Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    he vervelend inky dat Niels zo'n problemen heeft met zijn voeding en het gaat uiteraard ten koste van iedereen zijn nachtrust...hoop inderdaad niet dat het iets medisch is zeg...hoop dat de nieuwe voeding geen problemen geeft en jullie en ook Lars weer goed kunnen slapen...snap dat je hem er even niet uithaalt nu zou ik ook niet doen hoor...lekker laten liggen...

2. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hallo allemaal.

Allereerst Gefeliciflapstaart Monique...een gezellige dag toegewenst!

Sjee ik moet echt pc tijd zoeken....tis even inkomen zo met 3 kids....

Had vrijdag voor het laatst kraamhulp en het normale leven is weer begonnen..en ohw ohw wat geniet ik....ohw wat een heerlijk meisje is het en wat vinden de jongens het leuk....ik ben zo gelukkig....

Faye heeft het dag en nachtritme omgedraaid dus het is even zoeken hoe we dit aan gaan pakken....

goh ik heb alles wel gelezen maar weet de helft nog maar...zal vanaf nu weer meer aanwezig zijn hoop ik...ghihihihi tis even zoeken naar het juiste ritme...maar ik ben er geloof ik bijna....

Geniet allemaal van de zonnige dag en tot snel!

3. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    heee semmie wat heerlijk dat jullie allemaal zo genieten van jullie meisje..en wat leuk dat de jongens weg zijn van d'r....nou dat ritme komt vast wel weer goed hoor meid...

zo eva ligt even lekker op bed...was uitgevloerd maar ja die was er om half zeven uit vannochtend..pfff mama dus ook...maar goed het is mooi weer en vanmiddag weer lekker naar buiten met mijn meisje

4. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Jeetje arme Niels en papa en mama en broer van Niels natuurlijk. Ik hoop dat deze voeding de juiste is voor hem. Wel lekker dat ie nu al n tijdje lekker slaapt (ookal is t in de MC, maar zo eens mag dat niet uitmaken, hoor).
    Lekker zeg die Faye. geniet ervan Semmie. Jammer dat ze t ritme niet helemaal doorheeft, lijkt me wel zwaar. Is Sjoerd nog n beetje meer thuis nu?

Wat betreft t dansen, ik moest mn lerares weer geruststellen, dat t mij niets uitmaakte hoor. (Zij had natuurlijk ook t gevoel in dr hempie te staan zo t/o die klojo's. Ze voelde zich misschien ook wel n beetje voor gek gezet, deels door ons de witte dansers.) Maar alles ging toch wel redelijk langs me heen en voor mijn gevoel was t toen n repetitie en als je voor de eerste keer iets nieuws oefent, kan je er niet vanuit gaan dat t vlekkenloos verloopt. De 2e tryout (waarvan ik dus ook dacht dat t n repetitie was) verliep wel toppie. Jammer dat die kakmadam dan juist de eerste had gezien.

De film van de eerste uitvoering is iig heel mooi geworden en daar zie je helemaal geen onregelmatigheden in. Voor mijn gevoel was elke uitvoering nog beter dan de vorige ook. Dat moeten we nog zien, want er is door iemand anders ook n film gemaakt en die krijgen we binnenkort. Voor het publiek hebben we dit gedaan en als het zo goed gelukt is als hoe ik t voel, dan mogen we uiterst tevreden zijn.
    Wat ik zowiezo ben, want ik heb n hele leuke dag gehad en lekker gedanst.

Sjee, ik kan er nog heel wat over schrijven, zonder dat ik t zelf door heb.

5. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Jippie Semmie is er ook weer.......en nu maar hopen dat je kleine uk heel snel gaat beseffen dat je overdag niet moet slapen maar s`nachts....Komt vast wel goed hoor Semmie....uiteindelijk had Isa het ook door hoe het wel moest..zal hel voorzichtig erbij vermelden dat Isa ongeveer een maand of 5 was toen het beter ging......

Arme Niels......heeft hij ook net als Lars een koemelkalergie? En is dit erfelijk bepaald!Ik weet er namelijkniet zoveel van.....

