Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Keb muh sakkies in muh tassie daan, hoor!
    Heerlijk trouwens een rookverbod. Ik kijk naar je feessie uit, hoor.

2. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    We hebben het graag voor je over hoor lieve minni.....

In huis wordt eigenlijk alleen door mij in de keuken onder de afzuigkap of in de bijkeuken...een enkele keer in de woonkamer.......

Marco wil absoluut niet dat er gerookt wordt met een verjaardag en vind dat er rekening moet worden gehouden met mensen die er niet tegen kunnen en vind het voor de kids absoluut te goor voor woorden.....hij heeft gelijk......er lopen ook veel kleinere kids rond en die hoeven niet onnodig in de rook te zitten.......
    Maar hij is ook wel weer zo dat hij derokers niet helemaal wil afzeiken en bied een alternatief......hij hoopt dat het droog blijft.....

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja klopt in principe mogen ze je niet meer uren laten werken als je dat niet wil, maar ze mogen je uren wel verdelen over de week. Ik werk bv 3 dgn van 8 uur.
    Ze mogen daar ook 4 dagen van maken en dan 2 hele en 2 halve dagen.....maargoed het is niet anders... ik sta idd met mijn rug tegen de muur.
    Het vervelende is dat idd mijn teamleidster gaat proberen om me dan halve avonddiensten te laten draaien zodat mischa thuis kan zijn. Maar Mischa kan nooit zeggen hoelaat hij thuis is.... meestal om 18 uur.... maar kan ook 20 of of later worden.... Dat is het hem nu juist.. En met een halve avonddienst moet ik om 18 uur beginnen (of al om 17 uur)

4. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Hiep hiep hoera............Kim 9 jaar

5. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    jaaaa Gefeliciteerd Kim. Hopelijk wordt het een gezellige dag maar daar twijfel ik niet aan.
    Hier ook een rookverbod, altijd trouwens. En bij slecht weer gaan ze toch naar buiten, onder de veranda staan. Maar er rookt bij ons niemand in de familie en van de vrienden ook niet dus dat scheelt ook weer.

Nou hier gaat het eigenlijk nog steeds goed. Niels heeft gisteren om 20 uur zijn fles op en is daarna meteen weer gaan slapen. Ik moest hem wakker maken voor zijn fles van 24 uur. Daarna werd hij om 5 uur wakker en ging toen ook weer netjes slapen en net pas weer om 9 uur. Er zit dus mooi steeds 4 uur tussen. Hopelijk zet dit door want hij kan het makkelijk hebben om de 4 uur. Nu ligt hij alweer te slapen zonder een kik te hebben gegeven. Die zak hadden we eerder moeten kopen.

Ik heb net ff de bezem door het huis gehaald zodat het opgeruimd en redelijk schoon is. Ik poets liever grondig na de verjaardag. Remon gaat vanmiddag de boodschappen doen dus daar hoef ik ook niet aan te denken.

@suus, wat een rotsituatie zeg. Eigenlijk belachelijk dat ze je meer uren kunnen laten draaien dan in je contract staat. Hopelijk gaat het toch lukken zodat je niet van alles hoeft te organiseren.

@minni, mag je wel breezer? Daar zit toch ook suiker in?

@wen, bedankt voor je super lieve kaartje, ik kreeg er tranen van in mijn ogen. En voor jou natuurlijk ook sterkte met je werk en je BI.

@sabrina hoe i de kavelverkoop? Gaat het jullie lukken?

@elena, ben benieuwd of je gaat testen. Hoe gaat het met je zus? Is ze er nog rustig onder? Lijkt me verschrikkelijk om tot maandag te moeten wachten, sterkte ermee.

@semmie, hoe is het daar? Hopelijk doet Faye het al wat beter. Je zal het wel erg druk hebben zo met je kiddies.

@nancy, goede afspraken die je met je HA hebt gemaakt. Nu nog zorgen dat je je er aan houdt. Bij mij zijn de hormonen ook nog niet helemaal weg.

@becca, hoe is het met je meisie? ben wel benieuwd hoe groot ze is. Heb je een leuke foto van d'r?

6. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    goedemorgen

Allereerst KIm van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag vandaag en het zal ongetwijfeld een gezellige boel worden...wel jammer dat het niet zulk heel mooi weer is...
    Monique ook gefeliciteerd met je dochter wat word ze groot he...ook een hele fijne dag natuurlijk en toch fijn dat je moeder eventueel Isa op wil vangen...en nu lekker genieten vandaag hoor !

