puf puf hier even een berichtje van mij alles gaat hier prima , heb wel last van de warmte vooral met slapen Noah is op het moment het zonnetje in huis echt heerlijk nog twee daagjes en dan is het feest ben druk bezig alles klaar te maken voor zijn verjaardag nog wat kleine boodschappen en de veranda nog even opruimen en dan ben ik een heel end maar vandaag houd ik het even voor gezien heb net boven alle slaapkamers gepoetst dat heeft me genoeg zweet gekost
hee Toontje, gezellig! Spannend hoor, Noahs verjaardag Elmar is vandaag wezen babyzwemmen: http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... ic_id=3072 meer op Giulians weblog.
Ik zal zo eens op zijn web-log gaan kijken minni. Ik sport trouwens 2 uur achter elkaar dus das echt not nice zonder airco. Vooral toen we high impact gingen viel iedereen bijna flauw. We hebben toen een pauze genomen tot de airco het weer deed. De grote boodschappen zijn gedaan en Lars en ik hebben lekker fruit op. Kersen, aarbeien, meloen, nectarine en kiwi. Alles ging er in!! Het sap is ook niet aan te slepen vandaag. Verder zit ik meer buiten dan binnen. Buiten waait een lekker windje. Nog ene goeie stunt gehad. De auto vertelde mij "tanken bitte" hahah Dus ik moest gana tanken. Met de polo deed ik gewoon de handgreep van de pomp erop zodat ie blijft hangen en vanzelf afspringt. Ging altijd goed. Dus nu ook gedaan, alleen was het diesel. Maar hij sprong meteen van het slot af. Dus ik maar knijpen met mijn handje (heb rsi). OP een gegeven moment krijgt ik hem niet meer ingeknepen dus vol dacht ik. Ik neem nooit een bonnentje (zelf secvice station met automaat). Ik start de auto en weer zegt ie "tanken bitte". Goed dat ding moet natuurlijk ff opwarmen denk ik nog. Maar toen ik bij de winkel was moet ik nog steeds tanken. Na de boodschappen maar weer gaan tanken. Heel voorzichtig want voor hetzelfde geld is de sensor ofzo kapot en stroomt alles over. Ik kreeg hem weer niet ingeknepen en hij sloeg steeds af. Dus ik met 2 handen knijpen en dat ging een beetje. Tot hij terug bleef slaan (die hendel). Ondertussen had ik er zo de pee in dat ik dacht laat maar. Nu natuurlijk wel een bonnetje genomen. Had ik voor 16 euro getankt whaha. Dus een halve tank. Ik meteen thuis op internet kijken of de eerste keer er geld was afgeschreven maar dat was niet. Ik snap er niks van. Of de diesel tankt stroever en kan niet op de rem, of ik heb er de kracht niet meer voor hahah (zal het laatste wel zijn). Goed we gaan zaterdag 2 dagen naar Limburg dan kan Remon ff tanken en vertellen wat ik fout doe.
haha we zijn 2 dagen en 1 nacht op de camping bij mijn schoonbroer die zijn met zijn 3 ene weekje op vakantie in ene 6 pers. huisje. Dus komen wij voor het weekeinde over. Ze zitten in het Elfenmeer, gene idee waar in Limburg dat is.
Wat leuk Inky.....wij gaan over 2 weken naar het prinsenmeer.....het is van dezelde organisatie........ Wij zijn net wezen shoppen in ALkmaar.....buggy gekocht en een campingbedje en leuke zomer kleding bij de H&M en de prenetal..... Deze week beginnen mijn normale uren weer met werken.......3 ochtenden van 07.15 tot 12.30.....ik ben blij als het weekend is.......
hihih is een begin toch minni? Wij gaan zelf naar "De Berckt" in Baarlo, ook van die organisatie dus kan ze nu al ff testen haha. Zo hier is het lekker koel, ik ga traphekjes kopen vandaag!!
Goedemorgen damens..... Hier ook herlijk koel.......alle ramen open en hopen dat de warmte het huis een beetje gaat verlaten. Isa is al in bad geweest en super vrolijk aan het spelen met een pop.........ze denkt dat deze echt is ...je ligt hier af en toe echt in een deuk....... Kim ligt nog heerlijk te slapen.........voor vandaag weinig plannen.....
pff is het bij jullie nu lekker koel???? Hier zweet je nog het huis uit.... jak... Volgens mij wordt het weer een benauwde dag. Vanavond gaan Mischa en ik naar Maastricht, daar is een openlucht film (of zoiets) Je kan dan lekker in het gras zitten/liggen of op een terrasje, of gewoon lekker blijven staan. De baas van Mischa betaald! Helaas gaan niet al zijn collega's mee.. maar we zijn met een groepje van 6 personen. Ook erg gezellig! Dit is de trailer van de film die gedraaid wordt http://www.imdb.com/title/tt0375912/trailers-screenplay-X28150-10-2
inky schreef Wij gaan zelf naar "De Berckt" in Baarlo, dat is een half uurtje bij ons vandaan wel een leuk park trouwens
toch op visite bij Toontje, Inky? Ik heb vandaag wel veel gedaan. Ik heb mn zelfgemaakte bustent (aan de achterklep) gerepareerd. De hond was er 2 jaar geleden doorheen gevallen, hihi. Ik heb mn kraaltjes weer aan mn rok gezet. Visite gehad en mn hele huis plakt van de limo. Die kinderen (1 en 2,5) zijn zoveel ruwer en drukker dan Giulian... En maar niet luisteren (en moeders maar zeggen dat dingen niet mogen, ik zou t gewoon afpakken of iig serieus ingrijpen) en ik heb zo dus nog wel mn bank schoon te maken, zitten nu grote limonade vlekken in. Balen dat het hier geen lekker weer was, anders waren we buiten gaan zitten en hadden we dat gelul ook niet. Mn zoon roept me, hij wil uit zn bedje.