Ik ga mijn oudste naar school brengen.......vanmorgen lag ze bijna onder een auto dus de schrik zit er hier goed in.....dom wijf! Kim niet maar degene die zijn auto voor de deur zette haar kids dumpte en zonder om te kijken mijn kind zowat dood reed......ik heb nog even flink staan vloeken.......

6. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    yep koemelkallergie kan erfelijk bepaald zijn. Mijn moeder heeft het ook en Lars heeft het tot een jaar gehad.

Hopelijk is het dat dan zijn we er met deze voeding vanaf en dan kan ie lekker eten en slapen. Ik weet nog wel van Lars wat ie allemaal wel en niet mag hebben.

Grr ik kan ook zo pislink worden op die auto's die kinderne snel droppen en dan doorrijden.
    Bij ons in de straat is ook een school en daar worden vrijwel alle kids met de auto naar school gebracht. Overal staan auto's geparkeerd en kinderen die op de fiets komen kunnen niet veilig over straat fietsen omdat ze om de auto's moeten slingeren. Ook oversteken gaat amper.

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Jee Inky... hopelijk werkt deze voeding wel!

Gefeliciteeeeerd Monique.. fijne dag gewenst!
    Leuke kado's gekregen lees ik wel.. geniet van deze zonnige dag!

Semmie... wat goed dat je je ritme bijna weer te pakken hebt.. nu Faye nog!
    Lekker he, dat je zo kan genieten van je kids!

Pfff ik snotter me suf hier. Lisa en Tim zijn allebei aan de snotter en nu ook mama (en papa snotterd van de hooikoorts...)
    De zakdoekjes kunnen we hier nu niet aangesleept krijgen.

Ik ga zo eens naar de winkel..kijken of de croc's ook echt lekker zitten. (kijk maar even bij de lounge voor info)
    Maargoed.. dan nog.. welke kleur en zal ik er ook 1 paar voor Lisa meebrengen?

8. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    @ Inky, ik hoop dat de nieuwe voeding gaat helpen bij Niels en dat je verder niet naar het ZH hoeft.
    Kan me helemaal voorstellen dat je er dan even doorheen zit..

Hopelijk doet Lars vanmiddag een lange dut en kan die er weer even tegen vandaag.

ps. ga je ook naar de verjaardag van As? zou het wel leuk vinden jou en de kinderen te zien.

@ Semmie, leuk dat je er weer bent meid!
    hoe gaat het nu met je meisje? ik ben wel geschrokken van je verhaal... wat was dat nou geweest?

wat is het genieten he? ik weet het, maar ook wel even wennen weer zeker als je kinderen hebt die naar school gaan.

@ Minni, jee wat een happening.....

OHH verschrikkelijk al die domme w**ven die hun kinderen met de auto naar school brengen en verder niet op ander mans kinderen letten! (op de camping ookal, degene die het hardst rijden hebben een paar kinders op de achterbank zitten.....)

9. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Ohw das hier ook zo'n ramp....kids die 2 straten verwijderd wonen van school worden met de auto gebracht en de school heeft geen parkeerplekken dus al die auto's worden aan de kant van de weg geparkeerd...tsssss gruwelijk erger ik me aan die luie misbaksel....sorry hoor....als je nou niet op loop of fietsafstand van school woont alla maar 2 straten verderop en dan met dit weer...kom op zeg!

10. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    euhm ja wat was dat...Faye d'r koppie was geboren...en de persweeën waren weg....ze heeft dus bekneld gezeten...ze heeft daardoor een hele slechte start gehad...adertjes in haar oogjes zijn gesprongen en ze was de eerste 10 minuten vreselijk paars en erg zwakjes....heel naar allemaal....Na een uurtje ging het gelukkig beter....wel zag haar snoetje er erg gestuwd uit....nu niet meer...alleen nog bebloede oogjes maar verder gaat het goed....ze heeft nog wel wat moeite met drinken.....drinkt haar flesje in 3x waarschijnlijk heeft ze nog wat pijn in haar hoofd.

