Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    ah arme Niels ..vervelend is dat dat die zo moeilijk kan poepen...ja dan zou ik ook even flink huilen hoor...eva had er heel veel last van toen ze van borst naar fles ging..dramatische nachten waren dat inderdaad...hoop dat die nu weer even van zijn krampjes verlost is..

ja weet het inky maar ben bang dat ik dan ook geen auto meer kan rijden en ben hier de enige die nog auto kan rijden...hahahahaha maar pijn zakt al iets net nog een paracetamol genomen kijk het nog 1 dag aan als het morgen niet beter is ja dan moet ik er inderdaad even mee naar de huisarts...moet ik ook maar opletten he had gewoon even die loopauto opzij moeten zetten en er niet als een olifant overheen willen stappen..

2. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    Oh inky, moeten die dagen eraf?
    ik was 4 dagen over tijd.

huilerige periode begon maandag.. 6 weken - 4 dagen is dus ongeveer 5 weken...

3. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Zo Kim is weer naar de kapper geweest.....lekker kort koppie......

Isa ligt nog in diepe rust...

4. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    zo Kim je bent helemaal klaar voor het grote feest zaterdag...leuk hoor monique...

zo hier even lekker gewandeld net met eva ...oh fout zeg...is hier een snoepwinkeltje in de wijk gekomen..snoep en ijs....heet heel toepasselijk de zoete inval....nou daar moet ik dus niet te vaak in vallen hahahaha heb mezelf getrakteerd op een heelrijke zak snoep en een ijsje...voor eva een reep kinder chocola dat is het ook echt het enige wat ze lekker vind van wat zoetigheid...ijs maak ik haar niet blij mee en spekkies ook niet...dus voor 1 keer dan maar...hebben samen lekker lopen smullen onderweg en dan dat heerlijke gekwebbel naast je...oh kan ik zo van genieten ....

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hoi ik ben er ook weer.
    Had er weer zo de balen van dat ik 2 vakantie-uren opgenomen heb. Pfff was dus ipv om 16.00 uur, om 14.00 uur thuis. Oma is meteen naar huis gegaan en ik ben even het bed in gedoken voor 1.5 uur.
    Ik werd wakker van het muziekje van de ijscoman. Die komt elke woensdag om 15.30 uur, recht voor mijn keukenraam staan. Lisa hoorde het muziekje ook en riep... OOOOmmmmaaaaa ijsje!
    Hihi ze wist niet dat ik al thuis was, want ze lag op bed toen ik thuis kwam. Hihih toen ik haar riep zei ze meteen... MAMAAAAAA ijsje! Dus toen ben ik maar opgestaan en de kids uit bed gepakt.

Morgen een avonddienst...en vrijdag tot 18.00 uur werken en dan ben ik weer wat dagen vrij....

Owww ik ben echt vphuis moe!

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    pfff ik schrik me rot...
    Lisa was met Tim aan het stoeien en Tim prikte per ongeluk met zijn vinger in haar oog. Nu zie ik op haar oog een soort krasje zitten (niet open maar een streepje ) en voordat ik zelf het internet afstruin voor wat het kan zijn, heb ik toch maar de HA gebeld.
    De assistente die ik aan de lijn kreeg zei gelukkig dat het niet veel kwaad kan. Het streepje moet vanzelf weer wegtrekken. Het oogje kan nog wel wat rood worden, maar is waarschijnlijk niks ernstigs...
    Als ik morgen nog geen verbetering zie of ik vertrouw het toch niet helemaal dan kan ik er naar laten kijken.
    Hoop maar dat het wegtrekt..

7. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Dat is zeker schrikken.......meestal vallen die dingen wel mee....

Hier een topdag.....Isa is vrij vrolijk.......morgen weer een verhoging van de medicatie en dat zal weer drama worden.......het duurt een dag of 4 en dan is ze dus weer de oude......zal gezellig worden zaterdag.......

8. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Zo hehe. Ben er weer. Had ruzie met mn laptop.

Ik ben lekker geslaagd bij de Boet. Leuke blommetjes gekocht. En n mooie pot.

Ik heb net voldoende de tijd gehad om alles bij te lezen, moet ik alweer plaats maken voor Elmar. Ja, jullie horen t: hij is ook weer es thuis.

Ik ben nog steeds verouden. Aan 1 kant doet mn kaak pijn en als ik lig dan voelt t alsof mn bot en mn kiezen eruit gedrukt worden door t snot. Snot is ook niet zo vloeibaar meer.

