Inky ik ken dat van Eva ook hoor die buien..pfff soms dagen aan een stuk ....maar meestal de dagen erna bespeur ik weer dingen die ze heeft geleerd...toch sprongetjes denk ik..maar leuk en gezellig is anders.. succes minnie.....
Ongesteld! En ik heb gehoord, dat mn vriendin weer van de IC af is. Ze moet nu aansterken en als ze voldoende aangesterkt is, mag ze naar huis.
nou minnie dat is dan toch bijna wonderbaarlijk dat ze toch nog zo is opgeknapt..maar ja het blijft natuurlijk wachten op het volgende lijkt me....maar voor nu is het weer positief.. balen dat je ongeseld bent geworden..maar dan ben je wel uit de onzekerheid.
hier ook ongi....blehhhh...(niet dat ik zwanger wil worden, maar het is altijd zo'n gedoe....) Ben net eens gaan wandelen met de kinderwagen. Die stond al maanden roerloos in de gang en nu vroegen de kinderen mij echt om met wagen en al naar buiten te gaan. Dus maar even bij vriendin op bezoek gegaan. Die had al een huis vol peuters dus Laura en Daffie hadden een TOP ochtend! Ik kreeg ze maar moeilijk mee naar huis. Ze doen nu ff een middagtukkie zodat ze vanmiddag weer kunnen zwemmen met opa. zo kan ik wat aannemers bellen om offerte op te vragen... Elena: wat goed! gelukkig valt met mee zzeg! Nu nog ff een goeie koper..... Wen: herkenbaar ook hier: mannen zijn altijd veel zieker.....ow...ik kan daar dan ook zo van balen he! Kun je moederdag niet ff gewoon een weekje uitstellen? bij wijze van uitzondering? Krijg je misschien toch nog een mooie tekening...en aandacht van een dan wel gezonde echtgenoot....
Mmm, dat uitstellen vind ik wel n goeie. Ik zou zeggen dat je hem een 2e kans geeft en dat ie die niet moet verzieken (letterlijk ). Hier gebeuren rare dingen op t gemeentehuis. Ineens is onze vergunningsaanvraag iets anders geworden. En voorheen is me op t gemeentehuis verteld dat het wel past in het bestemmingsplan, dus dat het alleen door de schoonheidscommissie getoetst moet worden en nu blijkt dat we in speciale hele dure produre terecht zijn gkomen om dat bestemmingsplan te wijzigen (of niet) en dat kunnen ze máánden rekken, daar zitten geen officiële data of tijden aan vast. En dan moeten we daarna alsnog die periode aan gaan met de echte aanvraag bouwvergunning. Ik moet er morgen maar es heen en horen wat ze nou eigenlijk aan het doen zijn. Hier heb ik niet om gevraagd. Gelukkig heb ik van t eerste gesprek op t gemeentehuis een stukje informatie uit laten draaien waarop staat dat het wel binnen het bestemmingsplan valt. Nou zijn we dat stuk tekst ineens kwijt. (de week voor ik naar mn ouders ging, lag het nog op tafel bij alle andere info over keuken e.d. Rara wie heeft er weer dingen "opgeruimd"?)
wat een gedoe zeg. Gelukkig werkt remon veel voor de gemeente dus hier hebben we die perikelen niet. Balen dat je ongi bent minni maar je weet wel weer waar je aan toe bent. Wij gaan vrdagavond lekker met zijn 2e uiteten. We gaan kadootjes shoppen voor Lars en dan uit eten. Even tijd met zijn 2e. lekker joh sabrina met de wagen wandelen. Ik wil ook mijn huis uit maar het is echt pokkeweer hier. Dan wind en dan weer regen, niet bevorderlijk voor mijn humeur.
Wow Elena.. super nieuws van je zus joh! Pfff wat een geruststelling! Wen.. ook hier heel herkenbaar.. mannen kunnen wel 10x zo zielig zijn als ze ziek zijn...pff gelukkig is Mischa niet vaak ziek! Enne... schrijf maar lekker van je af hoor! Inky, Lisa heeft ook nog steeds van die buien.. dan kan ik haar echt achter het behang plakken. (en dat is dan nog voorzichtig uitgedrukt) Komt door een sprongetje of misschien wel door de komst van Niels, dat Lars nu zo doet... Tenminste.. daar wijdt ik het ook aan. (soms dan) Owww heerlijk even met zijn 2-en weg.... moeten wij hier ook weer eens doen... heb het al aan mischa aangegeven dat ik wat meer tijd met zijn 2tjes wil. Minni, Balen van je ongi maar nog meer balen dan Elmar zo wispelturig is! Pff 4 jaar ertussen... jak! Moet er zelf niet aan denken.. Heb er nu 20 maanden tussen en dat is best lekker. Maar soms ook erg vermoeiend omdat je handen en ogen tekort komt.. en dan kruipt Tim nog niet eens. Sabrina: Heerlijk zwemmen... ik moet me er echt eens toe gaan zetten om met Tim eens te gaan babyzwemmen... maarja.. wanneer?
