Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    nou ik ben onverwachts even naar de stad...danielle belde net wil even de stad in...dus zie jullie vanmiddag wel weer even..

2. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Becca.......zo zie je maar weer dat de wetenschap niet stil staat.....en gelukkig deze keer in ons voordeel......

Ik ben er ook van tussen.....ga ook shoppen en koffie leuten.......

Inky alles goed gegaan vanacht?

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    zzoo ik ben net terug van de stad.. even wat potjes olvarit gehaald.. ja ik weet het .. ik ben een luie moeder..hihihi

Nog even broek teruggebracht want die pastte ik niet.. tja ik had nog hoop dat ik in mt 40 pastte , maar helaas!

Heb nu de tuinstoelkussens weer uit de schuur gepakt en we gaan zo lekker buiten zitten. Het is hier echt bloedheet!
    Tim ligt al in de beachshelter in de tuin.. en Lisa speelt al in de zandbak...
    Ik ga ook zo lekker de tuin in... tot later!

4. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
  5. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    wauw mooie foto's zeg. Ik heb haar onder mijn favorieten gezet is voor ons ook niet ver weg.

Hier ook bloedheet.

Monique hte was weer bal vannacht. Om 23:30 fles op maar tot 1:30 gehuild toen om 3:00 50 ml gedronken en om 6:00 60 ml gedronken. En steeds een uur na de fles nog gillen. Mijn moeder was er net en die viel het op dat Niels steeds maar naar 1 kant kijkt. Dus mss zit er toch wat vast in zijn nekje.

Nou ik ben net naar de fysio geweest en mag over 3 weken pas weer gaan steppen en x-co doen. Mag al wel gaan fitnessen. Dus volgende week maar ff bellen om een programma op te laten zetten.
    Ook heb ik lekker met Lars even alleen boodschappen gedaan terwijl mijn moeder op NIels pastte. Heerlijk zeg.

Nu slapen ze lekker alletwee dus neem ik het ervan en duik ff lekker op de bank.

Hier is het ook mega heet buiten. De kids hebben alleen een rompertje aan.

6. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    JA Gaaf he Inky?
    zal binnenkort eens bellen voor een afspraak, twijfel nog een beetje hoe "oud" Phaedra het 'beste' kan zijn...
    zij vertelde me een weekje of 8 minimaal te doen, omdat ik graag ze met 4en op de foto wil hebben.

7. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Inky nu ik er aan terug denk....Kim had dat ook het vele huilen alleen had zij geen koemelk allergie.....bij toeval zaten we bij de gyropractur (of zoiets) en die keek naar Kim en die zij gelijk dat er iets niet klopte....hij heeft haar toen aangeraakt en wat hij gedaan had weet ik niet maar het huilen was zo goed als over....wie weet heeft Niels ook iets......wat hem dwars zit...

8. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    pffff zweet zweet mensen...even naar de stad zijn er lopend heen gegaan wonen er nu dichterbij..maar wat een hitte zeg...nou ja was wel even gezellig...leuk jurkje gescoord voor eva voor de zomer...verder eigenlijk veel gekeken niets gekocht en als laatste nog even een heerlijk terrasje gepakt met een ijsthee...genieten !....nu even uithijgen ...eva is lekker in de tuin ....

9. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Pff, Inky, wat duurt het dan lang tot vrijdag, he. Ik vind het echt onwijs sneu voor je.

Jeetje heb net mn geringe boodschappen gedaan en was 40€ kwijt. normaal is dat voor n hele week en nu voor 2 dagen? Mn bonnetje klopt, ik snap t niet.

10. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Goedemorgen........

Ik ben dus al klaar wakker en kan echt niet meer slapen......Marco is de deur al ui ten de rest ligt op 1 oor.......ga me douchen en het ontbijt klaarmaken.......daarna de kids weg brengen en naar mijn werk

11. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Heb je n lekkere lange dag :D.

12. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ben er weer ff.

Hier sliep Giulian uit tot half 8. Waarschijnlijk droomde ik nog, want toen ik voor de 1e x op de wekker keek was t half 6. Ik balen. Langzaamaan wakker geworden en Giulian bleef wel roepen, maar ook niet zo fel als anders. Toen ik naast mn bed stond was t ineens half 8.
    Miss heeft ie wel n gil gegeven om half 6 en zijn we gelijk weer in slaap gevallen. Maar ik denk dat ik t gewoon gedroomd heb, omdat Giulian nog wel es de neiging heeft om heel vroeg wakker te worden met dit mooie weer.

Ik breng Giul zo naar mn buuv, ga dan n plantje halen en naar tai chi. Even mn buurvrouwen bedanken voor alle hulp. Zo nu en dan ff pappen en nathouden, dan is het leuk voor iedereen. :D

Ik denk dat ik weer wat ben afgevallen, Gisteren zag ik er nog 10 kilo zwaarder uit, vandaag weer slanker. Maf!
    Nog maffer is, dat ik mn weegschaal kwijt ben. Giulian kan m wel versjouwen, maar hij is wel zwaar en lomp, dus ik geloof dat niet zo. En Elmar heeft m niet versjouwt, zegt ie. Echt heel gek!

13. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    zo hier heerlijk geslapen net even snel wat boodschappen gehaald en zo meteen komt mijn moeder even een bakkie doen..
    het is weer stralend weer buiten dus lekker de tuin in...morgen komt wolkje met Pepijn....gezellig....danielle gaat even pepijn zijn haren knippen...

monique jeetje je was al vroeg uit de veren meid..nog maar 1 nachtje en dan weten jullie meer...maar het klinkt allemaal best wel heftig hoor...succes in ieder geval morgen

minnie...eva versleept ook de meest onmogelijke dingen hier hoor waarvan ik denk dat het te zwaar is voor d'r ...maar ze zijn sterker dan je denkt die kids...

zo ga even snel de stofzuiger hier doorheen gooien niet dat het heel veel nut heeft want eva loopt in en uit en neemt steeds zand mee naarbinnen

14. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    hier weer een nacht zoals 'altijd' (hihi) 23.00 fles en dan weer om 5.15, dus moet zeggen dat ik me goed voel!
    je maakt dan toch een behoorlijke nacht zelf ook.

het is hier al lekker warm, vandaag visite van Wen!

kom later weer hier.

15. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    lekker toch dat je zo aan het afvallen bent minni!

Ik heb ook mega veel zin om weer te gaan sporten, baal wel dat ik nog 3 weken moet wachten. Maar goed ik mag nu iedere dag een half uur lopen of fietsen.

Nou Lars is bij mijn moeder dus ga ik straks met een vriendin naar de markt wandelen en op de terugweg pakken we een terrasje en gaan we carpaccio eten. Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr

Verder hier een superavond en nacht. Gisteren overdag was het echt drama. Om de 2 uur eten en dan maar 50 ml, daarna gillen en krijsen. Vanaf zijn fles van 20 uur ging het goed. Hij heeft die op (100ml) en heeft tot 23 uur geslapen daarna weer een fles, daarvan heeft hij er 50 op en toen pas weer om 8 uur. Dus dat is echt goed gegaan. Ook na de fles was hij snel in slaap. Mama heeft dus ook goed kunnen slapen.

We zijn sinds gisteren ook met strak schema bezig. Wakker worden is eten, dus ook als er maar 2 uur tussen zit. Dan even op de arm en bij eerste tekenene van vermoeidheid naar bed. Daar gilt ie wel ff maar we gaan er pas na 10 min. naar toe. En dat zo heel de dag door. Dat was dus wel ff heftig gisteren. Maar het heeft 's avonds en 's nachts toch zijn vruchten afgeworpen.

Oh nog iets. Ik lek af en toe nog wat melk maar niet super veel meer. Nu hebben Remon en ik gisterne een potje ge pim-pam-pet en ja hoor heeeeel de nacht stuwing gehad en matras zeikes nat. Pff lekker is dat. Kan ik vandaag weer compressen gaan halen.

Hier is het trouwens al weer erg warm, heerlijk. Ik ga echt genieten vandaag, lekker even geen geplan maar go with the flow.

16. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    pff ik vergeet weer zoveel.

@nancy, ik ga zeker naar het feestje van Astrid, ben ook wel benieuwd naar jou en je kids.

@minni, ik heb je het adres van Semmie ge-pmed. Sorry dat ik het steeds vergat

17. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    He gezellig dat Eva met Pepijn langskomt... doe ze maar de groetjes... ze heeft me nl ooit eens wat tips en adviezen gegeven voor onze kater!

En Nancy.. groetjes aan Wen natuurlijk!

Het word weer een heerlijke dag. Helaas moet ik vandaag wel werken, maar pas om 13.30 uur. Mijn vader komt vandaag alleen hier naartoe om op te passen. Mijn moeder moet nl met mijn oma naar de oogarts. En eigenlijk zou mijn schoonmoeder oppassen,maar die heeft ontzettende last van een allergie... Morgen kan ze wel! (huh?)
    Morgen moet ik tot 18.00 uur werken en dan weer 5 dgn vrij.. heeeeeeerlijk!
    Mijn moeder viert haar verjaardag en we zitten dus in brabant.. Gaan misschien nog op kraamvisite bij mijn nichtje.. als er tenminste niemand anders op visite gaat.

Ik ga nu alvast eten koken en Tim aankleden..Lisa wilde vandaag geen kleren aan.. die loopt nog in pyama..(achja.. een jurkje of nachtjaponnetje is toch hetzelfde hihihi)

Fijne dag allemaal!

18. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Inky, kan het niet zo zijn, dat Niels gisteren een (stik, hoe heet t ook al weer) wissel(?)dag had. Zo'n dag dat zn ritem op zn kop ligt, kind huilen, kind veel honger, maar raar drinken. Snap je wat ik bedoel?
    Volgens mij is dat rond de 10 dgn, de 20 dgn en een maand en vanaf daar weet ik t niet meer.

ja heerlijk, het kan me niet snel genoeg gaan. ;)

Heerlijk tai chi gehad. Heb een afspraak gemaakt om in de vakantie met n stel nog meer te taci chi-en. Eerste week ben ik bij mn ouders, maar de 2e week thuis. Vind het wel zo lekker om te bewegen!

Giul en ik gaan zo ff n verplicht slapie doen en dan miss gaan we er vanmiddag op uit. Laat op de middag moet ie ook n slapie doen en hopelijk blijft ie vanavond wakker als wij met zn 3en n boodschappie moeten doen.

19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Veel plezier Elena met Eva en Pepijn, ik vind dat ook zo'n mooi jochie. Doe ze de groeten van me.

20. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    suus en minnie ik zal eva de groetjes doen hoor van jullie geen probleem...vind die pepijn ook zo'n leuk ventje...

zo heet hier zeg pffff...eva heeft de hele ochtend met het buurmeisje gespeeld heb er leuke foto's van zal ze vandaag nog even erop zetten

Share This Page