Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Je kan kiezen om het zo te laten voorlopig en kijken wat Niels doet.
    Of je geeft hem b.v om de week 10 min. vroeger (niet meteen een half uur)
    Op een gegeven moment zit je weer rond 21.00.

Ik denk dat Niels straks zelf laat merken wanneer hij de laatste fles weer wat eerder kan hebben. Dan zal hij nl steeds langer slapen s'ochtends. Doet hij dat, dan kan je de laatste fles dus weer wat vervroegen. Zodat je bv de eerste fles om 8.00 uur kan geven..

Vorige maand gaf ik Tim ook nog een fles om 22.00 uur.. maar dat kwam omdat ik het dan om 21.00 vergeten was...Dan gaven we hem die fles als we naar bed gingen.
    Nu krijgt hij om 19.00 uur joghurt en slaapt dan tot 08.00 uur...

2. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Er staan weer nieuwe foto`s in mijn album

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Mooie foto's Monique!

Jee wat ziet Kim er goed uit joh... (Isa trouwens ook!)

4. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Minni bedankt nog voor je ontzettende mooie bloeier voor buiten......

Wij gaan eten bij mijn ma....Isa ophalen en vanavond bank hangen......

5. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    pfoee...ik had dik 1 uur nodig om alles bij te lezen.....'t is net een boek..hahaha..ben blij dat de meeste problemen een goed einde hadden .....

Ik ben er ff niet zo vaak vanwege dus dat bezoek uit Nederland. Daarnaast moet ik ook veel regelen ivm onze nieuwe aankoop: DE KAVEL.

Volgende week dus naar de notaris. Daarnaast moeten we "even" ons eigen huis nu onderhanden nemen. Het moet geheel geverfd worden aan de buitenkant. Ik moet dus offertes van schilderbedrijven snel opvragen zodat dat snel gebeuren kan. Daarna de taxateur uitnodigen die dan een juiste taxatie aan huis kan verrichten en deze waarde doorgeven aan de potentiele kopers die dus in Geneve zitten.

Daarnaast zijn wij bezig om de juiste architect te vinden. Iemand die onze ideen aanvoelt en dit in een mooi en bijzonder ontwerp kan verwerken. We hebben al ideeen wie waarschijnlijk de opdracht zal krijgen...

Gelukkig is het moederdag vandaag en kon ik evene op bedje blijven. Zoals het "hoort" kwamen de kinderen vol trots hun tekeningen brengen en had harry een aardbeien op brood ontbijt in elkaar geflanst.

Jeetje monique: wat ziet Kim er goed uit! Op 1 foto vind ik haar erg op jou lijken.

Ow a...hebben jullie dat ook weleens: dat apaaratuur etc. tegelijk kapot gaat zodat je een vermogen uit moet geven? Zo hebben we al afscheid moeten nemen van onze: Koelkast, theaterstereosysteem, mijn auto (hihi..die heb ik nog wel, maar heb 2 deuken erbij) ons hek (daar reed ik de auto in....) tuimpomp die zorgt dat grondwater naar boven wordt gehaald....zodat de tuin water krijgt.....helaas niet de tv...want harry zou wel eens een flatscreen willen hihi...dure maand dus!

Over geld gesproken: vanwege onze bouwplannen hebben we al een gesprek bij de bank gehad vanwege de hypotheek. Dit zal geen problemen opleveren....gelukkig, 1 zorg minder....

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Pfff, zeuren om die paar lullige uitgaven en dan tussen neus en lippen schrijven dat ze zonder problemen n huis van n miljoen kunnen laten bouwen. Kouwe kak! :D
    Haha, Sabrina, je zit al met je hoofd in de wolken vanwege je nieuw te bouwen huis, zodat je je auto aan stukken rijdt? Ai-ai! Maar wel begrijpelijk. Als ik de kans kreeg, die jullie nu krijgen, was ik ook niet meer toerekeningsvatbaar.

@ Inky, ik zou idd afwachten tot Niels steeds later wakker gaat worden 's ochtends en dan voorzichtig de avondflessen vroeger gaan doen. Wat slaapt ie goed zeg! Geweldig!

