Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Wen leuk voor Lotte een zusje........

Semmie alles goed bij je?

2. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    hee wen wat leuk een meisje weer!

3. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    leuk wen weer een meisje, ook leuk voor Lotte.

Even een kort berichtje van mij....hier hebben we meivakantie en ik sjees van het een naar het ander...heb echt bijna geen pc tijd...hihihihi.

Met de jongens en ons meiske gaat het prima...Faye drinkt haar flesjes ontzettend langzaam...zit een uur met de fles...en daar gaat dus veel tijd in zitten...dat is natuurlijk helemaal niet erg maar heb daardoor weinig pc tijd....

met mij gaat het prima, er was idd een stukje placenta achtergebleven, heb een kuur gehad en een spoeling...soort van curretage...voel me nu weer redelijk fit...maar sjonge jonge wat was ik slecht te pas zeg...foei...

Faye heeft haar gehoortest goed doorstaan en weegt 4120 gram...flinke tante dus....

euhm Inky sterkte met je ventje sjee een burn out das nie niks....dikke knuf voor jullie! Alles goed met Lars en Niels nu hun pappie zich niet zo toppie voelt?

Nou ga weer is wat doen...loop achter op schema...pffff

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Wow leuk Wen, weer een meisje!

Jee Semmie..das vervelend zeg. Gelukkig heb je een kuurtje gehad en ben je gespoeld...
    Wel fijn dat het met je kids ook goed gaat.

5. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    @wen, heej wat leuk een zusje voor Lotte! Kunnen ze later kleren ruilen enzo. Leuk hoor.

@becca, ik weet dat het lang kan duren soms wel 2 jaar. We moeten het maar zien. Gelukkig doet hij super zijn best bij Lars, daar speelt hij veel mee en is hij zo mogelijk gezellig mee bezig. Niels dring ik aan hem op en dat gaat ook goed. Vanavond gaf hij een fles omdat ik ging koken maar Niels viel in slaap. Normaal maak ik hem wakker maar nu heb ik hem lekker bij papa laten slapen. Ze genoten alletwee. Een half uur later heb ik alsnog de fles gegeven. Dat hij het heeft erkend is al heel wat, hulp komt eraan en hij heeft het al tegen best wat mensen vertelt. Het feit dat iedereen zegt dat ze er niet van staan te kijken dat hij een burn-out heeft drukt hem wel met zijn neus op de feiten. Gelukkig helpen andere klusbedrijven hem super!

@semmie, Niels doet ook minstens een uur over de fles en dan is ie nog niet eens op! Overdag kan ik dat wel hebben maar 's nachts vind ik het toch lang duren hoor. Vannacht weer van 23;30 tot 2:30 wakker geweest met hem dus vandaag duik ik er vroeg in!

@nancy, slaapt Pheadra nog steeds zo goed? Ik kan er echt naar uitkijken naar de nacht dat Niels ineens laat wakker wordt.

@monique, spannende tijden voor jullie. Hopelijk blijft het met Isa goed gaan.

@minni, hoe is het met je? Je bent al ffies niet geweest!

6. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Minni is bij haar ouders....als ik goed gelezen heb..

Inky sterkte...het is allemaal niet niks en Niels zal echt wel ene keer doorslapen....heb geduld....Inderdaad wel vervelend dat hij dan een tijdje wakker is.....hier was dat met Isa ook zo en helaas heeft dat heel lang geduurd....Kim daarin tegen sliep na 4 dagen door.....

7. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    [quote="Inky
    @nancy, slaapt Pheadra nog steeds zo goed? Ik kan er echt naar uitkijken naar de nacht dat Niels ineens laat wakker wordt.

[/quote]

Uhh sorry inky, maar ja ze slaapt nog steeds zo goed..

vrijdag op zaterdag nacht (was ik alleen thuis) begon ze tegen half 6 te huilen, gaf haar de speen en ging flesje maken, kwam terug boven en mevrouw sliep weer... heb haar laten slapen en werd 1,5 uur later wakker (7 uur dus)

dacht toen ahh dat kunstje probeer ik vannacht weer...
    en ja tegen half 6 begon ze te piepen en heb haar haar speen gegeven en ze is weer gaan slapen.

nu hoor ik haar helemaal niet meer, dus het gaat (neem ik aan) wel oke zo..