Hebben jullie lekker gegeten allemaal? :D (vies verhaal hierboven, he?!)

Giul is n klein drama met slapen op dit moment. Niet willen gaan slapen en vroeg eruit steeds. Om kwart over 5 hoor ik dagelijks mn naam (en titel) door t huis schallen. Mandy! Mama! Pffff

9. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik moet t toch ff kwijt.
    Die vriendin met huidkanker, jullie kennen t verhaal wel n beetje he, die is gisteren met spoed in het AMC opgenomen. Dr milt heeft n beroerte gehad (ofzo?) en ligt nu op de medium care.
    Vorige week hadden we n BBQ en daar zag ik al iets aan haar, wat mij het gevoel gaf dat ik haar niet meer ga zien.
    Ik ga zo haar vriend es bellen of ze telefoon en of bezoek mag en wil ontvangen. Dan probeer ik n afspraak te maken voor vrijdag ochtend.

10. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    he gedrver minni, beterschap ik hoop dat ze snel weer naar huis mag. Vreslijke ziekte is het toch,.

Hier lekker gesport. Remon is alleen gebleven met de mannen en ik hield mijn hart vast. Ben echt naar huis gesjeesd na het sporten. Hij zat uitgeput op de bank en vroeg zich af waar Niels de kracht vandaan haalt om zoveel te janken. Gelukkig sliep NIels toen ik thuis kwam maar niet voor lang. Na 5 min hoorde ik hem. Dus ik ga kijken, heeft hij weer ene enorme poepbroek, de 2 vandaag en helemaal zelf geproduceerd! Haha wij zijn blij met poep. Nu gaan we eens lekker met hem knuffelen en hem veel aandacht geven. Lekker benenden bij papa en mama op de bank.
    Remo stelde voor om Bridget Jones te gana kijken. Wel lief want hij haat zulke fillms.

Ik duik dus de douche in en ga lekker bankhangen.

Monique, succes met de verhoging van d emedicatie hopelijk valt het mee.

Elena, hmmmm ik hou niet van choclade maar kinder chocolade vind ik heerlijk.

11. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb net gebeld. Het is erger dan ik gehoord heb. Ze ligt op de IC. Mag geen bezoek krijgen, geen telefoon. We horen nog wel hoe t gaat verlopen.
    Afgelopen nacht is hij gebeld, dat ze weer n bloeding had en dat ze eigenlijk niet konden opereren, omdat er n giga kankergezwel tegen die milt aandrukt. Maar ze wisten niet hoe ze t wel gingen oplossen en hij moest maar komen voor t geval dát. UIteindelijk toch geopereerd en vanochtend kreeg ze weer een bloeding. Artsen met de handen in het haar: hoe kunnen we t oplossen? Nu schijnt alle bloedtoevoer naar de milt toe gestopt te zijn en zal de milt afsterven. Ze houden haar dus in de gaten, want ze hebben geen idee hoe dat gaat verlopen.
    In het kort het verhaal.

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Jeetje Minni... sterkte hoor.. als je op de IC ligt, is dat idd niet niks!

Fijn dat je lekker gesport hebt Inky... en idd lief van Remon dat hij Bridget Jones wil kijken....
    Hoef ik hier niet te verwachten..

13. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Jeetje minni wat een verhaal......en op de ic lig je niet zomaar......

Ik hoop ook dat deze verhoging mee gaat vallen...ik merk aan mezelf dat ik niet veel meer kan hebben....mijn moeder zei dat alsik echt niet meer zag zitten moet bellen en dan neemt ze Isa even van me over........

Het is allemaal zo dubbel....de voorbereidingen voor zaterdag zijn klaar.....en ik heb er echt zin in....Kim is nu al hyper.......hahahahaha.....en dan hebben we Isa waar ik me grote zorgen om maak.......ik ben haar soms echt zat maar weet dat ze niet zomaar zo is als ze is......ze huilt niet zomaar zo veel en doet dit meteen reden....ze vraagt niet zomaar zoveel aandacht....dit heeft ook een reden. Ik krijg van veel kanten te horen dat ik haar harder moet aanpakken........heel makkelijk gezegd en ik weet ook wel dat ze een loopje met me neemt.......en ik zal het allemaal wel verkkerd doen....maar ondertussen wordt er wel vaak vergeten dat ze heel veel mankeerd en dat we nog een hele lange weg hebben te gaan......ik kan hier nachten van wakker liggen en ben steeds bang dat we op een dag afscheid moeten nemen....ik weet niet hoe ik hier bij kom maar het is een gevoel.....

