Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    oh ik wilde nog ff zeggen

ze hebben uitgerekend hoe groot mijn meisje zal worden (ongeveer dan)

1.85 ongeveer (phaedra)

heb het van de andere kinderen ook nog:

1.75 ongeveer (Joëlle)
    2.05 ongeveer (Matthijs)
    2.00 ongeveer (Thomas)

ik ben hier dus straks gewoon de kleinste.. :rolleyes:

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hoe heb je dat uitgerekend Nancy?

Ja Minni..ik heb hier de avast anti-virus en er ging opeens een hard alarm loeien... ik dacht eerst dat ik de loterij gewonnen had ;)
    Maar toen was het kwaad dus al geschiedt.

Mijn grasveld(je) staat er weer kortgewiekt bij... Kunnen we weer heerlijk met de blote voeten op lopen...

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Jeetje en hoelang ben jij dan wel niet, Nancy?

4. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Wij hebben net even heerlijk gewandeldeven de gedachten op iets anders en de meiden hebben zich prima vermaakt.....Isa had lol voor 10 en ook Kim vond het heerlijk.......

Ondertussen is Marco al thuis en ingelicht...die stond wel even te vloeken.....hij had dit totaal niet zien aankomen en ik eigenlijk ook niet echt.....maar na een minuut of 5 zei hij gelijk al wat moet dat moet dit kan ook niet......
    Wel maken we ons een beetje zorgen om Kim.......we wachten met vertellen totdat we een defenitief bericht hebben gehad....

Ik voel me best wel eens schuldig....het is soms zo moeilijk om je aandacht te verdelen onder de kids en vooral al als je een kind hebt wat iets mankeerd......ik vraag me echt weleens af waarom ik toch door gegaan ben voor de 2de...ons leventje was super relax en alles kon.....nu moet je vaak 10 keer nadenken of iets wel kan......

Ik ga aan mijn eten beginnen......andyvie.....lievelings eten van Kim

5. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Kim zou op 185 uitkomen volgens het CB....Isa is niet te meten.....hahahahaha

Marco is 188 en ik 168.....

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    sjeminee, wat geven jullie allemaal die kinderen te eten? Pokon ofzo?

Ik ben wel benieuwd. Vrijdag moet Giul weer voor de kleine beurt en als ik t niet vergeet zal ik t ook es vragen.

7. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    jaaaaaaaaaaa hier is de fles van 17 uur er super ingegaan. In 20 min met speen nummer 4 en nutriton erin. Hij ligt er nu heerlijk op te slapen. Niet gespuugd en maar ene klein beetje krampen. Het liep wel langs 1 mondhoek eruit maar goed zonder te spartelen.
    vrijdag toch gewoon naar de ostheopaat. Baadt het niet dan schaadt het niet denken we maar.

Lars is net lekker uitgebreid in bad geweest en heeft heerlijk genoten ervan. Nu zit ie op de bank met een beker melk en een peer. Dadelijk hij naar bed en NIels na zijn fles van 19 uur ook. Mama duikt er dan ook in om ff bij te tanken.

Morgenavond weer kraamvisite. We hebben nu meer visite dan bij Lars en toen hadden we al zoveel.

ik kreeg het bericht bij outlook. Er kwam een pop-up scherm met de mededeling "risico hoog" dat ze die tronjan horse hadden aangetroffen en meteen verwijderd hebben. Dus heb er zelf niets voor hoeven doen.

Nou ik ga nog ff van de rust genieten hier.

8. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0

hier kun je het zelf berekenen

http://www.tno.nl/content.cfm?context=m ... tem_id=124

bij mij vertelde de CB arts het

MINNI, ik ben 1.72 en Alex is 1.98.

Inky, ik zag idd nu ook bij Norton staan dat hij hem gevonden had..

fijn dat Niels goed heeft gedronken!

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Zo hier is het stil........Isa heeft van 17.00 tot 18.45 echt overal om lopen janken......en ze heeft het woordje NEE ontdekt in die tijd......alles is NEE NEE NEE.....erg gezellig hier! NOT....opdezemomenten kan ik haar wel achter het behang plakken.......al zou dat zonde zijn......zit ik met een bobbel in de muur...

VU heeft gebeld.......morgen de dosering verhogen met 3 maal 2 capsules.......vrijdag om 10 uur komt er een wijkverpleegkundige met een bloeddrukmeter en moet ze 4 keer in het uur bloeddruk meten......en dat 2 uur lang.....wordt gezellig. Marco neemt vrij en ik ben rond 11en thuis......Daarna gaat zij in overleg met het VU en MCA hoe het verder moet......de opname kan hier in de buurt en dit zou dan 30 april rond 5en zijn....Gelukkig heeft Kim een vrije week en kan Marco ook vrij nemen......

Ik ga koffie maken.......

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Volgens die calculator wordt Lisa 1.75 en Tim 1.88... ships... dan ben ik ook de kleinste hier in huis met mijn 1.68

Ja Monique, wat moet dat moet idd...het is helaas niet anders.

Inky.. Wat goed dat Niels zijn fles nu goed leeg gedronken heeft..
    En zoals je al zei.. naar de osteopaat kan nooit geen kwaad.

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hopelijk komen ze er dan achter dat Isa niet opgenomen hoeft te worden (of is de ijdele hoop?). Succes vrijdag.