Inky wat heerlijk zeg dat Niels het zo goed doet in de bakerzak dat is dan toch jammer bij die beebs dat ze het niet zelf even aan kunnen geven dat ze dat lekker vinden..

Nancy alles goed meid? beetje opgelucht hoop ik na je gesprek met de ha...en leuk dat berichtje van Gups...doe haar maar de groeten van me.. vind het ook heel jammer dat ze niet meer mee kan schrijven..

Minnie ben blij te lezen dat alles weer goed is en ja pms pfff ik heb er gelukkig niet zo heel veel last van maar heb een dochter die het heel erg heeft...nou dan ga ik ook een stapje opzij hoor hahahaha....wel zonde zeg dat jullie het eerste uur zoveel regen hebben gehad in sprookjeswonderland..maar is het er wel leuk?

Suus....hahahaha ja dat bedoel ik he ben ook zo'n muts ik lees daar dus gewoon overheen soms...komt omdat er dan zoveel is geschreven dat ik het alweer kwijt ben...regenhoes nog gevonden?
    balen zeg dat werk...wat dat betreft vind ik het toch eigenlijk wel slecht geregeld in dit land wat kinderopvang betreft en ook wat rekening houden met kinderen betreft...

Semmie alles goed met jullie? lekker aan het genieten van je meisje hoop ik..

Wen hoe is het met jou? gaat alles goed..? ben je alweer aan het werk of heb ik dat ook gemist? zou goed kunnen hoor..

Sabine..je maakt het spannend...kunnen we al boeken?

Beccaa ook alles goed? ben ook wel benieuwd naar een foto van je meisje..

nou meiden heb gister inderdaad getest en negatief..wist het ook wel maar goed dan weten we het tenminste zeker...even slikken en weer verder hoor niet te lang bij stilstaan...

gister een heerlijke avond gehad met hubbie...hij kwam in een romantische bui thuis en hebben lekker de hele avond samen op de bank gezeten lekker gekletst wijntje erbij echt gezellig..was lang geleden...leuk hoor veel kids maar de avonden dat je eens samen kan zijn zijn daardoor wel sporadisch geworden...gister hebben we het er lekker van genomen...lag pas 1 uur in bed en gingen pas om kwart over 2 slapen hahahahahahahaa...beetje jammer dat eva zich om half zeven alweer meldde...nou ja weet zij veel...voor vanavond gaat mijn hubbie uitgebreid koken voor me...vlees met rode wijnsaus verse asperges erbij met een lekker sausje..hmmm heb er nu al zin in...word vast weer een hele gezellige avond...alvast voor moederdag zei die...wel lief hoor wat heb ik toch een schat van een man...nu is die even studeren hij heeft 12 juni examens en dan ging die de stad in voor een moederdagkado..ja helaas kan die eva niet meenemen want hij moet alles met het openbaar vervoer doen en loopt met krukken...nou ja volgend jaar beter...ze heeft er nog niet zo heel veel erg in tenslotte...

verder voel ik me nu even helemaal weer verliefd en in de zevende hemel na zoveel aandacht hoor..heerlijk was ik wel aan toe merkte ik...hahahahaha..

eva doet het prima word met de dag ontdeugender verzint de gekste dingen soms dat ik wel eens denk waar haal je het vandaan..sokken aan de handen i.p.v. aan de voeten en dan vervolgens in de waterbak de sokken natmaken en mijn deuren ermee soppen? raar ding....ze heeft ook weer een knuffelperiode..komt me steeds kusjes geven die gaan gepaard met zo'n heerlijk smakkend geluid..vind dat echt lief....en wat word ze toch groot en wijs .....genieten hoor zo'n kind....

nou meiden heb verder even niet veel meer te melden..

oh ja toch nog wel...a.s. maandag krijgen we twee bezichtigingen voor het oude huis..spannend ! hoop dat we het eindelijk eens kunnen verkopen...en volgende week zondag zijn we uitgeloot door de postcodeloterij om een hele dag aanwezig te zijn bij miljoenenjacht hahahaha wat een giller...krijgen uitgebreidde lunchbuffet en al en 's avonds de opnames..nou misschien staan we in de finale (blijven dromen)....maar heb er wel zin in hoor ...ga samen met hubbie en danielle en roy passen op eva de hele dag..ben benieuwd...

nu heb ik echt niets meer is toch alweer een heel verhaal geworden geloof ik...

iedereen een heeeeeeeeeel fijn weekend en een goede moederdag alvast gewenst...

7. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    oh ja zie je vergeet ik nog te zeggen...mijn zus is 1 brok zenuwen op het moment en dat is wel logisch natuurlijk dus ik bel haar iedere dag en we mailen veel met elkaar ( ook met mijn andere zussen)....en we hopen en bidden dat het maandag allemaal meevalt en meer kunnen we helaas niet doen voor d'r..maar vind het eerlijk gezegd doodeng allemaal...

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ow.. helemaal vergeten..... Kim van harte gefeliciteerd met je 9de verjaardag! Hopelijk heb je een leuke dag vandaag!

Elena, hopelijk is er een koper voor jullie bij! Ik duim voor jullie.

BOEHOEEEEEEEE De Quinny is verkocht.. *snik*
    Raar hoor.. om langzaamaan wat dingen weg te doen die je niet meer gebruikt.
    Gelukkig heeft het wel een leuk bedrag opgeleverd....

Het was een leuk jong stel, met oma natuurlijk hih ja die moest betalen.
    De zwangere was nu 10 wkn zwanger.. had gisteren de echo gehad. Alles was goed!
    Leuk joh om zo'n mensen dan ook helemaal happy te kunnen maken met een mooie wagen.

9. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    We komen net bij Monique vandaan. Was weer super gezellig. Kim is echt zo onwijs veranderd. Isa ook trouwens, we hebben erg gelachen om dat ondeugende kind, hihi. Ze keek al zo ondeugend en dan ging ze gekke dingen doen. Helemaal top!

Ik mag ook geen breezer, nee. Maar ik neem ook wel es wat wat ik niet kan hebben. Moet ik dan achteraf wel de prijs voor betalen. Nouja, so be it. Heb trouwens geen breezer genomen.

Elena, ik bid met jullie mee, hoor. Miss helpt t n beetje.

Suus, lekker de boel is weg. Maar ik kan me voorstellen dat het wel n beetje pijn doet.

Vandaag hebben we 5 verjaardagen gehad. Haha vanochtend een 2 in 1 en vanmiddag een 3 in 1. :D
    Lekker daggie zo, Wel druk, maar erg gezellig.

@Inky, hoe gaat het met jouw bekken? En hoe ging het na t sporten?

Dikke kus voor jullie allemaal meiden, want iedereen kan er wel 1 gebruiken op t moment. ;)

10. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    Nou, met zoveel belangstelling kan ik het niet nalaten, dus heb ik een recente foto in mijn album gezet (ik nu ook stoer).
    claudia groeit gelukkig minder hard, anders werd ik nog bang! Laatste meting (april, 9 maand) 74 cm en 9,8 kilo. Alles gaat prima, en levensgevaarlijk. Ze kan de trap op klimmen (whaaaa!) en kruipt ontzettend snel. Staan is ook al hip, en wandelen langs de tafel en zo. Leuk hoor, maar waar is die tijd gebleven.....

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    whaa, wat n leuk droppie, joh! Schatje.
    Ook alweer bijna een jaar oud, zeker?

@Monique, toch de thee vergeten, had ik in n andere tas gedaan, hihi.

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Voor degenen die nog kunnen inloggen op zenz: stem ajb ff op Giulian.

(vanavond mag voor t laatst, denk ik)

13. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ahhh wat een droppie Becca.
    En maak je geen zorgen. Lars was ook altijd erg groot. Rond anderhalf jaar begon hij af te zakken naar het gemiddelde. Hij was ook altijd zwaar en groot. Die was met 10 maanden 10 kg en 78 cm. Nu zit hij op het gemiddelde.

Hier zijn alle voorbereidingen al gedaan. Hapjes zijn gemaakt en alles is gesneden en in de koelkast gezet. Niels heeft van 23 tot 5 geslapen dat waren 6 heerlijke uren. Daarna weer zelf gepoept haha en nu slaapt hij nog. Dus ga hem zo even wakker maken. Gisteren bij mijn ouders wilde hij niet zo goed slapen en thuis weer wel. Waarschijnlijk is het net als Lars een kind dat thuis het beste slaapt en in een vast ritme.

