Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    WEN is net weg, was erg gezellig geweest!
    (ik had haar ooit 1x eerder gezien bij de meeting in het pannenkoekenhuis, lotte was toen nog een heel klein meisje)
    gezellige meid, hebben lekker zitten kletsen.
    De kinderen kwamen uit school dus die hebben zich ook even van hun beste kant laten zien (ahum...)

@Elena, veel plezier morgen met Wolkje

@Inky, leuk! zie ik je in elk geval 6 mei
    enne, tja vam pim-pam-petten krijg je dat.. hihi (heb het zelfs nu nog dan...)

@ Suus werk ze.. en morgen naar het gezellige brabant ..

Jee het is hier echt heeeel erg heet!
    ben even binnen gaan zitten kan ik ff afkoelen

2. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hee leuk nancy dat het gezellig was met Wen...zal hier morgen ook best gezellig worden met Wolkjes (eva)....

zo heb even twee foto's in mijn album gezet van eva en julia het buurmeisje..die twee kunnen zo lief spelen..

nou hier ook bloedjeheet en aangezien eva nu even lekker slaapt ben ik ook even koel binnen gaan zitten....

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik vond het gisteren eeeecht te warm voor spelletjes...
    Ik kan je vertellen dat ik echt nog steeds last heb van mn borsten en na pim-pam-petten dan weet ik dat ik meer last krijg. Ik denk dat ik weer zo'n mam ben die jaren aan de gang blijft. Ik zei t gisteren nog tegen n vriendin:ik kan zo weer aanleggen en voedende heen. Maargoed, ik heb dan ook niet voor niks die joekels, denk ik maar... :rolleyes:

4. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    haha nou ik hoop er toch ooit vanaf te komen,

Hier een SUPER dag. Ff afkloppen. Niels heeft het schema tot nu toe te pakken. Om 8 uur fles van 100 op en toen om 11 uur een fles van 100 en nu net pas weer een van 120 ml. Het gaat dus goed hier. En slapen dat ie doet.

De carpaccio was heerlijk en de roseetjes ook.

Ik ga lekker naar mijn moeder nog in de tuin genieten van mijn mannetje.

5. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    lekker Inky klinkt helemaal goed...een relaxte dag en heerlijke rose hmmmmm ga nog maar even lekker verder genieten van je dag en ik hoop dat Niels het goed blijft doen vandaag...

Eva is echt een buitenkind niet naar binnen te krijgen zeg...moet er wel om lachen...en smerig dat ze iedere keer is geweldig...ben blij dat we een heerlijk groot bad hebben boven waar ze iedere avond even leker kan weken hahahaha

6. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hahahaaah ohh moet echt even dit kwijt hoor..ons buurmeisje heet Julia en eva staat dus nu de hele tijd bij de tuindeur huujaaa hujaaaaa kommmm hujaaa schitterend wat is het toch ook een lekker wijffie

7. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    ahhh lief..

8. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    niemand feliciteert me......snik....

9. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    shit he ben je jarig? GEFELICITEERD! Heb je een leuke dag? Ik hoop dat je lekker verwend bent. En ik duim voor een goede uitslag van je vader morgen, hopelijk is alles goed nu.

Nancy, Wen is ook erg gezellig haha! Leuk dat jullie het naar je zin hebben gehad.

Elena, die kleintjes hebben het zo door hoe het zit. Lachen dat ze haar buurmeisje ook gewoon roept.
    Hier geniet ik extra als Lars zo vies is. Hoe viezer hij is hoe meer ik geniet.

Niels heeft het nog steeds super gedaan. Er zat weer 4 uur tussen de flessen. Hij heeft die van 19 uur ook helemaal op. Nu is ie wat huilerig maar goed hij heeft de hele dag nog niet gehuild. Wel ene lekkere poepbroek gemaakt.

Dadelijk gaat ie naar bed en ik duik er dan ook in.

10. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Lieve Sabrina.......

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag..........36 alweer....hoe voelt dat.....

Hier een hele drukke dag......vergadering en veel veranderingen.....ik kan voortaan hele dagen werken......nadeel dat ik lang zonder kids ben en het voordeel is dat ik maar 2 dagen in de week hoef te werken......
    Nieuwe rooster gaat in per 15 mei

11. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Shit hey Sabrina, sorry sorry.

Gefeliciteerd met je verjaardag!

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ik sluit me hier maar even bij aan. :oops:
    Leuke kadootjes gehad van je dochters?

Ik heb verders ook niks te melden, wilde alleen Sabrina even feliciteren. ;)

13. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    jeetje wel stom zeg van ons dat we je zo vergeten zijn Sabrina, sorry nogmaals hoor. Hopelijk ben je mega verwend.

