nou meiden ik ga hier even de twee schalen lasagna afmaken en even eten bij mijn moeder brengen...vanavond onze klaverjasavond met de kids dus zie jullie morgen in de loop van de ochtend...eerst met hub naar het zh voor zijn pootje..gelukkig moeten we er al vroeg zijn..dat scheelt anders zit ie er maar tegenaan te hikken...fijne avond allemaal... ps iemand minnie al gespot? heb haar al even niet gezien geloof ik... hoor het morgen toedelssss
veel plezier vanavond Elena en succes morgen in het ziekenhuis. Nou hier was het bezoek aan de dokter overbodig. Hij zegt dat je van de lactosesiroop veel krampen krijgt en dat dit niet goed is voor Niels. Nu dus steeds 20 ml extra in de voeding doen. Heb ik dus gewoon voor Jan-Joker daar zitten wachten, dat had ie ook wel telefonisch kunnen zeggen. Ik heb wel lekker geshopt bij de Prenatal. Een leuk pakje voor NIels, badstof stoelhoezen voor de autozitjes, wasmand voor Niels, speendoekjes, borstel en kammetje, geboorteboek en nog een zooi dingen. Ook heb ik de fles van Dokter nog wat gekocht. Dat was een goeie volgens het CB. En Niels hefft nu al 2 keer een fles van 120 ml op. Ik weet niet of het toeval is maar ze zijn op en zonder spartelen. De speen is ook wat langer en erg zacht. Er zit ook een speciaal onluchtsysteem in waardoor hij bijna niet hoeft te zuigen en dus minder snel moe wordt. In 15 min. heeft hij zijn fles nu leeg. Ik duik nu mijn bedje in en zet de wekker om 23 uur. Lars en Niels zijn alletwee gebadderd en Lars ligt al in bed. Niels ligt bij papa op de buik te slapen. Die gaat zo ook in bed. Tot morgen allemaal ps nancy, ik heb de broodtrommel en drinkbeker van Dora gekocht voor Astrid, wat heb jij gekocht?
veel plezier bij As...wie geeft een kusje van daffie en Lauraatje? THANKS! INKY: schaam schaam ....ben helemaal vergeten te melden: IK HEB JE KAART WEL ONTVANGEN! al een week of 2 geleden! Vanwege de drukte (ma op bezoek enzo) helemaal vergeten te melden! Wat een leuke kaart! Hartelijk dank hoor...lief dat je ook aan ons dacht! Kavelnieuws: we dubben over 2 verschillende kavels: 1 direct naast de salinja en de ander iets verder maar hoger .....het is wel zeker dat er een kavel aangekocht zal gaan worden! Ik zal foto's maken ......wordt vervolgd! Kids waren na de creche heeeeeeeeeeeeeeeel huilerig..Daffie kreeg zelfs een driftbui.....op tijd op bed dus...mama is ook wat moe. Van al die kavels rondlopen/thuis een monteur voor de ijskast ontvangen en dan toch een full time werkdag met 2 klantenafspraken doorstaan, kids van de creche halen....pfff....ikkke benne dood ff! Nu een cianti wijntje met stinkkaas en grof bruinbrood...zo kom ik de avond wel door.... te majang (tot morgen)
ohh sabrina, klinkt goed allemaal... spannend dan nog even met die kavels.. succes hoor. (hihi gewoon een luxe probleem) hier een slaapkop hoor dat meisje van ons, jee ik moest haar om 7.30 wakker maken! had gisterenavond 23.00 maar 90-100ml op, dus ik dacht nou dat wordt niks vannacht.. nu ook weer haar 135ml niet leeg, zat denk ik nog 20ml in, maar ligt alweer te pitten in bed.. sjee luie doos... hihi
Idd een luxe probleem...hihi maar wel leuk! Zohee Nancy.. wat een slaapkop! Hihi Lekker toch.. Tim kwam vannacht weer voor een fles water.. achja.. binnen 2 min. slaap ik dan weer, is dus te doen. Inky.. hoe is het vannacht gegaan? Vandaag word een collega ingeleid. Ze is nu 42 wkn en 2 dgn zwanger. Hopelijk valt het niet al te zwaar... inleiden schijnt geen pretje te zijn. Kan ze straks haar hummeltje eindelijk knuffelen!
ik vond het inleiden enorm meevallen hoor. Vooral als je het beu bent valt het erg mee. Een vriendin van ons is gisteren met 30 weken bevallen. Ze lag al 3 weken in het ziekenhuis vanwege hoge bloeddruk en is zondag naar het Sofia kinderziekenhuis gebracht. Gisteren is ze ingeleid vanwege HELLP. Het is ene meisje van 1200 gram. Gelukkig gaat het goed. Vannacht een goede nacht voor Niels. Om 23:30 fles van 90 ml. Toen om 4:00 120 ml op en daarna om 7:30 weer 120 ml. Als hij die laatste fles 's avonds nu ook goed drinkt gaat ie mss wat langer slapen. Maar goed Lars sliep ook pas met 3 maanden door. Gelukkig ging ie meteen weer slapen dus heb ik ook wat uurtjes kunnen maken. Goh Sabrina, dat ie bij jou dan wel aan is gekomen en in Noorwegen en Brussel niet. Haha eigenlijk wel een stunt. Maar fijn dat je hem hebt gehad. Enne die kavels, ben erg benieuwd. Wat is het voordeel van hoger wonen? Ik zou namelijk meteen voor die ene aan het water gaan. Nancy, wij wachten met spanning de foto's af. We willen ook foto's maken en zijn nog op zoek naar een fotograaf.