Sorry meiden maar moest het even kwijt........

Vanavond was mijn vriendin er weer.......( die met al die problemen ) en toen gooide ik dit er ook uit......ze schrok behoorlijk en zei dat ze hier nooit bij stil had gestaan......ik hoor al hun elende aan.....en voelde zich schuldig.........we hebben samen een potje zitten janken......en ook dat lucht weer op......adem halen en weer doorgaan....Marco schrok zich rot........en haar meiden ook......Marco weet hoe ik me voel en is er ook altijd voor me en ook hij maakt zich zorgen maar kijkt niet zo ver in de toekomst.....
    En dan heb ik Thea nog die ook alles weet.....aan haar heb ik echt een hele goede vriendin en ook aan haar man hebben we een goeie vriend overgehouden......En niet te vergeten Minni.....

Ik heb weer genoeg bloot gegeven van mezelf .........wat lucht dit op

14. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Jee meid, heb van begin af aan al zoveel respect voor je en bewonder echt je kracht, want jeetje waar haal je het allemaal vandaan...zo moedig....vind het zo ontzettend knap hoe jullie met de hele situatie omgaan, dikke knuffel voor jullie allemaal en een extra knuffel voor jou Monique! Je bent een kei van een mammie!

Jee minni de ic das nie niks, sterkte ermee hoor!

Jee Suus Tim alweer 9 mnd, gaat dat toch hard zeg...poeh poeh!

Ik krijg morgen mijn autootje, een fordje Ka, we krijgen in augustus de bus maar zolang zonder auto kan ik niet...ghihihii we hebben onze station verkocht op Mp sneller dan gedacht dus nu een kleintje teruggekocht....heb ik liever dan zo'n joekel van een bus met extra lange laadruimte en dubbele cabine...pfff ding is lang joh...daar rijd ik geheid half Didam mee omver!

Nou Luc heeft zijn broodje op dus die ga ik klaarstomen voor een spannende dag, tjee wat heeft mijn oudste moeite met dit soort spannende dingen, hij is helemaal van slag, echt een gevoelig mannetje, houd niet van verandering en al helemaal niet van dingen die anders dan anders gaan/zijn! Hoop maar dat hij mee wil...pfff zie er een zwaar hoofd in....
    HIer een topnacht,... ik schrok er zelf van Faye heeft geslapen van (22:00 flesje 110 opgedronken) 2300 tot vanmorgen 6:00 tjee heerlijk hoor...had ik even nodig....toen om 6:40 flesje opgedronken van 125 cc en nu ligt ze te brullen in de box...hahahaahah hihihi die heeft goed getankt dus dat belooft wat vanmorgen...ghihih

Luc gaat vandaag op schoolreisje naar binnenpret in Lievelde en is pas om 15:45 weer op school, Sem is strontvervelend en loopt me enorm uit te dagen...klimt overal op en in en zit overal aan...pfff dacht dat we die fase gehad hadden.....grrrrr

15. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    pffff wat een warhoofd ben ik zeg, er zit totaal GEEN logica in mijn verhaal....typ wat ik denk...whahahaha ontzwangeren....

heerlijk!

16. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    hahhaa, Semmie, ik d8 al dat ik jou niet kon volgen (dat t dus aan mij lag).
    Veel plezier met je auto!

@ Monique. Ik lees t aan Elmar voor. We praten vaak over jullie en jullie situatie. We voelen mee, maar meer kunnen we niet doen.
    Ik denk dat je het heel goed doet met Isa en Kim. So what, ze neemt n loopje met je. Giul bespeelt ons ook als n gitaar.
    Wanneer zij wat meer opknapt (van haar medicatie) en jij ook weer meer rust hebt, kan je haar gaan aanpakken. Doe dit naar je eigen gevoel. Jouw gevoel is de enige juiste, jij bent haar mama.
    Wanneer jij denkt dat jullie daar klaar voor zijn, is het vroeg genoeg. Luister niet teveel naar anderen. De beste schippers staan aan wal.

Wat betreft het bang zijn om haar te verliezen. (wheeehehehhee, ikke potje janken nu) Daar zijn wij met je mee bang voor. Al die spannende momenten die jullie al gehad hebben. Gelukkig slaat Isa zich er steeds zo goed doorheen. Wat n kleine vechter is dat. Dat moet ook wel wat hoop voor de bange dagen geven.

