Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    euhm ik ga lopend naar school met de duo wagen of in de draagzak of doek....vind het ook een geplan...moet haar echt op tijd voeden om op tijd op school te zijn...ghihihihihi en ik moet er aan wennen om de boel de boel te laten en prio's te stellen....

Maar idd als Faye slaapt laat ik haar lekker liggen....ben met 10 minuten weer thuis als ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel fiets...want als ze slaapt ga ik op de fiets...en sjees dan de straten door....de mensen zullen wel denken...zo die heeft haast.......whahahaha heb ik ook! En de jongens vinden het harde fietsen prachtig....Luc roept steeds.....JAAAAAAAAAAAAAAAA MAMA JIJ GAAT HARD.....ZOOOOOOOOOOO HARD KAN PAPA NIET.....WHAHAHAHAHAHA NEE PAPA IS WAT DAT BETREFT IETSIE RELAXTER...GHIHIHIHIHI!

2. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ohw wil nog effe zeggen ik ben

ZOOOOOOOOOOOO GELUKKIG....met mijn kanjers en mijn kleine poppemieke.....sjeee wordt er elke paar uur helemaal emo van...heb volgens mij nu pas mijn kraamtranen.....sjonge jonge...dit emo gedoe ken ik helemaal niet van mezelf....vind mezelf altijd een bikkel maar voel me nu echt een watje! Maar wel het gelukkigste watje in de allergrootse voordeelverpakking....sjonge jonge ben echt zoooo gelukkig!

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hihi, ik vind je wel n schatje, hoor. Geniet er lekker van. Laat die tranen maar lekker gaan.

4. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    AGGGGG Semmie......kan me jouw gevoel goed voorstellen hoor...wat een rijkdom he?

Paps heeft foto's gemaakt.....uitslag pas VRIJDAG! Ik heb het gevoel dat de reis voor hem uitgesteld zal worden.....meestal zit mijn gevoel er niet naast...we zien wel

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Das dan balen, Sabrina.
    Ik ga ff Grey kijken, ben je met n uurtje op msn?

6. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0

Ik herken dit helemaal!

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    haha, ontzwangerende dozen.
    Sterkte met julliezelf.

8. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    minni: lees nu pas je bericht (jouw tijd: 4.45 uur) slaap lekker....dat ga ik ook zo doen!

9. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ghihihi erg he.....

Nou tis weer ochtend....rennen sjezen vliegen....tot laters....fijne dag allemaal, en voor degene die vandaag werken moeten werk ze en voor de rest...geniet van het heerlijke weer!

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Inky, Nancy en Minni.. kunnne jullie nog online? Ik heb gisteren een virus gekregen die zich ook weer via mijn msn lijstje verder heeft verspreidt... shit joh... hopelijk kunnen jullie gewoon online komen..

11. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    O jee........weer een virus in omloop......

Wij gaan richting ziekenhuis......algehele controle....tot vanmiddag

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    hmmm normaal zouden jullie al lang online zijn geweest....

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik ben er hoor: no problem!

Moet je die link niet eerst aanklikken voordat je m zelf ook oploopt?
    Ik herkende de tekst van uit n grijs verleden en heb er niet op geklikt.

Môgge dames!

14. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ik kreeg de mail van Gupsie, maar zag er geen link in. Nu heb ik ook wel de nieuwste hotmail versie en die schermt al een hoop af..

Jemig wat lullen jullie een hoop!

15. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ow gelukkig Minni... ja je kreeg idd een link.. ik kreeg die van een collega en dat is nogal een lolbroek dus ik dacht dat het een gewone mail was.

Wow wen.. 19 wkn alweer... wat gaat het snel bij je zeg!

16. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik kan online, zie ook gene link dus zal wel okè zijn.

Hier weer een knudde nacht. Van half 12 tot 2 is meneertje wakker geweest. Hij was weer aan het worstelen met zijn fles. Gelukkig geen krampen maar gulzigheid en niet goed de fles pakken, daardoor slikt ie zoveel lucht in.
    Gelukkig ging het om half 5 beter en sliep ie met een half uur weer.

Ik heb geen idee welke fles ik nu nog kan proberen waarbij hij geen lucht hapt. Hij laat namelijk steeds los en het loopt langs zijn mondhoeken eruit.
    Ik heb nu de avent, dirfax en dodie gehad maar hij drinkt nergens goed uit.
    Lastig dit zeg.

Goh dat jullie zo genieten. Pff ik vind er eerlijk gezegd niet heel veel aan moet ik heel eerlijk zeggen. Ik geniet meer van Lars dan van Niels. Hij is ook wel lief maar om nu te zeggen dat ik in de 7e hemel verkeer, nee.

Goh Sabrina dat is wel laat zeg die uitslag, dan ben je al een week verder. Hopelijk is het wel goed.

17. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Het lijkt me ook lastig genieten voor je Ink..schiet natuurlijk niet op op deze manier..

Poeh een speen..ik weet dat er speciale flessen zijn waarvan de naam wat minder bekend is (weet de naam dus ook niet) die de borst het beste nabootsen. Bij een gulzige drinker is het anders mss handig wat meer met tussenpozen te voeden? Of speen met klein gaatje?

Ja Suus gaat hard he! Op 2 mei hebben we alweer de 20 weken echo :)

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Jeetje Wendy, bijna alweer op de helft. Wel de leukste helft trouwens. :D

19. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    ik kan ook gewoon online hoor... heb alleen eerst mijn boodschappen gedaan en was daarom nog niet online :)

jeetje Inky ik kan het me goed voorstellen dat je nou niet helemaal happy bent.

enne wen, gaat ie gewoon door donderdag?

ik ga eerst even mijn meisje de fles geven en dan kom ik nog ff.

kijken of ik haar wakker krijg... :)

20. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    zo hier ook weer even een berichtje van mijn kant...kan jullie tempo gewoon niet bijhouden hoor...maar ja gister een rare dag..iedereen liep hier maar in en uit mijn moeder de schoonmoeder van mijn dochter kwam nog langs alle kids thuis pffff en dan druk met de was al met al schoot niet op ...
    vanmorgen maar even vroeg begonnen hier eerst de keuken gesopt daarna de rest van de benedenverdieping alles even gezogen was staat ook weer te draaien..en nu even uitblazen pffffffff.....

inky wat vervelend zeg dat Niels zo moeilijk de fles pakt kan me er wat bij voorstellen dat je nu niet bepaald het rose wolk gevoel hebt zeg...

jeetje Nancy bij jou is het ook al zo'n drukte jeetje dacht dat ik veel heen en weer vloog en deed maar het kan dus nog erger...

semmie lekker aan het genieten van je mooie meisje?

monique hoe was je verjaardag gister toch nog wel gezellig...?en vandaag met isa naar het zh..benieuwd hoe het daar is

wen het gaat toch wel hard hoor alweer op de helft..jeetje ...voel je je nu wel beter?

hier is eva erg lief vandaag moet ik zeggen..ze zit lief te spelen met potloden en blokken en is weer aan het drummen maar heb er eerlijk gezegd geen kind aan vandaag..wat een schat...kon lekker opschieten vanmorgen

Deel Deze Pagina