Blond denk ik Minni......had niet goed gelezen.......hahahahahaha.......zal er even over na denken wat ik vraag......Kim vind alles leuk.........nou ja bijna alles......
ik heb mijn boodschappen ook weer binnen, als het goed is kunnen we voor het grootste gedeelte weer de week vooruit, behalve de bakker en de slager en groenteboer... Uhh Minni, 130 euro.. dat ben ik ongeveer elke week kwijt.. Leuk dat je er weer bent!
nou schiet hier ook niet op vandaag...eerst kwam onze makelaar die ons oude huis verkoopt langs...even naar het nieuwe huis kijken..ja leuke vent maar ja als die zit dan zit ie ook hoor pffff dus een uur later ging die weer...wil ik net even nog snel een stofzuiger door het huis gooien staat mijn moeder voor de deur..en die bleef ook anderhalf uur zitten...schiet niet op dus...nou heb ik echt geen zin meer om nog iets te doen dus ga straks alleen nog maar eten koken morgen weer een dag denk ik dan maar...
Hier schiet het ook voor geen meter op......Isa heeft besloten om terug te gaan naar de aan mamma hangen fase......ikkan geen stap verzetten.....als ze niet kan hangen gaat ze huilen......pppppppppfffffffffffff.........ben nu al helemaal kapot...... Net met Kim een taart uitgezocht.......een rugtas voor de schoolreis......en is ook al niet te genieten......zenuwen voor zaterdag...... Vanavond maar even flink aan de poetr..... Ik ben per week ook wel een dikke 100 euries kwijt......met minder redt ik het echt niet
he lastig monique als ze zo doen dat eeuwige gehang aan mama...inderdaad erruggg vermoeiend...hier geen lastig kind maar steeds maar mensen die in en uit rennen.. hier verbruiken we ongeveer 180 euro maar ja we wonen met zijn zessen en ik kook ook voor mijn moeder ...en dan eet ook mijn schoonzoon nog regelmatig mee...
haaa...minni is er weer...heb je gemist meid! hoop dat je het naar je zin hebt gehad! Hangdagen...ja....Lauraatje heeft een hele hekel gekregen aan poepen. Dat gaat ze dan uitstellen. Dat gaat zeer doen, en dan gaat ze mamahangen. Dat duurt zo'n 3 uur....dan houdt ze het niet langer en besluit dan toch maar te peoepen. Dan komen de harde (sorry) keutels moeilijk eruit en wordt ze bevestigd in het feit dat poepen pijn doet en nioet leuk is. Ik probeer van alles (veel drinken, vezelrijk eten etc) maar weet iemand een betere tip? Het is heel zielig om te zien....en daarnaast ook erg vermoeiend. Sterkte Elena met je ongi.....jouw omschrijving van het gebeuren herken ik al te goed....sinds een 1/2 jaar is het weer normaal.... ow ja: ik ben niet eens blond, maar heb toch een domme actie verricht. Met achteruit rijden een andere auto geraakt. De kinderen zaten achterin en hebben van alles meegenoten. Ik wilde deze actie nog ff geheim houden voor Harry. Laura dacht daar anders over en vertelde papa bij thuiskomst: ....auto pijn.....heel veel au....mama BOEM!.......ik had het gebeuren niet beter kunnen omschrijven...hihihi...
haha sabrina geweldig! Wbt het poepen ik zou het niet weten. Ik dacht zelf ook meteen aan veel drinken en vezelrijk eten. Lars krijgt altijd appelsap als hij een dag niet heeft gepoept dan komt het snel vanzelf. Hier in Nederland heb je een Poeppoli omdat het blijkbaar vaak voorkomt dat kinderen poepen eng vinden en dan in hetzelfde circeltje terecht komen als Laura. Misschien hebben ze een website met tips ofzo? Hier ene fijne dag gehad. Remon heeft vandaag wat proberen te werken. En het is redelijk gegaan. Hij barst wel van de hoofdpijn en is bekaf maar goed hij blijft in ieder geval bezig zo. Het geeft al veel rust dat die ene werknemer weg is want die hielp de zaak nog naar de filistijnen. Straks de boodschappen opruimen en dan lekker genieten van elkaar. Hahaha Nancy en Semmie, hoeveel slapen jullie kids op een dag? Niels slaapt tussen 8 en 20 uur hooguit 3 uurtjes. Meer niet. Hij huilt gelukkig niet veel vandaag maar hij is zoveel wakker. Ik leg hem wel 3 keer per dag boven in zijn bed maar hij slaapt dna maar even.
