken (en schoenen, want daar verzuip ik ook in).
Zo Minni, dan heb je meer gedaan dan ik! Ik heb alleen een kadootje gekocht voor mijn buurmeisje die zaterdag haar verjaardag viert en heb 1 wasmachine met was opgehangen. Verder alleen geslapen en de enveloppen van de geboortekaartjes geschreven en een postzegel erop geplakt... dat was het wel.. en doe verder ook niets meer vandaag. Behalve dan dat ik vanavond nog naar een Mylene party moet.
Volgens mij heeft minni een zonnesteek opgelopen. Hier is het ook van dat rare weer......maar het is droog op 3 spatjes regen na. Vanmiddag even weze shoppen met een vriendin..de oppas was er en Kim ging met 4 vriendinnen mee dus die was er helaas niet. Naar een nieuw bed wezen kijken en verder nog 2 korte broeken gekocht. Ik ga nu met Isa even boodschappen doen.......we gaan voor de verandering maar weer eens BBQen........het is er nog steeds weer voor en Kim vind het helemaal het einde........tot later
zou het??? Jullie eten alleen nog maar BBQ, volgens mij. Mmm lekker hoor. Vandaag of morgen schuiven we gewoon weer bij je aan, hoor. Gaan we margarita's scoren bij de chica chica, hihi. Ik heb nog n berg kleding opgesnorreld. Ja, je gelooft me niet, maar ik heb bijvoorbeeld alle BH's bewaard die ik ooit gekocht heb. Mn zus heeft er dankbaar gebruik van gemaakt toen ze zwanger was, maar nu werd het tijd om ze aan arme Poolse meisjes te geven. Alles ziet er nog netjes uit, dus het blijft zonde... Maar ik ben er vanaf!!!
Ja.. ik ben geslaagd.. Ik heb nu mijn B+E rijbewijs. Dat betekend dat ik combinaties tot 18 mtr mag rijden! Ik was zo zenuwachtig, shit hèy, nooit verwacht dat ik nerveus voor een examen zou zijn. Moederschap doet toch wat met je... Maar goed, van de geplande 40 minuten dat ik eigenlijk moest afrijden heb ik er maar 20 minuten gedaan. Alles ging perfect.. As haar billen zijn nu beurs haha.. en ze is vandaag met haar paps helemaal naar mijn ouders gefietst, (klein uurtje), op de heenweg was het nog behoorlijk bewolkt, maar op de terugweg niet, dus brachten mijn ouders het stel met de auto terug en bleven ze meteen eten. Goh, wel gezellig hoor, om zo dicht bij mijn ouders te zitten. Heb ze in jaren niet zo vaak in 1 week gezien haha. Verder weinig nieuws, het gaat hier lekker. Ik moet ff mijn noddag opzoeken, want volgens mij nadert deze of zijn we er al...
nog een keer gefeliciteerd Debhoor en ik duim maar ff verder voor je dat je over 5 dagen zwanger bent haha. Zo gisteren gesport en tijdens het steppen ging de airco kapot, dan ga je ook dood hoor. Mensenlief! Maar goed ben weer flink actief geweest dus kan het vandaag weer rustig aan doen. Ik ga wat boodschappen doen en mss nog naar de stad met mijn broer. Eigenlijk moet er hier ook gepoetst worden maar dat zie ik nog niet zo zitten. Het is hier alles behalve koel. Wacht eigenlijk op de regen en het onweer. Eerst maar ff met mijn knullie spelen want die mietert alles uit zijn box.
Ik sport dagelijks in de hitte, hihi. Gisteren kwamen mn schoonouders op bezoek toen ik net gesport had, nou ik denk dat ze van ellende naar huis zijn gegaan, het zweet stroomde me nog langs mn lijf en ik zal gestonken hebben als n bunzing. Vanmiddag naar de ha, waar ik echt n vreselijke hekel aan heb. Hij zal me wel weer es iets willen aansmeren, waar ik niet op zit te wachten. Omdat ik bij hem begonnen ben met klagen over mn al-oude problemen (nek), de meeste artsen komen dan vanzelf met een psycholoog aanzetten (na wat therapietjes die niks helpen) en heb t steeds braaf gedaan, maar die psychologen weten dan vervolgens niet wat ze met me moeten doen, omdat t tussen mn oren blijkbaar wel aardig in orde is. Dit keer ga ik er lekker niet mee in. Voorheen had ik zoiets van: baat het niet, dan schaadt het ook niet, maar nu schaadt het me in mn kostbare tijd. Nu eerst babyzwemmen met ELmar en Giulian!
He Deboor.. gefeliciteerd joh!!! Wat goed dat je het gehaald hebt! En ja.. die zenuwen.. zal idd wel door het moederschap komen. Ik duim , net als Inky, nog even door, zodat je over 5 dgn een posi-test hebt! Succes !!!!!