Mn buurjochie deed t wel goed vanmiddag, zn ouders hadden er bijna meer last van. Vreselijk ook zeg, het hele huis zat onder t bloed, want t was eruit gespoten. Ik weet hoe dat werkt, want ik heb ook es mn pink aan de scharnierkant van de deur geknepen gehad. Niet zo dramatisch als dat jochie t had, maar evengoed een hele schrik en ik heb er enigszins n kromme pink aan over gehouden en een littekentje.

7. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    gelukkig is het goed afgelopen minni! Pff wordt al eng bij de gedachte.

@sabrina klinkt allemaal als veel geregel maar waar je wel iets moois voor terug gaat krijgen.
    En dat alles tegelijk kapot gaat hebben we hier gelukkig niet maar hebben wel een vermogen mogen uitgeven aan ene nieuwe ketel en het plaatsen ervan.

@monique, Kim ziet er echt goed uit zeg jeetje wat een verschil Een mooi smal koppie heeft ze nu. En ze lijkt idd op jouw op die foto met Isa samen van haar verjaardag.

@suus, ik laat het voorlopig dan maar ff op 23 uur. Tot nu toe komt hij er ook zelf op uit steeds. Hij zit nu op 6 flessen, best netjes vind ik zelf. Vorige week waren het er nog 8!

Hier is de visite weg. Ik heb net gestofzuigd en de wc snel gedaan en Remon is nu de vaatwasser aan het doen. Wel lekker hoor een feesie op zondag dan blijven ze niet zo lang hangen. Het was wel super gezellig. De kids hebben zich prima vermaakt in de voorkamer en we hebben ze niet gehoord.
    Lars heeft nog aan iedereen laten zien hoe goed hij kan jumpen. Hilarisch! We moesten het nummer wel 5 keer draaien en nog was ie niet moe. Dat word een zware nacht voor hem. Hij praat altijd erg veel in zijn slaap als hij zoveel indrukken heeft.
    opgedaan.

Niels heeft het tot half 5 super gedaan. Daarna kreeg hij een fles en was hij even beneden. Omdat niet iedereen hem veel ziet is ie best wel van hand tot hand gegaan en eigenlijk net te laat naar bed. Die heeft dus niet geslapen tot zijn volgende fles en meldde zich al vroeg weer.
    Gelukkig ligt ie nu vanaf half 9 lekker op bed. Ik ga hem zo een fles geven en dan lekker ook naar bed.

8. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    zo dan nou heb even heel vluchtig alles doorgelezen maar ben de helft alweer kwijt..

Monique heerlijk dat jullie feest zo geslaagd was..en ontzettend leuke foto's van de meiden..Kim ziet er echt geweldig uit !...en lief die foto dat ze Isa op haar arm heeft.

Minnie had nog even op Guil gestemd bij Z&Z..
    akelig verhaal van je buurjongetje bah..

Becca..wat een mooie meid..en die sprankelend blauwe ogen zeg...geweldig..

Nancy hahahah ja heeft zo zijn voordelen he zo'n groot gezin...dat merkte ik gister ook wel..

nou hier ook een fantastische moederdag gehad..heerlijk uitgebreid ontbijt op bed van de jongens....drie cd's gehad ...oogschaduw..lippenstift..een prachtige Roos..doos chocolade en een zak met chocolade en als hoogtepunt...en kassabon van mijn man..hahahha hij heeft een waterbed gekocht en dat word morgen bezorgd DE SCHATTTTT !...we zijn al een tijd op zoek naar een nieuw bed ons oude bed is echt af en ik word iedere ochtend gesloopt wakker...maar ik riep iedere keer even wachten even doorsparen...we hadden dus een mooi waterbed op het oog en mijn schat is dat dus gaan kopen...

nou vandaag spannende dag...mijn zus naar zh dus mijn duimen draaien als dolle en ook vandaag twee bezichtigingen voor het oude huis...verwacht er maar niet teveel van anders word het weer zo'n teleurstelling

9. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    jee spannende dag voor je ELena. Mijn duimpjes gaan overuren draaien voor je. Veel succes vandaag.

