Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. giovanna

giovanna Actief lid

May 13, 2006
    129
    0
    0
    Hihihihi, die Inky, hilarisch verhaal, en enoooorm herkenbaar!!

2. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Die Inky........Heeft die arme schilder zijn werk nog af kunnen maken?

Wij zijn bezig in de tuin....we krijgen een houten terras en gaan als Isa wakker is de planken ophalen........van mijn ouders mogen we een zitje uitzoeken voor het nieuwe terras.......Ik heb al veel leuks gezien.......De stenen BBQ zijn bij de KARWEI in de aanbieding en eindelijk krijg ik mijn zin en komt er zo`n BBQ........( Ja minni wij zijn verzot op BBQen.)

Inky veel plezier dit weekend en geniet er van......

3. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Even een klein mijlpaaltje........Isa is vandaag 13 maanden en kan nu 3 stapjes zelf zetten........zal ze het redden om binnen de 14 maanden te lopen!!!! Kim was 15 maanden

4. toontje

toontje Lid

May 24, 2006
    45
    0
    0
    ziekenverzorgster
    Swolgen (limburg)
    wij hebben een geweldig feest gehad Noah is echt vreselijk verwent en heeft de hele dag gestraalt
    het was een lange en vermoeiende dag maar echt helemaal geweldig
    zal morgen wat fotos plaatsen

5. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    He wat fijn dat het zo goed is gegaan Toontje! Ik wacht op de foto's.

Wij zijn inmiddels ook weer terug. Lars heeft goed geslapen maar droomt heel veel, dus met 3 keer gillen op onze kamer, hebben wij uiteindelijk gene oog dicht gedaan. Pff ben moe nu. Heb hem meteen hier ff in bed gelegd maar slapen doet hij nog niet de donderstraal.

Dadelijk BBQ-en (haha wij ook Monique) bij mijn broer, als afscheid. Morgen ga ik daar ook nog ff langs want dan vertrekt hij voor 8 maanden naar Noorwegen!

Denk dat ik nu ook nog maar ff ga liggen.

hebben jullie een leuk weekeind gehad?

6. toontje

toontje Lid

May 24, 2006
    45
    0
    0
    ziekenverzorgster
    Swolgen (limburg)
    zo het huis is weer netjes.
    Noah heeft vandaag heerlijk gespeeld met zijn nieuwe speelgoed.
    vanacht moet ik weer werken ben echt af aan het tellen tot de vakantie en na mijn vakantie hoef ik nog maar 1,5 maand tot mijn verlof wel een lekker vooruitzicht
    heb een aantal foto,s in mijn album geplaatst.

7. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    jee wat een lekker jochie, een knap ventje. Dat wisten we wel, maar ik ben onder de indruk over hoeveel ie veranderd is. Nu ziet ie er ook echt uit als een dreumes, Toontje.

Die Isa, nog vlotter lopen dan haar zus ook zeker? Echt goed!

Ik heb een heerlijk weekend gehad. Ben wel erg moe nu. Giul kruipt in zn slaapzak door de huiskamer (op tenen en handen, hihi)

8. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee Monique, bevalt je BBQ? Foto!

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Wat een weekend....mooi weer en regen.De tuin is dus klaar en ik vind het erg mooi geworden. Hier en daar moet het nog wat aangekleed worden maar dat komt wel goed.....stuur mij naar een tuincentrum en ik slaag altijd. Vanmiddag hebben we al een leuk tuinsetje gekocht voor het nieuwe terras. en tafel met een glasplaat en stoelen met een zwarte zitting...omdat het de laatse was mochten we het meenemen voor de helft van de prijs. De BBQ komt als het goed is pas volgend weekend....

Ik ga mijn meiden baderen en in bed doen en duik er vanavond zelf ook vroeg in....

Mooie foto`s van Noah en wat wordt hij in ene groot!!!!!!!

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    idd mooie foto's zeg!! Hij word echt groot!!!

11. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    was al bang dat het aan mij lag, hihi.

Ik ga zometeen gemasseerd worden dames, dus eat your heart out!
    Later laat ik wel weten of ik het jullie aanraad. Ik verheug me er wel op tenminste. De vrouw doet lymfedrainage (wat ik goed kan gebruiken) en dat schijnt een zachte massage te zijn. Ik geniet er al een week van (vooraf), hihi.

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    owww heerlijk.. geniet ze!

13. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    nou lekker van genieten minni!

Ik heb net zelf eens gependeld, dat is ene rare gewaarwording!! Bij alles wat ik vroeg gaf hij de goede antwoorden. Heb voor mezelf ook nog gevraagd wanneer ik zwanger ben en dat zou in augustus zijn en dan van een meisje.
    Mijn vriendin zou de 11e bevallen. Ben benieuwd of er iets gaat kloppen.

Ik ga zo maar wat boodschappen doen. Heb net de hele benedenverdieping gepoetst en gestofzuigd en aangezien Lars weer enorm hangerig is mag hij lekker in de buggy mee!

14. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Dus in september krijgen we te horen dat je zwanger bent?

Kan je pendelen? Pendel es voor mij, ik ben zooooo benieuwd.
    We zijn bij een vriendin geweest dit weekend. Die heeft n dochtertje met rood haar, zoooo'n schatje! (precies wat er op Elmar zn verlangslijstje staat voor de toekomst) nou sindsdien kriebelt het weer bij mij hoor. Ik ga maar weer rustig in een hoekje zitten, wachten tot het kriebelen weer over is,hahaha.
    Massage was heerlijk en ik voelde mn lijf erop reageren. Helaas vertelde ze me dat het wel heel ernstig was met mij en dat ik eigenlijk een paar weken regelmatig komen moet om ook daadwerkelijk verschil te gaan zien en vervolgens dat zij vakantie heeft en pas weer in augustus verder met me kan.
    Maar ik voel nu pas weer de pijn (een beetje) opkomen van t vocht, dat was toch vanaf 10 uur zo'n beetje weg. Heerlijk!

15. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    hihi ik wil best voor je pendelen hoor, dit was de eerste keer dat ik het deed maar alles wat ik vroeg ging goed. Kijk of de dingen die ik vroeg ook uitkomen weet ik niet. Maar het komt wel overeen met wat de andere dames voor mij gependeld hadden.

16. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    ik kan niet slapen.......teveel aan mij hoofd. Alles ligt hier al op 1 oor en op de tv is er ook al niet veel aan.......

17. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ik kan ook niet slapen....

18. Elvier

Elvier Lid

Jun 21, 2006
    66
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    @ Toontje... Noah wordt idd erg groot zeg! Maar wat blijft het toch een knap ventje!

@ Minni, hoe was de massage??

Hier alles rustig... de waterpokken zijn nog steeds niet echt doorgekomen, alhoewel ik vandaag wel wat rode vlekken zie bij Boyd. We wachten maar gewoon rustig af!

Ikzelf nog steeds helemaal in de wolken, echt zo'n klassiek geval, niet meer normaal kunnen denken en doen hihihi... Gister weer voor het eerst gewerkt na de vakantie, toch wel weer lekker hoor! Ik vind vrij zijn altijd wel ok, maar het gewone ritme bevalt me daarna dan weer prima!

Vraagje... heeft een van jullie wel eens een mirena-spiraal gebruikt?? Zal me nu toch maar weer s moeten gaan orienteren op anti-conceptie. Net bij de dokter geweest en die raadde me deze spiraal aan...

19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Vraag je hier in deze topic naar anti-conceptie? Zowat iedereen hier is anti-anti-conceptie, whaahahaa

Wij gebruiken condooms, want ik zie met zo'n spiraal die tuinkabouter met een hark voor me die de heleboel kapot harkt. En de pil wil ik niet,omdat ik daar doorheen zwanger ben geraakt in het verleden en Elmar mag zich ook nog niet steriliseren, hihi.
    Over steriliseren gesproken. Een vriend van Elmar (heb al vaker over die ego geschreven) hoorde van zn vrouw over en derde kind. Zij wilde wel weer (niet direct, maar in de toekomst).
    Hij heeft de volgende dag en afspraak gemaakt bij de ha om de boel dicht te laten naaien (bij hem dan he). Inmiddels weet zij er ook van, maar dit is toch wel zoiets wat je met wederzijds "oké" pas gaat doen?

Heb vorige week bij Dr Phil een gezinnetje gezien waarvan de man al 3x gesteriliseerd is omdat ie tot 2x toe nog vruchtbaar bleek. Mag lijen dat die vriend van Elmar nog een drieling krijgt op deze manier.
    Ik sta echt weer te stuiteren van zo'n verhaal. Als je trouwens bizarre relationele verhalen horen wilt, dan komen ze allemaal ven hen. En die vrouw van die vriend van Elmar verdedigt hem ook altijd. Kan er met haar nooit over praten (wat ik dan ook zeker maar laat), maar wat zal zij zich dan eenzaam voelen, denk ik dan.

Ik ga lekker leuten bij mn buuv.

Ow, en Elvier: mn massage was heerlijk!!!

20. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo wij komen net van de huisarts, Lars zit al zo'n tijd met zijn vinger in zijn oortje en met zijn hoofd te schudden. Nu heeft hij een schimmeltje in zijn oortje. Dus druppels gekregen.

Pff heb buikpijn man, volgens mij word ik een week eerder ongi! Ik denk dat ik vanmiddag maar een stuk met Lars ga fietsen. Het is hier zo benauwd!! EN op de fiets staat nog een windje das wel lekker.
    Remon is nu voor een fietsstoeltje kijken en neemt er als het goed is ook een mee.

Ik ga de admin. maar eens bijwerken voordat we weg gaan.

Share This Page