Oh oke, ik heb verder geen echte ervaring met een burn-out dacht idd dat dat van te drukke baan/stress kwam. Gelukkig dat de medicijnen helpen en hij 'verder' geholpen kan worden... Lijkt me heel erg moeilijk als je beeb zoveel huilt... Matthijs was ook een heel wakkere baby en is nog steeds een kind dat weinig slaap nodig heeft. huilde ook zoveel toen, maar moet je zeggen dat ik me daar nu (bijna 9 jaar later) weinig meer van herinner.
Hier is alles binnen voor zaterdag......geen stress meer.....boven en beneden alles weer opgeruimd...ga zo Kim halen van haar schoolreis.... Isa komt rond 5en thuis dus nog ff rust...... Inky fijn te horen dat het met Lars al iets beter gaat en jij verbetering zie.....een jaar lang medicijnen dat is nogal wat.... Tja en dan je verhalen over Niels....ik weet uit eigen ervaring dat het slopend is....ik hoop voor jou dat het niet te lang duurt..... Nancy.....goeie berichten van het CB.....maardat verhaal van buikgriep! Raar verhaal..... Wendy alles goed met je......en Semmie wordt het huilen al wat minder...... Minni.......Kim is een echte meid dus echte meiden dingen vind ze ook erg leuk.......make up.....nagellak enzenz Ik ga ...doei doei doei
pff wat een heerlijke zeurpieten kunnen het soms toch zijn he nancy op dat cb jeetje niet normaal...een buikgriep omdat ze een beetje spuugt en huilerig is?nou ja lekker laten kletsen meid..ze is wel heel goed gegroeid zeg...! Inky dat is inderdaad best lang ja een heel jaar..ben er net als nancy ook niet zo heel erg mee bekend en dacht dus inderdaad dat het van teveel werken kwam..jeetje valt niet mee dan..maar wel goed dat jij al verbetering ziet...en als die zichzelf dan ook beetje bij beetje beter is dat alleen maar goed natuurlijk.. nou knutsel freubel is hier werkelijk een zooitje geworden..was er al bang voor omdat eva niet wilde slapen..alle stikkertjes zaten overal behalve in een boekje of op een blaadje ...kleurpotloden werden weer afgesabbeld en vlogen vervolgens door de kamer..nou was er even klaar mee ...boel opgeruimd k3 in de dvd gedaan en zoek het maar even uit...( Ahhh ontaarde mama ) ...zal nu blij zijn als het half zeven is want veel later ziet ze het echt niet worden denk ik..
goh ik had heel je berichtje over het CB gemist Nancy. Heeft Pheadra koorts dan? En ik dacht dat juist bij buikgriep diaree hoort? Wat raar dat ze ORS vooschrijft als ze niet op het punt staat uit te drogen. Hier is het CB gelukkig super. Ze hebben al 3 keer gebeld hoe het met Niels gaat. En ze proberen ook overal een oplissing voor te vinden. Tjees Lars slaapt nu nog steeds, al vanaf half 1. Ik laat hem maar liggen want hij zal het wel nodig hebben maar ik hoop dat ie niet ziek wordt. Gisteren voelde zijn bol al zo warm aan en hij is zo hangerig. Niels slaapt ook nog steeds dat is ook een wonder zeg, al 2 uur achter elkaar. Ik laat hem maar even vanzelf wakker worden en geef dan weer ene fles van 150 ml. Eens kijken wat de nacht ons dan gaat brengen. Monique, lekker zeg dat je alles al klaar hebt voor zaterdag. Remon is zondag jarig maar daar moeten we alle bvoodshcappen nog voor doen. Ik hoop op mooi weer zodat we lekker in de tuin kunnen zitten. Weet jij de voorspellingen voor het weekeind al? Oei Elena vliegende potloden, erg gevaarlijk. Hier is het vaak ook maar ene half uurtje kleuren en dan wordt ie baldadig. Dan gaan de kleurtjes mooi in de doos en de kast weer in. Doen jullie iets aan moederdag? Wij hebben besloten om voor onze verjaardagen en vader- en moederdag een fietskar te kopen.
moederdag doen we niet veel aan vrees ik..hub heeft geen mogelijkheid om iets te gaan kopen mits ik meega want hij verplaatst zeer moeilijk met dat gips hahaha we zien het wel..krijg een ontbijtje op bed en dat vind ik al lekker.. zo net even een doodsmak gemaakt hier in de kamer over eva haar loopauto..dacht dat ik erover heen stapte nou dus net niet en klap met mijn duim op de bank auwwwwwwwww....die begint nu toch vervaarlijk dik te worden en doet behoorlijk zeer...pff heb ik weer..
