Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ow gelukkig dat jullie nog gewoon online kunnen komen... pfff.

Ik heb hier nog geen klap uitgevoerd.. ben zo verkouden dat ik er gewoon geen energie voor heb. Ik ga zo wel het gras maaien en dan lekker in de tuin zitten en spelen met Lisa.

2. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Inky, ik heb met Giulian ook geen roze wolk gehad, hoor. Hij deed alles fantastisch, maar dat gevoel was er gewoon niet, Ik heb me dr best lullig om gevoeld. Maar later toen ik t tegen mensen zei, bleek dat heel veel mensen die roze wolk niet hadden.

Pas toen Giul veel groter werd en echt meer n eigen mensje begon te worden, toen kreeg ik die roze wolk. (Toen had ik me er al bij neegelegd dat ik geen slechte moeder was omdat ik geen roze wolk had meegemaakt.)

3. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    he bah suus verkouden nee dat is niet lekker dan heb je ook inderdaad nergens meer zin in...ben hier klaar was net even opgehangen en eva ligt nu net twee tellen in bed die was moe...als ze vanmiddag wakker is ga ik even naar de speeltuin met d'r...

4. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    ik ga naar het CB, kijken of ze wat zinnigs te vertellen hebben daar.

tot later

5. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Wij zijn er ook weer.......MIJLPAAL.......Isa weegt 9 kilo en is 82cm.......wij zijn weer happy.....alleen de bloeddrukisnog steeds te hoog en worden we vanmiddag opgebeld om te kijken hoe en wat...ze willen Isa nu opnemen om haar zo op de juiste dossis te krijgen en dat wil ik niet ik heb dus weer behoorlijk wat tranen gelaten.......Zeligt nu lekker te slapen.....

Inky ik snap dat je niet op die rose wolk zit......maar het zal echt wel beter gaan.....

Hier hebben we ookgeen rose wolk gehad alleen maar tranen en verdriet maar ik ben wel super blij met mijn kids.....ik ben blij dat er hier twee rond lopen en lol trappen.....ik ben dus ook een happy mam ondanks al mijn problemen......en ik kan ze ook zo nu en dan achter het behang plakken......

Ga even wat eten toto later

6. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    jeetje monique dat snap ik dat je daar niet op zit te wachten dat Isa word opgenomen...hoop dat ze vanmiddag een andere oplossing voor je weten...maar wel hardstikke goed zeg dat ze zo goed is gegroeid en aangekomen...geweldig...

7. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    We hebben voor hetere vuren gestaan zullen we maar zeggen......alleen Isa kenende heeft ze vast wel weer een verassing in petto.......ze zeggen 48 uur maarbij Isa tel ik er maar 48 uur bij op......ik ben de vorige opname nog niet vergeten.......

Marco weetnog van niks........hij werkt in R`dam en moet zijn hoofd straks bij de weg houden.....moeilijk hoor om te zeggen dat de artsen tevreden waren......gelukkig is het nog niet zo ver......ik ga maar eens wat doen in huis voordat ik het weet zit ik weer voor een paar dagen in A`dam........

8. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    nou meid ik ga duimen dat Isa niet lang hoeft te worden opgenomen...en wil je heel veel sterkte wensen...dikke dikke knuffel hoor !

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Ik moest wel lachen om die kinderarts......hij vond Isa een temparament volle dame met een heel sterk karakter....hij vroeg hoe ze thuis was......die man had echt medelijden met me.......hahahahahaha.....hij kon zich heel goed voorstellen dat we blij waren als het nacht was.....bij het bloedprikken wildeze niet en liep telkens weg........mamma kom huis .....haahahaha......maar toen het zover was ging ze braaf mee naar binnen en had praatjes voor 10......bij het weg gaan zwaaide ze iedereen gedag.........en zei ze heel hard tot tien...( tot ziens )

Ook wel lachen: Kim heeft als stop woord "boeien"als ik iets zeg dan zegt Kim vaak "boeien" als ik nu tegen Isa zeg dat iets niet mag roept ze nu ook.: "BOEIE".........hahahahaha......

10. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hahahahah geweldig hoe ze zo lekker uit de hoek kan komen zeg...snap ik dat die kinderarts erom heeft moeten lachen....als ik het zo lees lijkt het mij ook wel een temperamentvol meisje ja...eva is ook zo'n kittig ding hoor die roept hier steeds ja doeg he...ook geen gehoor...

11. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    Hahahah ja leuk die meiden, ze nemen het van elkaar over!

Hoop voor je dat Isa niet opgenomen hoeft te worden meid.

Wel goed dat ze de mijlpaal van 9 kilo heeft bereikt!

- hier op het CB was alles goed, ze is ongeveer 3 cm gegroeid en "maar" 310 gram aangekomen.. dat vonden ze te weinig.
    dus moet haar voedingen nu aanpassen, van 6x 120 naar 6x 135 en dat meteen.. en ervoor zorgen dat ze over 4 weken 6x 150 minimaal drinkt..... oops!
    Ben blij dat de 120 erin gaat per fles, dat gebeurt trouwens ook niet elke fles hoor! denk dat ze toch wel 2x per dag 10-20ml laat staan..
    maargoed we zien wel, erin proppen heeft geen zin, krijg je het toch weer terug.