Nou ik ga NIels uit bed halen. Remon mag op zijn verjaardag natuurlijk lekker uitslapen dus die ligt nog in bed. Lars heb ik voor een dvd van Dora gezet zodat ik kon kokkerellen.

@monique, hoe is het met Isa gegaan? Is ze thuis gebleven of met je moeder mee?

14. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ieeeeeh, hier horror op de vroege ochtend.
    Mn buuv stond net met n bevlekt gezicht voor de deur. En haar 2 oudste zonen (4 en 5). De jongste die gisteren 2 is geworden zn vinger is er helemaal vanaf, dus paniek! Of wij die oudste 2 kunnen opvangen.
    Piet Piraat (zohee echt super bedankt Thea! Die komt nu dubbel zo goed uit) staat nu op.

Had ik al gezegd, dat Isa n zonnetje was gisteren?

15. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    gedverderrie wat een naar verhaal. Hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen?

Hier is Lars in de rugdrager met papa mee om nog wat kleine boodschapjes te doen. Niels slaapt weer. Tjees man wat een uitvinding zeg die bakerzak. Dat ze dat niet gewoon ff vertellen dan hadden we weken eerder meer rust gehad. Het kind slaapt bijna de hele dag.

Ik vind het trouwens erg moeilijk om dingen voor Lars zijn verjaardag te bedenken. Vanmiddag krijgt de familie de uitnodiging en dan vragen ze natuurlijk meteen wat hij wil hebben. Verder dan Duplo kom ik eigenlijk niet. Van mijn broer krijgt hij cd's van studio 100 en van mijn ouders een aquaplay (een enorme aanrader trouwens!) en dan weet ik het niet meer. Zat nog te denken aan een rugzakje voor als hij straks naar de peuterspeelzaal gaat.

Zijn jullie verwend zo met moederdag? Hier is Remon zijn verjaardag ff belangrijker haha. Hij wilde een bos bloemen gaan halen maar dat hoefde niet van mij. Ik ben niet zo'n bloemenmens. Nu gaat hij het hangertje wat ik met Lars zijn geboorte heb gehad naar de smid brengen om er een diamantje bij te laten zetten. Nu is het een mama met kindje en 1 steentje, straks komt er voor NIels dan ook een steentje bij. Verder geen ontbijt op bed. Mijn sonja bakker schaaltje vla eet ik wel beneden hihi.

@monique, al weer wat bekomen?
    @nancy wat zal jij een heerlijke moederdag hebben met jal je kids!

16. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Fijne moederdag allemaal.
    Ik ben net beneden.. na een heerlijk ontbijtje op bed en 2 kadootjes!
    Ik heb van Lisa een zelfgemaakte ketting van klei gekregen (die heb ik natuurlijk nu om) Ze heeft hem op de psz gemaakt.
    En van Tim het nieuwe boek van Sonja Bakker.

Jee Minni, wat is er dan met dat kindje gebeurd joh? Krijg er helemaal de bibbers van!

Monique, Fijne dag gehad gisteren?

Becca, Jee gaat ook hard bij jou he? Mooie meid heb je hoor!
    Scheelt maar een week of 4 met Tim. Ik moet dinsdag naar het CB eens kijken hoe groot hij is en hoeveel hij weegt!

Inky, Ik kom idd ook niet verder dan Duplo voor Tim en een loopmoter...
    Een rugzakje is een goed idee. En ik zou evt hem van die naamlabels geven. Ik heb ze besteld bij: "goed-gemerkt.nl" Meestal heb je die nodig op de psz. Hier tenminste wel! Voor op het tasje te strijken/plakken en voor in de jas.

Fijne verjaardag voor Remon gewenst!

Ik heb 2 foto's laten vergroten. Die van Lisa op het bankje (zie weblog) en de foto die ik bij mijn msn heb staan (van Tim) Ze zijn 30x45 cm en hangen nu in de kamer... mooi joh!

Nancy... wat zal jij idd een grote moederdag hebben...hihih

Alle anderen: Fijne dag allemaal!

17. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Ik geniet idd volop van mijn moederdag! van de oudste 3 zelfgemaakte knutseltjes... heerlijk

kreeg van Thomas en Matthijs ontbijt op bed, icl kopje thee..... zoooo lief!