Hier weer een goed dag. Niels is gisteren en vannacht steeds om de 4 uur gekomen en een keer om de 3 uur. Super dus. Ook hoorde ik hem om 4:30 pruttelen vannacht dus ik ging een fles maken. Kom ik boven ligt ie weer te pitten. Heb hem toch maar de fles gegeven maar wie weet had ie anders nog langer doorgeslapen.

Vanmiddag naar de osteopaat en mijn schoonzus is uit Noorwegen gekomen dus die zullen we ook wel veel zien dit weekeind.

gaan jullie nog spannende dingen doen?

14. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hoe was je verjaardag Sabrina? alsnog gefeliciteeeerd!
    Lekker verwend door je meiden en je hubbie?

Ik ga er weer vandoor.. kreeg net weer een melding van het virus... arghhhhhhh!

15. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Niet lang genoeg aan de anti-biotica? ;)
    Irritant hoor, Suus.

Monique, hoe istie met jou?

Ik vanochtend helemaal vroeg eruit, wilde es ruig de hort op vandaag. Moet ik rond 1 uur nar t cb, was ik vergeten. Baal!

Ik lees dat Gupsie spruw heeft, wat naar zeg. Daar kanje weer borstontsteking van krijgen. Succes Gups!

16. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    goeiemorgen!

wat een weer al! heerlijk.. ga zo eerst maar eens even het zwembad opzetten, kunnen de kinders het weekeinde poedelen...
    heb weinig zin om aan het buitenzwembad te gaan zitten, water is nog veeeeel te koud nu.

bah bah vanavond is het zover, gaan mijn 2 mannen een weekeinde weg....

17. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    schaammmmmmmmmmmm lieve Sabrine nog van harte gefeliciteerd meid !...hoop dat je een leuke dag hebt gehad en lekker verwend bent door je man en je tropic girls....en nog lekker jong 36

jeetje suus schiet niet op bij jou met dat virus..

bah arme gups..hoop dat het allemaal snel over is...

Inky ja ik geniet er ook helemaal van hoe viezer hoe leuker hahahahaha en het lijkt wel of ze ineens zo wijs en groot word het praten word steeds meer zie je toch dat ze een hoop overneemt van andere kindjes...ja dat mistte we toch wel in de oude straat...

zo meiden heb verder niet zo heel veel nieuws Wolkje kan hier ieder moment zijn dus log vanmiddag nog even in...

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Leuk joh! Gezellig (hoop ik dan maar).

Ik ben weer es druk aan t zoeken geweest naar t juiste stoere lettertype. Wil n tattoo laten zetten met de G. Ben er alweer een hele tijd mee bezig (zo'n 2 jaar) en ik kan t nog niet vinden...
    Misschien mn zus vragen of ze wat kan tekenen. Ik kan echt geen letters tekenen.

19. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey even kort berichtje van mij...

ging hier even wat minder...had een borstonsteking en mogelijke baarmeoderonsteking door achterblijven van stukje placenta...heb antibiotica en voel me weer goed nu...heb wel weinig pc tijd hoor! Moet volgende week voor controle van baarmoeder en verzakking want dat vermoed de gyn.... heel veel ziekenhuis geklepper dus...ga nu snel weer Faye krijgt de gehoortest...toedels....

20. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    jemig Semmie schrik ik wel even van hoor..dat valt allemaal vies tegen dan meid..nou heel veel succes en sterkte met al je zh bezoeken hoor..!..

Minnie leuk ben ook geen tekenwonder anders zou ik je helpen..wil ook nog steeds 1 tattoo erbij op mijn enkel maar weet nog steeds niet wat...aangezien ik 4 kids heb word het een beetje veel om de letters van de voornamen te pakken hahahhaa...heb al een dolfijntje maar lijkt me leuk gewoon nog een kleine tattoo erbij te hebben...

Monique hoe gaat het vandaag met Isa..? hoop dat haar bloeddruk goed is..is een spannende dag ook voor jullie...heel veel succes meid !

Zo vanmorgen zijn Eva en Pepijn geweest...was echt supergezellig !...Pepijn zijn haartjes zijn mooi geknipt en hij deed het super hoor...wat een heerlijk lief mannetje is dat toch...echt een scheet...

Eva (niet wolkje hahaha) ligt nu op bed en moeders heeft ook even twee tellen voor zichzelf...ben even uit de tuin gegaan werd me iets te heet...vanmiddag maar even badje neerzetten voor Eva denk ik...buurmeisje is er niet dus zal ze zichzelf moeten vermaken...

Deel Deze Pagina