Hopelijk duurt het ook niet lang meer voordat Niels lekker door gaat slapen...

Ik zie je zondag he, bij deborah?

8. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    sjeee..inky, dikke knuffel voor jou en hubbie. Ons huis is nog steeds beschikbaar sept. (ik heb nog niemand anders gezocht) Misschien (als het met vrije dagen en financieel kan) nog een idee om ff eruit te gaan? Net wat je zegt: toegeven is al een hele grote stap.

Zorg ook een beetje voor jezelf. Er ligt wel erg veel druk op jouw schoudertjes nu.

Wen: soewie! weer een wijffie! Ik kan het je aanbevelen! Heerlijk hoor dat allles goed gaat

Semmie: blij te horen dat Faye en mama het erg goed maken! Niet te veel heen en weer rennen he?

Nancy: zoooo...wat een makkie van een dochter heb je! goed getraind hoor! Dat scheelt wat walletjes onder de ogen!

Monique: heb trouwens net scheveningen geboekt. We zitten toch weer in een prive huis. Na jouw verhalen over dat ouwe/vieze park zijn we verder gaan zoeken. We zitten nu in een ruim huis vlakachter Seinpost. Wel duur! periode: 2 sept/9 sept daarna gaan we naar Erperheide in Belgie.
    Ik duim ff voor goede uitslagen..

Hier: drukte van een jawelste: ma is weer huiswaards. Heeft het enorm naar haar zin gehad. Ze genoot van de 2-ling. Vandaag komt pa met zijn gevolg aan ( 1 vriendin en 2 kennissen die tevens ook goede vrienden van ons zijn)

Veder: morgen met makelaar afspraak om naar een kavel te kijken. We hebben een super mooie kavel op het oog. Kavel ligt in een afgesloten resort (dus erg veilig) en is 1300 m2. Achtertuin grenst aan een zout lagune (salina) waar flamingo's rond scharrelen. De flamigo's als buren.....dat is niet verkeerd toch? Als dit allemaal doorgaat gaan we dus ons eigen huis laten bouwen. De potentiele kopers van ons huis nu hebben te kennen gegeven graag ons huis te willen kopen.

Morgen wellicht dus een optie plaatsen voor een kavel...spannend! Daarna een heel huis ontwerpen! nog spannender. Ik heb al wel een rijtje wensen: 4 slaapkamers 3 badkamers, 1 inloopkast. 1 zwembad te betreden vanuit het terras (zonder trappen dus) en een geweldige keuken inclusief kookeiland, een appartement voor NLbezoek en natuurlijk uitzicht op de lagune met flamingo's vergeet ik nu iets? Beetje in een witte Jan de Bouvrie stijl.....

hihi...ik lijk Minni wel....die heeft ook altijd plannen in haar hoofd...ik hou nu eenmaal van projecten. Ik woon al 5 jaar op hetzelfde adres en dat is al vrij lang voor mij..hihihi. Ik ben ook niet voor nix verhuizer van beroep!

9. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    goedemorgen allemaal..

hier alles rustig... morgen met hubbie naar het zh dus word spannend...we hopen echt dat het gips eraf mag...kan ie eindelijk weer verder met wat laatste klusjes hier in huis..

vandaag een superchagerijnige eva bwehhh...niks is goed en maar drammen en dreinen...

pffff schrijf zo verder heeft er hier eentje een broek bahhhhhhhhhh......lijkt wel of ze het riool open heeft gezet zeg...

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Zohee Sabrina.. dat klinkt niet verkeerd.. enne .. dat appartement... hihi klinkt goed.... kunnen we al reserveren? hihi

Ik heb Tim gisterenavond geen fles meer gegeven. Hij zit nu op 1 fles pap s'ochtends en om 12 uur een boterham met 150 cc melk. rond 17 uur gewoon een warme maaltijd en het toetje dan pas rond 19.30 uur.. daarna naar bed....hihi Gisteren ging dat dus goed. Ow ik vergeet nog fruithapje en sap met koekje tussendoor.. maargoed.. dat spreekt vanzelf!