Zal het bevallingsverhaal nog schrijven....gelukkig realiseerde ik me de volgende dag pas WAT er was gebeurd.....Faye moet over 3 weken op controle bij de kinderarts, uit voorzorg. Sjee als ik er weer aan terug denk wordt ik weer vreselijk emo....bah! Gelukkig is alles achter de rug....en goed afgelopen!

11. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    oh Semmie, dat zal idd schrikken zijn geweest!
    gelukkig is alles goed nu en kun je lekker genieten!

ik zal er eens 1 gaan wakker maken het is etenstijd..

12. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    * ik heb een verschrikkelijk drukke dag vandaag... pff moest vanmorgen naar de tandarts en om half 4 zijn er 10 minuten gesprekken (3x dus 1 uur op school *blegh*) ondertussen gaat Jöelle naar het meidenkoor en is om 17.00 thuis dan moeten we meteen eten..(ik ben waarschijnlijk pas 16.45 thuis) want Thomas moet om 18.00 turnen en Matthijs om 18.30 naar voetbal training (voor het eerst) mijn man is pas tegen zessen thuis dus moet ik de ene weer ophalen om 19.00 en de ander om 19.30 dan nog 2x douchen thuis ... en ik moest eiegenlijk zelf dus om 19.30 bij de schoonheidsspec. zijn, maar daar ga ik vrijdag maar heen....

Ohh je hebt van die dagen.....

vorige week was het nationale sport week... en was het paasvoetbaltoernooi hier.

aan dat voetbaltoernooi deed Matthijs mee, die wil al 1 jaar op voetbal en vannavond is het dan zover... zijn eerste training.

tijdens de gym hadden ze van de handbalvereniging een les gegeven en natuurlijk een brief mee naar huis..... en jawel, Thomas gaat morgen om 18.00 naar de handbaltraining...
    (ja als er 1 op een nieuwe hobby mag.......)

en natuurlijk, Joëlle gaat morgen met haar vriendin mee naar de Hockeytrainig..... van 17.00-18.00

Jeezus wat een heerlijke tijden....

ik lijk soms nu al net een taxi chauffeur, gelukkig zijn ze nu war groter en kunnen de oudste 2 wel alleen, zolang het licht is.. (dat wordt het eerste jaar dat we vinden dat ze dat wel kunnen) hou mijn hart vast maargoed!

Joëlle ging al een paar weken alleen naar het turnen op woensdagavond, Matthijs is wel 2 jaar jonger maar in het verkeer duidelijk zekerder (en beter) als zijn zus... die durf ik eerder alleen te laten gaan, snap je dat?

Zal ik jullie de planning van de rest van de week besparen? hihihihi

13. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Tjee Nancy.....

pfffff wat een gestress zeg....ik vind 1 kind op school al stressen.....neem je Phaedra mee met je getaxi naar hobbys en geklepper naar school....of laat je haar slapen als ze slaapt....en ik puzzel nog steeds met de voeding....nu haalt mijn mams Luc op want ik zit ruim drie kwartier met de voeding van Faye...ze drinkt super langzaam....de jongens hadden in 5 minuten hun fles op maar Faye niet ghihihih is een echte dame....

en als je je kids naar het sporten brengt...neem je phaedra dan ook mee......krijg al de kriebels als ik je verhaal lees! hihihihihihi

14. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    jeetje Nancy....ik dacht dat ik het druk had...maar ik heb een luizenleventje vergeleken met jouw schema!
    Hier een "apart weekend" gehad: op zaterdagavond werden we omaangenaam verrast met een stroomstoring. Net die dag was de wind ook verdwenen en zonder fan of airco was het bloedje heet. We hebben besloten een koffertje te pakken en richting Hilton te rijden. De emiden vonden het prachtig. Gelukkig kregen we een hele grote hotelkamer en zo sliepen we ieder in een eigen bed. Lekker koel......En gezellig voor mijn moeder die ook in het Hilton verblijft.

Weer een korte vakantie zeg maar... (de derde binnnen 1 maand)

Goh Semmie, als ik zo je verhaal lees, ben je door het oog van de naald gegaan ......pffff..heftig hoor

Minnie: wat een gedoe zeg! Omdat mensen zichzelf zo belangrijk vinden...bleeeh! Ik heb daar altijd een vreselijke hekel aan! Gelukkig heb jij heerlijk gedanst!