Ik wil je echt op je hart drukken, dat je hier altijd ff tot rust kunt komen. Lekker n bakkie thee en wat lekkers (als ik t in huis heb :D) en je kunt Isa ook best es hier brengen, als je denkt dat zij het pikt en jij er ook rust van hebt.

Ik denk dat ik n kaakholteontsteking heb. Auwie en bah!

17. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    haha semmie ik ken het. Ik om op alle afspraken uren te vroeg omdat ik het anders in mijn hoofd heb dan in mijn agenda.
    Spannend zeg voor Luc, vaak valt het mee als ze er zijn. Heerlijk vind ik het altijd die schoolreisjes, witte snoetjes van de zenuwen in de bus en rode slaapkonen als ze terug komen.
    En die Faye wat goed zeg! Niels heeft tot 4:30 geslapen dat is ook al heel wat voor ons.Maar dan vanaf 24.00. Slaapt Sem nu ook al wat beter 's nachts?
    Dat uitdagen is erg bekend hier. Alleen doet Lars het als ik Niels de fles geef. Verder is hij eigenlijk erg lief.

@monique, ik snapt het best hoor dat je die gevoelens hebt. We kunnen de toekomst niet voorspellen dus die onzekerheid die blijft en dat kan je op gaan breken. Je moet echt met de dag leven en dat is niet altijd even makkelijk. Gooi het er af en toe lekker uit dat lucht op en dan weet iedereen meteen hoe je je voelt, dan kunnen ze wat meer rekening met je houden (moet ik eigenlijk ook eens doen)

@minni, wat heftig joh. Mijn oom is uiteindelijk aan een bloeding overleden. Mede omdat ze de bloedingen niet konden stoppen, alle organen waren kapot. Hopelijk blijft het bij je vriendin bij haar milt, daar kun je toch zonder of niet? Ik zal duimen dat ze het toch nog kunnen rekken voor haar, voor zolang het voor haar te doen is natuurlijk.

@suus, is het niks om ene ander baantje te zoeken? Je moet toch met plezier naar je werk gaan?

Ik heb trouwens voor mijn broers verjhaardag de DVD van Frans Bouwer in Noorwegen gekocht. Hij vindt die muziek niks maar omdat hij in Noorwegen woont vond ik het wel een leuk grapje.
    Voor Remon de cd 538 Dance smash hits. En verder niks, we sparen samen voor een fietskar.

Dadelijk Lars en Niels wegbrengen naar mijn moeder en dan deze morgen een hoop bellen en regelen en 's middags lekker slapen.

18. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    hihihi ohw heerlijk frans bauer (not)!

Sem gaat steeds beter s'nachts...hij slaapt nu overdag minder maar ene uurtje en dan slaapt hij snachts beter...is meestal rond 6 uur wakker sóctends...maar dan zijn we er toch uit...geeft niet...

Hoe is het met gups? vind het zo jammer om haar verhalen niet meer te lezen hier....

Nou ik ga Luc zo naar school brengen...ze moeten er om 8:45 zijn dus...laters!

19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ja die milt mag wegvallen. Maar ik vraag me af wat t op de (korte of lange) termijn geeft. Want die milt zal toch vergaan en dan krijg je weer andere ellende, denk ik. Ik heb daar niks over gehoord en ik wilde het hem ook niet vragen. Ik wilde hem niet banger maken dan hij is. Hij wil nog niet denken aan haar dood. Hij is er ook nog niet aantoe dat ze gaat overlijden.
    Ik vroeg me ook af waarom die milt is gaan bloeden. Maar jij geeft nu wel n bevredigend antwoord Inky.
    Op zenz heb ik in de babbelbox het meer volledige verhaal neergezet. Ik had t er gisteravond wel moeilijk mee en ik uit me vrij snel als iets me dwars zit.
    Nouja, volgens Elmar niet, hihi.

20. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    he bah wat een naar verhaal minni, heel veel sterkte meid!

enne monique, tjee ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.... ik zit hier met tranen na het lezen van jou verhaal.... ik vind het zoooo knap hoe dat je het volhoud elke keer weer..
    je bent een kanjer!

semmie, ik kon idd niet helemaal mee.... hihih
    veel plezier met je auto... wij krijgen hem zaterdag.

Share This Page