De berichten voor het weekend zijn niet erg hoopvol......eerlijk gezegd baal ik daar wel een beetje van....ik zal morgen gelijk even sta tafeld bestellen zoveel zitplaatsten heb ik niet...... Dat ik de boodschappen nu al in huis heb komt omdat ik donderdag en vrijdag moet werken....normaal ben ik niet zo vlot...... Kim heeft een topdag gehad en is moe.......Isa heeft een topdag bij oma gehad......en ik kan er weer even tegen aan....Kim zou om 4 uur aankomen en dat werd kwart voor 5......ik moest mijn laarzen nog wegbrengen en met de juf een afspraak maken voor haar verjaardag......ik heb geenzin om te koken....soep met brood moet kunnen voor een keer......
je bent er druk mee Monique maar je bent al net als ik...liefst alles van tevoren klaar dan op het laatste moment stressen en rennen..hoop toch wel dat het weer een beetje gaat meewerken hoor...fijn dat Kim een fijne dag heeft gehad..en toch ook nog redelijk weer geloof ik..hier maar twee of drie buitjes...
Hallootjes, was ze weer.... Ik denk Inky dat je Faye een beetje met Niels kan vergelijken, hoewel Faye de ene dag heeeeeeeeeel weinig slaapt en vervolgens de dag erna heeeeeeeeeel veel....maar over het algemeen niet zoals die kleine slaapkop van Nancy...hihihihi zegt ze niet maar ze doet gewoon stiekem een slaapmiddeltje in die flessen...hihihihi Jeetje Monique je hebt het maar druk met je geregel...vind het knap hoor, en dan ook nog je werk...peoh poeh! euh ik heb hongeralarm...kom later wel terug...doei doei!
Nee is helemaal niks aan de hand, behalve dat ze huilerig is (gaat vandaag al beter) en af en toe een mondje terug geeft, dus waar ze die buikgriep op baseerd? geen idee. maar ze zei buikgriep heerst, dus dat zal ze wel hebben, zei ze.... Ik doe er verder dan ook niks mee, meisje is gewoon beetje chagrijnig verder niks.... hihi Wat geweldig dat ze regelmatig informeren naar Niels! zo hoort het! Nu moet ik zeggen dat er 1 verpleegkundige heeeel aardig is, die ken ik nog van Matthijs&Thomas * Hopelijk een goede nacht voor jullie en hopen dat Lars niet ziek word, weet je wat ik zat te denken? sjee je zou nog een Lars hebben zoals ie was voor zijn ingreep, tjee wat zou dat geweest zijn.... (gelukkig hoor ik je er niet meer over dus neem aan dat hij nergens last meer van heeft) Hahahah Semmie, dat heb je snel door, maar niet verder vertellen hoor
Over middeltjes gesproken. Ik heb net Giul een druppeltje rescue gegeven. Hij was over de zeik en niet te stoppen. Druppeltje van dattum en een liedje zingen en aaien over zn haartjes en ik hoor m al niet meer. Heerlijk! (maar ik heb zoiets nooit gedaan toen ie zo jong was, hoor) Hehe huis weer voor mezelf. Lekker! Giul sliep trouwens ook nauwelijks de eerste 8 maanden. Daarna is t wat us wanhoop nog maar even niet. Hier ook vliegende potloden. Al na 2 minuten, denk ik. Ach... Dan ruimen we ze gewoon weer op en is t weer over met de pret.
Zohee Monique.. dat heb je snel geregeld allemaal voor zaterdag... lekker vroeg alles in huis! Ik heb vandaag Tim voor het eerst in de Priori gedaan ipv de Cabrio.. Hij vond het hardstikke leuk. Ook voor het eerst in de winkelkar gezeten.. ondanks dat hij nog niet zelf kan zitten, ging dit ook best goed. Zaterdag komt er een stel kijken naar onze Quinny combi- wagen. Ze nemen ook de cabrio over , als de koop tenminste doorgaat. Dus vandaar dat ik al even getest heb hoe het in de nieuwe autostoel gaat. Tim is overigens morgen 9 maanden dus hij mag dan ook in de andere stoel.