Zooo hier ben ik ook even. Het weekend weer gewerkt en vandaag en morgen ben ik vrij. Heb de hele dag met Lisa en Tim beziggehouden en dus weinig op de pc gezeten. Ik heb wel voor Tim en voor Lisa een nieuwe kopfoto voor de weblog gemaakt. nu de rest nog aanpassen.... Inky.. (en evt. anderen) wat heeft Lars met zijn 1ste verjaardag van jullie gekregen en wat heeft hij van anderen gekregen? Tim is over 3 maanden al weer jarig... (sjee de tijd vliegt) en ik ben zo langzaamaan , aan het bedenken wat voor kadootjes we hem kunnen geven/vragen. Verder dan Duplo kom ik eigenlijk niet. Sabrina.. wat een aktie idd..hihi achja... kan gebeuren toch. Elena.. Jammer zeg dat je ongi geworden bent, maar wel goed van je dat je je erbij kan neerleggen. Monique.. zohee jij gaat het nog druk krijgen het weekend... Minni..Gelukkig je bent weer terug...hihih was het gezellig?
Aaaaaah, als ik n slechte dag had gehad, dan zou je m nu weer goed gemaakt hebben. Daaaank. (en zoniet met deze tekst, dan wel met je laatste alinea, wat n droppie die Laura, hihihi) @Monique: een hemataart? Mmmmm, ben ik gek op (ik mag dan wel niet, maar dat maakt niet uit, he). Ff je kopfoto bewonderen, Suus. Giulian kreeg een opbergbank van Pooh, een ballentent en veel ballen (alle maten kunnen we wel zeggen) auto's, schepje-emmertje-zeefje voor zn verjaardag. Maar wat ik nou leuk vind om te vragen, maar we vragen t niet, want we hebben er ff geen ruimte voor, is een kruiwagentje. Supergaaf. Hij gebruikt t natuurlijk nog niet direct, maar met n half jaartje vast wel. Zwembad en waterspeelgoed is altijd leuk. We hebben een pooh-dinges voor in bad. Je hebt ook van die treintjes van pooh op n rails en met batterijen. Super ook, maar Giul vind ik er nu te groot voor. Houtentreintjes zijn ook geweldig. (ikea)
ff denken hoor; ballentent, loopscooter, speeltafel van fisherprice, kartonboekjes (veel), speelgoed voor in de zandbak, zwembroek, sambaballen, kruiwagen, opblaaszwembad, zwembandjes, activitbal, zandbak en schommel, vormenstoof, zilveren bestekje, plastik bord van sesamstraat, dvd van bumba en verder weet ik het niet meer. Hier was het weer erg huilen met NIels. Heb net de thermometer even in zijn kontje gedaan en er kwam me een lading uit. Arm manneke. Die nutriton moet zijn ontlasting verdunnen en het extra water ook maar het werkte vandaag niet. Heb nog snel even de sabsimplex weer besteld het flesje was al leeg. Hopelijk zijn de krampen nu snel over en kan ie vannacht weer zo goed slapen. Ik ga nu lekker greys anatomy kijken. Tot morgen
Ik zou niet weten wat jezou moeten vragen en ik denk dat alles al wel opgenoemd is....... Minni geen taart van de hema maar van de beste bakker hier.......ook erg lekker Ik was Isa dus echt zat en om 18.15 heb ik haar in bed gedaan......ik was eerst van plan om haar in de container te kiepen maar de grijze bak zat vol......ze heeft alleen maar lopen huilen vanaf 16.00......ze sliep vrijwel direct. Soms ben ik haar zo zat en zou ik 40 uur willen werken en Marco dan maar 20 uur......hahahahahaha.......maar toch hou ik heel veel van haar.....hahahahahahaha....... Eigenlijk moest ik op verjaardagmaar kon het niet meer opbrengen........zal zo even bellen voor een andere dag..... Marco en Kim zijn wezen sporten en ik heb heerlijk een boek gelezen......echt even rust om me heen.... Nu even snel een stofzuiger door de kamer halen en daarna genieten van een borrelen optijd naar bed.... Nog even een domper.......er is bezwaar gemaakt tegen ons dakkapel........en bedankt......plannen zijn gewijzigd. Het wordt iets kleiner en de trap wordt om gezet....binnen nu en 6 weken is het klaar omdat we nu geen vergunning nodig hebben. We hebben een bed uitgezocht en nachtkastjes en een kleding kast....nog even afzien maar het wordt vast allemaal erg mooi.......
