Ik ben ff thuis......omkleden en naar de bbq.....de kids zijn er al en vermaken zich prima... Isa reageert duswel op die verhoging van medicijnen ze valt s`morgens meer en lijkt af en toe dronken....ik heb dus vanmiddag op mijn werk naar het VU gebeld.....volgens hun is het een goed teken en daalt de bloeddruk mochten de klachten langaanhouden dan gelijk bellen.....en laten meten. Verder was ze volgens Marco erg gezellig en vreselijk druk........hahahaha Wat die hoeveelheden betreft van het drinken.......inderdaad je kan het er moeilijk inproppen.....en ze is toch aan gekomen Veel bbq plezier damens...... Sussane......dure smaak heeft jou dochter......hahahahaha........helaas ontkwam ik er niet aan en was wel veel geld kwijt.......Kim heeft nu die replay`s gympen.....59 euries.......
haha ja idd dure smaak.. de schoentjes die ze nu heeft kostte 49,50... nog veel geld, maarja als het goed is kan ze hier straks de zomer mee doorkomen.. en zoniet.. in juli weer kinderbijslag...hihihihih Veel plezier allemaal met het BBQ-en!
oeps, Lars zijn schoenen zijn eigenlijk altijd rond die koers. Ik vind goede schoenen belangrijk en wij hebben amar 1 zaak in het dorp en die heeft alleen maar "merken". Maar ze zijn super lief hoor suus die schoentjes. En de kapotte knieen zijn hier ook zichtbaar haha. Nou NIels heeft nog niet veel geslapen maar hij heeft veeeeel minder gehuild. Dat is al mooi! Nancy, Niels krijgt 6 flessen van 120ml waarvan hij er 3 helemaal leeg drinkt en 3 maar 50 of 60 ml. Hij komt ook niet aan wat hij binnen moet krijgen en was ook te weinig aangekomen. Maar dat zag je ook aan hem hoor, hij had een heel smal koppie ineens. Nu gaat het wat beter en krijgt hij meteen ene bollere toet. Het BBQ-en was erg gezellig! Ik duik nu mijn bedje in. Om 23 uur gaat de wekker en moet ik er weer uit voor ene flesje. Tot morgen!
Leuke schoenen joh. Wat wordt Lisa ook groot zeg, echt al n heel kind. hihi ook hier herkennen we de kapotte knietjes wel. @Inky: hekserij? hihi Het is wel tribal-geïnspireerd. Ff een diepe zucht. We kregen op de valreep nog 2 eters: die vriendin met huidkanker en haar man. Ik mag haar zo graag en ik vind het zo naar om haar dood te zien gaan (niet dat je haar kaarsje terplekke uit ziet gaan ofzo). Ik vind het echt n klein drama voor de wereld dat iemand met zo'n warme persoonlijkheid en iemand die zo gek is op Giulian en onze hond Soetsie er binnen kort niet meer zal zijn. Ik mag haar echt onwijs graag. We hebben een heerlijke avond gehad. Echt leuk en fijn met zn allen.
goh minni...ik kan me jouw gevoel goed voorstellen, wat oneerlijk is het soms he? Suus: geweldige schoenen! Echt leuk en dat zilver kleurt overal bij! Ook hier zijn schoenen rete duur! Wanneer het geen uitverkooop is betaal ik rusitg Nafl. 170,- per paar (ong. 75 euro) en dat dus maal 2, want je laat de ander niet op blote voeten lopen Deze mama probeert dus de uitverkoop af te wachten, maar soms lukt dat niet. Voetjes groeien helaas niet gelijk aan het uitverkoopseizoen...erg jammer. Heb net wel weer 2 nieuwe bikini's van de HEMA op marktplaats gescoord. 5 euro's...da's te doen! Ik zal Harry melden dat hij wat leerlingen krijgt......moet er wel bij melden dat hij zijn romatische talenten maar heel selectief gebruikt.....hihi
Selectief of niet..hij gebruikt het tenminste..hihihi Ik koop ook altijd merkschoenen voor Lisa. Meestal Clarks of Primigi. Deze die ik nu gekocht heb zijn: "Lellikelly's" tja ik had er nog nooit van gehoord, maar de buurmeisjes van mijn ouders werden helemaal wild toen ze Lisa op die schoentjes zag lopen.. die zijn hier schijnbaar helemaal IN...hahaha Pff lijkt me heel moeilijk Minni om haar zo leuk met Giul en Soets om te zien gaan.... wetende dat dat straks voorbij zal zijn. Monique.. hoe was jou BBQ? Inky, wat goed dat Niels al veel minder gehuild heeft.. lijkt me verschrikkelijk als je kindje hartverscheurend en ontroostbaar huilt. wbt de kapotte knieen van Lisa.. dat is de eerste keer dat ze echt goed gevallen is.... Daarom heb ik ook haar knieen op de foto gezet.. dat gaat in het album straks...
