Meld me even kort (lekker weer dus weinig achter pc).. Sabrina van harte meid! En nog vele jaren natuurlijk.. Het was supergezellig gisteren bij Nancy, haar kinderen zijn echt schatjes Ben er vanavond laat weer..
Zo meiden daar ben ik weer...... Even de veranderingen wat betreft Isa.....Het VU heeft gebeld en Isa haar medicijnen zijn verhoogt per 1 mg via een schema en over 14 dagen moeten we naar het ZH om te meten de gehele ochtend......mocht haar bloeddruk nog te hoog zijn moet ze blijven en gaan ze ingrijpen....een heel verhaal wat de verhoging op dit moment betreft en mochten we denken dat het niet goed gaan gelijk bellen......Isa doet het er goed op alleen is ze af en toe wat draaierig en dit komt door de verlaging van de BD.....meestal gaat het na een half uurtje beter mocht het zijn dat dit langer aanhoud dan moeten we gelijk bellen en langs komen.....ik ga dus wel werken van het weekend maar mijn collega staat standby en mocht het nodig zijn dan kan ik gelijk naar huis.........voor Kim staan mijn ouders stand by dus alles is geregeld........helaas vallen die weken net 1 dag voor Kim haar verjaardag en nu mogen we dus maandag komen ipv vrijdag......mochten ze Isa wel opnemen dan valt Kim haar feestje in duigen ( en de onze ) en eigenlijk vind ik niet dat Kim dit kan laten varen......dus we hopen op zeer goede uitslagen.... Verder is het druk.....met alles..werk en thuis en het vele heen en weer gebel....... Vanmiddag om 15.00 Kim haar laatste officiele weeg moment SPANNEND........we hebben voor het team die Kim heeft begeleid een hele mooie grote fruit mand laten maken....... Ik ga nog even genieten.......van de rust en de zon
nou monique heel spannend allemaal...hoop echt dat de nieuwe dosering goed blijft werken en Isa er niet al teveel last van ondervind...is inderdaad heel sneu als Kim en jullie feestje daardoor niet door kan gaan...dus we gaan duimen dat het zover niet komt...
Achjee, geen huujaa voor Eva (niet Wolkje). Sneu. Maar n badje is gaaf. Ik heb net Giulian de stuipen op t lijf gejaagd. Ik heb 2 waterpistolen gekocht. Hij loopt nu te ginnegappen door de tuin, want hij vindt zich wel heel stoer met een waterpistool. Ik moet zo lachen om dat droppie (ik denk dat ie t wel spannend vindt, want normaal mag ie niet knoeien met water natuurlijk). Giulian is boven de middenlijn uitgestegen. Hij is niet al te zwaar, maar zn lengte is mooi! Hij is nu 88,5cm en 11,5kg. Verders natuurlijk alles goed en hij loopt in zn blote gat door de tuin.
Thanx enne leuk dat jullie ook naar Astrid gaan, ben benieuwd naar Lotte.. (die was nog een heel klein beebje toen bij het pannekoekenhuis) pff hier liggen 3 jongens in het zwembadje (vriend van matthijs is er ook) lijkt wel alsof het er 10 zijn..... agussie de buren. @ Minni.. hihih zie het al voor me.. @ Monique, nou laten we er het beste van hopen, zou idd wel heel sneu zijn voor Kim.
Hee Monique, dat klinkt spannend. Ook voor ons, want ik wil toch niet naast de BBQ grijpen. Neehoor, flauw geintje. Ik hoop natuurlijk het beste voor Isa omwille van Isa. (en ook omwille van jullie allemaal) Ik had weer n pagina over t hoofd gezien. Spannend Kim, laatste x wegen. Hoe dan ook: je bent n kanjer! Ik plaats ff foto's van de tekeningen die ik gemaakt heb. 1 vind ik wel heel mooi. Ik kreeg zomaar inspiratie in t zonnetje vandaag.