whaaaa mijn meisje stond te poepen... ik pak haar op en "ren" naar de wc met haar.. al tegenstribbelend zet ik haar op de wc.. (foei.. slechtste wat je kan doen.. ik weet het) en wat denk je.. poepte op de wc! Ik er een heel "feest" van gemaakt..... huilen dat ze niet wilde was daarna snel voorbij met hard lachen en trots kijken. Ik heb een trommeltje met K3 snoepjes op de wc staan voor te belonen.. die kreeg ze en ze wat hardstikke trots. 10 min. later zegt ze..."mama poepen" Dus wij rennen (ja Lisa dit keer ook) naar de wc. Hoewel er al 2 keuteltjes in de luier vielen viel er nog net 1 in de wc... hihihi Lisa weer trots en kreeg weer een K3 snoepje.. met dit keer ook nog een sticker voor op het stickervel... Zou ze dan toch? Ik weet het .. het heeft geen haast.. maar zou wel een berg afval schelen...hihihi
goedemorgen op deze zonnige dag... hahaha die Sabrine nou vind het inderdaad een luxe probleem maar zou ook voor degene dicht bij het water gaan denk ik....nog genoten van je wijntje en je stinkkaas? Yeaahh Astrid van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag ! hoop dat het een hele fijne dag word.. Inky zo dat scheelt zeg 15 minuten en zijn flesje leeg....en nog best een goede nacht gehad ook...geweldig.. Nancy hahaha wel een grap hoor dat je haar wakker moet maken wat een lekker lui ding zeg... Suus knap hoor van Lisa..! nou denk wel dat ze het nu ineens door gaat krijgen ! bij Eva is ht weer helemaal over het potje plassen..ze gooit nu haar blokjes erin hahahaha semmie..wendy..Monique...minnie alles goed met jullie en de kids? Nou hier een ochtendje zh gehad met hubbie pffff... nog drie weken gips bah...is nog niet enoeg geheeld dus helaas pindakaas..hij baalde als een stekker ik ook wel eigenlijk..hij heeft nu wel gips gekregen wat ie er zelf af kan halen zit allemaal klittebansluitingen op..zodat in ieder geval normaal kan douchen en zijn spieren in bed een beetje kan trainen...zijn been werd zo eng dun dat dit wel nodig was maar ja zonder gips mag hij er absoluut niet op staan.. nou zelf loop ik al twee dagen te tollen op mijn benen pfff zoo duizelig weet niet wat ik heb zeg zal wel weer overgaan...denk zelf beetje vermoeidheid en stres... maar goed ga weer eens wat doen...
nou ik duim toch voor je dat je zwanger bent hoor! Ik was ook zo enorm duizelig. Wel balen zeg dat het gips er nog zolang om moet. Wel apart dat hij zelf het gips erop en eraf kan doen. Daar had ik nog nooit van gehoord. Dat is super makkelijk zeg, ook als het jeukt. Ik heb er een produktieve dag opzitten. Ik heb boodschappen gedaan, de bedden verschoond, wasje gedraais, tuin geveegd en de aardappels geschild. Oh ja ook nog aan Niels zijn geboorteboek begonnen. Niels ligt nu vanaf 14:30 pas te slapen. Maaaar hij drinkt vandaag al zijn flessen leeg. Echt geweldig en zo snel ook, ik hou gewoon tijd over. Lars is lekker veel in de zandbak aan het spelen buiten die is zo lief vandaag. Hij speelt zoveel zelf dat ik Niels steeds kan bezig houden. Vanavond ene lekker wijntje en op tijd mijn bed in dan ben ik fris voor het weekeind. Morgenochtend gaan we bij goed weer naar een grote speeltuin. Hebben jullie nog plannen voor het weekeind?
heb er zelf nog niet het gevoel bij dat ik zwanger ben Inky had vanmiddag zo'n enorme buikkrampen..moet zondag pas ongi worden dus heb al zoiets van nou dat begint al goed pff... ja het is heel makkelijk zo dat hij het gips eraf kan doen...ze wilden liever gewoon dicht gips maar omdat zijn been zo dun is durfde die arts het niet goed aan omdat hij dan waarschijnlijk heel lang fysio zou moeten krijgen...dus vandaar deze keuze maar gevaar is natuurlijk dat die erop gaat staan zonder gips ja en dan zijn we weer net zover natuurlijk dus goed opletten geblazen.... heb niet echt een produktieve dag achter de rug wel boodschappen gehaald maar had al geen zin om te koken dus vanavond halen we lekker frietjes vind het wel een keer gezegend...ook hier staat er een lekker wijntje te wachten op me voor vanavond en als eva ligt ga ik zelf ook even lekker in een warm bad liggen en daarna beneden ook een wijntje drinken.. voor het weekend maken we niet echt plannen gezien het pootje van mijn man...altijd afwachten hoe die uit bed stapt pijn of niet..maar hoop toch wel nog even naar de kinderboerderij te kunnen met eva ga ik met mooi weer zowieso even heen en verder zien we het wel....eigenlijk zouden we graszoden gaan leggen maar ja die drie weken extra gooien dus weer mooi roet in het eten...