Elmar is niet zo wispelturig denk ik, hoor. Hij is gewoon bang voor wat de toekomst brengen zal met een 2e. Bang voor hoe t met mij kan gaan (dat vooral), bang voor wat het dan voor hem gaat betekenen en dan spreken we nog niet eens over een kind dat lastiger kan zijn dat Giulian. En die kans lijkt me groter, dan de kans op n net zo makkelijk kind. Want laten we eerlijk zijn: Giulian is zo onwijs makkelijk. Maargoed garanties bestaan niet, niet in mijn geval en niet in andere gevallen. Ik beuk er nu nogal bovenop met mijn wensen en ik merk dat nu al het gesprek wel open gebroken is. Elmar wil er zolang mogelijk tussen houden, maar zat net wel hardop te denken hoe we dan die kamers gaan aanpassen en aanpakken. (meubels, nieuw plafond in Giulian zn a.s. kamer, behang, verf etc) Linda van zenz heeft trouwens n geweldig mooie kamer voor Tim gemaakt zeg. Wauwie! (inspiratie)
oei, je kunt ze dus niet zien? Dat waren de links naar alleen de foto's. d8 er niet bij na, dat ze je ook niet kunt zien als je niet ingelogd bent. ff kijken
wauwie...da's een stoere jongenskamer!....kan mij voorstellen dat het voor jou inspiratie oplevert Minni! Met 2 meiden hier is dat anders...,,
ik vind het wel grappig maar totaal niet praktsich haha. Ik denk altijd meteen aan het poetsen. Je moet toch steeds die bandan aan de binnenkant stofzuigen en afnemen en dat stuk auto ook goed schoonhouden, nee erg leuk maar niet voor mij. Ik vind het bij Lars al ene gedoe om wekelijks de bellen voor zijn raam af te nemen en het net goed te stofzuigen. Ik zou eerder voor een mooie muurschildering ofzo gaan. Ik zie nu hoe mooi dat bij Lars is en hoe gek hij op die muur is. Makkelijk mooi en je heb voldoende ruimte. Pff hier was Lars alweer om 6 uur wakker. Ik twijfel of ik hem 's avonds later in bed moet leggen dan 19 uur of 's middags niet mer laten slapen. Maar die 2 uur dat hij 's middags slaapt kan ik ook plat. Zou later naar bed gaan helpen? Hij is niet echt bekaf om 19 uur maar gaat wel rustig liggen en slapen. Omdat Lars om 6 uur al roept wordt niels ook wakker. Vanmiddag komt mijn locatieleider langs. We gaan bespreken welke dagen en groep ik volgend jaar krijg en of ik met mijn collega/vriendin kan blijven samen werken. Wel tof dat ie langs komt, scheelt mij een ritje school en oppas. Hier schijnt nu het zonnetje enigszins. Ik denk dat ik straks ff ga wandelen met de kids. Ik wil roomsoesjes kopen en die met muisjes bedekken om morgen op school te trakteren. Voor de kids van de klas wil ik lange vingers in de muisjes dippen. Pff R. had gisteren een zware dag. Hij was echt kapot en alles deed zeer en zag het niet meer zitten allemaal. Heb echt met hem moeten praten. Gelukkig is Lars er nog die vroeg de aandacht van papa en daar kan hij gelukkig nog erg van genieten. Ik vrees dat hij over een paar uurtjes ook alweer thuis is. Hij moest wat regelen vandaag maar zoals hij er uitziet gaat dat niet lukken. Ik hoop dat ie naar een accupuncturist wil. Volgens mij kan die wel wat aan de pijn in zijn lijf doen. Ik ga eens ff zoeken op internet naar info.
Wow. .idd een hele mooie kamer zeg! Inky.. wat een ontzettend mooi ventje is Niels! wbt Lars. Je kan proberen om hem pas om 8 uur naar bed te brengen.. het middagslaapje zou ik zeker er nog inlaten. Lisa slaapt hier ook nog 2 uurtjes s'middags en Tim natuurlijk ook. Als ik moe ben, dan pik ik ook gelijk even die 2 uurtjes mee, hhihih
Ik zou erook voor kiezen om Lars een uurtje later naar bed te brengen en s`middags nog laten slapen......meestal komen ze rond 4en in een dip en dan duurt het heel lang voordat het 7 uur is.... Hier een rustig dagje gepland.........gisteren de hele dag gewerkt.....
Kim is naar school en gaat staken! Met de hele school en dat voor een nieuwe school......... Isa! Die slaapt nog........