Werk ze morgen ....( of is dit gemeen )..... Ik vind hem super........ik ben vrij en ik dacht de rest ook! Mijn schatjes liggen nog op 1 oor.......ik ga even stofzuigen en dan de kids wakker maken en eens kijken wat de dag ons brengt.....
Van mij mag je het ook zeggen hoor.... ben vandaag en morgen nog vrij! Gisteren naar een markt geweest.. pfff wat was het druk! Daarna lekker bij mijn schoonouders ge-BBQ... Was niet gepland dus toen extra lekker! Zometeen weer boodschappen doen (bij de pas nieuw geopende c1000, eens kijken of het een verbetering is) En dan de rest van de dag wassen, poetsen en opruimen. Ja.. poetsen.. de hulp komt pas donderdag en het is zo'n bende dat ik me schaam als er iemand binnen komt....
hier een rommeldag. Ik wil NIels vandaag even laten wegen en ook nog even naar mijn vader, die is nu ook in Nederland. Verder niet veel. De nieuwe ketel wordt geplaatst dus moet ff thuis blijven. Verder ben ik niet zo heel veel meer hier te vinden. Dit komt omdat Remon een burn-out heeft. Dit speelt al langer maar hij is vorige week naar de HA gegaan en heeft zijn verhaal gedaan. hij heeft nu medicijnen en moet om de 2 weken terug komen. Hij krijgt wel hulp. Balen is dat hij zelfstandig ondernemer is en dus moet blijven werken. Als hij de ziektewet ingaat krijgt hij via zijn verzekering wel geld maar dan kan hij het personeel niet meer betalen. Het is echt wel heftig hoor. Hij kan niet van NIels genieten en zit vaak voor zich uit te staren. Altijd moe en piekeren doet hij ook veel te veel. Ik ben nu eigenlijk een alleenstaande moeder. Alle zorg komt nu op mij neer. Het is heel heftig maar het lukt me wel. Ik krijg wel hulp van vrienden gelukkig. Ik probeer wel iedere dag te komen hoor hier! Verder wel een leuke Konninginendag gehad. We hebben met vrienden ene terasje gepakt en we zijn over de vrijmarkt gelopen. Daarna een frietje gegeten. @nancy wat heerlijk zeg dat ze goed doorslaapt. Ik heb nog 1 voeding om 4:30 dus mss duurt het hier ook niet lang meer. @sabine jij bent ook veel geld kwijt aan kinderfeestjes of niet? Wel leuk dat de meiden zoveel vriendinnetjes hebben.
Jeetje Inky.. (en ook Remon) sterkte! Hopelijk knapt hij snel op zodat hij ook weer van Niels en Lars kan genieten en dat het ook weer wat rustiger voor jou wordt.
INKY en Remon, sterkte het is niet niks! wel goed dat hij nu naar de HA is gegaan, maar wat een regel hier in nederland, als je zelfstandig ondernemer bent.... er komt nu wel een hele hoop op jou af meid! denk ook goed aan jezelf en roep op tijd hulp in! (ik heb het gezien bij mijn beste vriendin haar man, had 2 jaar geleden een burn-out en is daar een hele lange tijd zoet mee geweest) Wat Niels betreft, Phaedra kreeg steeds al gewoon om 23.00 haar laatste fles en kwam dan meestal tussen 4 en 4.30 werd toen 5 en 5.30 en nu dus al een paar dagen rond 7 uur, vanmorgen heb ik haar wakker gemaakt om 7.15... nogmaals sterkte ink!
Inky en Remon heel veel sterkte allebei.. Suus leuke schoenen ! en wat word het al een dame zeg Nancy wat een voorbeeldig kind zeg...laat mama en papa lekker doorslapen..wowwww.... Minnie jeetje dat lijkt me inderdaad zo moeilijk zeg van je vriendin en logisch dat je het daar steeds moeilijker mee krijgt... Sabrine dat is wel duur zeg daar..snap dat je op de opruiming wil wachten wat je zegt je hebt het wel dubbelop natuurlijk.. Monique het klinkt toch nog best positief over Isa..en KIm is en blijft ook een topper hoor.. Zo hier een lekker weekend gehad..zondag heerlijk de tuin weer wat opgefleurd met planten en bloemen wat klimplanten neergezet..het word wel wat...en gister heerlijke koninginnedag gevierd...eerst 's ochtends vroeg even de stad in en 's middags naar wateringen naar het voetbalveld waar mijn dochter en schoonzoon en eigen zoon een toernooi hadden..heerlijk weer daar en mega gezellig..Eva heeft zich er ook prima vermaakt en wat een heerlijk lief kind was het ook..geen moment last gehad met d'r of dat ze zeurde...echt gewoon heel lief...zelfs het spelletje voetbal boeide haar enorm..ze lag soms helemaal in een deuk geweldig... over hubbie zijn been ben ik minder tevreden hijzelf ook..heeft soms enorm veel pijn en nu is zijn grote teen ook helemaal kapot van het gips en daar krijgt die dus ook last van..zal blij zijn als het vrijdag is en we weer meer weten....maar we zijn wel sceptisch hoor we geloven niet dat het eraf mag..we zien het wel...een keertje verversen zou al een feest zijn..leuk die warme dagen maar zo'n gipsen pootje gaat wel stinken bweehhhhhh....