ik vind het wel stoer als je je eigen tattoo ontwerpt dan is het helemaal persoonlijk. Nou wat ik van de osteopaat moet denken weet ik niet hoor. Hij heeft zitten voelen, duwen, wrijven en trekken. Niels reageerde heftig op bepaalde dingen en ontspande ook bij bepaalde handelingen. Hij voelde dat er in zijn nek blokkades zitten, een aantal. Die blokkades zouden ook over het spijsverteringsstelsel gaan. Met een aantal behandelingen moet het beter gaan. Nou ik hoop maar dat het helpt want vandaag is het weer bal. Meneer heeft anderhalf uur geslapen vanaf 8:30. Nu is hij nog wakker. Ik hoop maar dat het door het weer komt maar vermoeiend is het wel zeg. Hopelijk is ie straks zo uitgeput dat ie wel zijn nachtritme lekker volhoud. We zullen zien morgen. We hebben ook een duowagen gekocht via marktplaats. Morgen gaan we kijken en als ie bevalt dan nemen we hem mee.
Jippie.........Kim was weer 3 ons afgevallen en heeft een vet% van 13,4.......Oficieel is ze nu dus klaar.....zegaat nog wel 2 tot 3 keer in de week sporten....en wordt om de week gewogen.....verder had ze als kado een fruitmand voor haar team mee en zelf kreeg ze ook een aantal kado`s......springtouw een bon voor een ijsje bij de lekkerste ijs tent van Schagen en ze komt op de cover van hun blad als topper van de maand! Er is ook een man die bezig is en vond Kim zo`n topper dat ze 5 paardrij lessen bij hem mag volgen en als ze het leuk vind krijgt ze 10 lessen voor 50 euro ipv 100 euro.......Kim vond het geweldig...... Om dit te belonen zijn we vanmiddag een heerlijk ijje wezen eten bij de ijssalon en vanavond hebben we gesnackt......hahahahahahaha Verder gaat het met Isa goed...... Inky ik hoop dat je snel verbetering zie.... Minni BBQ gaat gewoon door......Isa gaat nu ipv 11 mei 14 mei voor controlle........ Ik ga douchen en bank hangen
Hee mazzel! Wauw, nou Kim had ook wel flink in de watten gelegd mogen worden. Wat n kanjer! Sneu zeg voor Niels en jou. Ik hoop dat jullie heel snel veel verbetering zien. Hier merk ik gewoon bij mezelf wel de verbetering, maar t gaat bij mij minder snel, ik loop er al 12 jaar mee. Mn osteopaat zegt dat t bij kinderen altijd veel sneller gaat. Heeft ie meer last na de behandeling? Bel dan in dat geval morgen weer. Misschien reageert ie heel heftig en dan kunnen ze hem weer zo masseren, dat zn lichaam weer rust krijgt. (dat kan ik uit ervaring vertellen, want ik was na de eerste behandeling onwijs naar de klote. Ik kreeg ook halsoverkop nog n behandeling en daar knapte ik á la minute van op.) Inky, wat vindt je ervan, die tattoes? En welke vindt jij t mooist? (ben wel benieuwd natuurlijk)
hoi hoi...iedereen dank voor de "opgedrongen" felicitaties! hihihi Verjaardag heel romatisch gevierd. Harry had een bootje inclusief gevulde picknickmand geregeld en zo hebben we saapjes de middag gevaren. 's avonds lekker uit eten met mams...asperges! hmmm Mijn gevoel zat ernaast! Mijn vader mag vliegen! longontsteking is onder controle en hij komt dus 2 mei aan. Morgen vertrekt mijn moeder weer naar Nederland. Semmie: jeetje meid....heel veel sterkte hoor! Monique: Die Kim is niet meer te stoppen zeg! Wat een kanjer! Hopelijk slaat de dubbele dosering aan! Ik zal duimen. Inky:klikt erg hoopvol die therapie, hopelijk merk je snel verschil... Al die bezoekjes....dan is het wel jammer hoor dat ik zo ver woon! Wie klaverjast er weleens? Ik speel dat spellteje eigenlijk alleen met mijn moeder en haar man. Mijn moeder en ik tegen de mannen. De potjes gaan tot 1500 punten. Eind resultaat: 10-3! hhihi...arme mannen! pretiig weekend voor iederen!