Goh zeg hee, van een strenge recensent hebben we n prachtige recensie gehad in de krant. Ik heb net ff gesnuffeld op internet, maar kan t niet vinden.

Monique, als jij t interessant vindt: in het NHD kop heet"weinig toeschouwers bij Alkmaars Meer". (ik denk in de krant van gisteren, anders vandaag)
    De laatste alinea wordt geschreven over de voorstelling "weg" in Provadja. (dat waren wij!)

12. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    Jeetje monique, da's ook nogal wat zeg! Wanneer hoor je definitief of ze al dan niet opgenomen moet worden? En wat gaan ze dan doen, of heb ik daar over heen gelezen?

13. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ondanks misschien jouw negatief gevoel monique heb ik altijd zo bewondering voor de sterkte die je woorden uitstralen. Ik denk dat jouw (en Marco's) wilskracht een hoop goed doet binnen jouw gezin!

Isa en Kim hebben geluk met zo'n sterke mama!

Hier ff een avond nix.........pff..ff bijkomen!

14. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Als ik het goed begrepen heb, zal Giulian 1.88m worden. (ook niet vreselijk groot, maar wel n mooie lengte)

Wel n gek idee om nu te denken aan hoe groot ie wordt. Hij is nu zo'n ukkie.

Heerlijk weer weer. Ik ga es kijken of ik iemand kan opscharrelen om te gaan shoppen. Heb niet veel geld, maar wil er wel es tussen uit.

15. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Goedemorgen...........het weer is nu al prachtig......Isa loopt buiten de hond te teroriseren...hahahahaha.....de hond moet hoepelen alleen snapt die hand niet wat ze bedoeld en nu gaat ze als een viswijf te keer.........

Wij gaan zo eerst eens boodschappen doen en uitnodigingen versturen.......

Marco en ik sterk! We moeten wel......maar we zijn ook wel positief......met de hele dag negatief doen komen we er niet......

Dus we gaan er van uit dat opname niet nodig is en de dossis nu redelijk aanslaat.......

Maar voor vandaag en morgen gaan we genieten van het mooie weer.........

Becca Isa haar bloeddruk is net zo hoog als die van een volwassenen.......gezien haar situatie is dat niet erg bevoordelijk en kan haar nierfunctie zo snel achteruit gaan dat ze aan een dyalise zou moeten.....dit laatste willen we zolang mogelijk zien te vermijden.
    We hebben al wel te horen gekregen dat de kunstnier in zo`n ver gevorderd stadium is dat Isa een betere toekomst heeft dan 10 jaar geleden......wij zien het dus allemaal erg positief in....

16. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    goedemorgen..hier is het een beetje somber buiten zon is ver te zoeken niet koud of zo maar ziet er ook niet echt gezellig uit...hoop wel dat de zon zich nog even laat zien hoor vandaag...

niet verkeerd minnie dat jullie een mooie recentie hebben gehad en dat ondanks alle toestanden erom heen..

Inky wat heerlijk zeg dat Niels zo goed zijn fles heeft gedronken...misschien dan toch eindelijk een beetje rust..

Suus hier hebben we geen gras maar nog 1 grote zandbak tot groot plezier van Eva....maar lijkt me heerlijk zo met je blote voetjes door het gras...

Jeetje Nancy dat ze dat al hebben uitgerekend...dat doen ze hier nog niet...wel zeggen ze steeds dat Eva waarschijnlijk wel lang zal worden...zal zo eens op die site kijken

Hee Monique vind ook dat je sterk overkomt...en zal vrijdag voor je duimen dat Isa haar bloeddruk het goed doet en haar nieuwe dosering aan is geslagen hoor...

Semmie nog lekker aan het genieten van je mooie meisje...?

zo hier een luie dag heb niet veel zin eigenlijk om iets te gaan doen..gister veel gedaan en morgen boven even alles doen vandaag beetje luieren en met eva tutten...die wil nu steeds met haar poppenbuggy door de wijk lopen...vind ze heel interressant...

verder heb ik niet zo heel veel nieuws eigenlijk...ben lui of moe nou ja 1 van de twee...

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Gisteren hebben we Giulian op de step van n buurmeisje gezet en hij stepte er zo mee weg. Dat werd n drama toen ie m weer moest terug geven. Dus we gaan n step geven voor zn verjaardag.

ff n appel schillen voor mn mannetje, hoor. schrijf later meer!

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Elmar kwam eergisteren thuis met de brommer en Giulian zag de helm en riep: brrrrroembal (hihi de bal die bij de brommer hoort). Gisteren kwam Elmar weer mer de brommer thuis en toen zei Giulian: papa in bal. (ik lag dubbel natuurlijk, hoe verzint ie t?)

Hier schijnt het zonnetje ook niet zo mooi meer.
    Ik krijg niemand te pakken om te gaan shoppen. Ik denk dat we zo maar naar bed gaan en dan probeer ik t later weer. :D

19. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hee leuk minnie een step....eva heeft er nog niet echt kaas van gegeten hoe dat werkt....hier is ondertussen de zon gaan schijnen dus eva is lekker in de tuin bezig...

20. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    goh, jeetje..een kunstnier..
    maar gister hoorde ik geloof ik wat in 't nieuws dat daar goeie resultaten mee worden geboekt. Da's dan weer positief!

Deel Deze Pagina