@ INKY wat geweldig die bakerzak! lekker dat hij zo goed slaapt!
    GEFELICITEERD met je man! vier je het vandaag ook?
    Phaedra ligt eigenlijk altijd met haar handjes tegen haar gezichtje of sabbelt op haar handje, die zou denk ik helemaal over de zeik gaan in zo'n zak.... hihihi

@ Minni, hoe is het gebeurt? blegh akelig hoor

18. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Ik ben er weer..............jeetje wat een drukte gisteren maar wel erg gezellig.....Kim heeft echt onwijs veel gehad en is ook goed verwend.....

Isa was inderdaad het zonnetje en hobbelde overal doorheen en heeft weinig tot niet gehuild.....rond half 7 kakte ze in en had het gehad......Mijn ouders hebben haar meegenomen en vanmorgen belde mijn moeder dat het goed was gegaa. Ze was daarnog even super hyper en is toen met oma in bad gegaan.....rond 8ten naar bed en om 10 uur was ze nog aan het zingen.

Vanmiddag gaan we die kant op.......en ik kan even puinruimen........wat een zootje zeg! Ik heb Marco en Kim naar de sportschool gestuurd en ben in de woonkamer begonnen....nu de keuken bijkeuken en de wc en alles is weer klaar........

De laatste gingen om 1 uur weg.........Marco was het zat en is gaan opruimen.....hahahahahaha

19. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Jeetje Monique! Om 1 uur 's nachts?
    Pff ik zou echt kapot zijn!

Wat n leuke moederdagkadootjes allemaal.
    Ik heb mn dagje sprookjeswonderland gehad afgelopen vrijdag voor moederdag.

Dat vingertje is tussen de deur gekomen.
    Rond 11 werd ik gebeld, dat er niks gebroken was en dat ze t toppie er weer aanvast kunnen plakken (met zn nagel erbij). Jakkie.
    Maar het was erg druk en ze moesten wachten tot ze aan de beurt waren.
    Mn buuv heeft dus niet zo'n leuke moederdagkado gekregen. zo kan t dus ook.

We zijn naar de kinderboerderij gelopen en de jongens zijn bekaf en spelen nu zandbak.

Ook toevallig. De eerste x dat ik wilde schriojven vanochtend, stond mn buuv voor de deur in paniek.
    DE 2e keer dat ik wilde schrijven, belde haar man op vanuit t ziekhuis. En nu ik weer schrijf, belt mn buuv dat ze eraan komen.

20. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    klinkt als een geslaagde dag Monique.

@nancy, we vieren het idd vandaag. Lars ligt nu te slapen en Remon hoopt dat iedereen na de start van de F-1 komt.

Niels sliep altijd met zijn handjes naast zijn hoofd maar hij maaide er echt mee in zijn gezicht omdat hij nog veel van die schrikreflexen heeft. Nu liggen ze naast zijn gezichtje, dat kan nog net in de zak. En zijn beentjes liggen opgetrokken in de foetushouding. Hij ligt nu nog steeds te slapen. Na zijn fles meteen weer in bed omdat hij lag te gapen en nu pit hij nog. Dadelijk moet ik hem weer wakker maken. Ben echt zo blij en heb nu veel meer energie en meer tijd om hier te kijken haha.

Zo Lars is al 3 dagen mega chago. Echt drammen, gillen, NEE NEE NEE. Alles tegelijk willen en hij kan zo een half uur huilen om niets. NIet te troosten en niks willen. Man o man wat kan dat kind een drama maken. Heb het boek van de Nany erbij gepakt en even weer gelezen dat het erbij hoort en dat negeren het beste helpt. Vooral het stukje dat het deel van de hersenen wat over zelfbeheersing gaat pas met 3 jaar volledig is ontwikkeld.

Verder is ie wel lief hoor. Op de cd van Remon staat dat nummer van Jackel en Hyde met die legopoppetjes. Toen Remon dat opzette ging hij jumpen haha. Echt zo lief om te zien. Hij springt niet maar gooit zijn been naar voor, achter en opzij. En dansen natuurlijk tussendoor.
    Ik heb het gefilmd, zal het snel ene keer op de computer zetten.

@suus, ik heb nu gisteren NIels wakker gemaakt om 23 uur voor zijn laatste fles, hij kwam toen om 5 uur. Moet ik dat zo laten of is het dan de bedoeling dat ik het steeds vroeger ga geven. Dus nu om 22 uur de laatste fles ofzo?
    Lars kreeg altijd om 21 uur de laatste fles maar je die was 3 maanden toen hij aan de fles ging daarvoor was het bv.

Deel Deze Pagina