Weer zoiets. Elmar zn ouders zouden vandaag foto's ophalen hier. Ik zou ze bewerken voor die tijd. (foto van Elmar zn oom en vader; dat zijn broers. Een maand voordat Elmar zn vader kanker bleek te hebben, kwamen ze erachter dat zn broer-elmar zn oom dus- ook kanker heeft en als ik het goed begrepen heb, gaat hij er niet meer van genezen. Die man wilde een foto van hem en mn schoonvader samen en morgen zouden ze hem gaan bezoeken.) Maar de hele dag geen schoonouders gezien of gehoord. Rond etenstijd ben ik maar es gaan bellen. Want dit was niet typerens voor hen. Nemen ze de telefoon niet op en wij hadden geen info over andere afspraken, dus ik snapte er al helemaal niks meer van. Blijven bellen... UIteindelijk rond half 8 kreeg ik ze te pakken. Waren ze vanaf 's ochtends half 10 in het ZH vanwege onderzoeken. Mn sch-vader had pijnop de borst gehad en zo erg dat ie naar t ZH moest. Zelf gereden natuurlijk. Om half 6 mocht ie gaan, toch geen hartkwaal. Mogelijk bijwerking van de chemo, anders stress. Het is de laatste week chemo, dus hij moet t blijven slikken. We zijn dus vanavond nog ff heen gegaan om te horen hoe en wat. Ze weten de spanning er wel in te houden iig.
goh zeg, kan mij voorstellen dat jullie de schrik er goed in hadden. Arme schoonvader...stress en ziek...blhh...ik hoop dat die kuur goed aanslaat. Is het bewerken van de foto wel goed gelukt? Monique: pff..je zult wel kapot zijn....hier ook een volle kliko bak....dus ik kan je niet helpen hahaha
Goedemorgen........ Hier een heel vrolijk meisje.......is aan het zingen en aan het dansen....Wat een verademing....... We hebben net Kim uitgezwaaid.....die heeft vandaag haar schoolreisje.......vanmorgen al dikke voorpret op het schoolplein......Kim heeft 2 beste vriendinnen en bij aankomst op school stonden de meiden met zijn 3en te knuffelen......mijn kleine meid ( bijna 9 ) wordt echt alweer een hele meid..... Daarna even met de moeders een bakkie gedaan........over een uurtje Isabij oma brengen en boodschappen doen en wat in huis doen.....sta tafels bestellen.......en dan is vast al weer tijd om mijn kanjer op te halen van het schoolreisje....... Sabrina.......mijn kliko bak is weer geleegd....passen er weer wat vervelende peuters in.........hahahahahaha
@ INKY Phaedra eet om 7.30 en gaat dan om 8.15-8.30 weer naar bed, en slaapt dan tot een uur of 10.00, badderen, 10.30 flesje en tegen 12.00 weer naar bed, slaapt dan tot 14.30 (soms 14.00 wakker) 14.30 dus weer flesje en gaat dan tegen 16.00 naar bed, is dan meestal 18.00-18.15 wakker en krijgt fles om 19.00, gaat dan slapen tegen 21.00 en maken haar om 23.00 wakker voor de laatste fles, waarna ze meteen terug gaat tot een uurtje of 7.15