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Monique.. ik hoop idd ook dat ze wat anders verzinnen dan een opname voor Isa..

Nancy... ach.. dat ze dat te weinig vonden bij het cb .. niets van aantrekken hoor... hier gaat ook alles 1 oor in, andere weer uit.
    Ik moet 15 mei weer geloof ik... eens kijken wat ze hier dan weer te z**ken hebben. Al moet ik zeggen dat ik dan weer naar Addy moet.. dus dat is altijd wel gezellig!

Zo nu ben ik er even vandoor... het gras word nl niet vanzelf korter..hihih
    Tot later!
    (heeft iemand gups op msn gehad vandaag? ik kan mijn msn nog niet openen ivm dat trojaans paard, maar ik wil even weten of zij ook gewoon de pc kan gebruiken)

13. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    net wat je zegt nancy erin proppen heeft absoluut geen zin....en ze drinkt denk ik gewoon wat ze opkan...zolang ze aankomen en niet afvallen is het toch goed...je zal zien volgende keer zijn ze weer wel tevreden....hier waren het ook altijd van die pietlutten over eva haar gewicht maar die dronk toch echt meer dan genoeg...ze is nog steeds te licht voor haar lengte..

14. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    nee gups niet online gezien!
    had wel een bericht van haar, link niet openen is virus.

maar heb geen link gezien..

Suus... maai ze.. hihih

15. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    ow dat virus heeft Norton bij mij ondervangen. Tot 2 keer toe, Trojan Backdoor of zo iets. Gelukkig dan maar dat Norton werkt.

Monique ik hoop ook dat Isa niet opgenomen hoeft te worden. Ik moet er niet aan denken dat mijn mannetje in het ziekenhuis moet overnachten. Ik duim voor je.

Nancy ook hier te weinig aangekomen. Niels is 290 gram aangekomen. Maar ja die drinkt ook echt amper. Ik kan wel meer aanbieden maar hij drinkt nu nog maar 90 en laat dus 30 ml staan.
    Ze kon me niet helpen met het probleem van de fles daar moest ik mee naar de dokter. Pfff lekker makkelijk hoor.

We gaan nu vrijdag als laatste redmiddel naar de ostheopaat. Kijken wat die kan doen. Omdat NIels in min. persen geboren is kan hij daar last van hebben waardoor hij niet goed drinkt, iets in zijn nek ofzo. Ik hoop maar dat die man iets voor ons kan doen. Gelukkig mogen we vrijdag al komen.
    Vooralsnog heeft meneer vandaag weer maar 1 uurtje geslapen en de rest gegild als ie niet op schoot was.

Ik heb voor Lars lekkere open schoentjes gekocht. Teva's. Erg leuke niet de hele open sandaaltjes maar een stukje dicht zodat ie er ook lang op kan stappen.

Nou ik ben er van tussen, krijg nu kraamviste.

16. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Suus, je verstuurt t virus mogelijk ook via fora (zo deed mijn pc t en niet via msn) en via mail.
    We konden nog n hele tijd de pc gebruiken.

We hebben m met Norton weg kunnen halen. (wij hadden ook de trojan)

Heb Deborah nog niet gezien vandaag.

Mn huis blinkt al voor de helft. Lekker joh. Heb weer ff de touwtjes aangetrokken bij mn poets. Ze wil wel, maar ze is erg jong. Ik heb nu nogwat meer regels opgesteld. Wel lastig want inzicht is nou net mijn manco ook. Dus de lamme leidt de blinde hier. :D

Jeetje Monique. Dikke knuf! (maar wel die 9 kilo gelukkig) Kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit, wij kunnen ons die laatste opname ook nog goed herinneren.
    Deze keer gaan ze toch geen puncties doen? Alleen kijken of ze met medicatie dr bloeddruk omlaag (en stabiel) kunnen krijgen?
    Niet dat dat heel veel minder eng is als ouder zijnde, met zo'n ervaring als jullie hebben, zou ik peuken schijten.

Suus hoe staat je gazon er nu bij?

17. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    ik heb ook norton erop zitten, neem aan dat die hem heeft onderschept?

kan ik dat ergens zien dan Inky?

18. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    @Inky: ik ken nog wel n goeie osteopaat die baby's als specialiteit heeft en waar je zingend de praktijk bij verlaat (hihihi).
    Als er idd iets niet helemaal lekker zit in Niels zn nekkie, dan is ie in no-time een ander kind bij behandeling door n osteopaat. Veel succes vandaag!

19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Als je die link toegezonden krijgt en je probeert m te openen dan krijg je n vette waarschuwing van Norton. (zo heb ik m opgelopen, door die waarschuwing te negeren, erg he)

20. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0

Share This Page