Lisa zit nu spongebob te kijken en Tim ligt te rammelen in de box.. die zet ik zo in zijn loopstoeltje.
    Owja.. heb misschien de kinderstoelen verkocht, dus kan ik alsnog de triptrap stoelen kopen....joepieee...

Ik heb gisteren hier thuis maar eens de kamer wat leger gemaakt... ik vond het best vol staan... nu wat accesoires weggehaald en het lijkt al wat rustiger te worden..

Vandaag weer werken... (morgen weer vrij) heb avonddienst dus begin pas om 13.30 uur..

11. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    zo ben ik weer..bah..mijn maag draaide even rondjes bij eva haar broek bah zeg..ze had gister heel veel druiven gegeten nou het resultaat was er naar zeg hahahaha...

Sabrine nou ik ga ook alvast maar reserveren bij je hoor jeetje dat klinkt heerlijk ! flamingo's als buren vind dat toch al zulke mooie vogels....

Suus klinkt goed zeg van Tim al zo'n goed ritme en dan lekker slapen fantastisch....

Nancy je bent een bofkont hoor met zo'n voorbeeldige dochter woww..

Inky alles nog goed met jou en Remon en de jongens? weet dat je weinig pc tijd hebt maar denk aan je...sterkte meis..

Wen ook alles goed? zal best genieten zijn straks 2 meiden..leuk hoor..

Semmie was toch wel even een toestand zeg zo'n stukje placenta wat er dan nog zit..hoop dat je je weer helemaal de oude voelt hoor...en een flinke meid heb je..jeetje mooi gewicht al..

Minnie was gister bij het buurmeisje op verjaardagsvisite..wist dat ze Julia heette maar niet hoe je dat schreef.. Guilia moest gelijk aan jou denken...heel apart...en ze spreken het zelf dus ook inderdaad uit als djoelia...blijf het een mooie naam vinden net als Guilan..

Monique hoe is het met Isa gaat het nog goed met d'r niet meer draaierig?

zo nou met mij gaat het ook goed mijn vermeende misselijkheid van gisternacht en gister zijn weer verdwenen dus denk inderdaad dat het komt van mijn naderende ongi..voel me ook weer als anders dus ga er verder niet meer over nadenken...
    hmm houd me toch meer bezig ineens dan ik dacht...

vandaag even boven de boel gaan doen en boodschappen mag weer voor 7 man gaan koken..pfff en daar had ik eigenlijk geen zin in

ga ff wat doen

12. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    nou ik hoop toch dat je zwanger bent hoor Elena, dat zou eens een keer goed nieuws zijn voor jullie.

Hier weer een nacht van om de 3 uur. Maar goed er zit in ieder geval een ritme in. Hij wil om de 3 uur drinken en zit nu op 90 ml dus hij komt maar 70 ml te kort per dag. Dat valt nog mee.

Sabine wat klinkt dat super zeg! Ik denk dat het financieel niet verstandig is om te komen. We moeten nu echt even opletten nu Remon niet werkt maar we komen zeker die kant een keer op.
    Ik denk trouwens dat je kaartje niet meer aan gaat komen. Mijn vader heeft hem ook niet gehad, BRussel, en mijn schoonzus ook niet, Noorwegen. Ik baal wel zeg, koop je dan priorityzegels voor. Zou ik daar trouwens een klacht of zo over kunnen indienen? Eigenlijk belachelijk, het waren dure kaartjes.

Ik heb vanmiddag alleen een dagje Niels. Lars gaat naar mijn moeder. Ik ga met NIels naar CB en daarna de Prenatal leegkopen, ik stik van de bonnen dus dat zit wel goed.

Hier is het even rustig. Lars zit Ome Willem te kijken en NIels ligt in de box. Dadelijk spullen inpakken en Lars wegbrengen.

13. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    ja Inky beetje goed nieuws kunnen we inderdaad wel een keer gebruiken...zit er ook eerlijk gezegd een beetje doorheen denk dat ik dus daarom ook zo vreselijk moe ben op het moment...maar een positieve test zou helemaal geweldig zijn...geloof dat ik een dag van geluk ga huilen maar zoals ik al zei denk ik toch eerder dat ik gewoon ongi ga worden..

klinkt goed prenatal leegkopen...en even een dagje alleen Niels ook wel eens even lekker...benieuwd hoe het op het cb is met hem..

nou heb veel gepland staan maar mijn dochter denkt er duidelijk anders over...die is zo bezig zeg pfffff ....het is dat we net overal nieuw behang op hebben zitten anders had ik haar er achter geplakt.. is al vier keer de trap opgeklommen twee keer de voordeur opgengedaan en dan roept ze doeggg mama...en gaat er met d'r pop in de buggy vandoor..dus die deur zit maar weer op slot...echt niet handig dat ze alle deuren openmaakt zeg...en ze is al vanaf half zeven bezig...

hahaha nu staat ze onderaan de trap dydiieee dydieee op op...haar broer dylan moet opstaan om mee naar buiten te gaan...nou ze heeft het wel voor elkaar want arme dylan is dus inderdaad wakker...pfff ze kan wel op de markt gaan staan met dat stemgeluid zeg...

hoe bedoel je vermoeiend ?

14. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Sabrina.... ik zie groen!
    jeeeee dat klinkt super.

15. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ow lekker is dat Elena, ik ken het. Wij hebben daarom ook beneden een traphekje gedaan, scheelt een hoop gedoe.

Nou NIels is niet echt gegroeid, 56 cm maar wel precies genoeg aangekomen. Hij zit nu op 150 gram in de week, dus gewoon gemiddeld. Hij drinkt zo slecht omdat zijn tongriempje te kort is en hij erg verkouden is. We kunnen het tongriempje laten insnijden maar dit heeft niet de voorkeur. Hij heeft daarstraks ook 210 ml goed gedronken dus we blijven liever gewoon proberen. Verder is ie helemaal goedgekeurd. Hij moet vanmiddag wel even langs de dokter voor Lactulose siroop, dat moet hem helpen bij het poepen. Pff ik kon niet gewoon een recpt halen bij de dokter, nee hij wil NIels graag zien. Tja daar verdient hij meer aan natuurlijk.

Ik ga eens op weg naar de prenatal. Wat ene rust zo trouwens zeg zonder Lars haha. En het is zon lieverd.

16. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    al met al toch goede berichten Inky hij is lekker gegroeid...en dat tongriempje gaat dat vanzelf over? had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord....ja fijn he kan je weer naar zo'n ha toe..pfff...

zo eva op bed GELUKKIG ! ahh ontaarde moeder maar ben volledig uitgeput eerlijk gezegd...jees wat een wervelwind zeg die meid....vanmiddag maar lekker naar buiten met d'r speeltuin in of zo...

17. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Ik ben weer klaar met werken........Isa en Kim zijn nog bij oma en die haal ik rond 3en op.....Met Isa lijkt het beter te gaan.........vandaag wordt de dossis verhoogd dus wel zullen zien.....morgen heb ik een vrije dag genomen en het weekend ben ik ook vrij.......dit eigenlijk ook vanwege Isa.......mijn oppas heeft vakantie.........hahahahahaha.......en om mijn schatje bij een bijna vreemde voor haar achter te laten gezien deze situatie vond ik niet verstandig.............

Sabrina.........ik had ook wel willen komen maar gezien Isa durven we een buitelandse trip nog niet aan.......

Elena succes met Hubbie......

Inky geniet van je dagje met Niels........ik ga verder aan de poets

18. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    zo mijn poetswerk is gedaan...

Inky, goede berichten toch van het cb.. fijn!

heb eigenlijk niet zoveel te melden hihi...
    dus tot later

Elena, zou trouwens ook wel heel leuk zijn als je zwanger blijkt te zijn.
    ben je al weer lang 'bezig' nu?

19. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    nou nancy echt bezig noemen wij het niet echt we laten het aan het lot over...om het zo maar te zeggen maar dat duurt toch al zo'n maand of 10 dus de hoop dat het nog gebeurd is er niet echt meer hoor maar goed je weet maar nooit....maar zal er niet zo van stressen als toen met eva als het niet lukt hoor...we hebben tenslotte een pracht van een meid samen

20. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    jazeker dat is zo!

Deel Deze Pagina