Ha dames, Daar ben ik weer na anderhalve week vakantie vieren in de Ardennen...Daar ook warm geweest maar met een windje echt een stuk beter uit te houden als hier! Verder een leuke akantie gehad, veel gedaan, lekker bruin geworden maar ook erg blij weer thuis te zijn! Met Boyd alles ok, al krijgt ie waarschijnlijk de waterpokken, zn vriendinnetje, die mee was op vakantie, heeft ze nu namelijk in alle heftigheid! Ach... hebben we dan ook maar gehad hihi Ga nu maar s bijlezen, al zijn tien pagina's wel wat veel Ennuh... Minni, je had gelijk! Overal vlinders nu hihi
Nou, weer helemaal bijgelezen... Nu kijken of ik t allemaal nog weet hihi @ Minni en Inky, nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! @ Deboor, gefeliciteerd met je E! @ Giovanna, nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuke foto's van die drie kids zeg! Zag er gezellig uit! Drie hele leuke kinders! En idd, wat gaat het hard nu met Isa zeg! Verder erg moeten lachen, wat een stel gekke wijfen zijn jullie toch! Erg leuk om te lezen wie wanneer sex heeft gehad hihihi...
He leuk Elvier dat je er weer bent. En ik las op zenz dat de vlinders toegeslagen zijn! Leuk hoor, geniet er maar lekker van je verdient het! Ging vandaag voor ene traphekje naar prenatal en kwam met nog 2 stoere rompers, een shirt en een mobiel voor op het autoraam terug haha. Verder is het setje wat ik gekocht had (en echt vreselijk duur was!!) zo goed in de smaak gevallen dat remon mij zei dat ik nog 2 setjes mocht halen van zijn geld haha. Ik vertelde hem wat het gekost had en hij wilde er graag in investeren. Nou als je mijn vent kent, wassen na 21 uur, licht uit, verwarming laag, enz enz. Ik viel bijna om. Maar goed nog 1 setje gekocht en 1 bestelt. Heb maar meteen een klantenkaart genomen hihih. Nu ga ik lekker partysnacks in de pan joppen, hmmm heb er zin in.
zo ik ben er helemaal klaar voor De slingers hangen de balonnen zijn opgeblazen en de kadeau,s zijn ingepakt . nu mijn bed in
Gefeliciteerd met Noah! Ineens ie ook hij alweer een jaar! Een leuke dag toegewenst met goed weer en veel cadeaus voor Noah
zo mjin dag is goed begonnen whaaaa. Ik was vergeten dat de schilder zou komen vanmorgen. Dus ik ben net als anders mijn bed uitgekomen, bril op, haar in coupe vogelnest geen bh aan lekker shirt en korte broek aan. Zit ik beneden net 2 tellen lars eten te geven. Wijst hij naar het raam, "da da" Staat daar de schilder. Hij was al begonnen maar de deuren van de serre waren nog op slot. Ik leun dus een beete tegen de deurpost naar voren om hem om het hoekje toe te spreken zodat mijn borsten niet zo duidelijk zichtbaar zijn haha. Is die deurpost net geverfd!!! Dus moest ik mijn hand weer schoonmaken met zijn terpetine pfff. en hij opnieuw schilderen. Toen ging ik de serredeuren opendoen, eerst het wasrek opzij "man!!!! waarom hangt dat nu net helemaal vol met mijn lingerie?!?!?!" Mooi uitzicht voor hem. Zit de sleutel natuurlijk niet op de deur dus kan ik met mijn bungelende tieten heel het huis door. Stjees wat een afgang haha. Na Lars zijn eten meteen ff boven een bh aangedaan en mijn lenzen in. Maar goed hij is nu bijna klaar. Ben wel aan een weekeindje weg toe
hahaha, en wat jij een afgang noemt, daar heeft hij vast een flinke kwast van, Inky. Die bungelende tieten waar wij (vrouwen) onwel van worden (heb het niet specifiek over de jouwe), vinden de meeste mannen juist onwijs g... (gezellig?)! Met een beetje mazzel hoef je hem maar t have tarief te betalen, hihihi. Maakt ie gelijk n afspraak voor de volgende keer... Zo Giul naar bed, ik naar mn hometrainer. Ff bijhouden, volgende week gaan we weg,dus dan schiet t allemaal niet op.