Hier een goede nacht en ochtend.

Ik heb net onze vakantie geboekt. We gaan met Remon zijn broer en vriendin naar Duitsland. Naar Schloss Dankernstein. Dat is echt ene paradijs voor kinderen en dan meteen ook voor de ouders. Zijn broer is er 2 jaar geleden geweest met hun zoon en die vond het geweldig. Ik heb er nu al zin in. Omdat ze meegaan hebben wij af en toe ook onze handen vrij zodat Remon goed kan bijkomen. We gaan een weekje en dan gaat Lars ook nog een paar dagen bij oma en opa slapen.

Hebben jullie al vakantieplannen?

10. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    ja Inky heel spannend vandaag..merk het wel...ben behoorlijk onrustig maar goed dat is logisch...

lekker zeg een week weg met zijn allen..en zal zeker schelen dat je met nog een stel gaat...even goed bijtanken dan maar...wij gaan 29 juni naar Schoonloo toe voor een weekje...lekker met zijn drietjes....voor ons is dat al enorm bijtanken...even geen grote pubers een week hahahaaha

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    geen concrete plannen, we willen verbouwen, maar de vergunning is nog niet binnen.

12. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ben niet in de stemming iets leuks te schrijven (veel zelfmedelijden momenteel) maar wil wel ff mijn frustratie kwijt :evil:

Hele week verkouden geweest, vrijdagavond zodanige hoofdpijn erbij gekregen dat ik mijn hoofd niet eens met goed fatsoen kan bewegen. Maar goed, 2 paracetamolletjes en gaan met die banaan.

Zaterdag gelukkig beetje rustig aan kunnen doen doordat Lotte erg lang lag te slapen. Gisteren niet de moederdag waar ik op had gehoopt..kreeg 's ochtends de mededeling van R. dat hij er pas zaterdagavond achterkwam dat het moederdag was (hebben verdorie een week lang naar reclames over moederdag op tv zitten kijken) en zegt dat hij het goed zal maken. Had al zo'n voorgevoel dat hij het zou vergeten, maar toch erg teleurgesteld omdat ik een krabbel oid van Lotte wel erg leuk had gevonden. Anyway..heb een ontbijtje op bed los kunnen peuteren.

R. ook ziek geworden gisteren en die ligt doodleuk de hele dag in bed. Nadat ik rond etenstijd vroeg of hij er nog uitkwam werd me gezegd "nou ik denk het niet want mijn hoofd doet zo pijn en als ik een paar passen zet ben ik zo kortademig". Ben toen uit mijn slof geschoten en heb gezegd dat ik me net zo ellendig voel als hij maar dat ik me ook niet kan permiteren de hele dag in bed te liggen. Lotte's kan tenslotte ook niet zelf haar prakkie koken en voor zichzelf zorgen :x

Meneer ligt nog steeds in bed, te zuchten en te steunen. Nu zal hij zich ook best niet lekker voelen, maar hallo ik ook niet + ben zwanger. Hij laat mij opstaan om Lotte aan te kleden en eten te geven en ik ben zo ontzettend teleurgesteld nu!

Moet zometeen naar de HA, denk dat ik holteonsteking heb en hoop dat ik kuurtje ga krijgen..

Door mijn tranen heen besef ik me heel goed dat ik met zelfmedelijden ook niets opschiet, het is daarentegen wel verdomd lekker om het ff van me af te schrijven..

Ik beloof vrolijkere berichten binnenkort ;)

13. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    het gatsie Wen heb echt met je te doen meid...mannen ! pffff..ja geloof dat de meeste toch zo zijn vrees ik...als hun ziek zijn kunnen ze ook gelijk niets meer ..maar als moeder moet je maar doorrennen of er niets aan de hand is....mag je gewoon niet ziek zijn eigenlijk...en wat lullig dat je moederdag zo in het water is gevallen...nou meid hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen en dat de ha een kuurtje voor kan schrijven...hele mega dikke knuf en beterschap !

14. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    nou eerste kijkers zijn geweest..waren positief maar ja dat heb ik al zovaak gehoord...dus afwachten maar..over een uur de tweede...

zit meer in spanning te wachten op een telefoontje van mijn zus..net een andere zus even gebeld die wist ook nog niets...getsie...ga om 1 uur even de stad in even afleiding...moet ook een cd ruilen die had ik al namelijk...nou ja kon eva toch ook niet weten hahahaha

15. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    JOEHOEEEEEEEE....net gebeld..zijn twee cystes tegen elkaar aan is een kleine biopsie genomen krijgt mijn zus volgende week de uitslag van maar de arst maakte zich totaal geen zorgen...waren voor hem duidelijk gewone cystes...oh wat zijn we allemaal blij !

16. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    pff elena wat een goed bericht! Nu nog hopen dat je huis verkocht is en dan kan je dag niet meer stuk.

@wen, gadver wat zijn mannen toch altijd zielig als ze ziek zijn. Het is echt wel unfair van R. om te blijven liggen. Je zou elkaar nu juist moeten afwisselen. Ik hoop dat je het aan zijn verstand gepeuterd krijgt dat jij ook ff moet rusten. En voorlopig lekker makkelijk eten hoor neem je rust.
    Dikke kus van ons.

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    @ Wendy: ooooh wat herkenbaar. En die frustratie en teleurstelling van jou dan ook.

Net wat de anderen ook al zeggen: die mannen zijn t zieligst. Vreselijk.

Gefeliciteerd met je zus, Elena, wat n opluchting voor jullie zeg. Heel fijn!

Ik ben nog steeds niet echt ongesteld.
    Als ik zwanger ben, verlies ik meer bloed, zeg maar....
    Vrijdag had ik ongesteld moeten worden en had ik 's ochtends ook mn eerste beetje bruin bloed. Maar tot op heden nog n paar keer zulke veegjes.
    Ik hoopte stiekum weer op n zwangerschap natuurlijk, maar ik denk t niet.

Grappig: gisteren mn vriendin op msn en die had t zelfde. Had zelfs getest, maar negatief natuurlijk en die had er ook stevig de balen in. Zij wil nu ook graag, maar haar man zegt nu nog n jaar te willen wachten.
    Ook Elmar heeft me te kennen gegeven dat ie wil wachten tot Giulian 4 is ofzo. Ja haaalooooo! Duurt me echt te lang. Ik hoop toch niet dat ie dat meent.

18. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    spannend minnie...blijf toch wel voor je duimen hoor...ach en mannen zijn en blijven vreemde vogels..mocht het raak zul je zien dat ie er net zo blij mee is hoor..

nou van de makelaar nog niets gehoord over 2e bezichtiging afwachten nog maar...weet dat ie nog meer bezichtigingen moest doen vandaag dus heb geduld..

even lekker de stad in geweest..lekker broodje gegeten met dylan en alvast eva d'r verjaardagskado gehaald wat ze van oma krijgt..plastic theeservies en een heel pakket voor bij het keukentje wat ze van ons krijgt...eerste kado's zijn binnen...

19. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    zo dat is lekker elena, wij moeten ook maar eens gaan shoppen het komt zo dichtbij nu.

@minni wat rot dat het weer twijfelachtig is. Ik hoop voor je dat Elmar het niet meent. Lijkt me idd niet leuk hoor 4 jaar ertussen. 3 lijkt me wel ideaal dus kan je zo langzamerhand wel zwanger worden nu.

Remon is hier ff met Lars weg. Man dat kind maakt me gek. Ik hoop toch dat dit een sprong is want hij is echt nog steeds niet te genieten.
    Ik ga Niels wakker maken voor de fles. Die is vandaag iet wat onrustiger dan anders. Komt denk ik door de visite van gisteren.

20. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Pff heb je van die dagen met die kinderen, he.
    Morgen krijg ik "de verschrikkking van de buurt" ;) op visite voor n middag. Kan en wil geen nee verkopen, omdat zij ook altijd helpen. Ach... Een middagje. Heb gelukkig mn hulpje niet. Dan wordt t zo'n gekkenhuis voor mn gevoel.

Ik ga nog es naar de wc en checken...

Deel Deze Pagina