Ik heb wel geklaverjast, Nu alweer heeeeel lang geleden. Hahaha, leuk, die mannen "afslachten". Over afslachten gesproken, ik hoor dat er bij de ouders van Joram ook weer n huiszoeking is geweest. Hopelijk hebben ze nu datgene gevonden waardoor ze Natalee kunnen vinden. Leuk zeg en romantisch zo'n boottochtje. Harrie weet wel hoe ie je moet paaien. (miss moet Elmar es op cursus bij hem) Dit is de laatste dag van mijn 6daagse werkweek. (Elmar werkt nou al weken 6 dgn, ben er zat van) Gisteren bij die Belg geweest, maar heb nu tochwel verrekte veel pijn. Ik vrees dat mn dagelijkse wandeling richting supermarkt in t gedrang komt... Ik pak zo de auto maar, denk ik.
Wowwwwieeeeeeeee Kim...geweldig..en dan nog zo lekker verwend nou terecht hoor...wat zullen jullie trots zijn... Minnie vind de eerste waar heel zijn naam staat wel wat groot maar daar vind ik de G heel mooi van...hahahaha zie die Guilian al helemaal door de tuin sluipen met zijn waterpistool...en mooie cijfers van het cb... Sabrine nou ik woon niet zo ver als jij maar toch te ver om iedereen op te zoeken hoor...maar ja kan niet lang autorijden dat is het probleem maar wat klinkt dat goed zeg jouw verjaardag..een bootochtje..hmmm zou op mijn verjaardag geen succes zijn tenzij we ijsbrekers erop zetten hahahaha Nancy toch jammer dan hoor voor de buren..kids vermaken zich dat is het belangrijkste toch? heerlijk als ze zo genieten.. Inky hoop dat Niels een beetje opknapt weer want het ging nu net zo goed met hem...benieuwd naar jullie tweezitter... Hier de boodschappen voor drie dagen in huis pfff...schoot niet op vanmorgen ik was er al om half acht uit gedouched en al maar Eva besloot eens lekker uit te slapen en werd pas om kwart voor negen wakker...nou ja Dylan was nog thuis dus heb ik even snel met hubbie de boodschappen gehaald..schiet niet op want dat tempo waarin hij strompelt met dat gips...vreselijk gewoon... weer een zonnige dag ga zo de tuin maar weer eens in en vanmiddag gaan we even naar de speeltuin....
Goedemorgen.........hier alles ook al in huis......vanmiddag werken en morgenochtend ook...baal baal...... Ik ga nu even met Isa uitnodigingen halen ik heb geen tijd meer om het zelf in elkaar te flansen en ze moeten de deur uit.......Marco en Kim zijn in de sportschool.....UITSLOVERS..........hahahahaha
Vanmorgen belden vrienden van ons. Ze komen vanavond BBQ-en, die eten per maaltijd net zoveel als wij in een hele week. Dus ik heb net voor n klein vermogen boodschappies gedaan. Wel lekker er weer uit, ik knap echt op vanh wandelen. Ik ben nu eieren aan t koken voor n flinke bak eiersalade voor bij de BBQ en daarna gaan Giul en ik weer n slapie doen. Lekker relaxed middagje en vanavond een BBQ. Zoooo gezellig!