whaaaa ik ben een Muts.... Ik ben mijn zoon vergeten na het boodschappen doen. Normaal haal ik hem eerst uit de auto en dan pas haal ik de boodschappen uit de auto en ga ze opruimen. Vandaag dus een keer niet... ik haal de boodschappen eruit.. sluit de auto af en ruim de boodschappen in de kast. Lisa was me aan het helpen toen ik opeens bedacht dat ik het wel wat rustig vond in huis... HAD IK TIM NOG IN DE AUTO LATEN ZITTEN! Ik lachtte me kapot toen ik hem eruit haalde ... gelukkig had de overbuurvrouw niet door dat ik er pas na 10 min. achter kwam... *proest*
hahahahaha ja suus je bent inderdaad een Mutsss....wel schrikken natuurlijk maar vind het wel een stunt hoor... pffff weet niet wat ik heb vandaag maar ik kan maar niet op gang komen....bah...
Zo hier was ik ook weer ff........ Vanmorgen even wezen shoppen en een leuke zomerjas voor Isa gehaald en gelijk een pot......nou dat was een succes bij het verschonen daarna gelijk op de pot en ja hoor er kwam een plas.....toeval! jaja ik weet het......maar ze was wel trots......... Verder weer met het VU gebeld en de afspraak staat gepland voor 21 mei om 10.00 in Alkmaar....en nu maar hopen op goede berichten anders moeten we toch op een opname gaan rekenen......en haar verjaardag zit er ook aan te komen....worden vast weer stress weken...... verder niet veel te liegen..... Minni veel plezier bij je ouders Suus echt om te gillen........het is mij nog niet overkomen.......
Jeetje Inky! Veel sterkte hoor! Ik zie veel burn-outs in mijn omgeving, en niet om je een naar gevoel te geven, maar ter voorbereiding: het kan soms erg lang duren voordat het over is. En ik vraag me af of mensen na een burn out helemaal weer de oude worden. Daar heb jij niks aan natuurlijk. Nogmaals, sterkte. En kijk eens op het grote internet welke instanties wat voor je kunnen betekenen. Ook voor manlief natuurlijk. Werknemers kloppen aan bij een bedrijfsarts, maar is er voor hem ook iets?
hmm jammer... Ik had gesolliciteerd (nu maar hopen dat er niemand van mijn werk hier meeleest) Alle vacatures waren al opgevuld.. maar ze houden mijn sollicitatiebrief in een porteffeuille omdat ik al vaker voor hen gewerkt heb( in brabant dan). Zodra er een vacature is, laten ze het me weten... achja.. was ook niet dringend..
Suus wat leuk......jammer dat het niks is geworden maar wie weet..... Ik kijk tegenwoordig ook wel uit met wat ik plaats zie topic in de lounge......wie weet wie er allemaal meelezen.
Ja zeker stil hier...hihi... allemaal nog aan het wakker worden denk ik. wbt de sollicitatie... Ik wil niet perse weg op het werk waar ik nu ben, maar ik ben al 1 uur reistijd per dag kwijt. (soms even prettig om af te schakelen van die dag.. maar toch!) Ik ben ook niet echt actief op zoek, deze sollicitatie had ik niet gepland. *fluister* Joepieee kleine overwinning... Lisa wilde niet eten (heeft ze de laatste tijd wel vaker last van) heb haar in de stoel gezet en ze moet net zo lang blijven zitten tot ze de boterham op heeft. Daarna krijgt ze pas een beker melk en mag ze uit de stoel.. ze was flink aan het protesteren,maar begint nu voorzichtig aan haar boterham *fluister*
zo hier ook eindelijk even heel kort pc tijd..vanmorgen al druk in de weer geweest..en moet zo nog op verjaardagsvisite bij de buurtjes buurmeisje word 3 jaar en moet nog een kado halen..en ik voel me helemaal niet goed..uhhh misselijkkkkkkkkk..bwehhhhh...(zal toch niet?)....vannacht ook al...kan ook mijn ongi zijn die er aan zit te komen dan heb ik dat wel vaker maar heb toch een vreemd gevoel ben ook al dagen alleen maar moe..en vanmorgen lichte bloedneus en dat had ik bij eva ook in het begin....nou ja niet over nadenken gewoon maar wachten weer...zou wel een stunt wezen... nou meiden ga snel vliegen want schiet weer niet op vandaag....
Even snel tussendoor, ben even op mijn werk en probeer vanavond bij te schrijven. Wilde jullie iig het goede nieuws geven dat we vanochtend op de 20 weken echo hebben gezien dat ons MEISJE helemaal gezond en compleet is
sjee Inky wat een K**situatie! Sterkte voor jou en Remon en hopelijk sleept het niet te lang door. Wendy, super dat alles er goed uit ziet. Leuk, weer een meisje!