whaaaaaa! Mn nichtje roept ook al maanden niks anders. Die wil ze ook. Ze hebben wel hele leuke van dat merk: allemaal even zoet. Schattig, hoor. Ik krijg t er steeds moeilijker mee. Gisteren zag ze er verbazingwekkend goed uit. Uitstraling als nooit te voren. En ik vond het gewoon shocking. Wist gisteren ook niet zo goed wat te zeggen en ik wil er niet overheen lullen, maar ik krijg t er wel steeds moeilijker mee. We leren elkaar ook beter kennen. Op dit moment praten Elmar ik ik over een 2e. Ik wil deze zomer aan de slag, Elmar wil ineens weer n jaar wachten. En het idee dat ze zo gek isop kinderen en al zou ik nu zwanger worden, zij dat kind niet zal leren kennen, vind ik zo dramatisch. Zo balen. En ja, zo oneerlijk! Zo raar ook. Door bijwerkingen van haar medicatie, trekt haar pigment weg uit haar huid en haar. Heel apart om te zien, vooral dat in en in witte haar. (ben al blij voor haar dat ze geen pruik meer op hoeft, want haar echte haar past beter bij haar. Als je snapt wat ik bedoel. Die pruik was echt haar en psies haar kapsel en je zag ook niet dat het een pruik is, maar toch.) Dit was de eerste keer dat we haar zonder pruik zagen sinds 1,5 jaar ofzo.
Lelly Kelly, is het helemaal ! maar niet meer voor meisjes van 11.... hihih (ik vind ze wel helemaal leuk!) enne Tja schoenen prijzen..... hier ook schoenen van (de minste) 69,95 en de duurste waren nu 84,95.. Gaan vanmiddag even naar Alex zijn zus, die was de dag na de geboorte van Phaedra jarig en moeten er nog ff heen..
Zo ik ga genieten van het mooie weer..... BBQ was erg gezellig......waren optijd thuis. Dat schoenen duur zijn dat weet ik.....Gelukkig heeft Kim de leeftijd dat ik haar wel het 1 en ander kan vertellen van de euries........Isa moet echter wel goede schoenen omdat ze nog niet zo stevig is en soepele schoenen moet hebben.....en ze heeft hele smale pootjes....... Inky hoe is het nu met Niels
Van die kleine irritaties: Elmar ontdooit vanochted alleen 3 boterhammen voor zichzelf. Ik laat t maar gebeuren en zorg wel weer voor mezelf. Voor Giulian pik ik n boterham van hem. Ik ontdooi een aantal boterhammen tegelijk. Hebben we net over eten, vreet Elmar alle ontdooide boterhammen en kan ik wéér brood voor mij uit de vrieser halen. Door de weeks kom ik dit soort asociaal gedrag gelukkig niet tegen. Ik baal hier zo ontzettend van.
had Elmar zenuwen misschien voor de competitiestrijd die er was tussen psv AZ en Ajax? Mijn man is dan geheel in een andere wereld en niet aanspreekbaar. Ik ben gevlucht naar de kinderboerderij.......nu is het sein weer veilig. Manlief wel in een mindere stemming, Ajax geen kampioen.....jammer hoor, want nu moeten we die playoff's ook doorstaan,....pfff....dat worden meerdere ritjes naar de dierentuin denk ik. dragen jullie (kids) morgen oranje? Lelly Kelly, ik ekn het merk van advertenties, maar volgens mij is het merk hier (nog) niet te koop...wel erg leuk!
Jammer van AZ........ Zo de kaarten zijn geschreven en gaan morgen op de bus..... Nu maar hopen dat Isa geen roet in het eten gooit........hahahahahahahahaha Morgen definitief de salades bestellen en de hapjes en ik heb een makkie.......we zien van de BBQ af.......de salades en hapjes zijn volgens Marco wel voldoende.........ik ga er maar eens een keer niet tegen in....zo gezellig waren we vanmiddag niet tegen elkaar. marco vind dat mijn vriendin te veel komt en daardoor het huishouden in de soep loopt en hij is boos om meer dingen van haar kant.......hij heeft wel een beetje gelijk...ze zitten hier gem. 3 of 4 avonden in de week.......
Jeetje, je pas gescheiden vriendin? Gossie. Tja, ze krijgt ze ook wel behoorlijk voor dr kiezen op dit moment.... Maar evengoed wel n beetje vaak. Ik ga morgen naar mn ouders. Blijf er n weekje.
Ben er weer.....ff geen zin om te reageren......de hele dag gewerkt en het was loei druk.......ben afgemat
ik probeer morgen ook uitgebreid te reageren. Hier een gezellige dag gehad. Ben moe maar voldaan en de kids ook.
ik kom ook morgen wel weer, maar 1 dingetje..... Phaedra heeft weeeer geslapen tot vanmorgen 7.00 ! Yes ze begint het te leren... hihi tot morgen
Ook hier een dooie boel, kids liggen na een leuke maar vermoeiende dag (ja alweer een verjaardag van een vriendinnetje!) op bed. Wij genieten van gehaalde lasagna en pasta. Morgen hier ook een vrije dag. Dan wordt dag van de arbeid gevierd. Wij vieren de arbeid onder het genot van een bbq met vrienden. Werk ze morgen ....(of is dit gemeen ...)