nou er wordt hier nu volop geslapen. Al vanaf 14 uur slaapt Niels. Ik heb hem wel om 17 uur en 20 uur wakker gemaakt voor ene fles en daar ging toch steeds 120 ml van in. Maar hij pit gewoon door. Hopelijk een goede nacht. Ben altijd zo bang dat ze niet slapen 's nachts als ze overdag veel slapen. @nancy, gelukkig is Lars pijnvrij en eet en drinkt hij goed. Die keel- en neusamandel weghalen is het beste wat hem is overkomen. Moet er niet ana denken dat we nu nog in die elende zaten idd. @suus, ik hoop dat de koop doorgaat, dat zou lekker zijn zeg. Heb je meteen weer centjes om uit te geven. @minni, ik stond laats met die rescue in mijn handen maar tot nu toe helpt het als ik hem stevig vastohud en tegen hem praat. En als ie echt over de zeik is om niks zeg ik dat ie moet stoppen omdat ik hme anders in de gang zet en dat helpt tot nu toe ook. Ohhhh wij hebben nog heeeeeel veel spaarkaarten van ene bouwmarkt liggen hier en Remon gaat daar eigenlijk nooit meer naar toe. Nu heb ik een lijstje gemaakt met dingen die we ervan kunnen halen en dat is niet niks. Leuke dingen voor Lars, V-tech spelcomputer met Dora en sesamstraat spellen, een glijbaan en een opbergzak van Cars voor aan de autostoel. En voor ons een broodbakmachine, dvd harddiskrecorder en een gewone dvdspeler voor boven.
Wat is dat voor middel? Waar kan ik het halen...... Wij hadden visite.....lijktop defamilieflodder maar dan ff wat erger......hahahahahahaha Ik duik mijn bed in......eens kijken of mijn mannetje zin heeft.......ik wel...........hihihihihihihih
En monique... had ie dat? Ik moet zo naar mijn werk... heb geen zin..... het is tegenwoordig ook hier zo'n rommeltje op het werk... Nouja..even mijn boterhammetje verder eten en dan vertrek ik over een kwartiertje.. tot later!
werk ze suus! Hier een rommelnacht en wat kan ik dan chagie zijn zeg. Pff ik was pissed op niels omdat ie na 3 uur alweer wakker werd en zijn fles van 3 uur en 6 uur niet leegdronk. Zit ik op dat kind te schelden terwijl hij er ook niks van snapt haha. Nu heb ik mijn kopje capuccinno en zie ik het weer rooskleurig in. Barst wel van de koppijn en de slaap maar dat zal wel wegtrekken. Ik ga Niels vandaag maar niet meer wakker maken maar laat hem zelf maar komen. Doordat ik hem om de 3 uur wakker heb gemaakt kwam hij vannacht natuurlijk ook om de 3 uur. En ach ik moet ook ff onthouden dat het manneke nog maar 5 weken oud is. Ik heb mijn huispak al aangetrokken en ga vandaag lekker niks doen. Hopelijk willen de mannen tegelijk slapen vanmiddag dan duik ik ermee in. @monique, nog gescoord vannacht? Ik wilde ook wel maar toen Jensen afgelopen was en Niels zijn fles op had was ik doodop Hoe is jouw nacht gegaan Semmie? Minni hoe is het met jou? Ben je nog verkouden of is het alweer over?
Ja hoor hij wilde nog.......die van mij mag je ervoor wakker maken...... Suus vervelend die toestanden op het werk.....bij ons is het nu enigzinds rustig en werk ik weer met plezier. Donderdag vergadering en dan horen we hoe de roosters worden.......zie er een beetje tegenop.......ik werkte halve dagen maar dat wordt hele dagen......voordeel maar 2 dagen werken....nadeel tot 16.00 uur.....of 4 diensten van 3 uurtjes en daar heb ik ook niet veel zin in.....voordeel van de nieuwe teamleider is wel dat ze de weekenden een uur korter laat worden.Normaal van 7 tot 5 en nu van half 8 tot 4 en alle uren worden uitbetaald dit was voorheen niet zo....Mijn voorkeur is de maandag en de donderdag en nu maar hopen dat dit lukt.........en als avonddienst een woensdag aangegeven omdat Isa dan bij oma slaapt......... Inky........ik herken je verhaal.....ik heb ook gescholden en gejankt en was in staat om haar wat aan te doen......gelukkig hebben we een gezond verstand en doen we dit niet......hier was het elke nacht raak......ik en Marco hebben nachten beneden gezeten al zappend voor de tv.......het enigste wat je zag was die 06 meisjes en daar werd je niet vrolijk van....... Even een vraag! Wat vinden jullie hiervan? Je dochter komt thuis met een vriend van 21! Zelf is ze 13.....moet dit kunnen of niet!