Ik ben nu aan het wachten op de koelkast monteur. Die had vrijdags al de koelkast gemaakt, maar sindsdien lijkt het wel of er ieder moment een boeing 747 kan opstijgen vanuit mijn keuken (de herrie dan he..)

Ik ga zo eens mijn vader bellen, ik hoop dat de ontsteking nu eens weggaat!

Verkiezingen: mijn partij is wel de grootste partij geworden. Deze partij is VOOR slotverklaring (details zal ik jullie besparen) maar kan geen coalitie vormen met andere voorstanders. De meerderheid verdeeld over kleinere partijen is dus tegen. Dit zal helaas negatieve gevolgen hebben voor de toekomst van Curacao. JAMMER .....hopelijk verandert er toch een partij van gedachten....

15. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Ow ...dan vergeet ik het belangrijkste:

GEFELICITEERD MONIQUE! Vertel mij ff hoe het is om 36 te zijn....dan kan ik er alvast ff aan wennen...Zulke mooie cadeuas!

16. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Jeetje, ik vond mezelf de laatste tijd ook druk, maar jij doet op 1 dag meer dan ik in mn drukste week alle dagen samen, Nancy.

Hier gaat iedereen wandelend of op de fiets de kids naar school brengen. Ook erg, want dan ben ik zometeen de enige mam die t kind zo nu en dan van school zal halen met de auto. Ben er nu al zeker van dat ik dat hele eind (echt n pokkeneind) niet dagelijks kan lopen of fietsen.

Ik zit hier lekker in mn PMS. In dit geval: post menstrueel syndroom.
    Sem ik ging zowat n potje janken toen ik las dat Faye gesprongen aders in dr oogjes heeft (dan heeft ze t écht slecht gehad) en dat jij er ook zo emo van wordt als je erover praat. (wheeheee, ik ga weer)
    Gisteren hele nare dingen gehoord waar ik niet op voorbereid was. Zo geschrokken, ik moet er de hele dag aan denken.

Net weer lekker n uurtje met de kinderwagen onderweg geweest. Ik wil nu toch zoveel mogelijk in beweging blijven, want ik ben zo bang voor n terugval (die ik de laatste 12 jaar van tijd tot tijd heb gehad) en als ik meer conditie heb, dan hoop ik er sneller weer uit te zijn... Maargoed, zoals ik al schreef ik heb n PMS, hihihi.

Ik ga nu verschrikkelijk lekker koken voor mn gezin!

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ps Suus: roze is leuk! En voor Lisa natuurlijk ook.

Ik vind ze wel verschrikkelijk lelijk, maar ze schijnen onwijs lekker te lopen. 1 van de andere dansers loopt er ook op.

18. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0

Ik moet zeggen dat ik het 's morgens ook een hele happening vind hoor!
    en nee ik neem Phaedra niet elke keer mee als ze slaapt, maar heb van het begin af aan haar eettijden wel om de schooltijden heen gepland.. dat moet wel anders loopt het helemaal spaak.

Phaedra doet een minuutje of 20-25 over haar fles, moet zeggen dat dat goed te doen is, maar slapen en schooltijden lukt niet altijd... als ze wakker is gaat ze mee als ze slaapt laat ik haar slapen hoor.

hoe ga jij naar school? ik heb sinds vorige week een combi cotti draagzak en dat is ideaal! lopen is voor mij net te ver en met de auto doe ik liever niet (vanwege het autoprobleem bij school... hihi ons eerder gemopper)
    dus ga ik op de fiets, heb ook een fietskarretje en zet daar de maxi cosi in.

zo nu ff time out en dadelijk weer verder rennen.... hihih

19. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    @ Sabrina, ik hoop dat je vader kan komen meid, dat ie genoeg opgeknapt is!

20. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    niet lachen.......ik heb al een paar dagen bijna geen stem meer.......nu dus helemaal niet meer en Isa maakt hier nu misbruik van........krijg vanavond nog visite....ik zou nu liever naar bed gaan.....

Deel Deze Pagina