GOEDEmorgen en echt een goede... Phaedra heeft gegeten om 23.00 en toen geslapen tot vanmorgen 6.30 ! zomaar 7,5 uur achter elkaar. @ Sabrine, zooo hey wat romantisch, kan ik mijn Alex niet bij jou Harrie in de leer geven? pfff wat kom ik dan veel te kort zeg.... hiihih (krijg niet eens een bos bloemen.....) wij hebben 8 mei onze trouwdag, mag blij zijn als hij er aan denkt die dag...
wauw Nancy wat heerlijk! Dat wil ik ook. Ach ja Niels slaapt 5,5 uur achter elkaar 's nachts dat is ook wel lekker. Sabine wat romantisch! Ik zie het helemaal voor me als in zo'n film. Dan word je toch weer helemaal verliefd. Minni, om heel eerlijk te zijn vind ik ze tattoos niet zo mooi. Ik ben er zowieso niet helemaal weg van hoor maar de stijl die jij hebt getekent doet me aan hekserij denken haha. Wel goede cijfers zeg van het cb. Elena, lekker zeg zo'n uitslapertje. Jammer dat je zelf zo in een ritme geslepen zit, dat is hier ook zo. Monique wat is Kim goed zeg. En nu hopen dat ze het vol gaat houden. Maar volgens mij komt dat wel goed als ik het zo lees. Super zeg! Hier hebben we er al een ochtendje speeltuin opzitten. Lars is helemaal uit zijn dak gegaan. Hij ligt nu bekaf in bed. Niels heeft besloten om ook vandaag om de 2 uur te drinken en niet zijn flessen leeg te maken. Dat wordt dus voederdag 2. Ik zag bij het zoontje van mijn vriendin dat die de speen van de fles ver in zijn mond heeft. Echt ook een stuk breed gedeelte, Niels heeft dat dus niet. Mss moet hij teveel moeite doen om de fles leeg te krijgen? Ik kijk het nog ff aan en anders zal ik eens informeren naar een logopedist. Die kan goed de mondspieren checken. Remon is hier houtskool halen. Wij gaan ook BBQ-en vanavond. De boodschapjes had ik vanmorgen al met Niels gedaan. Mijn ouders en broer+schoonzus komen vanavond eten. Dat is ook erg gezellig. Straks eerst de duowagen halen
Woww wat goed van Kim zeg... en zohee.. 3x sporten in de week..knap hoor! Sabrina.. Ik denk dat ik Mischa met Elmar mee laat komen voor die spoedcursus ... hihi kunnen we hier ook hard gebruiken! Echt hartstikke leuk joh! Inky, ik hoor altijd goede berichten na bezoek aan een osteopaat... het gaat vast en zeker beter met Niels straks! Minni: mooie tattoo.. hoe groot wil je hem en waar? of vraag ik nu teveel? hihih en ben je er alleen nog maar aan het schetsen en is de plek waar hij moet komen te staan je volgende euvel! Ik ben vandaag even met Lisa naar een goede kinderschoenenzaak geweest. En heb Lisa laten kiezen. PFff komt ze aanzetten met schoentjes van 72,- euro! Ik ben wel goed, maar niet gek. Hoewel ik vind dat kinderen goede schoenen nodig hebben vond ik dat toch iets te veel van het goede... Ze heeft nu ook hele mooie sandaaltje... (mama uitgezocht maar Lisa kon zich daar ook wel in vinden) Ze zijn rose met zilver... Zal er een foto van maken..
2 foto's van Lisa http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=19753 http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=19754
AHH SUUS wat een leuke foto's, zo snoezig in dat jurkje. INKY ik moet zeggen dat Phaedra ook niet haar flessen leegdrinkt. ik gaf haar 5x120ml maar dat moest omhoog van het CB omdat ze 'maar' 320gram was aangekomen.. dus geef haar nu 5x140ml, maar heb gisteren eens bijgehouden wat ze drinkt en komt neer op.. 630ml per dag. volgens het CB zou ze minimaal 675 moeten drinken, maar als ze niet wil dan kan ik op mijn kop gaan staan, toch? ben benieuwd hoe het dan de 18de mei is, moet dan weer terugkomen.