Balen Elena....... Hier een super dag.....erg druk gehad maar dat mocht de pret niet drukken..... Isa is op dit moment hyper....of we krijgen storm of die medicijnen zijn zo heftig..... Hier ook niet echt plannen voor het weekend. We gaan zo voor een nieuw bed kijken.....
Wat een walhalla voor jou Inky.......pfff...fijn is dat he als het drinken etc. gewoon lekker gaat! Ik hoop dat Niels het zo goed blijft doen! Ik krijg eigenlijk alles wat men verstuurt, in al die jaren is er 1x een kaart 3 maanden te laat gearriveerd. Verder komt post goed aan. Zo durf ik zelfs via post kleding etc. te versturen...grappig he...je verwacht niet dat zoeiets zo goed werkt op zo'n eiland. Over de kavels: dichtbij de salinja is wel mooi, maar er kleven nogal wat nadelen aan. De grond is super zacht, dus je loopt risico bij het bouwen. Heien kent men hier niet, dus moet je een hele goe de fundering hebben. Veel ervaring hiermee is er niet op het eiland. Daarnaast heb je meer onderhoud aan je huis. Zout is niet het lekkerste element voor het goed ondehouden van geven en muren. Daarnaast loopt de kavel recht, terwijl wij juist een ontwerp hebben voor een huis van mooi staat op een aflopende kavel. Daarom hebben we een optie genomen op de kavel die iets verder ligt, maar dus met mooi uitzicht op de lagune met de flamigo's. We moesten snel beslissen, want gisteren middag waren er al kapers op de kust die dezelfde kavel het mooist vonden. Gelukkig waren wij net wat eerder met onze toezegging. Heb net een mail verzonden aan de potentiele kopers van ons huis. Zij wonen nu nog in Geneve en komen in oktober naar Curacao. Dat betekent waarschijnlijk dat wij 1 jan 2008 ons huis uit moeten. De bouw van ons nieuwe huis zal dan pas aanvangen denk ik. We zullen "for the time being" moeten verkassen naar een ander (huur) huis voor een periode van ong. 8 maanden tot 1 jr. Ook daar heb ik al een prima idee voor. De creche van de kinderen staat ook op een klein resort. daar verhuurt men huizen aan oa. expats voor periode van 1 tot 3 jr. Wij kunnen dan in zo'n huisje. Ideaal: op loopafstand van creche. Het resort biedt ook een mooi gemeenschappelijk zwembad, dus is van alle gemakken voorzien.... Na aankoop volgende week zullen we ons storten op het ontwerp van het huis. Dat betekent een goede architeckt zoeken....l uiteraard zijn we zelf al begonnen met tekenen Voor de komende 2 jr heb ik dus weer een projectje...hihihi
ik zie nu pas dat ik zo lang over mijn schrijven gedaan heb dat ik wat berichten gemist heb: Elena: balen zeg van die 3 extra weken...grrr..het zit je voorlopig nog niet echt mee...dan helpen die krampen ook niet echt mee...kan mij voorstellen dat je dan ff voor frietjes kiest....hihihi....joh, zo lang het droog blijft in Nederland zou ik als ik jou was nog niet beginnen aan die graszoden. Monique: ik hoop dan maar dat het een storm (een een glas water?) is. Nieuw bed? voor wie? Hier: druk programma vanwege bezoek van 2 vrienden en pa met een vriendin uit Nederland. Zaterdag komt het hele spul gezellig bbq'en bij ons. Vanavond gaan we uiteten (voor wendy: bij de Gouverneur in otrabanda). Ik heb de mooiste plaatsen met uitzicht op de handelskade ...die mooie gekleurde huisjes kunnen reserveren. zondag een heksen feestje voor de kinderen...die gaan heksensoep maken...jajaja...ouwe kleding maar aantrekken dus!
We gaan vandag vooreen nieuw bed kijken.....en een kast. Over 4 weken staat het dakkapel ( als het meezit ) en we hebben nog steeds geen bed....gisteren wezen kijken met Isa erbi........dat was geen succes.........bed op en bed af........hoogslaper uit proberen en ik heb daar met mijn hart in mijn keel gestaan.....Vreselijk wat een draak....vanmiddag komen mijn ouders even oppassen.........hahahahaha..........Wel al veel leuks gezien ik zalmet mijn mobiel foto`s maken zodat jullie een beetje een indruk krijgen Ik ga eerst Isa eens wakker maken.........die slaapt nog.......