ow moet dat kunnen? NEEEEEEE, maar waar is dat aan de orde monique? tjee ik moet er niet aan denken zeg! bovendien wat moet hij met een 'kind' ? enne inky, hier was het om de een of andere reden vannacht bal, geen idee waarom, maar pffffff ik was al pissed... en dat was 1 nacht. is het zo dat baby's met 6 weken het meeste huilen? is al 3 dagen zo.... tot later, dan reageer ik verder, ze huilt alweeeeer.
Jeetje. De dochter van je vriendin die zo in de war is? Vreselijk! Die vriend moet es mee gesproken worden. Wat kan er zo interessant zijn aan je vriendinnetje die nog met barbies behoort te spelen? Rescue Remedy van Bach Bloesem therapie. Is wel op basis van alcohol (maar 1 tot 3 druppels per x geven), dus als je t voor Isa wilt gebruiken, eerst ff vragen aan haar arts. Kan je kopen bij de DA drogist. Ideaal voor jezelf ook als je op bed maar ligt te malen. Of voor Kim, als zij haar verjaardag zop spannend vindt, dat ze niet kan slapen. Het maakt je gedachten lichter zodat je makkelijker kan inslapen. Ongevaarlijk spul. Puur natuurlijk.(je kunt t opzoeken op internet) Ik ga naar de boet. Potten kopen. schrijf later meer.
een goedemorgen..hoewel zoals meerdere dames hier ben ik ook pissed..niet van een huilerig kind hoor nee die slaapt prima gelukkig maar van mijn duim auwwww..vannacht van ellende een paracetamol genomen...klap is harder aangekomen dan ik dacht..hij begint nu blauw te worden...hubbie vond dat ik er even naar moest laten kijken maar het gaat wel weer over hoor..is al minder pijnlijk nu dus zal wel wat gekneusd zijn.. nou suus hoop dat de koop gelukt is en vervelend zeg dat je zoveel toestanden op je werk hebt hahahaah Monique handig zo'n man die je er altijd voor kan wakker maken..hoewel die van mij ook wel hoor..maar ja nu nog even niet eerst moet die ongi eens wegtrekken..bwehhh..enne 13 en 21 nou lijkt me toch niet kunnen hoor..zou nog strafbaar zijn ook voor die jongen ..meisje is niet meerderjarig... misschien als ze zeven jaar wacht dan hoor je er natuurlijk niemand meer over... minnie heb ik eerlijk nog nooit van gehoord van rescue...maar heb het denk ik met eva ook niet echt nodig...gister was ze wel wat over de zeik maar ja dat kwam omdat ze niet had geslapen.. Inky..balen zeg dat Niels weer wakker was vannacht..inderdaad misschien gewoon maar vraag en aanbod doen wie weet slaapt die dan weer goed vannacht.. Nancy zou het eerlijk gezegd niet meer weten van eva..weet de ze de eerste vier weken constant gehuild heeft en dat het daarna beter werd.. semmie alles goed met de kleine...en slim van je dat jij nancy doorhad hahhahaha.. nou ga hier even wat doen niet veel zin maar moet toch gebeuren
met 5 weken hebben ze een sprongetje Nancy een grote donderwolk staat er in oei ik groei. Pheadra is dan wel 6 weken maar de tijd dat je overtijd bent gegaan in de zwangerschap moet je eraf halen. Volgens mij was jij 1 week overtijd dus dan zou ze nu op 5 weken zitten, precies in de sprongperiode. die duurt een week volgens het boek. Overigens was Niels niet voor niets vervelend vanncht hoor. Hij had weer enorme last met poepen. Ik heb hem echt ff met de thermometer moeten helpen. Er kwamen eerst 4 keiharde knikkers uit en toen de zachte ontlasting. Vanmorgen om 9 uur had hij weer heel veel last maar heeft hij het toch zelf gedaan onder veel gegil en een rood hoofd. Gelukkig was het al wat zachter. Pff elena, ik zou toch ff langs de HA gaan als ie ook zo blauw wordt. Als hij zwaar gekneusd is kunnen ze hem spalken dat scheelt een hoop in de pijn.